Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ventrue

Strony: [1] 2 3 ... 60
1
Na parterze domu najemników ktoś jest.

2
Ale po co je aktualizować, skoro w Nolvusie i tak masz starsze wersje tych modów.

3
Od lipca mawiają, że za kilka miesięcy.

4
Inni nadal tłumaczą to może akurat przypadkiem z czasem trafią na coś z paczki, ale nie ma sensu teraz podsuwać im pomysłów, bo nie do końca wiadomo co będzie a czego nie będzie w V6.

5

Oryginalny poradnik znajduje się na steamie: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3218144924

Spolszczenie do modpacka NOLVUS https://www.nolvus.net/ oraz opcjonalne poprawki oraz dodatki urozmaicające rozgrywkę.
Spolszczenie dla wersji NOLVUS Ascension 5.2.5.

Dla takich ustawień instalatora:


Spolszczenie wygenerowałem między innymi na podstawie prawie wszystkich dostępnych spolszczeń na Nexusie. Ostrzegam, że niemała część modów nie została spolszczona, dodatkowo wszystkie skrypty oraz pewna część ustawień w MCM jest po angielsku. Oczywiście świadom jestem, że pojawiają się błędy i nieścisłości w nazewnictwie ale jest tego za dużo by mi się chciało korektę przeprowadzać. Jeśli komuś się chce to może mi to zgłaszać.

Posiłkowałem się spolszczeniami:

LeKapitan
panajotak
Delirwent123
deleted00000000
kreator1988
bartek3456
Johnny4M3T
Iskrzu
1keanna111
anathema83
Miamian
Tichauer
Spika02
Hiar0
Catariah
KW4SNY
majewskidominik

I. Instalacja modpacka i poprawek

Modpacka instalujemy zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na oficjalnej stronie projektu.
Podczas instalacji należy wybrać język polski i najlepiej opcje takie jak zaprezentowałem w punkcie pierwszym.

Po instalacji z folderu MO2 uruchamiamy ModOrganizer i robimy kopię zapasową kolejki ładowania plików .esp:



Za każdym razem gdy dodajemy jakiś opcjonalny mod polecam dodawać dopisek [No Delete] i zamiast nadpisywać instalacyjnie jakąś już zainstalowaną modyfikację wgrywać ją z wcześniej dodanym dopiskiem pod oryginałem. Przykład:



Opcjonalnym lecz zalecanym punktem jest instalacja poprawek. Modpack nie będzie aktualizowany do czasu wyjścia wersji V6 a błędy się w nim zdarzają. Poradnik nie należy do mnie a tu znajduje się do niego link:
https://docs.google.com/document/u/1/d/e/2PACX-1vQHMM1A6-gK9LqHR4h-aP3jJsUGS3_TjCbWrF7CF729cokCLNe-TZHGHj9KKEAUZjItn-ykY1t2rUaR/pub

Dodatkowo polecam też zainstalowanie moda podmieniającego polski dubbing na ten o wyższej jakości z wersji PS4.
Link: https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/18115
Pliki do pobrania:



Instalujemy przez Mod Organizera (folder MO2) oba pliki, w lewym panelu umieszczamy pod Rudy ENB NAT Addons



w prawym panelu pod ccafdsse001-dwesanctuary.esm



Po instalacji z folderu MO2 uruchamiamy ModOrganizer i robimy kopię zapasową kolejki ładowania plików .esp:



II. Moje prywatnie polecane dodatki

1. Skyrim Skill Uncapper for SE and AE

Mod usuwa limity nauki umiejętności jak i poziomu postaci, z tym jest trochę zabawy więc po kolei. Najpierw należy pobrać odpowiednią wersję Custom Skills Framework, link:
Custom Skills Framework for 1.5.97.
Umieszczamy go pod oryginalnym modem i wyłączamy ten domyślny:



Następnie musimy pobrać aktualizację dla wersji HUD wcześniej wspominanego moda, link:
Custom Skill Menu 1.1.7
Umieszczamy go pod oryginalnym modem:



Pobieramy właściwy mod, link:
Skyrim Skill Uncapper for SE and AE 2.2.3
oraz dodatek do niego, link:
Get Skill Experience With Experience

Teraz należy w lewym panelu wyłączyć mody:
Static Skill Leveling
Static Skill Levelling - AV Edits

