Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - shergar

Strony: 1 [2] 3
21
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-03-04, 16:29 »
Mam prośbę, wpisujcie tutaj wszystkie bugi jakie znajdziecie w grze. Przyda się dla kogoś kto zechce skończyć moda, o ile ktoś taki się znajdzie :D

22
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-03-03, 00:25 »
Gothic: Czas Zapłaty [wersja beta].

1. Modyfikacja:

1.1. Najnowsza wersja (11.07.2012).

Cytuj
Cały mod (bez Freddy Textures):
   CZ2012_07_11_system_data.rar:
      http://www.sendspace.com/file/lyckhe (ok. 100 MB)
      http://www.sendspace.com/file/uau2vk (ok. 100 MB)
      http://www.sendspace.com/file/m5okt0 (ok. 10 MB)

   CZ2012_06_19_work.zip
   http://www.sendspace.com/file/54dtlt

https://www.dropbox.com/sh/b99amvom4zg7umd/DDRteyanEl

1.2. Starsza wersja (19.06.2012).

Cały mod (bez Freddy Textures):
http://www.sendspace.com/filegroup/I6gi6srYUnDDsxLUEvlepg

Freddy Textures:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_247.htm

1.3. Patch do wersji z 19.06.2012 (wydany 11.07.2012).

http://www.sendspace.com/file/vnnjyz
Spoiler
Archiwum!!! Nie pobierać niczego poniżej. TYLKO to co jest wyżej!
1.1. Najnowsza wersja (12.04.2012).

Cały mod (bez Freddy Textures):
http://www.sendspace.com/file/5ntzg7
1.1.1. Patch do wersji z (12.04.2012), patch wydano: (22.04.2012):

http://www.sendspace.com/file/tslcea

Patch do powyższego patcha (naprawia Głębię) 24.04.2012:
http://www.sendspace.com/file/4oynm6

Wypakować do odpowiednich katalogów, plik *.mod do data\modvdf, plik *.ini do \system.

Lista zmian:
Spoiler
ver 1.04
- naprawione wykopywanie skarbu z Pacho
- poprawiony Mark (już nie przerywa rutyny fallow)
- poprawiony dialog Kagana
- poprawiona opcja nauki u Cavalorna
- poprawione dialogi u Rączki
- poprawione zadanie z Patrolem Strażników (po zabiciu strażników piraci się odłączają)
- poprawiony Georg w Orlim Gnieździe (już nas wpuszcza do karczmy jak minie określony czas)
- poprawiona Nia w Orlim Gnieździe i finał wątku
- bójka w karczmie (poprawione wpisy w dzienniku)
- wyłączenie wyświetlanie napisu "Damage Pool"
- poprawienie pojawianie się opcji dialogowej u Tarana podczas misji "Odzyskać głos"
- naprawione trofea (w końcu!)
- poprawienie opisu recept, podmiot jest już odmieniony ("Dzięki tej recepcie mogę wytworzyć sztabkę żelaza" zamiast "Dzięki tej recepcie mogę wytworzyć sztabka żelaza") oraz poprawa literówek
- zlikwidowany crash gry, gdy pójdziemy bez piratów do miejsca, gdzie powinniśmy spotkać po raz pierwszy Tonyego

---------------------------------------------------------------
Patch do wersji poprzedniej:
http://www.sendspace.com/file/euwu6l
https://hotfile.com/dl/152584093/fcd8c2b/CZ_patch_new.zip.html

Lista zmian:
Spoiler
Ver 1.0

- poprawienie dialogu Hanka dotyczącego nauki oraz dodanie nauki siły u niego,
- wyłączenie wyświetlania błędów na górze ekranu,(przy zapisie gry)
- dodanie Fiskowi po jednym grogu i rumu (teraz ma po 2 sztuki z tych trunków),
- dodanie NPC Mark, gawędziarza wraz z dialogami,
- naprawienie zadania Rączki (chyba?),
- poprawienie awansowania na wyższy poziom,
- poprawienie dialogów Foxa z konfiturami,
- drobne zmiany
- Naprawiony Pacho
- naprawione wyświetlanie nowego lvl
- Matka aligatorów nie znika dopóki nie zabierzemy jej itemu
- Cinemabary i ekwipunek przy recepturach już się chowają
- opcja dialogowa Koniec zamiast END. (przy kretoszczurach)
- usunięcie następnych napisów z góry ekranu mianowicie
        - STATUSSCREENOPENED
        - oraz NextPresetAt(HH)

