Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Xardas17

Strony: 1 ... 3 4 [5]
81
Gry / Odkrycia w Gothicu
« dnia: 2008-02-06, 17:48 »
Muzyka w g1 to Iin Extremo - Herr Mannelig

Oto konkretny przykład koncert

http://pl.youtube.com/watch?v=2xmRVDBtIt0&...feature=related

a oto gothic

http://pl.youtube.com/watch?v=SPzyRH5YARo&...feature=related

 :rolleyes:

82
Gry / Twierdza
« dnia: 2008-02-06, 16:28 »
Ja proponuje Stronghod Legends ( twierdza legendy)

do dyspozycji mamy Nowe bajeczne stworki np smoki xD na murach mozna układac więcej machin obronnych

Można grać królem Arturem Kariną logu i Piekłem ( złem )

Mamy merlina Królową lodu I maga ognia :D  nowe machiny oblęznicze itd Pardzo fajnagierka

83
Gry / Odkrycia w Gothicu
« dnia: 2008-01-24, 18:40 »
Cytat: mEatrikZ link=topic=245.msg1056#msg1056 date=Jan 24 2008, 16:08\'
A co powiecie na talent:
   Npc_LearnFightTalent   ( self, TAL_DAGGER) ;
//   
//   if ( Npc_HasFightTalent   ( self, TAL_DAGGER) )
//    {   
//       PrintDebug   ( "Npc_HasFightTalent TAL_DAGGER");
//    };
//   
Dagger=Sztylet. Ten skrypt pochodzi z Gothica 1.

ta wiem widziałem też na topory młoty ;d


edit 1



instance spellFX_Speed(CFx_Base_Proto)
{
      visname_S          = "MFX_Heal_INIT";
      emtrjmode_s       = "FIXED";
      emTrjOriginNode    = "ZS_RIGHTHAND";
      emFXInvestOrigin_S    = "spellFX_Speed_ORIGIN";

      };

      instance spellFX_Speed_KEY_INVEST_1    (C_ParticleFXEmitKey)
      {   
         emCreateFXID      = "spellFX_Speed_START";
      };
      
      instance spellFX_Speed_KEY_CAST    (C_ParticleFXEmitKey)
      {   
         pfx_ppsisloopingChg = 1;
};

instance spellFX_Speed_START      (CFx_Base_Proto)         // HEAL START wird im 1. Invest-Key getriggert. Säule aus dem Boden.
{
      visname_S          = "MFX_Heal_Start";
      sfxID              = "MFX_Heal_CAST";
      sfxisambient      = 1;
      emtrjmode_s       = "FIXED";
      emTrjOriginNode    = "BIP01 R FOOT";
};

instance spellFX_Speed_ORIGIN   (CFx_Base_Proto)      // HEAL ORIGIN wird automatisch über emFXInvestOrigin_S getriggert. Aura um den Spieler
{
      visname_S       = "MFX_Heal_Invest";
      visAlpha      = 1;
      LightPresetname    = "AURA";
   
      emtrjmode_s       = "FIXED";
};




lool :D  to potwierdzenie mej tezy poszukam coś o telekinesie 2 :P

84
Gry / Odkrycia w Gothicu
« dnia: 2008-01-23, 22:44 »
Cytat: Kretos link=topic=245.msg973#msg973 date=Jan 23 2008, 21:49\'
tak - ten razor to przemiana w brzytwiaka


Ah racja zastanawia mnie co miał pełnić czar transforamacja i telekineza 2 poszukam jeszcze jakiś takich informacji :D

85
Gry / Odkrycia w Gothicu
« dnia: 2008-01-23, 21:35 »
jak to czasem bywa przez nie umyślnosc odnajdujemy takie żeczy z tego co mi sie wydaje to dance i undres miały byc to czary zwiazane z kobietami w g1 by zobaćzyc może nagie caiła xD

86
Gry / Odkrycia w Gothicu
« dnia: 2008-01-23, 20:57 »
W g1 miał występowac czar przyspieszenie :D  oraz kilka innych

   "n/a",                  // SPL_TRANSFORM   =   2;
   "n/a",                  // SPL_FORGET      =   8;
   "n/a",                  // SPL_SPEED      =   20;
   "n/a",                  // SPL_TRF_BLOODHOUND=   27;
   "n/a",                  // SPL_TRF_RAZOR   =   33;
   "n/a",                  // SPL_TRF_SCAVENGER2=   35;
   "n/a",                  // SPL_TELEKINESIS2   =   48;
   "n/a",                  // SPL_UNDRESS      =   51;
   "n/a",                  // SPL_DANCE      =   52;

1 transformacja niewadomo do czego
2 nie wiem
3 przyspieszenie
4 przemiana w okrowego psa
5 przemiana w razora ... zapomniałem co to
6 scierowajada 2 ? nie ma w g1
7 telekineza 2 hi hi
8 nierozumie
9 heh naj leprz npc mial tanczyć buhaha

Strony: 1 ... 3 4 [5]
Do góry