21
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
22
Muzyka / Polski rap
« dnia: 2013-02-05, 10:24 »
Jakoś tak słuchając Wilka Chodnikowego przy okazji ogarnąłem inne tracki Bisza, głównie z B.O.K. i ten szczególnie mi przypadł do gustu.
B.O.K. - Nie poddawaj się
[media][/media]
B.O.K. - Nie poddawaj się
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=uBxbIH23nPU
23
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2013-01-30, 20:10 »Normalnie Steven Seagal z tego bohatera. Jeden cios.To nie był jeden cios, po prostu jeszcze nie ma animacji walki.
24
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2013-01-30, 15:48 »
Wybaczcie podwójny post, ale chciałem poinformować o nowym materiale wideo z projektu
[media][/media]
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=EEBTEBPsxsE
25
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2013-01-25, 23:59 »Poleciał props.Woda jeszcze nie jest animowana, cienie zostały wycięte i to w naprawdę dawnej wersji, ale powrócą w którejś z późniejszych, a drzewa będą prawdopodobnie dopracowywane w końcowym etapie prac nad projektem.
Ale tak:
- Woda w studni jest animowana?
- Gdzie się podziały cienie?
- Te drzewa to wersja ostateczna?
27
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2012-12-08, 17:17 »Rpg wczesniej a teraz po przystankach... lol
cRPG to komputerowa gra fabularna, w której grać steruje postacią, rozwija jej statystyki, przeważnie kompletuje ekwipunek, zdobywa doświadczenie i wykonuje różne misje często mając przy tym sporą swobodę w eksploracji świata. W jaki sposób koliduje to z obecnością przystanku w grze?
@Faren
Oczywiście, że nie. Taki układ ulic jest czysto testowy i nie ma nic wspólnego z tym, który zobaczymy w grze.
29
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2012-11-26, 22:04 »Jakaś konkretna architektura zarządzająca obiektami, czy raczej dość "standardowa" z masą klas dziedziczących po GameObject#msg1061347cie?
Może wykażę się brakiem znajomości teorii, ale co masz na myśli pisząc Game Object? Wpisałem w Google i większość wyników była związana z Unitya, a tem projekt nie jest tworzony w Unity, ani na żadnym gotowym silniku, piszę go od podstaw używając jedynie C++ i OpenGL. Obiekty są wczytywane do tablicy obiektów klasy, której pola przechowują informacje o modelu, teksturze, koordynatach i właściwościach, a metody odpowiadają za uzupełnianie tych danych i wykorzystanie ich do wyrenderowania danego obiektu. Wszystkie informacje są wczytywane z pliku tekstowego.
30
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2012-11-24, 18:36 »
W momencie, gdy zadawałeś pytanie nie można było sterować kamerą, ale przyczyniłeś się do rozwoju projektu, bo dzięki twojemu pytaniu właśnie napisałem odpowiednią funkcję
Kiedy poruszasz myszą w lewo, lub prawo obracasz postacią, a razem z nią kamerą (a więc w tej osi kamera jest ZAWSZE pod identycznym kątem, jak postać). Poruszanie nią w pionie pozwala spojrzeć lekko z dołu, lub góry.
Kiedy poruszasz myszą w lewo, lub prawo obracasz postacią, a razem z nią kamerą (a więc w tej osi kamera jest ZAWSZE pod identycznym kątem, jak postać). Poruszanie nią w pionie pozwala spojrzeć lekko z dołu, lub góry.
31
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2012-11-23, 22:45 »
[media][/media]
https://www.youtube.com/watch?v=2IaWUr6m92U
32
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2012-11-12, 19:54 »Przydało by się poprawić niektóre rzeczy, oraz nieco ubrudzić beczki i skrzynki. To jest gra o podobnej kolorystyce. Grafika kolorowa i różnorodna. Może tworząc grę, spróbuj wzorować się na niej graficznie.Powodzenia w tworzeniu gry życzę.Spoiler
Dzięki za linki, ale w tej chwili na dobrą sprawę nawet nie mogę nikogo zapewnić, czy projekt będzie w tego typu realiach. Tak jak pisałem wcześniej na razie skupiam się na mechanice i nie mam gotowego projektu uniwersum gry i jej klimatu, a nie wykluczam również tego, że akcja będzie toczyć się w XXI wieku w przeciętnym polskim mieście
Takie rady ode mnie.