Ver 1.01

- usunięcie funkcji evt_trigger8 z TimeEvents.d oraz Timetrigger8 z World.zen
- Usunięcie funkcji EVT_trigger6 z TimeEvents.d oraz wyzwalacza TIMETRIGGER6 z World.zen
- Usunięcie TIMETRIGGER5 z World.zen
- Wywalenie evt_trigger2(), usunięcie Wld_SendTrigger("TIMETRIGGER7"); oraz wyświetlanie wersji gry z TimeEvents, usunięcie timetrigger1 z World.zen.

ver 1.02

- poprawiony Tony (zabójstwo i skazanie na Głębię)
- dodany strażnik Głębi
- dodani uciekinierzy z NO (zadanie z Laresem i jego toporem)
- poprawiony Gorn (już stoi tam gdzie trzeba)
- dodany strażnik bramy przed polem ryżowym
- usunięty błąd krytyczny, który powodował crush gry o północy czasu gry
- dodany działający Pupil
- poprawione pozyskiwanie trofeów z zabitych stworzeń (np. kły wilka)
- poprawiony dialog z Fiskiem
- poprawione zadanie z mieczem dla Świstaka
- poprawiona bójka w karczmie (i wszystkie pozostałe bójki)
- poprawiony Karczmarz (dialog)
- poprawiony handel z Lerenem (dialog)
- poprawiony Świstak (dialog)
- poprawione i uzupełnione zadanie z Białym Kłem
- dodane dialogi strażnikom mostu przed SO
- Rączka ma właściwy klucz do skrzyni Gomeza
- poprawione opcje wyboru u Gorna i Laresa
- dokończony i poprawiony wątek poboczny w Orlim Gnieździe
- Matka Aligatorów pojawia się po dialogu z Jackiem
- dokończone i sprawdzone nowe lokacje (podziemia pod Klasztorem i... pewne podziemia ;])
- WIP: Głębia (jest nowy model kopalni, ale raczej wykorzystam stary) i pewna lokacja ;)
- sporo zmian w world.zen

ver 1.03
- poprawienie wpisu o usuwaniu serc
- przetłumaczenie ksiąg magicznych
- poprawienie pojawiania się dialogu szybkiej nauki u Miltena
- wyłączenie wyświetlania komunikatów o używaniu magii
- zmienienie broni Szakalowi z siekiery Foxa na Łamacz Kości
- poprawione skrypty postaci (wymagania broni dopasowane do atrybutów postaci)
- poprawiona nauka u BNów
- skończona Głębia (zarówno zen jak BNowie i story)
- dodane nowe moby
- usunięci Magowie Ognia
- poprawiony handel u Vama
- poprawiony Ogniocierń (regeneruje manę)
- dodana mapa Kolonii (można ją kupić u Fiska)

- Starter CZ (wymaga drobnych poprawek, jeszcze nie dodany do moda)





1.2. Starsza wersja, nie wymaga patchy:
http://www.sendspace.com/file/v8eo41
http://www.sendspace.pl/file/c23d8e449a78a0179d93194

http://cz.press-play.pl/

Jeżeli ktoś ma problem z instalatorem poniżej manualna instalacja:

"_work\Data\Meshes\_compiled"
pliki
INVISIBLE_ZCVOBLIGHT.MRM

"_work\Data\Music\Czas_Zaplaty"
pliki
wszystkie .ogg i wszystkie Silience.*

"_work\Data\Presets"
pliki
LIGHTPRESETS.ZEN
DIALOGCAMS.ZEN
lensflare.zen

"data\modvdf"
paczke .mod

"\data"
paczke .vdf

"system"
pliki .ini
oraz .dll


1.2. Wersje starsze wymagające patchu z punktu 3.3.

http://www.sendspace.pl/file/8e80d2d65d9ee218264652f

http://www.sendspace.com/file/sge2v5

http://speedy.sh/gwsxM/Gothic-CZ-beta.exe

http://www.fileserve.com/file/SZXkpTD

http://dl.dropbox.com/u/25345874/Gothic_CZ_beta.exe

http://www.4shared.com/file/xHwUMF1N/Gothic_CZ_beta.html?

