Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Xardas17

Strony: 1 [2] 3 4 5
21
Pytania i problemy / Problem z efektem ognia
« dnia: 2008-12-15, 10:12 »
Cytat: zkajo link=topic=4668.msg40156#msg40156 date=Dec 14 2008, 22:07\'
Jak wstawiam TORCH.pfx jako visualFX i zapisuje to po wczytaniu i tak znika. Czy jest jakiś sposób by temu zaradzić? Proszę o szybką odpowiedź.
Z góry dziękuję, zkajo.

wstawiłeś w zena? a jaki on ma nazwe ( ten zen )

22
Forum / Rekrutacja nowych moderatorów
« dnia: 2008-12-12, 18:06 »
Cytat: Thomask link=topic=4631.msg39953#msg39953 date=Dec 12 2008, 18:01\'
To my coś takiego jak regulamin mamy?  :lol2:

http://themodders.org/index.php?act=boardrules

nic dodać nic ująć

23
Forum / Rekrutacja nowych moderatorów
« dnia: 2008-12-12, 16:08 »
Chciałem zgłosić kandydaturę na moderatora

Mam już doświadczenie w zakresie pilnowania i patrolowania The Modders gdyż przed ostatnią awarią miałem to stanowisko. Wywiązywałem się ze swojego obowiązku na forum byłem cały czas w każdym dniu a gdy mnie miało nie być dawałem o tym znać kilka dni wcześniej.

Od długiego czasu unikam kłótni i sprzeczek doszedłem do wniosku, iż to niema w ogóle żadnego sensu na forum jestem już 3 lata i znam je bardo dobrze na forum jestem ¾ całego czasu, jakiego spędzam na kąpie. Każdy zawsze mógł i może liczyć na moją pomoc dzięki temu potrafię dogadać się nawet z każdym. No i regulamin tez znam.

24
Spacer / Rozciągnięte tekstury w spacerze
« dnia: 2008-12-08, 22:11 »
niestety niema ich na necie musiał bys poprosić któregoś usera by zrobił to dla ciebie

25
Spacer / Bagno
« dnia: 2008-12-08, 22:05 »
Aby zrobić bagno, musisz zrobić 2-stronny plane, któremu musisz nałożyć potem teksturę bagna, po czym ustawić materiał na wodę ( water )

26
Archiwum / Pytania i odpowiedzi
« dnia: 2008-12-08, 15:07 »
Cytat: Zubi link=topic=660.msg39415#msg39415 date=Dec 7 2008, 18:13\'
Jak nazywa się ta lokacja.

http://i29.tinypic.com/mubn6s.jpg


Pzerubka modelu naszych zagranicznych kolegów z worldof gothic orginalna nazwa to    burg.zip

a prawdzuiwy wygląd to http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=134

27
Pytania i problemy / Tekstury z Gothic I do Gothic II
« dnia: 2008-12-07, 20:05 »
Cytat: BlackDragon link=topic=4556.msg39429#msg39429 date=Dec 7 2008, 19:58\'
Tekstury już sprawdziłem są  ale teraz mam problem z runami z G1 chodzi mi o grom,kontrolę,telekinezę, i pirokinezę chcę je dodać do G II ale nie wiem które skrypty przenieść :lol2:


Grom jest bardo nieudanym czarem w g1 działa jak pinpong i wraca i rani postac odpuśc sobie go

telekineza jest w g2

co do kontroli i pirokinezy  zagladnoł bym do tutka o robieniu pfx z g2 do g1 i robił odwrotnie

28
Pytania i problemy / Dziury w meshu po kompilacji
« dnia: 2008-12-07, 20:01 »
Karygodny bład podczas kreowania AI PORTALE :lol2:  

masz teraz mały problem
moge ci sprubować udzielić pomocy ale bez pliku 3ds nie jestem w stanie :lol2:

29
Pytania i problemy / Tekstury z Gothic I do Gothic II
« dnia: 2008-12-07, 16:45 »
Cytat: SnapperHunter link=topic=4556.msg39333#msg39333 date=Dec 6 2008, 21:40\'
Nie ma takiej potrzeby, ponieważ w G2 masz już tekstury G1 :lol2:

poraz pierwszy mogeci przyznac racje choć nie w 100%

model urizjela Meat jest w g2 lecz nie uzyty textura też brakuje wiekszosci zbroji i textur tych zbroji w g2

g2 wykorzystuje inne ( nowe bardziej realne textury ale stare textury też są!!)

i w tym wypadku jesli nie wierzysz to sprwadź :D

30
Gry / Gothic III Forsaken Gods
« dnia: 2008-12-05, 11:39 »
Cytat: SnapperHunter link=topic=1470.msg39178#msg39178 date=Dec 4 2008, 21:14\'
Mi mapka nie wchodziła jak grałem po niemiecku, skaskowałem bo nie dało się grać :lol2:  
Mi się wydaje że dodatek to szajs, choć lepszy od normalnej wersji, i tak szajsz G1 i G2nk jest 6554 razy lepsze.
PS: nie bierzcie moich komentarzy do siebie, może ktoś robi trójkę, ale dla mnie to badziewie!
///Edit: Dodatek stowrzyli poto aby było zakończenie nawiązujące do Gothic 4.

weś przestań 3 dało sie skończyc i miała ona jakiś sens pomine juz niewielkie wkórwiające błędy ale do huja nie mow ze jest leprzy od 3 bo słowo leprze w tym przypadku znaczy gorsze :lol2:

31
Gry / Gothic III Forsaken Gods
« dnia: 2008-12-02, 12:13 »
Gdzieś czytałem ze dodatek był zabugowany i że jowod przeprasza  :lol2:   i bardo dobrze oby więcej takich kompromitacji dla jowoda :)

32
Forum / Postulaty
« dnia: 2008-12-02, 11:01 »
Proszę o:
-W jawnym dziale TDM ( The Dragon Masters Subfora ) dodać subsorum Screny
-Obecny temat SCRENY przenieść go tam
Dzięki

Zrobione.