Nie szalej z dużymi projektami, skończ coś małego, gdzie "skończ" to słowo klucz.
Później możesz dołączyć do innego, poważniejszego projektu albo nawet próbować coś samemu, jednak to jest baardzo długa i ciężka droga.
Zrobiłem już sobie kilka mniejszych projektów (na warsztacie można zobaczyć dwa z nich) i stwierdziłem, że teraz coś takiego pomoże mi się bardziej rozwinąć niezależnie od tego, czy projekt zostanie ukończony, czy nie. Bo tego, czego się nauczę nikt mi nie odbierze jakby nie patrzeć
33
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2012-11-12, 15:26 »Większość -> czyli część zostaje
Nie widzę powodu, aby wymieniać np. model drewnianej skrzynki. Ale nie o to chodzi. Rozumiesz, że to zdanie oznaczało mniej więcej tyle, że na razie do oceny jest głównie to, co zrobione w kodzie? Gratuluję, jesteś pierwszą osobą, która miała z tym problem
34
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2012-11-12, 15:21 »Cytat: Sulejman#msg
Od razu uprzedzam, że większość modeli to placeholdery i w finalnej wersji będzie to wyglądało zupełnie inaczej.
Graficznie to to leży i kwiczy
Witamy na themodders.org
35
Twórczość / Sulejman Game
« dnia: 2012-11-12, 15:05 »
Planuję stworzyć grę cRPG, jednak na razie nie chcę pisać zbyt wiele o jej realiach i póki co ten temat będzie skupiał się na głównie na opisie technicznej stronie gry.
Jest ona tworzona w C++ z wykorzystaniem biblioteki OpenGL, projekt w obecnej formie powstaje od września 2012 roku.
Od razu uprzedzam, że większość modeli to placeholdery i w finalnej wersji będzie to wyglądało zupełnie inaczej.
Fanpage projektu na facebook.pl
Strona projektu na warsztat.gd
Pierwsze demo do pobrania
Jest ona tworzona w C++ z wykorzystaniem biblioteki OpenGL, projekt w obecnej formie powstaje od września 2012 roku.
Od razu uprzedzam, że większość modeli to placeholdery i w finalnej wersji będzie to wyglądało zupełnie inaczej.
Fanpage projektu na facebook.pl
Strona projektu na warsztat.gd
Pierwsze demo do pobrania
36
Mroczne Tajemnice / Błędy i pomoc w radzeniu sobie z nimi
« dnia: 2011-12-29, 10:37 »
Skoro nie da się tam dostać bez kodów, to co to za bug? Ogarnijcie się ludzie...
37
Dyskusje i problemy / Kolizje
« dnia: 2011-12-22, 14:59 »
Ciekawą metodą, która kapitalnie sprawdza się w Allegro jest tworzenie dwukolorowej mapy kolizji - jeden kolor oznacza brak kolizji, drugi kolizję. Jeśli obiekt, dla którego sprawdzane są kolizje wejdzie na obszar, w którym występuje drugi kolor, to przed narysowaniem jego sprite'a zostaje cofnięty do wcześniejszej pozycji.
38
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic: Osada
« dnia: 2011-12-05, 15:37 »
O ile kojarzę koledze się zmieniła ogólnie sytuacja życiowa i nie wiem, czy dalej ma możliwość tworzyć modyfikację, ale to nic pewnego.
39
Twórczość / Steel Monsters
« dnia: 2011-11-09, 18:16 »
Taki sobie projekt do szkoły
Strona projektu na warsztacie
Screeny pokazujące zmiany w wyglądzie gry:
Wczesne stadium gameplaya:
[media][/media]
Gierka ma być bardziej zabawna niż poważna i mam zamiar dodać tuning czołgów rodem z Need For Speed'a
Strona projektu na warsztacie
Screeny pokazujące zmiany w wyglądzie gry:
Wczesne stadium gameplaya:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=jh406Qth00I
Gierka ma być bardziej zabawna niż poważna i mam zamiar dodać tuning czołgów rodem z Need For Speed'a
40