Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ventrue

Strony: 1 ... 54 55 [56] 57
1101
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-09-10, 22:10 »
ja mam z gola tylko inna prośbę, zróbcie łatwy instaler :)  Zeby sie nie meczyc :D  z zainstalowaniem spolszczenia :)

Nie no myślałem, że koncepcja nowego instalatora będzie z góry oczywista.

1102
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-09-10, 19:37 »
Tak jak kiedyś napisałem, przed końcem świata sobie pogracie:D

No nie byłbym tego taki pewien ; |

1103
Jeszcze mam takie pytanie. Mianowicie gdy odpalam na moim windowsie 7 MT 2.02 przez gothic starter i wybieram poziom trudności, to gra mi się zawiesza. Jednynie przez normalną ikonkę Gothica mogę uruchomić te MT i włączają się dobrze. Problem tkwi w tym, że gra mi się włącza sama  bez wyboru poziomu i nie wiem na jakim poziomie gram  :wink: . Ktoś wie może jaki poziom losowo jest wybierany? A jak coś to napiszcie po czym mogę poznać na jakim poziomie gram... ;p

Hmm, ciekawy problem. Poziom trudności można namierzyć po nazwie folderu z zapisami, wklej ją tutaj to ci powiem.

1104
Ktoś przetłumaczył stół runiczny na piłę do drewna, bardzo ciekawe. Jednak po naprawie zostaje nie przetłumaczony obiekt, co to może znaczyć:

ołtarz Ritual

Рунный стол

1105
Słuchaj, może da rade to załatwić w inny sposób. Podeślij mi twój zapis to zobaczę co tam się popsuło. Ewentualnie mogę ci dać swój, bo jestem jestem na podobnym etapie.

1106
Prace 3D / Prace 3D
« dnia: 2012-08-09, 02:40 »
Witajcie!
Chce wam zaprezentować model lampki, która stoi u mnie na biurku.

Render:



Siatka:



Ilość Poligonów to gdzieś: 39715
Tylko bez przesady z hejtowaniem, to mój pierwszy model i ten tego ; ]

1107
Archiwum / [G2NK] Blood Night PL
« dnia: 2012-08-08, 00:43 »
Nie no to już jest przegięcie. Na poprzedniej stronie masz najnowszy link, a na pierwszej instrukcję instalacji, w której idiota pozbawiony jednej półkuli mózgu by się połapał.

Masz tu ten link:
http://www.mediafire.com/?aj3jwf35jehx0zs

A tu kurwa instrukcję:

Wypakowujemy folder i wklejamy pliki do następujących folderów:

Cytuj
\Piranha Bytes\Gothic\Data\modvdf - plik Blood-NightPL.mod
\Piranha Bytes\Gothic\System - Blood-NightPL.ini
\Piranha Bytes\Gothic\System  - Blood-Night.ico

Skoro masz zainstalowany inny mod, to pewnie już wiesz, że do odpalenia tego potrzebny jest Gothic Starter (zresztą nigdy nie
wiadomo, bo może to tylko wypakowałeś a nigdy nie uruchomiłeś).
I nie, nie musisz usuwać Velay. W Starterze po prostu wybierzesz se Blood Night.

[quote author=tomica31#msg no to już jest przegięcie. Na poprzedniej stronie masz najnowszy link, a na pierwszej instrukcję instalacji, w której idiota pozbawiony jednej półkuli mózgu by się połapał.

Masz tu ten link:
http://www.mediafire.com/?aj3jwf35jehx0zs

A tu kurwa instrukcję:

Wypakowujemy folder i wklejamy pliki do następujących folderów:

Cytuj
\Piranha Bytes\Gothic\Data\modvdf - plik Blood-NightPL.mod
\Piranha Bytes\Gothic\System - Blood-NightPL.ini
\Piranha Bytes\Gothic\System  - Blood-Night.ico

Skoro masz zainstalowany inny mod, to pewnie już wiesz, że do odpalenia tego potrzebny jest Gothic Starter (zresztą nigdy nie
wiadomo, bo może to tylko wypakowałeś a nigdy nie uruchomiłeś).
I nie, nie musisz usuwać Velay. W Starterze po prostu wybierzesz se Blood Night.

Cytat: tomica31
PS. Jeżeli w którymś poście były już odpowiedzi, to proszę napisać je jeszcze raz -widocznie przeoczyłem je.

Ta przeoczyłeś, nawet dupy nie ruszyłeś żeby poprzednie strony oblukać.

1108
Archiwum / Notatki
« dnia: 2012-08-05, 01:44 »
Może spróbuj wyciągnąć pliki samemu, rozpakuj plik *.mod chociażby nawet Gomanem.