Układ w lewym panelu powinien wyglądać tak:



W prawym panelu dodatkowy plik Get Skill Experience With Experience.esp powinien znaleźć się pod Experience.esp:



Na koniec należy zmienić w modzie [No Delete] Get Skill Experience With Experience w pliku SkyrimUncapper.ini wartość linijki bUseLegendarySettings na false.
Jeśli ktoś nadal miałby jakieś problemy ja na przykład nie mam więc nie wiem jak to zadziała ale jeśli już to może zmienić we wcześniej wspomnianym pliku pod znacznikiem General linijkę bUseSkillFormulaCapsUIFix = true na bUseSkillFormulaCapsUIFix = false

2. B.A.L.L.S - Chapter 1 - 16 by 9

Mod dodaje nowe ekrany ładowania. Pobieramy pliki B.A.L.L.S - Chapter 1 - 16 by 9 oraz Vanilla LS Remover, link: https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/106498?tab=files.
Pozycja w lewym panelu:



Pozycja w prawym panelu:



3. Faster HDT-SMP - Ultra Performance Config

Poprawia wydajność dla pewnych konfiguracji sprzętowych, gdy procesor nie nadąża za kartą graficzną. Link: Faster HDT-SMP - Ultra Perfomance Config

Pozycja w lewym panelu:



4. Untarnished UI 1.1.6

Ładniejszy wygląd interfejsu. Tu najpierw należy zainstalować
Dear Diary Dark Mode (white text)
następnie
Untarnished UI 1.1.6
Jeśli ktoś się gubi w opcjach instalacyjnych albo nie za bardzo wie co zaznaczać to tu linki do wcześniejszych modów już skonfigurowanych:
Dear Diary Dark Mode (white text)
Untarnished UI 1.1.6

Pozycja w lewym panelu:



Pozycja w prawym panelu:



5. Main Menu Replacer - Eldergleam 16 by 9

Podmiana tła w głównym menu, gdyż jeśli instalujecie wszystko tak jak według poradnik aktualnie jest ono po prostu czarne, plik: Main Menu Replacer - Eldergleam 16 by 9

Pozycja w lewym panelu:



Po instalacji z folderu MO2 uruchamiamy ModOrganizer i robimy kopię zapasową kolejki ładowania plików .esp:



III. Instalacja spolszczenia

Przed instalacją spolszczenia zróbcie kopię kolejki ładowania plików .esp, bo bez tego się popłaczecie.

Spolszczenie instalujemy przez ModOrganizera.
Link: https://drive.google.com/file/d/1znEEXMy9de1ik2rJCL-zh0NEvcnTgva-/view?usp=sharing
Dodatkowo polecam też doinstalować dodatkowy dubbing to niektórych modów.
Link: https://drive.google.com/file/d/1JV2BOgXsRnvOcJ9Am2LBCYcBmefBOUx2/view?usp=sharing

Mody powinny znajdować się na w zakładce [11. ENB & RESHADE], u mnie to wygląda tak:



Po instalacji należy przywrócić kopię zapasową kolejki plików .esp, dzięki temu wyłączą się mody, które ja używam a wy nie używacie. Tym przyciskiem:



Jeśli ktoś wybrał inne ustawienia LOD, może lepiej będzie jeśli usunie sobie z folderu [No Delete] NOLVUSPL pliki DynDOLOD.esm i DynDOLOD.esp.

Uwaga!

Jeśli ktoś wybrał inne ustawienia LOD, niech usunie sobie z folderu [No Delete] NOLVUSPL pliki DynDOLOD.esm i DynDOLOD.esp i być może Synthesis.esp.
Jeśli ktoś nie instalował opcjonalnych poprawek z poradnika wyżej niech sobie usunie z folderu [No Delete] NOLVUSPL pliki Strongholds - Largashbur i Lux - Hjertesten Hall patch.

IV. Poprawki czcionki

By pozbyć się większości problemów z polskimi znakami należy wykonać kilka kroków:

1. W zakładce [2.3 SCREEN FONTS & MAP] należy wyłączyć mod Font Overhaul - Natural Typefaces
2. W tej samej zakładce wyszukujemy mod Sovngarde - Mist's Font Replacer Light i otwieramy folder go zawierający prawym przyciskiem myszy w eksploratorze plików.
3. W podfolderze Interaface zawartość pliku fontconfig.txt zmieniamy na link a pliku fontconfig_pl.txt na link.

