Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BeziJuve

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9
121
1. Są 4 bronie do oddania. Magiczna Kusza, Ognisty Łuk , Kusza o dziwnej nazwie z Doliny Cieni ( ta co nią zabijamy smoka) i Magiczny łuk.
2. Jajo topielca jest za mostkiem, który został dodany na drodze do ruin - w pobliżu kapliczki Innosa i rozwalonego wozu ( niedaleko  magicznego golema).

122
Kielich u Lariusa to zdaje się w zwykłym Gothicu był, ale nie w Returningu.

Co do ognistego łuku, sam się go naszukałem - jest on w skrzyni w jaskini która znajduje się tak pod słonecznym kręgiem ( schodzi się tymi schodkami )

123
Cytat: Maciuś
Ork Tarrok od Ulu - mulu jest nieśmiertelny więc nie ma możliwości aby szkielety go zabiły. Co do wcześniejszych problemów z tym zadaniem. Gdzie jest wejście do Etlu?

Wejście na wyspę, jest w jaskini w drodze do kamiennego kręgu/czarnego trolla - tam gdzie jest grupka zbieraczy ziela (w pobliżu jeziora).

124
Ulu Mulu - idziesz do wejścia świątyni śniącego pojawia się wpis w dzienniku ->xardas->ur-shak->Tarrok->ur-shak->tarrok i masz ulu-mulu

Pomocnik dla Rane. Gadasz z paladynami bez imienia, pytasz każdego co możesz -> w pewnym momencie pojawia się wpis w dzienniku-> idziesz do przywódcy paladynów z fortu -> on wysyła pomocnika.

Wilk Nixa - musisz zdobyć składniki jak najszybciej ( jak masz wszystkie Saggita robi eliksir) - jeśli się nie pospieszysz wilk umiera.

125
Co do Jarkendaru i wywalania - trzeba robić zapis przed każdą walką, gdyż tam coś jest nie tak. Osobiście przez chwilę kiedyś ( na zwykłym NK ) przeglądałem/bawiłem się spacerem i doszedłem już w returningu do pewnego wniosku ( może być on błędny, od razu mówię).

Otóż grę ( po zabiciu potwora - przez nie wczytanie czegoś przez grę ) występuje w miejscach gdzie Jarkendar jest jakoś podziellony ny na obszary i na przecięciu tych obszarów występuję błędy - odprowadzisz dalej potwora- błędu nie ma.

Inaczej sprawa ma się z teleportami - z tego co zauważyłem, tutaj błąd powoduje hełm. Bez hemu przy teleportach - brak crashy -> mają chełm co chwilę load game ;)

126
Informacje o misiek magnata, jak i torbie pełnej rudy znajdziesz tutaj w poradniku:
http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=ru&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fforum.worldofplayers.ru%2Fforumdisplay.php%3Fs%3D2eb2971c7ca67df908f5f0e41aad958b%26f%3D478

Jeśli zaś chodzi czy możesz w 4 rozdziale - pamiętaj, że możesz swobodnie poruszać się między Doliną a Khorinis w III rozdziale. Sam latałem w sumie w II rozdziale Khorinis->Dolina->Khorinis->Jarek->znowu Khorinis i tak by questy powypełniać.

127
Jest jeszcze orkowa zbroja - dostaję się ją po skończeniu Doliny Cieni ;)

128
Płomień Eligora jest w kopalni złota - tej nad przejściem do górniczej doliny.

129
Cytat: hubert231
ponawiam pytanie: jak pozbyć się okrów spod taranu bo one wchodzą na taran, nie da się ich brać pojedynczo i mają kusze (nawet nie 2 próby zrobiłem żeby wyjść taranem z zamku i zanim zszedłem z taranu już leżałem ;d) próbowałem deszcz ognia lecz nie wszyscy padają od niego, a poza tym to już mój ostatni deszcz ognia więc szkoda mi go na orków, użyłem 3 tabliczek magi (żeby mieć 50 many ale bez zapisywania) i przemieniłem się w ognistego jaszczura, mogłem przejść około orków ale nie mogłem ich ubić
Odpowiedź jest prosta - spróbuj wybić. W GD masz runy teleportacyjne do wchodzenia i wychodzenia z zamku.