------------------------------------------------

Wersja dla osób, które mają problem z instalką, archiwum zawiera już patcha, który jest w pierwszym poście. :

http://www.sendspace.com/file/6w74yh

Wypakujcie do odpowiednich katalogów. Podmieńcie jeszcze plik *.ini moda na ten ze spoilera:

Spoiler
[INFO]
title=Czas zapłaty
description=Opis
authors=The Modders
version=0.8.4 BETA
webpage=http://www.themodders.org
icon=CzasZaplaty.ico

[FILES]
; Dont attach file-extensions to these files.
game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou
; List of vdf-files which have been added to the original gothic
; [separate them by spaces, include their extension ".mod"]
vdf=CZASZAPLATY.MOD

[SETTINGS]
world=WORLD.zen
player=PC_HERO

[OPTIONS]
force_parameters=-time:18:38
force_subtitles=1
force_animatedWindows=0
show_info=1

[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1
GAME.invSwitchToFirstCategory=1
GAME.bloodDetail=3
VIDEO.zStartupWindowed=0


2. Savy:
http://www.sendspace.pl/file/f0502e981820e57cffc8793

3.1

Patch nr 1:
Mesh, do folderu .\_Work\Data\Meshes\_compiled\
Dll'ki do \system\

http://www.sendspace.pl/file/e781f81e611dfc3d0766f69

3.2 Drugi patch:

http://www.sendspace.com/file/gj7yar

Lista zmian:
- poprawienie dialogu Hanka dotyczącego nauki oraz dodanie nauki siły u niego,
- wyłączenie wyświetlania błędów na górze ekranu,
- dodanie Fiskowi po jednym grogu i rumu (teraz ma po 2 sztuki z tych trunków),
- dodanie NPC Mark, gawędziarza wraz z dialogami,
- naprawienie zadania Rączki (chyba?),
- poprawienie awansowania na wyższy poziom,
- poprawienie dialogów Foxa z konfiturami,
- drobne zmiany


3.3. Patch nr 3

http://www.sendspace.com/file/9704p2

lista zmian:

Naprawiony Pacho
naprawione wyświetlanie nowego lvl
Matka aligatorów nie znika dopóki nie zabierzemy jej itemu
Cinemabary i ekwipunek przy recepturach już się chowają
opcja dialogowa Koniec zamiast END. (przy kretoszczurach)
usunięcie następnych napisów z góry ekranu mianowicie
- STATUSSCREENOPENED
- oraz NextPresetAt(HH)



Po wgraniu patchy zaleca się, aby grać od nowa!


[zapraszam do wrzucania na inne uploadery i umieszczania linków w tym temacie]

Instalacja: wypakuj do odpowiednich katalogów.

"_work\Data\Music\Czas_Zaplaty"
pliki
wszystkie .ogg i wszystkie Silience.*

"data\modvdf"
paczke .mod

"system"
pliki .ini
oraz .dll

-------------------------------------

Uwagi:

Kompas spowalnia grę, można go wyłączyć w opcjach gry.

23
Gry / SWTOR
« dnia: 2012-01-14, 16:51 »
Witam,

Gra ktoś z tM w TORa? Szukam kogoś z expem, kogo można się poradzić w kilku kwestiach. Na necie co prawda sporo infa, ale mam kilka pytań praktycznych.

Pozdrawiam,
Sher

24
Oferty pracy i pomocy / Praca dla progera
« dnia: 2012-01-10, 19:18 »
Witam,

Mam kolejną dość fajną ofertę tym razem dla progera. Chodzi o rozwijanie autorskiego toola artifexów:
http://wiki.sparkcasualengine.com/display/spark/Home

Praca dość ciekawa, wymagana znajomość cpp, ale nie trzeba być masterem czy mieć expa w branży z mobilami, najważniejsza motywacja i chęć doskonalenia się. Jedyny minus - praca stała, Zabrze.

Chętnych zapraszam na maila albo gg.