1109
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-08-03, 02:28 »
:D  nareście nie mogę doczekać a za ile tygodni tę pliki wstawicie Luk  :lol2:
Gościu, ogarnij się, zacznij używać opcji #msg1047754Edytuj#msg1047754 i przestań pytać o premierę. Przecież i tak nikt ci nie odpowie  :ayfkm:   Czekaj cierpliwie i nie wydurniaj się, bo takie działania tylko robotę przedłużają. Taki Luk ;] zamiast w spokoju podjąć się poprawianiu musi włazić tutaj, czytać te twoje wypociny i odpowiadać. Takie pytania były zadawanie już wcześniej, i skoro wtedy nie podano żadnych #msg1047754dokładnych informacji#msg1047754 o dacie premiery to nie łódź się, że teraz ktoś ci ten jakże strzeżony sekret zdradzi.

1110
Archiwum / Problemy techniczne
« dnia: 2012-07-31, 09:43 »
:unsure:  ja dopiero się zarejestrowałem i proszę dać spolszczenie bo ja zainstalowałem i mi nie chodzi i musialem zrobić reinstale bo w tym spolszczeniu niema readme  pliku który jak go uruchamia w gothic mod starter togo nie ma i go  nie widzę szanownie proszę o pomoc ja demonikon
Gościu, jakim ty językiem nawijasz? Weź się przerzuć na polski jeśli łaska, bo inaczej mogą wystąpić problemy z prawidłowym zinterpretowaniem tego twojego wywodu.

1111
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-06, 23:40 »
Dobra, okazało się, że zrobiłem bardzo głupi błąd. Otóż zbroja się nie zapisywała, bo skóra nie nosiła nazwy zm_body. Po tej zmianie pokazała się w grze, znaczy jej część. Pancerz, który zrobiłem dzieli się na 2 części, najważniejsze częsci czyli spodnie, rękawice, napierśnik itp. i elementy dodatkowe (ozdoby, kolce itp.). I tu nasuwa się nowy problem, elementy dodatkowe w grze się wyświetlają natomiast część główna nie. Co więcej bo zdjęciu zbroi, wyskakuje Access Volation. Pomóżcie!

1112
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-04, 17:33 »
Tak połączyłem skinem.

1113
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-04, 17:25 »
Niestety nie działa, co więcej dodam, że wyświetlają się tam tylko kości, bez modelu. Tak jakby go w ogóle nie było.

1114
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-04, 17:08 »
Kurde sory, nie animacje tylko szkielet. Chodzi mi o model zbroi ze szkieletem.

1115
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-07-04, 16:48 »
Odświeżam!

1116
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-06-30, 15:51 »
Panowie mam kolejny problem. Zmapowałem zbroje, dodałem animacje tylko, że jest mały problem. Gdy eksportuje do ASC, to zapisuje się sam szkielet, bez zbroi.
Aha jeszcze coś, woyoooo i MajorZyla macie :ok:

1117
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-06-29, 04:43 »
Dzięki woyo. Mam teraz inny problem, otóż wcześniej zbroja bez tekstury była czerwona, nie była podpięta do szkieletu więc nie miała animacji. Teraz gdy trochę ją podrasowałem i dodałem szkielet stała się niewidzialna. Nie wiem co robić, co więcej chociaż jest niewidzialna to i tak widoczny jest brak animacji (łeb bezia się sztywno majda), chociaż podpiąłem szkielet. Pomocy!

1118
Pytania i problemy / Teksturowanie i modelowanie zbroi
« dnia: 2011-06-28, 15:42 »
Otóż mam pewien problem. Wczoraj zacząłem przygodę z 3Ds Maxem, niestety nie za wiele w  nim potrafię ale mniejsza z tym. Czy możecie mi powiedzieć jak o teksturować zbroję? Próbowałem spacerem ale nie chciało się otworzyć, podobnie było z teksturowaniem w Maxie, tylko tam to był normalnie koszmar, nic nie pojmowałem. Tak więc znacie jakieś tutoriale opisujące w miarę łatwe teksturowanie zbroi?Gdzie wkleić teksturę, jak przyczepić, jak narysować itp.
Tak wiem, są tutoriale na forum, ale opisują zabawę tekstury w gomanie.
A teraz pytanie z innej beczki, wiecie może gdzie można pobrać model zbroi wiedźmina albo medalion + tekstura?

1119
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-11-09, 22:41 »
Jestem zrozpaczony tą wiadomością. Idę się zastrzelić!

1120
Skrypty / Tworzenie czaru zamiany w Wrzoda
« dnia: 2010-11-08, 19:51 »
Na stronie dawidxxxlol2 jest Wrzud do pobrania.
http://dawidxxxlol2.ubf.pl/downloads.php?cat_id=6

Strony: 1 ... 54 55 [56] 57
Do góry