Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - lucki666

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G
« dnia: 2023-12-27, 19:41 »
Cytuj
Czyli na jeżeli pierwszy raz  ulepszyłem na 36, to znaczy, że nie dam rady go zmaksować

Nie. Posiadając poziom 36, dostaniesz konkretny Szpon, który jest przewidziany podczas ulepszenia dla poziomów 35-39. Mając poziom 45 lub wyższy, dostaniesz najlepszą wersję Szponu, nawet jeśli ulepszysz go po raz pierwszy.
Po prostu jeśli chcesz korzystać ze Szponu, to musisz jedynie pamiętać, że silniejsze wersje ulepszenia otrzymasz dopiero na poziomach 25-29, 30-34, 35-39, 40-44, 45+. Czyli co 5 poziomów, a nie co 2 jak to miało miejsce w orginale.

2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G
« dnia: 2023-12-27, 10:55 »
@Leoxiq1993
Można ulepszać co 5 poziomów. Chyba zaczynając od 25-30-35-40-45 i chyba 50. Nie ma limitu ile razy. Po prostu zdobywając kolejny z tych poziomów możesz ulepszyć kolejny raz.

3
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G
« dnia: 2023-12-17, 16:12 »
@Leoxiq1993
Smoczych łusek potrzebuje głównie łowca smoków. Grając bez gildii ewentualnie, aby kupić pancerz od Jana, który ma sporą odporność na ogień.
Wyrabiać magiczne strzały i bełty można jedynie będąc czeladnikiem u Thorbena. W innym wypadku Thorben uczy tylko zwykłych i musisz ograniczyć sie do tych co znajdziesz lub kupisz u Lutero.
Tak, jest kilka niełatwych miejsc, w których można zdobyć czarną rudę nawet w 4 rozdziale. Np. krypta Inubisa, duży obóz orków na drodze do Górniczej doliny i chyba z Ducha Kruka w Jarkendarze od 4 rozdziału. Poza tym sporo miejść zza palisadą orków.

4
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G
« dnia: 2023-11-28, 17:20 »
@Leoxiq1993

Tutaj jak i w pierwszym poście masz mapę pomocniczą do wielu rzeczy w modyfikacji. Zapewne chodzi ci o bandytów od Elireny? Ich grupa znajduje się przy piramidzie magów wody.

https://drive.google.com/file/d/1XSn8x4bHSEXJbKP4g9GA7WPaLHa1EbTM/view

5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G
« dnia: 2023-11-27, 16:15 »
Cytuj
A powiesz mi czy przed opuszczeniem Khorinis można zdobyc biala perle ? Chcialem przed Jarkendarem zrobic trzecia zbroje. Kilka godzin dzisiaj latalem po mapie i nie mogelm znalezc. Umiem otwierac zamki.

Biała perła jest potrzebna w wielu dziedzinach tak w okolicach rozdziału 3, więc nie powinieneś móc jej znaleźć w Khorinis. Dopiero w Jarkendarze lub dobrze eksplorując Górniczą dolinę w 2 rozdziale.
Kiedyś była w jednej z wież strażniczych w mieście. Coś w rodzaju nagrody za naukę kradzieży kieszonkowej i nauki dużej liczby zręczności na tak początkowym etapie rozgrywki. Ale nie pamiętam czy nadal tam jest czy usunąłem ją w którejś aktualizacji.

6
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G
« dnia: 2023-11-26, 11:56 »
@Leoxiq1993
Dużo strzał wypada z bandytów i sporo można znaleźć w skrzyniach. Można również u Lanca wymieniać bełty na strzały - oczywiście nie 1:1. Poza tym od 2 rozdziału można się nauczyć wytwarzania ich u Thorbena, nawet jeśli jesteś czeladnikiem u innego mistrza.
Grałem łucznikiem i wyrabiając je u Thorbena nie miałem problemu z zapasem i nawet niespecialnie musiałem kupywać ich u handlarzy.

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G
« dnia: 2023-11-19, 11:34 »
Dobra robota, wygląda na to, że poprawiłeś bardzo dużo rzeczy, na które narzekałem :D

Na pewno twoje profesjonalne podejście i konstruktywna krytyka, pomogły przyjrzeć się raz jeszcze niektórym elementom i przeanalizować potrzebę zmian. W każdym razie wielkie dzięki.

