Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jedairusz

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 56
41
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-09-18, 19:20 »


Na razie zostawię jak jest. Pewnie będę do tego wracał, zmieniał, dodawał jakieś rzeczy itp. żeby zrobić paczkę na Unity Asset Store.

42
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-09-17, 19:41 »
Ta górna po prawej to normalmapa. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Mapowanie_normalnych

Ta dolna to tak naprawdę 3 tekstury w odcieniach szarości spakowane w jedną teksturę rgb(ambient occlusion, glossines, metallic) jeżeli jesteś ciekaw co jak działa to warto poczytać https://www.marmoset.co/posts/physically-based-rendering-and-you-can-too/

43
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-09-17, 18:56 »
Jeśli chodziło o drzewka do druku 3D to jestem już po teście i wszyscy zadowoleni. ;)
Niestety nic nie pokażę ze względu na NDA

44
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-09-17, 17:50 »
Jeszcze trochę szukam stylu, ale spróbuję zrobić retopo i teksturki.


Co myślicie?

45
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2017-09-11, 22:18 »
No ale te kwadratowe (lowpoly) koła :(
Ogólnie fajnie, szybko się rozwijasz! Tekstury mało subtelnie, ale całość robi dobre wrażenie.

46
Offtopic / Planeta Małp, a ewolucjoniści xD
« dnia: 2017-08-01, 19:35 »
Cytuj
Mózg rozjeeeebany
Może Twój ;)
Przeczytałem ten artykuł i z przykrością stwierdzam, że nadaje się tylko do kosza. Nie można nazwać go nawet popularnonaukowym.

47
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-08-01, 17:48 »
Cytuj
A olewam bo robię to na ODPIERDOL wszystko co się da, upraszczam sobie życie. A dla tego (nadal nie dociera) że robię to z czystej przyjemności i z nudów, kurwa ja nie mam czasu siedzieć przed kompem po 8 godzin dziennie tworzyć tex. od zera. A jeśli chodzi o moje cieniowanie i takie tam to jak się przyjrzysz to zobaczysz że oryginały nie są wcale lepiej cieniowane niż moje.
Spoko, jeśli masz takie do tego podejście to nie będę już Ci tematu zaśmiecał ;)

48
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-30, 11:49 »
Cytuj
Twórcy gry też w niektórych zbrojach popełniali błędy z cieniami.
Zabawne, masz propsa :D

49
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-29, 22:24 »
To nie do Ciebie przecież...
EDIT: Na to samo wychodzi, błędy są jakie były.

50
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-29, 22:20 »
Nie działasz w ogóle w 3D (nie podglądasz modelu w trakcie malowania tekstury nawet), to widać, nie wiesz gdzie dać cień, gdzie dać highlight itp. Olewasz research i detale. Kilka rad:


51
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2017-07-13, 13:37 »
It's gonna be alright Bob.
https://www.youtube.com/watch?v=sO5y4PWpx88

Rzadko oglądam teledyski, ale ten polecam :D

52
Offtopic / Planeta Małp, a ewolucjoniści xD
« dnia: 2017-07-04, 17:36 »
Niestety pisząc w formie krótkich wiadomości jesteśmy skazani na skróty myślowe, które mogą powodować błędne wnioski zwłaszcza dla kogoś niezorientowanego w temacie. Dlatego tak mocno pilnuję podstawowych definicji jak gen, mutacja, rekombinacja, dobór naturalny itp. :)

Wracając do tematu i porównania do samolotu. Owszem większość usprawnień to przetasowania elementów już istniejących, ale do "dużych" innowacji potrzebne są nowe części (w postaci nowych genów będących konsekwencją mutacji).

53
Offtopic / Planeta Małp, a ewolucjoniści xD
« dnia: 2017-07-04, 17:09 »
O niczym nie zapomniałem. W wyniku rekombinacji nie powstają nowe geny. Rekombinacja to tylko przetasowania w garniturze genów już istniejących.

Post połączony: 2017-07-04, 17:10
Cytuj
Wybaczcie natarczywość, ale pewnych prawideł bronię całym sobą, by nie uległy zniekształceniu, o co bardzo łatwo. Więc żeby powstał nowy Gen nie musi być mutacji.
Tak bronisz tego, że sam jesteś źródłem zniekształceń.

Post połączony: 2017-07-04, 17:12
Cytuj
Dodatkowo nie jesteśmy mutacją australopiteka, w wyniku doboru naturalnego stracili oni między innymi włosy(większość), czy geny odpowiadające za zgarbioną postawę.
Proszę nie wchodź na temat tak skomplikowany, jeśli nie rozumiesz podstaw.

Post połączony: 2017-07-04, 17:26
Cytuj
Down, dlaczego zakładasz, że to ty jesteś znawca biologii i wszelkich podstaw, a ja nie ? To nie są dla mnie skomplikowane tematy. Ja ci próbuje wytłumaczyć, że ewolucja polega na doborze naturalnym, nie twierdze, że mutacje nie tworzą nowych cech, tylko wykazałem, że nie grają istotnej roli w ewolucji.
Mylisz podstawowe pojęcia. Jakbyś w liceum uważał na biologii, to wiedziałbyś co to rekombinacja. I że w jej wyniku nie powstają nowe geny.
Potem zedytowałeś post i tego już nie ma. Ok, pomyliłeś się.

