Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ventrue

Strony: 1 ... 57 58 [59] 60
1161
Archiwum / Problemy z fabułą/zadaniami
« dnia: 2012-10-22, 23:27 »
Cytat: majaczek#msgote author=majaczek
Jak wiesz do spolszczenia PRO wspierającego nowszą wersję oraz S#msgote author=majaczekn#msgote author=majaczekC jest naprawdę niedaleko.

Ta, na pewno nie daleko. Można by rzec, że jeśliby kosmici nie najechali Ziemi, to wyszłoby nawet jutro.

1162
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-10-15, 21:37 »
Nie chciało mi się czytać. Nie ma potrzeby hejtowania. Też taki byłem, ale takie zachowanie jest bez sensu, bo przełażenie przez 100 stron w forum, by nie powtórzyć pytania jest bez sensu. No cóż, ale widać pomysł, który rzuciłem dawno, dawno temu najwyraźniej został spełniony. ;d
Gwoli ścisłości, nie 100 a 2 strony, to jest chyba jakaś różnica... Czyż nie?

1163
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-10-15, 15:53 »
Taka rada o ile sami jeszcze na to nie wpadliście. Proponuje zrobić polski instalator returninga, w którym będzie można zainstalować i mod, jak i polskie tłumaczenie, no i oczywiście rebalance, a także pakiet tekstur i dubbingu, które byłby opcjonalne. Myślę, że skoro zajmujecie się czymś takim to stworzenie intuicyjnego i łatwego w obsłudze translatora nie sprawi Wam problemów. Pozdrawiam, dawno nie widziany gothicman xd

Jakbyś umiał czytać to zauważyłbyś, że w poprzednich postach ten temat był poruszany wiele razy, i polski instalator został potwierdzony.

1164
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-10-11, 21:19 »
Spolszczenie jest na takim etapie, że przyjmowanie nowych jest już zbędne.

1165
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-09-27, 19:00 »
A ja ma mtakie pytanie. Po tym spolszczeniu jak go wydacie, to zrobicie auto instalke? Bo ręcznie z partów jak mam wypakowywać to nie kapuję za bardzo co i jak.

Jakbyś przeczytał poprzednią stronę tematu, to byś wiedział.

1166
Złote Wrota / Dubbing do Złotych Wrót
« dnia: 2012-09-22, 13:56 »
Jest możliwe, ale trzeba by mieć na to dużo kasy;) Nawet przez jakiś czas myśleliśmy nad zorganizowaniem zbiórki, ale ciężko byłoby zebrać odpowiednią ilość kasy, ewentualnie rozważamy udział jakiegoś innego, tańszego aktora, ale na to też trzeba by mieć fundusze. Cóż, na razie będziemy szukać wśród fanów;)

Podobno Bauman za darmoche zgodził się dubingować w Dziejach Khorinis, może Mikołajczak przy odpowiednich argumentach tutaj zrobi to samo.

1167
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-09-10, 22:10 »
ja mam z gola tylko inna prośbę, zróbcie łatwy instaler :)  Zeby sie nie meczyc :D  z zainstalowaniem spolszczenia :)

Nie no myślałem, że koncepcja nowego instalatora będzie z góry oczywista.

1168
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-09-10, 19:37 »
Tak jak kiedyś napisałem, przed końcem świata sobie pogracie:D

No nie byłbym tego taki pewien ; |

1169
Jeszcze mam takie pytanie. Mianowicie gdy odpalam na moim windowsie 7 MT 2.02 przez gothic starter i wybieram poziom trudności, to gra mi się zawiesza. Jednynie przez normalną ikonkę Gothica mogę uruchomić te MT i włączają się dobrze. Problem tkwi w tym, że gra mi się włącza sama  bez wyboru poziomu i nie wiem na jakim poziomie gram  :wink: . Ktoś wie może jaki poziom losowo jest wybierany? A jak coś to napiszcie po czym mogę poznać na jakim poziomie gram... ;p

Hmm, ciekawy problem. Poziom trudności można namierzyć po nazwie folderu z zapisami, wklej ją tutaj to ci powiem.

1170
Ktoś przetłumaczył stół runiczny na piłę do drewna, bardzo ciekawe. Jednak po naprawie zostaje nie przetłumaczony obiekt, co to może znaczyć:

ołtarz Ritual

Рунный стол

1171
Słuchaj, może da rade to załatwić w inny sposób. Podeślij mi twój zapis to zobaczę co tam się popsuło. Ewentualnie mogę ci dać swój, bo jestem jestem na podobnym etapie.

1172
Prace 3D / Prace 3D
« dnia: 2012-08-09, 02:40 »
Witajcie!
Chce wam zaprezentować model lampki, która stoi u mnie na biurku.

Render:



Siatka:



Ilość Poligonów to gdzieś: 39715
Tylko bez przesady z hejtowaniem, to mój pierwszy model i ten tego ; ]

1173
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Blood Night PL
« dnia: 2012-08-08, 00:43 »
Nie no to już jest przegięcie. Na poprzedniej stronie masz najnowszy link, a na pierwszej instrukcję instalacji, w której idiota pozbawiony jednej półkuli mózgu by się połapał.

