Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sulejman

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14
41
Skrypty / [G2: NK]Hełmy + wykuwanie
« dnia: 2011-08-23, 09:39 »
BTW a można prosić o reup modelu i tekstur z g3? Bo linki w 1 poście wygasły.

Sam nie posiadam już tych plików i byłbym wdzięczny za wstawienie ich tutaj, jeśli ktoś posiada je gdzieś na dysku.

42
Skrypty / Jak zablokować możliwośći edit_abilities
« dnia: 2011-08-12, 18:49 »
Nie rozumiem tej kłótni.
Reżyserzy mogą się trochę wysilić i albo przywołać characterhelpera albo wykonać kawałek najprostszego skryptu.

Co do twojego problemu pisałem kilka postów wyżej.
Możesz spróbować z warunkiem if który by zwracał oryginalne wartości za każdym razem gdy nie będzie to się zgadzało z nimi. Wywołuj to z tick_tocka.

Trzeba wtedy przerobić także funkcje skryptowe, których będzie używał w dialogach u nauczycieli tak, by nadpisywały wartości, do których mają być porównywane te, z których korzysta skrypt przywracania w wypadku zmiany za pomocą konsoli kodów.

43
Skrypty / Nieznana funkcja "FUNC" ?!
« dnia: 2011-08-08, 14:06 »
Pokaż większy kawałek skryptu, bo dziwnie to wygląda. Nie ogarniasz klamr z tego, co widzę :)

44
Pytania i problemy / Nowa muzyka
« dnia: 2011-08-01, 13:19 »
Możliwe, że jest tak w przypadku menu, ale gdybyś miał kiedyś ochotę podmienić muzykę w świecie, to przyda ci się wiedza z tego tutoriala ;)

45
Pytania i problemy / Nowa muzyka
« dnia: 2011-08-01, 12:02 »
Wydaje mi się, że do pliku .dls odnoszą się twoje pliki .sty oraz .sgt, więc nazwa powinna zostać, taka jaka była do tej pory, ale nie jestem pewien, czy dobrze pamiętam :)

46
Pytania i problemy / Nowa muzyka
« dnia: 2011-08-01, 11:51 »
Najprościej podmienić zamiast jakiegoś innego utworu, wtedy w ogóle zobaczysz, czy dobrze to zrobiłeś i czy pliki działają w grze.

48
MDS i animacje / Animacje walki
« dnia: 2011-01-23, 19:58 »
W mds'ie to ustawiasz, sam plik animacji opisuje jedynie przekształcenia szkieletu w czasie.

49
Skrypty / Resp po zabiciu danego mobka (G1)
« dnia: 2011-01-23, 19:11 »
func void FinalBattleMod
{
if ((Npc_IsDead(arcansas1))
{
Wld_InsertNPC(self,OrcShaman,"ORCMAGE1");
};
};

Tak nie zadziała?

50
Spacer / Teksturowanie w spacerze
« dnia: 2011-01-22, 12:51 »
Teksturując w Blenderze masz sporo możliwości, możesz na przykład:
-Wykonać rzut z widoku, bardzo przydatne do wszelkich obiektów może oprócz kul i tym podobnych
-Zresetować UV, dzięki czemu każdy kwadrat będzie kwadratem z pełną teksturą, doskonałe do teksturowania terenu wymodelowanego z kwadratów, eleganckie przejścia między poligonami, wystarczy dobrać odpowiednią skalę
-Rozłożyć UV automatycznie, również przydatne, w zasadzie masz do tego dwie różne metody, jedna lepsza do obiektów naturalnych, druga do sztucznych

Oprócz tego możesz rozłożyć UV specjalnie do kuli, cylindra, sześcianu, możesz zaznaczać, które ściany mają być traktowane jako osobne powierzchnie, niczego nie trzeba poprawiać w Spacerze.

51
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-01-22, 12:41 »
Pomijając faktycznie przesadzone rozmycie to jest córka rybaka piękne :)

52
Pytania i problemy / patch
« dnia: 2011-01-21, 22:26 »
Archiwa .vdf nadpisujące niektóre pliki.

No ale moim zdaniem dla 60MB nie warto się męczyć.

53
Archiwum / Dyskusja i opinie o modzie
« dnia: 2011-01-19, 16:18 »
Zdaje mi się, że źle ci się zdaje. Taka specyfika "zawodu", że jeden odwala większość roboty, mała część robi coś w miarę konkretnego a reszta ledwie lub prawie pomaga.

54
Forum / Proszę .
« dnia: 2011-01-19, 10:55 »
Sulejman przedtem miał jakiś nick ZSRR czy coś.[/color]
Z ZSRR to był avek :lol:

55
Wystarczy otworzyć w dowolnym programie graficznym i przekolorować ;)

56
Spacer / opis okna "OBJECTS" [GER]
« dnia: 2011-01-16, 10:37 »
Tu zamieszczam moje postępy w pracy

TŁUMACZENIE: 33,3%
Chcesz, to zamieść przetłumaczoną część tekstu, a nie jakieś z dupy wzięte cyferki.

57
Spacer / opis okna "OBJECTS" [GER]
« dnia: 2011-01-12, 15:14 »
Tak, wielu osobom może się to przydać, skopiował z World of Gothic, ponieważ wygodniej znaleźć odpowiedni temat na naszym, polskim forum, a to, że coś jest po niemiecku to chyba w XXI wieku nie jest wielką przeszkodą, prawda?

58
Dyskusje i problemy / AI
« dnia: 2011-01-11, 21:47 »
Cytat: Buła link=topic=12841.msg129977#msg129977#msg129977#msg129977 date=1294776788
Szczerze mówiąc to nie było sensu robić czegoś bardziej skomplikowanego. I tak najczęściej przez miasto poruszamy się albo biegnąc, albo skacząc po dachach, więc nikt by na to nie zwrócił uwagi.
No i o to się rozchodzi, po co komuś jakieś systemy sztucznej inteligencji oparte na wzorach matematycznych uwzględniających przeciętną długość świńskiego przyrodzenia w danej miejscowości, skoro nikt tego nie zauważy, a czasem nawet będzie to wyglądało po prostu gorzej.

59
Dyskusje i problemy / AI
« dnia: 2011-01-10, 17:59 »
@emace Nie zawsze więcej znaczy lepiej, czasem niektóre nawet w miarę fajne rozwiązania trzeba odstawić na bok z prostego powodu - nie pasują do danej gry/modyfikacji/h*j wie czego.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14
Do góry