Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - zkajo

Strony: [1] 2
1
Jakiś czas temu pisałem wam o RollerBallerze. Tym razem robimy coś bardziej ambitnego. W skrócie jest to turowa gra strategiczno-logiczna. Możecie obejrzeć prezentację tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=j2l8vOuoyGM

2
Twórczość / RollerBaller - Nasza gra wychodzi na steam!
« dnia: 2020-10-15, 12:28 »
https://store.steampowered.com/app/1431100/RollerBaller/

Witajcie! Niektórzy z was pewnie mnie kojarzą, jako że raz byłem kiedyś o wiele bardziej aktywny na forum, a dwa, pisałem tutaj o jednym czy dwóch projektach jakie zaczynałem.

O ile wraz ze znajomym zrobiliśmy sporo prototypów (w tym RPG), żaden nie był po prostu przyjemny w rozgrywce. Stwierdziliśmy więc że zaczniemy od kompletnego zera, od totalnie minimalnego projektu... i wyszedł nam: RollerBaller! Zapraszam do oglądnięcia trailera znajdującego się tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=vm-ZPGDyFyw


Gra jest już na steam w testach deweloperskich. Czekamy obecnie na sprawdzenie naszej strony sklepowej, po czym oficjalnie pojawimy się na portalu :) Gra kosztować będzie 20zł ($3.99) oraz będzie miała edytor poziomów które tworzyć będzie można w Unity.

3
Mount&Blade / [BN] Rewolucje
« dnia: 2020-04-10, 11:48 »
Mój pierwszy mod do Bannerlord, Rewolucje, powoduje bunty w miastach które mają małą lojalność, i nie należą do oryginalnej frakcji. Na nexusie znajdziecie source code.

Jak działa?
Każde miasto ma przypisaną bazową lojalność do startowej frakcji (stratowa frakcja na rozpoczęciu kampani, lub wczytaniu pierwszego zapisu). Jeśli miasto to zostanie przejęte przez inną frakcję, lojalność bazowo zacznie spadać o -5. Jeśli dojdzie do zera, siła buntu zacznie roznąć, aż w końcu 500 buntowników pojawi się przed bramami miasta, i postara się odbić osadę.

Link: CLICK!

4
Oferty pracy i pomocy / Graficy poszukiwani (3D / 2D)
« dnia: 2018-08-05, 19:25 »
Od razu mówię że nie jest to oferta płatna. Nie wiemy czy projekt zamieni się w coś większego (chociaż mamy takie nadzieje), i robimy go dla nauki i zabawy.

Trochę o nas: Goth i Ja jesteśmy na tym forum od dłuższego czasu; modowaliśmy Gothica wiele lat temu dla własnej przyjemności. Od tamtej pory minęło wiele wiosen. Jesteśmy po studiach (Goth kończy właśnie zaocznie informatykę, a ja skończyłem Games Development w Wielkiej Brytani). Pracujemy w ciągu dnia, więc na projekt zostają tylko wieczory i weekendy. Dodam że pracuje jako programista w firmię Vero, więc coś tam chyba jednak umiem :)

Trochę o projekcie: Projekt jest czymś w rodzaju grupy narzędzi która ma pozwolić nam w przyszłości stworzyć własnego RPG. Nie tworzymy na ten moment żadnej fabuły, a jedynie mechaniki gry. Mamy już systemy takie jak ekwipunek, podstawowa walka (można zranić i zabić wroga), interakcja z obiektami (wykonywanie animacji jak siadanie na krześle) czy zalążki rutyn dla NPC. Wszystko zahostowane jest na prywatnym serwerze Perforce, który jest zintegrowany z Unity.

Grafika obecnie jest typowo "low-poly", ale jest to robione z tego względu że ani ja, ani Gothim nie jesteśmy dobrymi grafikami; chcielibśmy od tego odejść, i pójśc w coś bardziej realistycznego. O ile radzę sobie z animacjami, i podstawowymi modelami, wolałbym skupić się na programowaniu funkcjonalności.

Potrzebujemy grafików którzy dadzą radę poświęcić kilka godzin tygodniowo na tworzenie modeli takich jak postacie, zwierzęta, zbroje, przedmioty. Zapytacie się dlaczego potrzebujemy grafików skoro nie mamy koncepcji świata? No, postacie ludzi w grze na pewno potrzebne będą, jak na RPG przystało. Chcielibyśmy zacząć też budować jakieś momentum na Twitchu / YT gdzie gamedev jest popularny, a ładna grafika za pewne w tym by pomogła.

Krótki filmik pokazujący podstawowe elementy:
https://www.youtube.com/watch?v=LUDLtRLeiYQ


Zainteresowanych proszę o wiadomość prywatną.