Pozdrawiam,
Sher

25
Oferty pracy i pomocy / Praca w 3d
« dnia: 2011-12-29, 19:50 »
Witam,

Szukam junior grafika 3d do pracy na stałe w wawie przy projektach średnio budżetowych. Fajna możliwość żeby coś zarobić, ale raczej stacjonarnie niż zdalnie. Skill nie musi być masterski, ale trzeba porządnie ogarniać podstawy no i szybko się uczyć.

Moje gg w profilu.

Pozdrawiam,
Sher.

26
Offtopic / Merry Xmas
« dnia: 2011-12-22, 14:41 »
Jak był już taki temat to proszę połączcie.

Życzę wszystkim zdrowych, optymistycznych i spokojnych świąt BN, jak ktoś lubi rodzinę to najlepiej w jej gronie.

http://iainhall.files.wordpress.com/2010/12/christmas-cards.jpg?w=600&h=400

Pozdrawiam,
Sher.

27
Offtopic / Dezajnerska burza mózgów in real!
« dnia: 2011-09-28, 23:14 »
Jak ktoś jest z wawy i okolic, a chciałby wziąć udział w ciekawej inicjatywie, jaką jest dezajnerska burza mózgów to zapraszam:
http://blog.samur.pl/

W skrócie: spotykają się ludziska, inspirują konkretnym tematem i wspólnie kminią pomysł na grę + design, etc. Z tego może z czasem powstać niezły prototyp czy nawet pof jak ktoś to dalej pociągnie. Przewijają się też ludzie z branży, np. codeminion ostatnio swoim expem pozabijało.

W każdym razie fajna sprawa i serdecznie zapraszam w imieniu samura!

28
Offtopic / MMO - przemyślenia
« dnia: 2011-01-04, 00:13 »
Właśnie skończyłem grać w Age of Conan (po 4 crushu kurde). Wczoraj dobiłem do gildii (chyba 2 najlepszej na serwie, nie wiem dlaczego mnie przygarnęli, pewnie z litości), no i wymóg to TS (dla niekumatych, co nie nołlajfią to TeamSpeak do komunikacji głosowej i podsłuchiwania chwil uniesień ludzi z party jak coś wydropią, albo jak ich mama wpadnie do pokoju i się na nich drze, etc.). Odpaliłem, zalogowałem się i... kurde opadły mnie czarne myśli. Gadałem i nasłuchiwałem ludzi grających w mmo i chyba znowu dam sobie z tym siana. Masakra, oni nie widzą świata poza tym nołlajfieniem. Koleś zapierdziela w KFC, przychodzi z roboty, jest 22, siada do kompa i łupie. Aż mi głupio było jak słuchałem ich wynurzeń na temat jak zabić smoka co jakieś demoniczne pociski napierdala za 12k (Cytat: No wiesz on kurde na strzała pół party nam rozmontował, mówię ci szok totalny, pół party! Czaisz?. Drugi kolo: No to konkretnie... Czekaj, żona chrapie, zamknę drzwi do sypialni bo jeszcze zacznie bąki puszczać... - kurde prawie jak bash, tylko w realu), że jak skrzydłami macha to trzeba spierdalać, jak coś tam rzuca to ktoś tam musi rzucić coś tam, żeby mu przerwać, etc. Ja tu nieśmiało proszę o pomoc w zgarnięciu itemów z jakiegoś q, a tu mi się zwala dwóch na 80lvl i zaczynają mnie indoktrynować: a czy nie jestem dziewczyną (no chwilę mi zajęło, zanim odpowiedziałem, oczywiście zgodnie z prawdą :D ), ile mam lat (uwaga - jeden z nich był - o zgrozo - ode mnie starszy!), dlaczego gram zdobywcą (bo kurwa ma dwa żelastwa i tak fajnie nimi napierdala - znaczy odpowiedziałem, że lubię podczas gry patrzeć na owłosione, męskie torsy, czym ich o dziwo nie zniechęciłem, a wprost przeciwnie!), co robię w realu (szybko rozejrzałem się czy żona nie nasłuchuje i pojechałem, że jestem księdzem, oni w brecht, ale nie drążyli tematu. Znowu się zdziwiłem - czyżby to kurde normalka była, że klechy rypią w mmo po nocach?! Że kurde moja kasa z tacy idzie na abonament i itemy na allego?!), później pytali o kompa (nasłuchałem się jakie to stery trzeba mieć, jakie ustawienia na moim kompie, ile % mocy procka zwalnia rasowy SB w porównaniu ze zintegrowaną muzą, etc.), jeden mieszkał w akademiku, akurat ktoś skądś wrócił i zaczął po nim jechać dość konkretnie, później go czymś rzucił i wtedy na szczęście miałem crush (kurwa tego płaszcza z epika jednak nie zdobyłem - w końcu jutro też jest noc...).

