Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - set1213

Strony: [1] 2 3
1
Ładne to to. Przyjemne to to. Czy jednak wiadomo, czy aby twórca będzie dopracowywał? Zainstalowałem wedle instrukcji (Uniony wedle porad), pograłem, zapisywałem i error. Zapis uszkodzony. Niby mam wcześniejszy, jasne. Ale skoro miałem problem tak wcześnie, to boję się, że gierka niestabilna bardzo. Nie "hejtuję", bo naprawdę fajna rzecz. Niemniej na "Baśń Tysiąc i Jeden Zapisów" oraz dyganie, że w każdej chwili coś może pierdyknąć i czeka mnie cofanie się o godzinę nie mam ochoty?

2
Banda Quentina / ER Plus
« dnia: 2022-01-05, 07:19 »
Z grubsza wygląda całkiem ładnie i zachęcająco. Oprócz przedstawionych modeli broni, szczególnie mieczy. Te wyglądają... No, są gusta i guściki ale jeśli miałbym mówić za siebie, to powiedziałbym, że przerażająco.

3
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-29, 20:59 »
Jeśli to nadal aktualne... Gość idzie od bramy miasteczka do orków. Rusza zapewne, gdy zaczniemy dialog, bo ja po przewinięciu go złapałem typa pod pierwszą spaloną chatką. Jak się chce go pokojowo załatwić, to niepamięć i uciekamy. Potem znowu gonimy. Będzie chciał się bić, ale będzie zielony a nie czerwony, więc tylko łomot dostanie i wróci.

Od siebie... Wie ktoś, gdzie jest przepis na miksturę magicznej ochrony? Bo mam te trzy mikstury z ruin na południe od Mora Sul i świat już zwiedzony...

4
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-25, 22:30 »
Powoli sobie gram i tak mnie zastanawia:

1. Czy jaj smoczych jest tylko na jedno Embralda Fisgraldo? Potrzeba 8 na jedną miksturę. Zrobiłem i mam nadal 7 jaj. Budzi to trochę uczucie "tak blisko a tak daleko"?
Znalazłem smoki pod Cape Dun (2), nad Geldern (2 - są dwa, drugi jest nad kopalnią, gdzie kopie ten brat Mirzo, ale trochę po lewo), na pustyni Varant, przy spalonej chacie między Cronosem a Al Shedim (1).

2. Z ciekawostek znalazłem jakieś ruiny w górach między wybrzeżem a Monterą. Tam też znalazłem drzewo goblinów (nie wiem, co z nim zrobić) i ten zamek nad Geldern. Zamek ten nowy, ten nad kopalnią z tym bratem. Smok jest przed nim. Są jeszcze jakieś takie smaczki? Bo w sumie kończę grę a więcej nie mam.

5
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-08, 01:13 »
Poszło. Propsuję i jestem ogromnie wdzięczny.

6
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-06, 21:25 »
Uprzejmie dziękuję za chęci, jednakże obawiam się, że to nie to. Po rozpakowaniu paczki od razu mam folder "Z_LivelyTownsMod" a w nim wszystkie pliki, poczynając od folderu "scripts", który chyba akurat nie jest częścią moda. Nawet myślałem, że może być on źródłem problemu, ale nie... Nawet jeśli wrzucę tylko tą paczkę modów z FanModsExtendet bez LivelyTownsMod to nadal ModStarter ma problem.

7
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-03, 19:29 »
Jeśli chodzi o drugą część wypowiedzi, to miałem po prostu niejasność. Cytuję: "MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe". Brzmi to jak opis czynności mających następować zaraz po sobie. Wiem, że MDS wymaga wskazania lokalizacji pliku Gothic3.exe, ale bodaj chodzi o moment, kiedy mody są już w folderze z grą, bo wtedy je wyświetli. Instrukcja natomiast brzmi, jakby należało go odpalić i wskazać lokalizację tuż po wrzuceniu ModStartera, jeszcze przed wrzuceniem modów do FanMods. Ja wiem... Brzmi to irracjonalnie. Jednakże dla takiej osoby jak ja, czyli ogrywającej G3 co 2-3 lata i kompletnie będącej na bakier z procesem instalacji precyzja ma duże znaczenie.

Wygląda jednak na to, że wszystko wykonywałem poprawnie - wedle podanej kolejności. Jednak podczas włączania MDS'a, po podaniu lokalizacji Gothic3.exe i zatwierdzeniu kolejnej informacji wyświetla mi błąd  "List index out of bounds (-1)". MDS się załącza, ale po oznaczeniu modów oraz załączeniu integracji wywala "I/O error 32". Z tego co udało mi się dowiedzieć, drugi błąd tyczy się plików będących w użytku czy coś takiego.

8
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-03, 17:27 »
Mam wrażenie, że u mnie jest to problem z systemem albo... Potrzebuję jasnej, przejrzystej i zawartej w punktach instrukcji, co z tym wszystkim robić. Może też tak być, bo np. ze strony Sefaris nie wiem, co znaczy choćby:

"MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe"
W sensie mam odpalić MDS i wskazać lokalizację? Bez modów? Zrobiłem tak, wychodzi później na to samo.

"Pliki do MDSA -> wypakuj do folderu FanMods"
Jakie pliki?

Nie żebym z pozycji osoby korzystającej za darmo mógł stawiać żądania, ale już nie wiem, co mam z tym szajsem odtańczyć. Do głowy przychodzi mi winienie własnego Systemu albo rytuały Indian.