Owszem, ewolucja to głównie przetasowania w obrębie istniejących genów. Po prostu, to co napisałeś wcześniej spowodowało u mnie zapalenie czerwonej lampki :)
Jak chcesz doczytać na ile nowe geny a na ile zmienność w obrębie istniejących ma wpływ na powstawanie gatunków - możesz przeczytać choćby ten artykuł http://biblioteka.netgenes.pl/nowe-geny-powstaja-szybko.html

54
Offtopic / Planeta Małp, a ewolucjoniści xD
« dnia: 2017-07-04, 16:45 »
Cytuj
E sawik za dobór naturalny nie odpowiadają mutacje, coś pokręciłeś.
Żeby powstał nowy gen musi być mutacja.
Cytuj
Mutacja to uszkodzenie DNA. Nie możesz więc twierdzić, że uszkodzenia są motorem napędowym ewolucji.
Bynajmniej!

Dobór naturalny sprawia, że osobniki, które mają niekorzystny genotyp (i wynikający z niego fenotyp) względem środowiska, w którym żyją - w uproszczeniu - są niedopasowane do otoczenia - mają mniejsze szanse na spłodzenie potomstwa. (pojęcie biological fitness). Mutacje niekorzystne z punktu widzenia biological fitness nie ulegają utrwaleniu w populacji. Z kolei mutacje przynoszące jakąś korzyść są promowane (więcej potomstwa). Warto wspomnieć, że dziedziczy się bardzo niewiele mutacji (muszą być w plemnikach/komórkach jajowych)

To, o czym piszesz w ostatnim akapicie to prawda. To zjawisko to przykład doboru kierunkowego (https://pl.wikipedia.org/wiki/Dob%C3%B3r_kierunkowy) Zauważ, że w tym procesie nie powstają nowe cechy wynikające z mutacji a jedynie następuje selekcja w określonym kierunku (zestaw polimorfizmów dający fenotyp człowieka z wyższą zawartością tkanki tłuszczowej). Teoria ewolucji zakłada powstawanie nowych cech. Nowe cechy powstają w wyniku mutacji. Bez mutacji nie ma ewolucji. Bez mutacji nie byłoby życia na Ziemi. Błędy polimerazy doprowadziły do powstania milionów nowych genów. Pewnie niektórych świadomość tego, że są zlepkiem zbiegów okoliczności i niedoskonałości układów biologicznych może być zbyt przytłaczająca. Biologia potrafi być niewygodna dla światopoglądowych kwestii. 


Post połączony: 2017-07-04, 17:01
Ciekawostką jest fakt, że polimerazy i mechanizmy naprawcze u bakterii są mniej doskonałe od eukariotycznych. Przez to dochodzi częściej do mutacji (skądinąd "pomyłek" enzymów z wpływem lub bez mutagenów). Bakterie jako organizmy jednokomórkowe przekazują każdą mutację (poza taką, która nie pozwoli im przeżyć) komórkom potomnym. Poza tym bardzo szybko się dzielą. Nowy gen w kontekście biologii ewolucyjnej może być w błyskawicznym tempie upowszechniony. Właśnie dlatego bakterie np. tak szybko uodparniają się na antybiotyki.

55
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2017-06-17, 21:04 »
Siatka rzadka jak do jakiegoś Mount&Blade. :) jak masz coś z alphą to nie rób takiego "marginesu". To niekorzystne pod względem wydajności. Obetnij tak jak poniżej.

Białe fragmenty na teksturze metalu trochę jak dla mnie za bardzo się odcinają. Subtelniej działaj z wear&tear. Pokaż jakie refki miałeś do teksturowania metalu. Jak nie miałeś to karny kutas :D
Żeby nie było, że tylko się czepiam, to muszę pochwalić dystrybucję polygonów. Dobra siatka przy takim małym polycouncie.

EDIT: Masz babola na normalce:

56
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2017-06-17, 10:19 »
Cytuj
No, lewicowi na pewno nie jest :D
Biorąc pod uwagę, jak podchodzi do wydatkowania pieniędzy z budżetu, to jest skrajnie lewicowy.

57
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-06-16, 18:17 »
Cóż, po designie widać, że realizm nie był celem nadrzędnym. Druga sprawa, że klient chciał mieć ostrze mocno porysowane. :) Poza tym masz rację, jak najbardziej. W tajemnicy (sic!) mogę powiedzieć, że jakość produkcyjna to nie zawsze jest jakość "do portfolio". Różne są wymagania, oczekiwania, deadline i warunki finansowe.

58
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-06-16, 15:52 »
Też nie :) i też mam w planach. Tekstury wszystkie w Gimpie. Bardziej się uczę nowych rzeczy przy okazji zleceń niż z własnej inicjatywy niestety.

59
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-06-16, 15:17 »
Proszę bardzo jeszcze kilka rzeczy ;)
Cytuj
Jak nauka blendera ci idzie?
Niestety za dużo zleceń i za dużo lenistwa na blendera, może jeszcze do tego podejdę :D




60
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-06-16, 00:46 »
Patrzą na Was :P więcej nie wrzucam, bo nie wiem czy mogę :) W każdym razie nauczyłem się w dzień Marvelous Designera.



Reszta stara albo nowa. Miecz i skin dla Pudga z DOTY dla DIS (https://www.artstation.com/artist/dis)
Robię inne rzeczy, ale albo nie warto, albo nie mogę pokazać.




DETACHED https://pl-pl.facebook.com/DetachedGame

Już myślałem, że tego nie użyją.
https://www.youtube.com/watch?v=ajAX39lJMMI

Na filmiku wnętrze statku, które robiłem - na początku filmiku :) 0:36-0:45 

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 56
Do góry