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G
« dnia: 2023-11-18, 13:32 »
Wersja 1.1G dostępna do bezpośredniego pobrania oraz na Spine i Steam Workshop
Kolejne poprawki nie są przewidywane w dłuższym czasie.

Rozbudowana prezentacji modyfikacji dostępna na YT.
https://www.youtube.com/watch?v=f_snGYnUOnE


Ważne zmiany:
- Przerobiona walkę ze smokiem ożywieńcem. Zrezygnowano z jego wielu przywołań.
- Zwiększono obrażenia od kusz, magicznych łuków, kosturów oraz broni jednoręcznych i dwuręcznych wymagających zręczności.

Ulepszenia i poprawki:
- Dodano list na początku gry, który zwraca uwagę na ważne aspekty i możliwości w modyfikacji.
- Naprawiono błędy powodujące oddawanie łowów w innych krainach, bez robienia ich.
- Z łowów zmniejszono otrzymywane doświadczenie, lecz dodano złoto jako dodatkowa nagrodę.
- Zwiększono ilość złota do wyboru ze zleceń Elireny.
- Zwiększono ceny pozyskiwanych trofeów z potworów o około 33%
- Poprawiono pancerze wielu NPC, aby lepiej pasowały do ich postaci.
- Członkowie Wodnego kręgu nie noszą już swych pancerzy i ujawniają je jedynie w stosownych momentach.
- Zamieniono kilka modeli i tekstur pancerzy - w tym ulepszonej zbroi z magicznej rudy.
- Dodano w statystykach postaci informację o poziomie nauki walki tarczą.
- Dodano oraz zmieniono kilka modeli tarcz. Dodatkowo zwiększono odporność na strzały w większości tarcz o około 10.
- Zmieniono nieznacznie progi nauki u nauczycieli, głównie na początkowym etapie rozgrywki. Erol uczy do 75 siły. Diego w Khorinis do 100 siły oraz zręczności. Naukę łuków do 100% przejął Talbin.
- Dodano 5 unikatowych przedmiotów: Święty sztylet, Amulet bestii, Źle wyważony miecz, Pas alchemika oraz Demoniczny miecz.. ale ich zastosowania trzeba odkryć samemu.
- Można spotkać kilka dodatkowych cieniostworów i trolla. Ich statystyki zostały nieznacznie zwiększone, aby bardziej oddać ich trudność.
- Podczas walki z trollem pojawia się tylko 1 grupa goblinów zamiast dwóch.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie wypadała skóra oraz kieł trolla, pomimo nauki.
- Zamiast 3PN za odnalezienie ostatnich ksiąg Chromaninu, otrzymujemy 1 PN.
- Dodatkową nagrodą za ukończenie poszczególnych Chromaninów jest odblokowanie teleportów do przełęczy Khorinic, przełęczy Górniczej doliny oraz ruin Magów wody w Jarkendarze.
- Dodano kilka przedmiotów zza wieżą Xardasa.
- Podwyższono ceny pancerzy czeladnika Matteo o 35%, aby przy sprzedaży dorównać profitom pozostałym mistrzom.
- Zwiększono ilość uncji złota/srebra z niektórych kosztowności będąc czeladnikiem Thorbena.
- Zmieniono składniki do mieczy Harada, aby nie wymagały składników z pozyskiwania trofeów.
- Ulepszenie pierścienia wspaniałości o broń jednoręczną/dwuręczną i łuk zwiększa biegłość o +3 zamiast +2.
- Księgi umiejętności bojowych oferowanych przez Lutero kosztują 3500 zamiast 6000 sztuk złota.
- Niszczenie zła poprawnie zadaje obrażenia smokom.
- Poprawiono trajektorie czaru Tchnienia śmierci. Ze względu na jej potężne obrażenia obniżono zasięg w porównaniu do innych zaklęć.
- Masowe zniszczenie zadaje obrażenie większo o 50.
- Nauka czytania kamiennych tablic kosztuje odpowiednio 5-7-9 PN, zamiast 5-10-10.
- Rybak Farim w zamian za pomoc daje kwarcyt zamiast akwamarynu.
- Ucząc ognika nowych umiejętności, zwiększamy za każdym razem jego życie o 25. Może to się przydać w początkowych etapach gry.
- Sekob posiada przy sobie 10 sztuk złota zamiast 50.
- Zwój Wodna pięść kosztuje 20 many zamiast 25.
- Zwój mała burza ognista jest droższy.
- W skrzyniach przy Sagicie znajdziemy mniej rdestów.
- W kopalni Dextera napotkamy zwykłe pełzacze zamiast wojowników.
- Na wieży Dextera oraz na Cmentarzysku orków znajdziemy 10 magicznych strzał/bełtów zamiast 5.
- Lance oferuje bryłkę rudy za 700 sztuk złota zamiast 1000.
- Naprawiono kilka sytuacji, w których rośliny znajdowały się niedostępne pod powierzchnią.
- Usunięto pełzacza w Jarkendarze, który miał niewłaściwy waypiont poza pieczarą.
- Zadanie "Zakazane pastwisko" nie pojawia się w dzienniku, ale może zostać wykonane przez postać nieposiadającą gildii.
- Zmieniono nagrodę za zadanie Elireny "Elitarni malcy" ze zwoju lodowa fala na 2 zwoje bryła lodu.
- Zgodnie z dialogiem Lucia nie oferuje piwa.
- Biff nie zaczepia o swoją działkę za każdą pozyskaną monetę. Dodatkowo przedłużenie jego towarzystwa kosztuje 30 sztuk złota zamiast 100.
- Pierścień regeneracji zdrowia został przeniesiony.
- Modyfikacja dostała nowy ekran startowy.
- Nieznacznie zmieniono cenę kilku broni.
- Naprawiono lewitowanie rzadkiego chrząszcza.
- Fisk nie oferuje już nieograniczonej ilości strzał, gdy mamy je na wykończeniu.
- Przywołane kamienne golemy rzadkiego potwora Guazola nie odrzucają podczas trafienia.
- Skarby Grega posiadają w ekwipunku zmieniony kąt nachylenia, aby lepiej je rozróżnić.
- Naprawiono błąd w którym Duch Kruka był przyjaźnie nastawiony w pancerzu bandyty.
- Smoki ze zlecenia Elireny dostały pomniejszone modele i nie mają własnych imion.
- Zmieniono niektóre mniej pasujące pancerze zombie.
- Usunięto niepasującą "palmę" z magicznej rudy w Górniczej dolinie.
- Zastąpiono niepasującą wieżę na jeziorze przy domu Erola zwykłą wieżą obserwacyjną.
- Usunięto zwrot "Materiał alchemiczny" z ekstraktu leczniczego oraz many.