Gdzie się podziały te czasy romantycznego expienia w L2 z kazzem (którego avatarem była nastoletnia krasnoludka z majtkami na wierzchu - no w końcu w każdym drzemią demony podświadomych pragnień...), z drowem (co mi dooma nie chciał oddać), z averem (co już wtedy coś mówił o jakiejś wyższej szkole katolickiej czy historii), orkiem (co dla odmiany biegał... orkiem z jakimiś kółeczkami w rękach ala księżniczka Xena), czy Bri (która miała faceta idiotę, ale zajebista z niej była babka). Lataliśmy jak pierdoły, w sumie nie wiadomo po co razem, robiliśmy dobre wrażenie, że niby wiemy o co chodzi (na szczęście L2 nie jest zbyt skomplikowane). Raz się wybraliśmy na jakiegoś moba razem (podjarany aver chyba go gdzieś znalazł, jakaś przerośnięta pantera - no z niej to na pewno coś fajnego i dużego wypadnie! - kupy chyba nie miał na myśli...). Tłuczemy go i nic, on nas zamraża. Później ktoś się dowiedział, że chyba levele mieliśmy za niskie, czy za wysokie, już nie pamiętam.

Ogólnie szkoda mi ludzi, którzy na mmo tracą tyle czasu (ja gram po rocznej przerwie jakiś tydzień znowu, pewnie za kilka dni znowu mi przejdzie jak z reguły bywa - wcale się nie usprawiedliwiam :D ), do tego nie widzą w życiu nic ciekawszego do roboty (o zgrozo! choć z drugiej strony, już chyba lepiej nołlajfić niż tracić czas i mentalną siłę na to forum). Dziadki w moim wieku, które po nocach się nie szlajają i mają wmontowaną kontrolę rodzicielską jeszcze jakoś można zrozumieć, ale przed nastolatkami czy 20+ kurde całe życie otworem stoi (bez skojarzeń, w każdym razie tych pedalskich). Nawet ja wtedy używałem ile wlezie (przez co wtopiłem dzienne studia po 4 miechach, ale to inna historia, do tego dużo weselsza). Masakra, jutro im powiem, że mi mikrofon padł i wyłączę TS. W sumie w AoC gram bo dość fajna gierka - q nie są wszystkie aż tak szablonowe, ciekawe realia (w końcu to stary pierdziel Conan),nie tak kolorowo jak WoW no i jakoś mniej dzieciarów/noobów/dzieci neo, etc. Całkiem przyjemnie się gra, taka miła odskocznia od stresu codziennego, którego ostatnio jakoś więcej. Ja oczywiście gram w przeświadczeniu, że to cRPG, tylko jakby w trybie multi (tak wiem, wiem...) no i łażę gdzie się da, robię wszystkie q, zwiedzam i zdobywam tajemną wiedzę o przeszłości mojego herosa (nawet Gothic 1 był chyba ambitniejszy pod względem "warstwy" fabularnej).

Reasumując: nie traćcie czasu na gry MMO! Lepiej już nawet się uczyć, czy iść na KUL. Życie kurde za szybko przemija, żeby rozmieniać je na jakieś żetony do MMO :)

ps. nikt nie musi tu pisać, wzięło mnie na przemyślenia i tyle. I chyba poczułem się lepiej. A klient akurat skończył weryfikować bazę danych... :D

29
Offtopic / Zdrowych i spokojnych świąt ;)
« dnia: 2010-12-22, 10:49 »
Witam!

Życzę wszystkim zdrowych i spokojnych świąt :)  Mam nadzieję, że nie tylko dla mnie jest to miły okres ładowania baterii.

Pozdrawiam,
Sher.