Masz tu ten link:
http://www.mediafire.com/?aj3jwf35jehx0zs

A tu kurwa instrukcję:

Wypakowujemy folder i wklejamy pliki do następujących folderów:

Cytuj
\Piranha Bytes\Gothic\Data\modvdf - plik Blood-NightPL.mod
\Piranha Bytes\Gothic\System - Blood-NightPL.ini
\Piranha Bytes\Gothic\System  - Blood-Night.ico

Skoro masz zainstalowany inny mod, to pewnie już wiesz, że do odpalenia tego potrzebny jest Gothic Starter (zresztą nigdy nie
wiadomo, bo może to tylko wypakowałeś a nigdy nie uruchomiłeś).
I nie, nie musisz usuwać Velay. W Starterze po prostu wybierzesz se Blood Night.

[quote author=tomica31#msg no to już jest przegięcie. Na poprzedniej stronie masz najnowszy link, a na pierwszej instrukcję instalacji, w której idiota pozbawiony jednej półkuli mózgu by się połapał.

Masz tu ten link:
http://www.mediafire.com/?aj3jwf35jehx0zs

A tu kurwa instrukcję:

Wypakowujemy folder i wklejamy pliki do następujących folderów:

Cytuj
\Piranha Bytes\Gothic\Data\modvdf - plik Blood-NightPL.mod
\Piranha Bytes\Gothic\System - Blood-NightPL.ini
\Piranha Bytes\Gothic\System  - Blood-Night.ico

Skoro masz zainstalowany inny mod, to pewnie już wiesz, że do odpalenia tego potrzebny jest Gothic Starter (zresztą nigdy nie
wiadomo, bo może to tylko wypakowałeś a nigdy nie uruchomiłeś).
I nie, nie musisz usuwać Velay. W Starterze po prostu wybierzesz se Blood Night.

Cytat: tomica31
PS. Jeżeli w którymś poście były już odpowiedzi, to proszę napisać je jeszcze raz -widocznie przeoczyłem je.

Ta przeoczyłeś, nawet dupy nie ruszyłeś żeby poprzednie strony oblukać.

1174
Archiwum / Notatki
« dnia: 2012-08-05, 01:44 »
Może spróbuj wyciągnąć pliki samemu, rozpakuj plik *.mod chociażby nawet Gomanem.

1175
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-08-03, 02:28 »
:D  nareście nie mogę doczekać a za ile tygodni tę pliki wstawicie Luk  :lol2:
Gościu, ogarnij się, zacznij używać opcji #msg1047754Edytuj#msg1047754 i przestań pytać o premierę. Przecież i tak nikt ci nie odpowie  :ayfkm:   Czekaj cierpliwie i nie wydurniaj się, bo takie działania tylko robotę przedłużają. Taki Luk ;] zamiast w spokoju podjąć się poprawianiu musi włazić tutaj, czytać te twoje wypociny i odpowiadać. Takie pytania były zadawanie już wcześniej, i skoro wtedy nie podano żadnych #msg1047754dokładnych informacji#msg1047754 o dacie premiery to nie łódź się, że teraz ktoś ci ten jakże strzeżony sekret zdradzi.

1176
Archiwum / Problemy techniczne
« dnia: 2012-07-31, 09:43 »
:unsure:  ja dopiero się zarejestrowałem i proszę dać spolszczenie bo ja zainstalowałem i mi nie chodzi i musialem zrobić reinstale bo w tym spolszczeniu niema readme  pliku który jak go uruchamia w gothic mod starter togo nie ma i go  nie widzę szanownie proszę o pomoc ja demonikon
Gościu, jakim ty językiem nawijasz? Weź się przerzuć na polski jeśli łaska, bo inaczej mogą wystąpić problemy z prawidłowym zinterpretowaniem tego twojego wywodu.

1177
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-06, 23:40 »
Dobra, okazało się, że zrobiłem bardzo głupi błąd. Otóż zbroja się nie zapisywała, bo skóra nie nosiła nazwy zm_body. Po tej zmianie pokazała się w grze, znaczy jej część. Pancerz, który zrobiłem dzieli się na 2 części, najważniejsze częsci czyli spodnie, rękawice, napierśnik itp. i elementy dodatkowe (ozdoby, kolce itp.). I tu nasuwa się nowy problem, elementy dodatkowe w grze się wyświetlają natomiast część główna nie. Co więcej bo zdjęciu zbroi, wyskakuje Access Volation. Pomóżcie!

1178
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-04, 17:33 »
Tak połączyłem skinem.

1179
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-04, 17:25 »
Niestety nie działa, co więcej dodam, że wyświetlają się tam tylko kości, bez modelu. Tak jakby go w ogóle nie było.

1180
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-04, 17:08 »
Kurde sory, nie animacje tylko szkielet. Chodzi mi o model zbroi ze szkieletem.

Strony: 1 ... 57 58 [59] 60
Do góry