9
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-03, 14:15 »
Jeden jest prawdopodobnie opisem lokalizacji Gothic3.exe - po usunięciu na nowo należało wskazać lokalizację. Pojawia się po jej wskazaniu i bodaj da się usunąć w trakcie działania Mod Startera. Drugi pojawia się w momencie zlecenia "Integracji" i nie da się go usunąć, gdy program działa, bo... no, używa go. Tak czy siak, próbowałem różnych wariantów i niestety ciągle to samo.

Jest jeszcze jeden plik o rozmiarze bodaj 1KB, ale ma starszą datę powstania, więc...

10
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-03, 13:22 »
Mam nie taki drobny problem: przy próbie włączenia Mod Startera wyświetla mi błąd "List index out of bounds (-1)", po czym program się włącza, ale znowu przy próbie integracji wywala "I/O error 32".

Zastosowałem się do instrukcji. Obejrzałem nawet filmik Kjamy - choć trochę on przestarzały. Naprawdę już nie mam pojęcia, co jest nie tak.

11
Podczas rozgrywki notorycznie pojawia mi się biały (w nocy niebieski) ekran. Coś jak bardzo bardzo gęsta mgła. Czasem od tak, czasem po wczytaniu. U Skipa, przy kuźni Huno... A to dopiero pierwsze dwie godzinki gry. Zazwyczaj wystarczy odlecieć na f8 kawałek. Na to, żeby na czucie iść to jednak za duży kawałek.

To jakoś da się naprawić? A może to jakaś cecha charakterystyczna dla niewłaściwej instalacji?

12
O, a to jest bardzo wesołe zadanie. Otóż owieczka jest u orków. Dla bohatera to krótka wycieczka rzeką do tego fortu przy przełęczy. Niestety... Owca nie umie pływać a przynajmniej moja nie umiała. Także bodaj oznacza to wycieczkę z owcą (a wiemy, że prowadzenie mobów oraz NPC w Gothic jest niezwykle przyjemne) przez góry.

13
W sumie ja mam takie lekkie pytanie wynikłe z ciekawości. Lepsze pancerze (biorąc pod uwagę defy) mają pancerze Łowcy Smoków czy Paladyna?
Oczywiście o ile ktoś takie rzeczy pamięta.

Druga rzecz: zaprezentowałby ktoś może pancerz Łowcy Demonów? Nigdzie nie mogę znaleźć a sam pewnie niebawem zagram pod maga. Następna gra pewnie jakoś za rok. Mogę nie mieć okazji zobaczyć.

14
Kamień jest w kopalni soli. Trzeba poklikać na taką kupę śmiecia (ziemia, drewno... chyba) i zacznie kopać jak skarby. Miejsce nie jest zaznaczone, więc trzeba trochę poklikać, ale jeśli dobrze pamiętam, to chyba jest ono od strony, od której się nadchodzi.
Sama "kupa" rzeczona jest w miejscu, gdzie kopalnia zmienia się w ten półotwarty obszar, skąd widać zewnętrze.

Jakby nie było, to idź zgodnie z solucją, bo może najpierw musisz znaleźć wskazówki.

15
Nie bardzo się znam, ale wygląda trochę jak problem z źle umiejscowionymi plikami. Próbowałeś reinstalki na czysto?

16
 Wie ktoś, jak otrzymać zaklęcie (nie zwój) Armia Umarłych?


EDIT: Wiadomo, gdzie jest kufer Gor Asifa? Mam jego klucz do kufra, ale samego kufra nie potrafię znaleźć. Ani w pobliżu świątyni, ani na bagnie (liczyłem, że może tam będzie majątek byłego członka Bractwa).

17
Prawda. Sprawdziłem sobie już u Pyrokara. Mylący ten dialog z Tartaronem, bo jakby jednak potwierdzał, że nas naucza a jednak nie.

A ten pancerze? Bo ja widzę do ulepszenia Ciężką Szatę Czarnego Maga, Szatę Czarnej Magii a mam tylko Szatę Czarnego Maga. Pytam, bo skończyłem wątki Assassynów, już ich nawet wygnałem. Coś dalej będzie z czarnymi magami?

18
Mam 275 wiedzy magicznej i ten gość z Ugaru nie chce mnie wprowadzić w 6 krąg. Mam punkty nauki, wszystko raczej jest. Typ (Tartatron, czy jakoś tak) mówi, że od teraz noszę szatę... Jakąś tam. Wielkiego Mistrza czy Wybranego. Tą lepszą szatę czarnego maga. Tylko nic się nie dzieje, dalej mam 5 krąg i żadnej szaty nie ma.
Wie ktoś dlaczego tak?

Btw. Ile jest pancerzy assassyn'ów? W sensie czy mogę taką jednostronną sukienkę (no... szatę) z widokiem na cyc zafundować?

20
W solucji jest napisane, żeby nie odbijać obozu przed farmą Onara samemu. No i cóż, dla mnie to już po fakcie (odbiłem tak, bo sojusznicy to mi tylko w namierzaniu wrogów przeszkadzają) się dopisek pojawił i mam zagwozdkę, jak to może zbugować grę. Chodzi o to konkretne zadanie czy coś dalej? Bo mogłem zameldować o zwycięstwie i zadanie skończyłem - także tu bym uznał, że dość popchnąłem (już czekali na rozkaz wymarszu) zadanko, by się nie popaprało. Ale jak to coś dalej... To po ptokach pewnie i nie wiem, czy jest sens dalej grać, czy od nowa trzeba. 

Strony: [1] 2 3
Do góry