30
Pytania i problemy / Teren z G2 i G1
« dnia: 2010-08-09, 15:26 »
Witam!

Mam wielką prośbę. Potrzebuję w trybie urgent teren z ga i g2. Podrzućcie proszę gdzie to jest bo przyznam, że nie pamiętam :)  Jakby ktoś miał ochotę i od razu podesłał mesha to będę dozgonnie wdzięczny - shergar@wp.pl

Pozdrawiam,
Sher

31
Forum / ModyDoGier
« dnia: 2010-07-17, 11:31 »
Wokas, admin modydogier.pl chce nawiązać współpracę - napisał mi pw.


Pogadajcie z nim, podrzućcie baner na wymianę jak jesteście zainteresowani.

32
Mroczne Tajemnice / Recenzja MT 2.0
« dnia: 2010-06-23, 20:23 »
Witam!

Załączam link do recenzji na poltku. W sumie nie wyszło tak źle:
http://gry.polter.pl/Gothic-Mroczne-Tajemnice-c21799

Już wkrótce pojawi się ostateczna wersja moda.

33
Gry / Axel
« dnia: 2010-05-17, 19:50 »
Witam!

21 maja będzie miała miejsce premiera naszej pierwszej gry:
http://www.iqp.pl/index.php?box=5|458

Zapraszam do kupienia, z każdego pudełka mamy ok 5zł :lol:  

Pozdrawiam,
Sher.

34
Mroczne Tajemnice / Mroczne Tajemnice 2.0
« dnia: 2010-04-22, 20:32 »
Być może ktoś już zauważył pewnego newsa:
http://gothic.gram.pl/

Modyfikacja rzeczywiście jest skończona i gotowa, ale to jeszcze nie premiera, choć może uda się w ten weekend. Postaramy się jutro wrzucić konkretne info z konkretną datą.

35
DreamVader - archiwum tajnego działu / Tablica ogłoszeń
« dnia: 2010-04-08, 10:42 »
Wpisujcie tutaj najważniejsze ogłoszenia.

Tak btw jak idzie robota? Ja niestety nie dam rady pomóc, brak czasu, do tego w czerwcu grę wydajemy więc zapierdziel totalny po pracy z tym mam.

36
Offtopic / Zamek Czersk
« dnia: 2010-04-01, 15:20 »
http://www.zamekczersk.pl/

Wybiera się ktoś? Jak coś to będę + kilka osób z BIT, może ktoś z Poziomek. Całkiem fajna impreza.

37
Oferty pracy i pomocy / Pomoc przy lokalizacji moda
« dnia: 2010-03-27, 19:30 »
Witam!

Przydałoby się kilku (może i jeden wystarczy) chętnych do pomocy przy lokalizacji tego moda:
http://themodders.org/index.php?showtopic=...amp;#entry88915

Obecnie ciągnie się to strasznie długo, a szkoda, żeby tak dobry mod ucierpiał przez brak porządnej lokalizacji. Głównie chodzi o skrypterów, którzy skompilują poprawione skrypty, poprawią proste bugi i skleca moda do kupy. Może dojdą jakieś małe modyfikacje w spacerze, ale wątpię.

Każdy zainteresowany niech wpisuje się tutaj.

Pozdrawiam,
Sher.

38
Gry / Bugy Race
« dnia: 2010-03-26, 12:22 »
Witam!

Dzisiaj oficjalnie ukończyliśmy naszą pierwszą gierkę. W sumie aplikacja była gotowa prawie 4 miechy temu, ale dopinaliśmy jeszcze api reklam, a to niestety trwało dość długo.

Każdy kto chciałby oblookać grę, znajdzie ją tutaj:
http://buggy-race.pl

Zrobiliśmy buggy głównie jako test silniki, w tej chwili implementujemy teselację, powstaje silnik skryptów i world editor. mamy też w planach pewien ciekawy patent, który bardzo dobrze wpłynie na optymalizację rendereru - ilość detali dzięki temu sporo wzrośnie. Oczywiście buggy powstał na zupełnie innej - podstawowej - wersji silnika, ta pod BIT wygląda ciutkę lepiej ;)

Jak znajdziecie jakieś bugi to zgłaszajcie tutaj.

Pozdrawiam,
Michał.