130
Cytat: ja1312777
Dzięki za odpowiedz ale i tak jest problem z zadaniem "DO DNA" bo jak chce podmienić te przedmioty to mnie bija
i to mnie denerwuje. "W gothic jak nie można kraść to tak jak jeść kanapkę z chlebem" 
Ja w tym zadaniu podmieniłem nocą - nikt się na mnie nie rzucił. Tak samo pierścień Constantina - nocą ( tyle że tu się skradałem). 
Trzeba po prostu kombinować a nie, raz się nie udaje i zrzucać że "mod zjeb**ł" .

Tutaj małe porady co do kradzieży w niektórych sytuacjach
http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=ru&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fforum.worldofplayers.ru%2Fforumdisplay.php%3Fs%3D2eb2971c7ca67df908f5f0e41aad958b%26f%3D478

131
7. Co masz na myśli z problemem dostania się do Lorda Hagena ? Ja nie miałem problemu grając jako strażnik w obozie sekty ;)

132
Co do kluczy w zatopionej wierzy Xardasa - według rosyjskiego FAQ ( zaznaczam że jest ono do wersji zdaje się 1.1), tych kluczy nie ma - tak jak i kluczy z opuszczonej kopalni.

133
Jaskinia jest mniej więcej w centrum we wnętrzu wyspy, ciężko mi to opisać - po prostu jakoś używając k i F8 wpadłem tam :)

134
Znalazłem Miltena, jednak nie mogę znaleźć sposobu by się do niego dostać - nigdzie nie widzę teleportu, ani też nie wiem co dokładnie znajdowało się w skrzyniach w wieże. Ale wracając do Miltena - znajduje się on głęboko pod ziemią w jaskini z minibosem - jest tam też teleport, ale zablokowany ( odblokuje się jak pokona się bosa jak mniemam).

PS. Pod piramidą jest czarny troll, ale nie wiem czy da się tam dotrzeć bez kodów ( ta wyspa była wykorzystana w modzie Piratenbende - czy jakoś tak xD ) ;)

135
Cały quest jest opisany tak:
Cytuj
Źródło Magii

Milten wzywa nas do złożenia wizyty w starej wieży na wyspie. To jest: iść na drugi koniec wyspy, nie będzie piramidy, obok innego budynku. Patrząc z piramidy na przerwie, to należy iść w prawo, wzdłuż urwiska. W rezultacie dochodzimy do zrujnowanych budynków. Na 3 piętrze teleportuje, wprowadź go i znaleźć się w innej wieży. W swojej książce, konieczne Miltenu. Dni będzie musiała wrócić do Miltenu.
Ale nie jest to błąd. Jak tylko teleport z Miltenom, a następnie dostać się do jaskini, a tam będzie demon (Sleep pomniejszony). Jego potrzeby, aby go zabić z broni do walki wręcz i nigdy się z jaskini.

Może to jakoś pomoże.
Wrzuć sejw na jakiś hosting i podeślij mi na priv, albo wrzuć tutaj - wieczorem po wykładach będę miał czas to bym zobaczył ;)

136
Nie dotarłem do tej wyspy jeszcze ( zatrzymałem się na 4 rozdziale i nie mogę się zebrać by dalej iść ;) ), ale coś takiego znalazłem w rosyjskim poradniku:

Cytuj
 Na 3 piętrze teleportuje, wprowadź go i znaleźć się w innej wieży.  W
swojej książce, konieczne Miltenu.  Dni będzie musiała wrócić do
Miltenu.
Jest tu coś o wieży, więc może siedzi on w niej cały czas ?

137
Taka mała rada - przed zainstalowaniem moda, skopuj sobie całkowicie Gothica, w inne miejsce byś miał kopie na inne mody ;)

138
Sam już nie pamiętam czym zabijałem te golemy, ale chyba był to miecz. W każdym razie, nie działa jedno - warto spróbować czegoś innego ;)

139
Cytat: hubert231
Genialne!broń sieczna na golema?
Jeśli weźmiemy pod uwagę że jest to golem z błota - to chyba lepiej posiekać nić tłuc ;)

140
Można wytargować poniżej 50, ale to musi być w ostatnim ruchu tak by wyniosło mnie. Jest ustawione że 50 to minimum - przy osiągnięciu / przekroczeniu tego jest blokada i można tylko zakończyć negocjacje na takiej kwocie.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9
Do góry