V.  Moja lista plików oraz osobiste propozycje

Osobiście polecam wyłączyć mod iEquip gdyż jest jak dla mnie nieporęczny, w lewym panelu należy odznaczyć:
iEquip
iEquip - Settings Loader
iEquip - Nolvus Settings

Jeśli ktoś chce moją kopię zapasową kolejki ładowania plików .esp (mimo wszystko zróbcie i tak kopię swojej, bo może coś się konkretnie popsuć) to proszę, pliki:
loadorder
plugins

Ścieżka do plików: MODS\profiles\Nolvus Ascension

VI. PureDark DLSS

Jeśli ktoś chciałby sobie zainstalować DLSS3 by PureDark to konieczne jest posiadanie karty graficznej z serii RTX 40 oraz zaznaczenie podczas instalacji Anti Aliasingu DLAA.

1. Pobieramy z Discorda PureDarka z kanału #skyrim-beta-access custom ReShade 6.0.1 i podmieniamy plik w STOCK GAME.
2. Pobieramy DLSS3 Build 05 i instalujemy pod Skyrim Upscaler w zakładce 1.1 SKSE PLUGINS. Wyłączamy mody Upscaler Base Plugin oraz Skyrim Upscaler. Kolejność w lewym panelu:



3. W SkyrimUpscaler.ini z wcześniej zainstalowanego moda polecam ustawić:

mQualityLevel = 1

mDLSSPreset = 1

mDLSSGEnabled = true


mFPSCap - Tu podobnież należy ustawić wartość odświeżania monitora podzieloną na dwa i z dodaną jedynką. Ale ja to mam na 0 także nie wiem.

7
Leć do Geldern i Trelis, poskupuj tabliczki, poczytaj pulpity jest też broń biała wymagająca prastarej wiedzy i kostury.

8
Nie mam pojęcia lecz:
https://www.youtube.com/watch?v=Qfn5rqLwLuA

On może mieć, bo na filmiku normalnie CM instalował.

9
Jeśli ktoś na tym jeszcze gra, a ostrzegam, że nawet ja tego nie robię i nie chce mi się aktualizować, (Pobierzcie sobie tłumaczenie od Sefarisa, bo najnowsze) to Quasch wypuścił częściowy dubbing.
https://drive.google.com/drive/folders/1AfbhRO9tNnc7hUO_8fRmsmJ80FYzJHP5?hl=pl
Wystarczy podmienić pliki w DATA, tu informacje o zespole: https://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=1221

11
Co ty pieprzysz typie, zaktualizuj sobie WinRara do 5 a nie ferment siejesz. Jedyne co można mu zarzucić to to, że jest niezaktualizowane a nie, że się nagle wypakowywać przestało. Co za ludzie. Tak, nagle na wszystkich hostingach archiwum postanowiło się uszkodzić. Tak to właśnie działa.

12
Integracja jest jeszcze niepełna, gdy będzie sto procent zaktualizuje spis. Póki co instrukcja odnosi się do starszej wersji LTM'a. I tak, do tej wersja trzeba PGL instalować.

14
Będzie będzie, kiedyś.

15
Aktualny aktualny, bo póki co Rosjanie wszystkiego nie zintegrowali. A gdy to zrobią to temat się odpowiednio zaktualizuje. Więc takie pseudo reklamy są zbędne.

16
Jak gra każe usunąć plik to należy go usunąć i to nie jest ostateczna wersja moda, bo jest przy nim cały czas coś majstrowane.

17
Returning / [NB] Zbiór save’ów
« dnia: 2021-08-29, 00:18 »

18
Przecież masz na pierwsze stronie link do DX: https://github.com/Kirides/GD3D11/releases
A co do patchera to Tizgar odpowiedział.

19
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-08-24, 14:30 »
Tak z ciekawości, w jaki sposób?

20
A jakby tak pliki odpowiadające za model pająków, polnych bestii i pełzaczy podmienić na jakiegoś kretoszczura. Może i by coś z tego było. Być może zmiana bezpośrednio plików nie będzie wywalała gry, bo te pajęcze bossy nie mają jakoś twardo oskryptowanych stadiów starć.

Strony: [1] 2 3 ... 60
Do góry