39
Offtopic / Ether Fields - konkurs
« dnia: 2010-02-28, 22:33 »
Ether Fields to polski projekt gry MMO. Trzeba przyznać, że jak na niekomercyjne przedsięwzięcie wygląda naprawdę obiecująco. Przede wszystkim twórcy dysponują autorskim i naprawdę zaawansowanym silnikiem, na którym powstanie docelowy produkt. Warto też nadmienić, że istnieje możliwość nabycia licencji na engine. W chwili obecnej zorganizowany został konkurs, dzięki któremu każdy z Was będzie mógł sprawdzić możliwości World Editora, a przy okazji sprawdzić się w roli projektanta poziomów.

Regulamin konkursu.

* Osoba biorąca udział w konkursie nie może być członkiem zespołu EF'a.
* Wymagana jest rejestracja na oficjalnym forum gry oraz zgłoszenie faktycznej chęci przystąpienia do konkursu poprzez wysłanie formularza licencyjnego. Formularz uruchomi się przy próbie włączenia niezarejestrowanej wersji World Editora. Należy wypełnić pola: imię, nazwisko, numer kontaktowy GG/telefon oraz obowiązkowo adres e-mail niezbędny do dalszej korespondencji.  W ostatnim polu należy wpisać [q]Ether Fields – konkurs[/q]. Wysłanie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu konkursowego.
* Każdy uczestnik otrzyma licencje silnika na okres trzech tygodni (lub na czas jaki pozostał do ukończenia konkursu) wraz z e-mailem informującym o aktywacji licencji.
* Licencja jest wydawana jednorazowo na wybrany komputer oraz osobę.
* Po zakończeniu konkursu wszystkie licencje tracą ważność więc niemożliwe będzie ponowne uruchomienie World Editora.
* Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące obsługi World Editora zostały zamieszczone w instrukcji. Wszystkie inne pytania proszę kierować na forum w odpowiednim dziale.
* Aby projekt został dopuszczony do konkursu musi spełniać następujące kryteria:

1. Projekt spakowany do paczki przez World Ediota przesyłamy pocztą na adres sagaceil.alter@gmail.com wpisując w temacie [q]EF – konkurs[/q]
2. Lokacja musi mieścić się w wymiarach 3x3 do 6x6 segmentów (segment to kwadrat o boku ok. 70m).
3. Można modyfikować wszelkie parametry oświetlenia, nieba, planet, itd.
4. W przypadku niewystarczających zasobów modeli World Editora można wykonać własne – sposób ich dodawania jest opisany w dokumentacji. Należy je jednak przesłać wraz z pracą na e-maila.
5. Tematyka lokacji jest otwarta, tak samo jak kwestia jej stylizacji. Liczy się aspekt artystyczny i dobre wyczucie smaku. Ważny jest klimat, w dalszej kolejności sposób zbudowania lokacji.

* Nad projektem może pracować więcej niż jedna osoba. Należy to jednak wyraźnie podkreślić w formularzu zgłoszeniowym.
* Nagrody będą wysyłane pocztą w kilka dni po ogłoszeniu wyników. Więc w razie zmian adresów jest czas na poinformowanie nas o tym.
* W przypadku pracy wieloosobowej nagroda jest wysyłana na jeden adres (pierwszy wpisany jeśli podacie więcej).
* Uczestnik wraz z przesłaniem swoich prac zespołowi, zrzeka się wszelkich roszczeń autorskich co do wykonanych modeli oraz pracy. Z drugiej strony zespół gwarantuje, że żadne z przesłanych prac nie zostaną w jakikolwiek sposób wykorzystane w celach produkcji gry.
* Wszelkie dane teleadresowa podawane w konkursie przez uczestników są i wyłącznie wykorzystywane w celach korespondencyjnych przez zespół Black Eye

Ramy czasowe konkursu : 1-21 marzec 2010 roku.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do uczestnictwa!

40
Offtopic / szukam redaktorów do pisasnia na gry.polter.pl
« dnia: 2010-01-24, 18:30 »
Witam!

Jak w temacie. Szukam osób, które dołączą do ekipy redakcyjnej. W sumie nie ma dużo roboty, grunt, żeby składnie teksty pisać. Jedyny bonus to punkty, które możecie wymienić w sklepie na gry, książki, etc. Drugi plusik to otwarta droga do większych portali czy gazet o podobnej tematyce: gol, cda, etc.

Jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam na gg: 974170

Pozdrawiam,
Sher.

Strony: 1 [2] 3
Do góry