5
Spacer / Kolonia Karna z G1 w innym formacie
« dnia: 2014-11-24, 22:48 »
Witam! Mam taką prośbę, i w sumie ciężko mi znaleźć odpowiednie podforum do skierowania jej (lata na TM nie zaglądałem :) ).

Potrzebny mi model kolonii karnej z Gothica I, albo samego starego obozu. Fajnie by było, gdyby był z teksturami w osobnych plikach ale aż o tyle to nie będę prosił :)

Wyciągnąłbym go sam, ale jednak nie posiadam starego maksa, a naprawdę nie chce go instalować ponownie, a nie da rady odpalić tego formatu na nowszych wersjach programu (mam maksa 15)

Więc jeśli ktoś ma model pod ręką, bardzo bym prosił o upload, będę wdzięczny.

Pozdrawiam, stary druch, zkajo.

6
Pytania i problemy / Pytanie o Ograniczenie 3D
« dnia: 2010-06-20, 19:24 »
Otóż mam pewne pytanie. Czy Gothic 2 ma ograniczenie co do ilości poly w świecie? Rozumiem że jeden zen na pewno, ale jeśli te zeny zostałyby podzielone i potem połączone w jeden świat (macro jeśli dobrze rozumiem). Chodzi mi o ogólny limit dla jednego świata (Czyli np. wyspa khorinis).

7
Skrypty / monolog po użyciu przedmiotu
« dnia: 2010-06-19, 22:25 »
Mam mały problem. Próbuję zrobić monolog po użyciu przedmiotu. Nie jestem pewien jednak jak to zainicjować. Wiem że trzeba użyć "on_state", ale nie wiem czy stamtąd ma nas przekierowywać do pliku z monologiem, czy raczej kontynuować to w pliku items.

Monolog do G2 ale dużej różnicy pewnie nie będzie. Dzięki za pomoc.

Jakby ktoś mógł napisać szybki monolog po użyciu przedmiotu z jedną funkcją byłoby to bardzo pomocne :lol:

Wielkie dzięki.

8
Offtopic / Hjumor
« dnia: 2009-07-31, 11:15 »
Walice tu kawały, betony, suchary i klasyki a nawet zabawne komentarze :D  No to ja mam klasyk, przy okazji, przypomina mi się Thoro:


Cytuj
Poszedł mały Jasio do cyrku i tak sie złożyło, że musiał usiąść w pierwszym rzędzie. Rozpoczął się występ i na arenę wychodzi Klaun Szyderca. Podchodzi do Jasia i pyta:
- Jak masz na imię?
- Jasiu.
- A więc Jasiu, czy ty jesteś głową krowy?
- Nie.
- A czy ty jesteś tułowiem krowy?
- Nie.
- A więc Jasiu, ty jesteś dupa wołowa!! HAHAHA!!! (zaśmial się szyderczo Klaun Szyderca).
Smutny Jasio wrócił do domu, opowiedział wszystko tacie, na co ten mu mówi:
- Jasiu, jutro też pójdziesz do cyrku.
- Ale jak to? Do cyrku? A Klaun Szyderca? Znowu będzie się śmiał.
- Nie martw sie Jasiu, tym razem pojdzie z tobą Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty.
No i tak sie stało. Następnego dnia poszli Jas i Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty do cyrku, usiedli w pierwszym rzędzie i czekają na występ Klauna Szydercy. Wychodzi więc Klaun Szyderca na arenę i zaczyna swój znany występ. Podchodzi do Jasia pyta:
- Jasiu, czy ty jesteś głową krowy?
Na co Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty:
- Spierdalaj!

No i oczywiście poczet dla naszego Thora: http://spierdalaj.org/

Ta, bez urazy oczywiście :D  No to walić jakieś durne żarty :[

9
Pytania i problemy / Dziwny error
« dnia: 2009-07-29, 23:37 »
Kiedy włączam G2 NK albo spacer pokazuje mi sie to:



Wie ktoś może jak to naprawić?  :P

10
Filmy / OMG WTF i inne reakcje do tej super produkcji
« dnia: 2009-07-04, 22:59 »
Witajcie ziemianie, mam na imię Zord i przybywam z niesamowitej planety Technicum. Dzisiaj droga ziemio, mam dla was coś specjalnego, początek prawdziwej super produkcji. Ah ten highest quality sound, te świetne mikrofony użyte do nagrania audio oraz inne, niesamowite efekty przybiją was do waszych foteli,i nigdy, ale to przenigdy nie zapomnicie tego niesamowitego przeżycia na które już za chwilę się udacie - kompletnie za darmo, no i nawet lepiej, w waszym własnym domu...

ZKAJO PRZEDSTAWIA: GOTHIC - TOTALNA GŁUPOTA

A teraz na serio...

To 'coś' robione było w około pół godziny, i z kompletnych nudów. W filmiku jest tylko Audio oraz jeden napis który przyjdzie wam zobaczyć. Robiłem to z dwóch powodów:

1) Jestem bardzo ciekaw reakcji userów, szczególnie Thora :D  Więc proszę, zrób mi tą przyjemność i daj mi ten twój zajebisty koment który powala mnie z nóg :lol2:
2) Z nudów...

Więc zapraszam do oglądania Gothic - Totalna Głupota xD

http://www.youtube.com/watch?v=DO9icTg5u6I...re=channel_page

Enjoy! (this shit...) :D

11
Pytania i problemy / Duszek (g1)
« dnia: 2009-06-29, 00:23 »
Ma ktoś pomysł jak zrobić Duszka do g1? Pół przeźroczysta tekstura chyba nie wystarczy. Prosze o pomoc  :D

12
Pytanie do animatorów, co to za error:

zCModelPrototype: illegal frame-range in mds
Rozumiem że to coś z mds, gdzie szukać błędu? To stało sie po dodaniu nowej animki.

EDIT:

Problem rozwiązany! Ale jest kolejny :D
Zapisałem animacje i było git, otworzyłem ponownie i sie za przeproszeniem pier***i :P

Wie ktoś może dlaczego tak jest? Używam autokeya. Czy to jak exportuję? Używam kerraxa, oraz opcja 'export model animation' :D

Dzięki ;)

PROBLEMY ROZWIĄZANE - DUALE GOTOWE WRAZ Z ANIMACJAMI!!! DO ZAMKNIĘCA :D

13
Skrypty / Remove NPC i Insert NPC
« dnia: 2009-05-27, 10:43 »
Ostatnio mam ciężko z odpaleniem gothica ale chciałbym napisać skrypt który niestety nie będzie szybko przetestowany. Amulet po załorzeniu będzie wywoływał npc (insert npc) po czym rozładuje się i nie będzie można go użyć do następnego naładowania.

Pytania:

1) Czy jeśli użyje opcji insert npc - i potem osoba przywołana zginie, i następnie przywołam ją ponownie następnym razem, to czy zachowa wszystkie swoje nowo zdobyte atrybuty jak umiejętności, staty, levele itp? (nowo nabyte).

2) Czy kiedy npc ginie, można dać mu jakąś atrakcyjną śmierć? (chodzi o efekt). Chodzi mi tu o pfx'y - i jeśli tak to gdzie? Ewentulanie jak zrobić by natychmiastowo zniknęła po śmierci?

3) Po użyciu amuletu będzie to działało tak, że usunę naładowany amulet, i wstawię ten zużyty (dwa różne itemy), czy będzie mi się wyświetlał ten irytujący tekst 'otrzymałeś przedmiot'?  :)  

Thx za odpowiedzi, szczególnie potrzebne mi numer 2  :)

14
Skrypty / Waleczni strażnicy
« dnia: 2009-04-04, 22:27 »
W jednej z napisanych misji, pojawia się mały problem.

Przedstawię sytuację: Konwój zatrzymuje się przed bandytą. Odbywa się rozmowa i zmieniają się guild attitudes:

(org hostile > stt oraz grd)

Na początku jest dobrze, strażnicy walczą z ORG VIESTO, ale kiedy zaatakuje mnie inny ORG, strażnicy atakują mnie.

Ciężko opisać tę sytuację, ale cóż, próbuję xD
Przypomina mi to sytuację przywołania undead shaman rockefeller na kodach, po zabicu go atakowano i mnie.

Cała walka odbywa się na zasadzie zmiany attitudes.


EDIT:

Guild attitudes:
Cytuj
CONST INT GIL_ATTITUDES_CONVOY [TAB_ANZAHL] =   // Tutaj jest walka z bandytami w que?cie konwoju
{
//      None         EBr            Grd            Stt            KdF            Vlk                KdW          Sld            Org          Bau          SfB                Gur          Nov          Tpl                Däm          Bab      
/*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   

/*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Ebr*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   
/*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Grd*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_HOSTILE,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   
/*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Stt*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_HOSTILE,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   
/*Kdf*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Kdf*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Kdf*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Kdf*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   
/*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Vlk*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   

/*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   
/*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,      /*Sld*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   
/*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_NEUTRAL,      /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   
/*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,      /*Bau*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   
/*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,      /*Sfb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   

/*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   /*Gur*/   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Gur*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   
/*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   /*Nov*/   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Nov*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   
/*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   /*Tpl*/   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Tpl*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   

/*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   /*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   
/*Bab*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY   
};

BOH: STT
Bandyci: ORG
GRD: GRD :)

Kod który 'triggeruje' walkę:

Cytuj
};
func void  ORG_7000_Viesto_Hello_Info()
{
   
   AI_Output (self, other,"ORG_7000_Viesto_Hello_Info_07_00"); //Prosz? prosz?, kogo my tu mamy? ?cierwo ze starego obozu... jeszcze z towarami!
   AI_Output (other, self,"ORG_7000_Viesto_Hello_Info_15_01"); //Won z t?d gnoje! Nic nie dostaniecie, chyba ?e po mordzie.
   AI_Output (self, other,"ORG_7000_Viesto_Hello_Info_07_02"); //Hahahaha! Niby od kogo? Od ciebie? ?ycie ci nie mi?e ch?opcze? Ju?, dawaj towary!
   AI_Output (other, self,"ORG_7000_Viesto_Hello_Info_15_03"); //Won powiedzia?em, pukim dobry...
   AI_Output (self, other,"ORG_7000_Viesto_Hello_Info_07_04"); //Jak sobie chcesz. Ch?opcy! Atak!

   Wld_ExchangeGuildAttitudes    ("GIL_ATTITUDES_CONVOY");
   
   B_ExchangeRoutine(ORG_7002_Bandyta,"atack");
   B_ExchangeRoutine(ORG_7003_Bandyta,"atack");
   B_ExchangeRoutine(ORG_7004_Bandyta,"atack");
   B_ExchangeRoutine(ORG_7004_Bandyta,"atack");
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

15
Skrypty / Zmiana gildii na Hostile
« dnia: 2009-04-03, 20:18 »
Nie jestem pewien jak, ale powiedzcie mi, jak mam zmienić status gildi poprzez dialog?

Npc_SetAttitude         ( self, ATT_HOSTILE );
Npc_SetTempAttitude     ( self, ATT_HOSTILE );

Npc_SetTarget     ( self, other );
AI_StartState     ( self, ZS_Attack, 0, "");

^ To raczej mi nie pomoże. Chodzi mi o to by np Najemnicy i GRD byli do siebie hostile.

I jak zmienić potem to na friendly i neutrual? :D


EDIT:

Wld_INSERTGUILDATTITUDES (GIL_VLK, ATT_HOSTILE, GIL_GRD); - może coś podobnego? (Tylko zmienić gildie)

16
Spacer / Tekstury...
« dnia: 2009-04-02, 21:28 »
Otworzyłem swojego worlda, i wstawiam w nim zena (lonehut). Tekstury wszystkie są. Potem otworzyłem go ponownie, i znwou wstawiłem lonehuta. Teksturek juz nie miał. Otwieram więc plik z lonehutem (3ds mob), teskturki są. Wchodzę więc w oldcamp.zen, tam wstawiam voba, teksturki także są! Ale na tym moim świecie, ich nie ma :D  Co mam robić?

Sorka że tak chaotycznie... ale ledwo co siedzę przed kompem :D

17
Pytania i problemy / Poprawne zapisywanie ASC
« dnia: 2008-12-23, 20:09 »
Jakie opcje zaznaczyć przy eksportowaniu animacji w keraxie? ;/ Nie mam pojęcia  :lol2:

18
Pytania i problemy / Puste animacje?
« dnia: 2008-12-23, 18:01 »
Wypakowałem te animacje gothic sourcerem, i otwieram w maxie importerem asc (kerax). No i tu jest problem, bo:
-Pisze że nie ma odpowiedniego szkieletu w scenie
-Jak kontynuuję to jest pusto (ale można zaznaczyć niewidzialne elementy) i liczba klatek jest różna (czyli animacja jest)

Skąd mam wziąść ten szkielet?  :D

19
Pytania i problemy / Problem z efektem ognia
« dnia: 2008-12-14, 21:07 »
Jak wstawiam TORCH.pfx jako visualFX i zapisuje to po wczytaniu i tak znika. Czy jest jakiś sposób by temu zaradzić? Proszę o szybką odpowiedź.
Z góry dziękuję, zkajo.

20
Pytania i problemy / Czarny świat
« dnia: 2008-12-13, 23:21 »
No to wstawiłem startpointa w spacerku, wszystko jest, startup i wszystko. Jak ładuję jednak grę, to postać jest, ale naokoło jest czarno i nic nie widać. Świat robiłem sam, w specku wszystko było gitez ;]  Wiecie co może być przyczyną? Nigdy nie miałem takiego problemu ;]
Dosłownie włączam grę, ładuję i cały świat jest czarny. Nic nie widzę ;p

Strony: [1] 2
Do góry