33
Spacer / Portale PI
« dnia: 2008-11-30, 15:00 »
Portale PI
Czyli jak zrobić efekt ciemnego pomieszczenia w nowym świecie

1 Włączamy program do grafiki 3dsmax.
2 Ładujemy świat.
3 Szukamy miejsce, które chcemy zaciemnić.
http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi1yd1.jpg
4 nakładamy Editable Mesh
http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi2gh3.jpg
5 Zaznaczamy opcje Face
http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi2tn3.jpg
6 zaznaczam wszystkie poligony otaczające moje wejście następnie zmieniam opcje na Poligon
http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi3vn0.jpg
http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi4iw1.jpg
7 uruchamiam opcje create
http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi5qa6.jpg
8 wciskam klawisz f3 następnie zaznaczam Vertexy na zewnętrznej ściance
http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi6xv5.jpg
9 pojawia mi się nowa ścianka z tyłu
zaznaczam teraz inny vetem również na zewnętrznej stronę wejścia i tak samo jak w poprzednim przypadku zaznacza się wszystkie vertexy po kolei kończąc na tym którym zaczęliśmy
http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi7ja1.jpg
http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi8oq4.jpg
10 uzyskaliśmy teraz ścianę tworzymy materiały
pierwszy „PI:_TDMTUTORIAL” i 2 „PI:TDMTUTORIAL_”
zasada dodawania
PI:_TDMTUTORIAL == jeśli chcemy z naszego świata wejść do krypty cmentarnej
PI:TDMTUTORIAL_ == jeśli z naszej krypty cmentarnej chcemy wyjść na świat

Nazwa niema znaczenia do 1 portalu  może być tylko 1 taka nazwa
jeśli chcemy nowy portal, to musimy zmienić nazwę np. na "PI:DOM_" i "PI:_DOM"

11 zaznaczamy zewnętrzną ścianę
http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi9uh2.jpg
Nakładamy na nią materiał
http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi10vm2.jpg
12 zaznaczamy wewnętrzną ścianę
http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi11wq6.jpg
I nakładamy drugi materiał
http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi12zt8.jpg
13 zapisujemy plik 3ds
W tak oto sposób tworzy się wszystkiego typu portale w krainach OUTDOR
Portal PI gotowy

Zezwalam na kopiowanie tego tutorialu pod warunkiem iż zostanie umieszczone kto jest jego autorem

34
Spacer / Znikające ściany w drzwiach
« dnia: 2008-11-30, 13:13 »
no dobra pokaze jak robić sciany w tutorialu :o

35
Spacer / Znikające ściany w drzwiach
« dnia: 2008-11-30, 11:44 »
jesli edytujesz stary swiat to niema problemu jesli natomiast dodajesz nowy obiekt  w 3dsmax i chcesz zrobić takową sciane to juz jest mniejszy  więc teraz powiedz mi która opcje mam ci przedstawić na tutorialu

36
Skrypty / Pierścień zmieniający postać
« dnia: 2008-11-22, 22:40 »
Juz objesnie dlaczego tak jest

Prubujesz dokonać czegoś nie wwykonalnego to tak jakby bezi był scierwojadem i nagle przemieniasz mu cały ciąg MDS w inną istote

juz powiem co rozumie za pomocą ciagu

Ork ma więcej bipedów i mniez ZSów niż człowiek
Przemieniajac pancerze nie ma problemu ale gdy nagle kazujesz zmienić cały model ciała gothic ciągle pamięta ze bezi ma ciało kuluczowe orka(orc_BodyScout) zmieniajac to na (hum_body_Naked0) powstaje wewnetrzny bład uzyj skryptu przemiany ( czar) tak jak robiono czar dla przemiany w inną istote

37
Skrypty / EXP :D
« dnia: 2008-11-20, 11:37 »
edycja pliku b_givexp lub zwiekszenie levelu potworą

38
Skrypty / Pare pytań
« dnia: 2008-11-18, 12:18 »
co do tego portalu nie nie można

efekty mozna a co do spowolnienia to nie wiem

39
Pytania i problemy / Animacja walki mieczem
« dnia: 2008-11-18, 10:19 »
nierozumie co to za problem zanalzować animacje PB potem zrobić swoją i podmienić

40
Pytania i problemy / Animacja walki mieczem
« dnia: 2008-11-16, 17:45 »
Yzyywasz wszystkiego co tam masz zmieniasz tylko Nazwy animacji i cyfry zakonczenia od co to edycja starego mds

Strony: 1 [2] 3 4 5
Do góry