Dodawanie nowego Vob’a. 1965 2

O temacie

Autor kalen

Zaczęty 20.06.2010 roku

Wyświetleń 1965

Odpowiedzi 2

kalen

kalen

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Cześć,
Czy może mi ktoś wytłumaczyć, jak dodać nowego vob’a do gry?
Zrobiłem już model 3D i nałożyłem na niego teksturę. Oba pliki wrzuciłem do folderu z grą.
I co dalej?  ;)
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
plik 3ds wrzucasz do folderu
C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\data\Meshes
co pewnie zrobiłeś ;)  
teraz odpal spacera i wstaw go jak normalnego voba ,a w visual wpisz nazwę swojego voba np. nowy.3ds
 

kalen

kalen

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Pliki dałem do folderu „mesh”. W opcji visual  wpisałem nazwę i pojawił się vob. :lol:  
Tyle, że chciałem umieścić dwa różne voby. Po dodaniu pierwszego , następnie dodałem drugi, zupełnie inny( też nowy). Jednak ten pierwszy vob zmienił wygład na taki, jaki ma drugi. ( coś takiego jak brat bliźniak) ;)  
Jak to naprawić ?  :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry