Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pawbuj

Strony: [1] 2 3 ... 82
1
Materiały / InfoBoxy
« dnia: 2023-01-17, 19:18 »
 w g1 działa trzeba tylko dodać gdzies na początku
const string FONT_ScreenSmall = "FONT_OLD_10_WHITE.TGA";
i tga musi być skonwertowana do tex, inaczej jest witaj pulpit.


2
Błędy podczas parsowania / Teleport NPC do Gracza
« dnia: 2022-09-20, 13:17 »
Robiłem to kiedyś . Pomogło użycie NPC_GetNearestWP , zamiast konkretnej nazwy "wp".

3
Ukończone modyfikacje / [G1] Medarion Textures Pack
« dnia: 2021-01-25, 09:43 »
Przyjrzałbym się jeszcze runom i zwojom . Z ost. wersji texturpacka by Artermiano G1 wydają się lepszej rozdzielczości.

4
Ukończone modyfikacje / [G1] Medarion Textures Pack
« dnia: 2021-01-24, 08:46 »
skoro idziesz już za ciosem to mógłbyś dodać brakującą animację pieczenia scavengera. Co prawda sporo modów do g1 ją ma, ale mimo wszystko.....

5
Ukończone modyfikacje / [G1] Medarion Textures Pack
« dnia: 2021-01-23, 18:26 »
Całkiem dobra paczka. Jedynej rzeczy jakiej mi brakuje tak czysto graficznie to czcionka przeniesiona z G2. Ta z pierwszego Gothica zestarzała się i jest słabo czytelna.
było dodawane do  Gothic Quick Patcha - tzw. G1FontPatch

https://www.sendspace.com/file/5psmh6

A tamto wymaga zmiany w skryptach, można to zrobić też jako vdf-ka po instalacji Ninja i będzie działać na wszystkich modach.

6
Ukończone modyfikacje / [G1] Medarion Textures Pack
« dnia: 2021-01-23, 11:44 »
Animacja dobijania z G2 nie jest do końca przeniesiona...dobijany npc powinien machać rękami....poza tym to chyba najlepszy textures pack do g1....czapki z głów !

7
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-30, 08:34 »
Primo Othello to nie jest mój mod. Po drugie tam ciągle pada słowo balans. Gothic 1 jest wyjątkowo niedopracowany pod tym względem.  Dlaczego ? Wystarczy pakować w siłę, one handy i kuszę oraz dodatkowo otwieranie zamków/akrobatyka.
Othello cały czas o tym mówi.  Dobrym pomysłem byłoby stworzenie patcha by mniej dawał LP (np o połowę) czy  skalowanie podst. umiejętności jak w G2NK czyli co każde 20 punktów 2 x więcej LP. Mod Fix jest zajebisty , dodaje dodatkowe ujęcia kamer, nowe dzwięki. Rozwija to czego twórcy nie dokończyli (uruchomili zacinające się bramy po save czy dodali skill otwieranie zamków do otwierania skrzyń), ale to koniec. Bez dodatkowych pakietów skryptowych nie da się rozwinąć skrzydeł, ale ileż razy można grać w starego plastkowego Gothica. Prawdziwy koneser tej części potrzebuje czegoś lepszego, świezego. Dlatego moje próby dodania dodatkowych questów od Rączki (okradania Baala czy skrzyni strażnika). Podobnie z zatruwaniem potworów, teraz inwestowanie w broń dystansową nabiera sensu.  Nadal wiele jest niewkorzystanych np taka alchemia, ale w sumie tylko po to aby poprawić główne staty , bo w skrzyniach tyle jest eliksirów, że nie potrzeba takiego skilla.  No i nadal temat balansu potworów do poszcz. rozdziałow . ttylko poczatek jest względnie trudny, gdzie grupa ścierwojadów może namieszać. Po pakowaniu w siłe i zabraniu meicza któremuś z magnatów gracz jest megamocny już na początku gry. Dlatego ja w swojej modyfikacji podejmowałem próby , aby to zmienić .

I na koniec doceń cudzą pracę, bo modding to wyjątkowo niewdzięczne zajęcie. B. często trzeba się namęczyć, aby cos wprowadzić i niekiedy przykro się czyta nieprzemyślane opinie.

8
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-27, 10:27 »
wejdzie Othello mod i pozamiatane nawet po mod fixie :)

https://www.youtube.com/watch?v=8O43sj0m1zs

9
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-26, 14:31 »
To prawda, oglądałem tam kiedyś w rosyjskich odmętach youtube'a gameplay z tego fixa i on jest wyśmienity, stoi kilka lig wyżej w porównaniu z tym patchem. Miło by było gdyby w przyszłości ten fix został w końcu przetłumaczony na polski.
Zgadzam się GMF stoi wyżej i jak uda się go spolszczyć to przeniosę swój content w formie features patchy do modów G1 (zatruwanie , bonusy do otwierania zamków , etc). . Dalszy rozwój "nieoficjalny patch" moze nie mieć sensu. 

10
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-26, 10:32 »
Dobra bo odchodzimy od tematy wątku xD

Generalnie na koniec, czy ten mod fix jest kompatybilny z z Golden Master i Gothic Alpha?
Nie.

tu jest ciekawy film o GMF.ru
https://www.youtube.com/watch?v=gc2gI_SY2ZY

11
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-26, 08:47 »
To znaczy, że ta modyfikacja poprawia wszystkie błędy gry, ale nie dodaje nic od siebie? Czy przywraca usunięty kontent etc?
1. innowacje są oczywiście, ale bardzo małe.
2. Nie ,my (Rosjanie) mamy do tego osobne mody, np. Golden Mod, czy Gothic Alpha.
Grałem bodajże w przedostatnia wersję i napweno chętnie wrócę do tego moda. Innowacje są naprawdę widoczne. Masę poprawek AI, rutyn, dodatkowe ujęcia kamery, naprawa błędów w zenach. ElderGamer musiał poświęcic sporo czasu, aby tak doszlifować Gothica. To idealny vanilla patch.

12
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-25, 09:34 »
Co do tego amuletu to wtedy jak grałem był tylko tam kościany łuk i jakieś rupiecie, ani śladu obecności amuletu. Byłem przy tej bramie co pilnuje Fletcher w 4 rozdziale. To o tą chodzi?
Nie. To jest ta brama gdzie strażnik chce 10 bryłek rudy za wejście. Ok - przy kolejnej wersji po prostu dodam nazwę skrzyni , aby nie było zgadywania. Sprawdzałem i na 100% ten quest działa.

13
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-25, 07:07 »
ruscy grają w jedynkę dość często. Stworzyli nawet najlepszy non content patch do tej gry (Gothic Mod Fix), który bije inne tego typu produkcje na głowę.

Nawet od twojego? :lol:
@Anoax
W temacie Uniona nie będę odpisywał, bo odchodzimy od watku głównego.
GodMod Fix RU to 100% patch oparty na zwykłych skryptach. do tego bardzo dobrze opracowany. world.zen zostł perfekcyjnie poprawiony, ja nie mam specjalnie talentu do edycji świata.
W dobie Uniona gracz sam może decycować z jakich pakietów korzysta i konfigurować rozgrywkę. To dobry kierunek do rozwoju moddingu gothica.  W mojej wersji jest pakiet Ikarus & Lego i może dochodzić do konfilktów.

Wyczuwam ironię w tonie . Oczywiście po to jest krytyka, ale wolałbym konkrety. 

Te zadanie z mieczem świstaka nie zawiera błędów - spróbuj je ruszyć j. raz, bo z opisu nie wiem co poszło nie tak.

Na początku gry mamy możliwość wyboru czy gramy w rozszerzoną wersję o rozbudowane questy czy tylko podstawowowy nieoficjalny patch.

14
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-24, 13:30 »
Też miałem problem z tym, że nie miałem w ogóle dialogu z fiskiem o mieczu oczywiście po odpaleniu questa. Rozpoczęcie gry od początku zażegnało ten problem, nie wiem co innego mogłoby go zażegnać, a tym bardziej co mogło go wywołać. Bawiłem się trochę zwiększeniem dystansu pojawiania się postaci, może to dlatego? I tak zapytam, to jest coś co było w grze już jeśli chodzi o to że kazał się nam wynosić, czy ty to dodałeś bądź przywróciłeś?
Dla mnie te zadanie w oryginale było mega nudne (weź 100 bryłek i kup miecz, a potem go oddaj). Tutaj jest 4-5 losowych wątków, bo Fisk może finalnie podniesć cenę miecza, zabrać nam kasę i trzymać miecz w kufrze albo specjalnie rzucić nam miecz pod nogi i czekaż aż podniesiemy, prowokując atak za kradzież przy strażnikach. Myślę że jeszcze wszytskiego nie wymieniłem. Skrypty są zdekompilowane, możesz podejrzeć dialogi Fiska.  Także finalnie wyszło z tego całkiem ciekawe zadanie z możłiwością róznych scenariuszy.

15
Gry / Gry, które przeszliście w całości
« dnia: 2020-08-24, 11:19 »
https://www.youtube.com/watch?v=C6IqR6N8Fu8


w sumie to nawet fajna laska z niej...

16
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2020-08-24, 08:28 »
@Czudak będę wdzięczny za napomnienie o błędach jedynki na WOG.ru.
@N1kX ruscy grają w jedynkę dość często. Stworzyli nawet najlepszy non content patch do tej gry (Gothic Mod Fix), który bije inne tego typu produkcje na głowę.

Co do "Miscellaneous Utilities" wszystko jasne w temacie.
EDIT: Pakiet "UnionspellFix" powoduje, że nie moge korzystac ze scrolli w G1

17
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-23, 10:40 »

@Anoax chata Fiska jest na lewo od jego ławki (drzwi mają nazwę "chata Fiska" i w jednym z kufrów jest miecz Swistaka.

@Delph(Delphoxed) sprawdziłem i ten amulet jest w skrzyni obok południowej bramy . Może powinienem opisac dokładniej skrzynię.

Także w tych dwóch przypadkach nie mogę odtworzyć błędu.

18
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2020-08-23, 10:13 »
Niektórzy z Was są aktywni w temacie Uniona na WOG.ru. Będę wdzięczny za przedstawienie nast. błędów.

- usuwanie klucza po otwarciu skrzyni w zadaniu skrzynia Aarona blokuje możliwość jego ukończenia (powinien być tutaj wyjątek);

Nienaprawione błędy G1 po save/load game:

- po load game status zamkniętych bram przechodzi w s0 (winno byc s1), przez co się blokują; (naprawia to G Engine)
- po load game status ludzkich NPc z "angry/hostile" zawsze przechodzi do "neutral".

19
Gry / Gry, które przeszliście w całości
« dnia: 2020-08-19, 11:22 »
Tomasz Majewski znany polski kulomiot jest wielkim fanem Heroesów, ale pamiętał o treningu.   Oczywiście są gry, które uczą analitycznego myślenia i przewidywania.  Jeżeli tygodniowo przeznaczamy na to kilka godzin to jest OK (może to starczy na przejście kilku gier w roku) , a jeżeli każde popołudnie czy weekend wygląda prawie tak samo czy to przy komputerze na graniu lub  beznadziejnych forach , telewizji to jest nieciekawie  (myślę też że większość z nas ma tez wadę wzroku).  Zdrowy rozsądek we wszystkim. Na imprezach sylwestrowych czy tylko chlanie to zależy od nas , ale można tez się dobrze pobawić  @Fabio.

Swoją drogą ten koleś miał szansę dzięki temu zrobić ciekawą karierę.
https://www.youtube.com/watch?v=4OHdTWQ9It4

20
Gry / Gry, które przeszliście w całości
« dnia: 2020-08-18, 18:39 »
bezbek. weź propsa z litości
bezbek bądź nie, na pewno konkretny przypadek z życia. Dla jasności do nikogo nie podbijam, a za propsa podziękuję (obejdzie się).  Koleś zamiast pójść na imprezę sylwestrową będzie grał w GRE. Szkoda na to życia serio...oczywiście wszystko jest dla ludzi, ale jak czytam te listy to zastanawiam się jak na to wszystko znależć czas i i co trzeba poświecić. Kiedyś miałem taki okres, że dużo grałem (10-15 godzin tygodniowo ) i nie takich chciałbym wspomnień (dzisiaj inaczej tamten czas bym wykorzystał). 

Strony: [1] 2 3 ... 82
Do góry