9
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-11-05, 09:56 »
@meserszmit007
Żaden pancerz nie wymaga do noszenia atrybutów zręczności, siły czy jakiegokolwiek innego.

10
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-10-24, 17:03 »
@meserszmit007
Cytuj
Siema , czy da radę przejść postacią typowo pod zreke ? Czy wszystkie pancerze i lepsze bronie 1/2h pod siłę.

Oczywiście i jak najbardziej. Jest tutaj dużo więcej magicznych łuków, a będąc czeladnikiem Thorbena, można samemu wytwarzać strzały/ bełty oraz magiczne strzały/bełty. Dodatkowo jest więcej mieczy wymagających zręczności, a także zostały dodane miecze dwuręczne ze zręcznością.
Grając bez gildii, można nauczyć się od Magów wody kilku ciekawych zaklęć, które fajnie współgrają z łucznikiem. Np. "korzeń", który zatrzyma jednego z przeciwnika na kilkanaście sekund lub "przyzwanie wilka", który odciągnie wroga i weźmie na siebie część obrażeń.

11
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-10-20, 17:12 »
Cytuj
Jak dzialaja zlecenia na potwory? Mam na spaczpne scierwojady i na nieumarlych, ale chodze po calej mapie i nie znajduje zadnych. Czy po jakims czasie te potwory znikaja? Jesli tak, to zadanie powinno isc do nieudanych.

Potwory nie znikają, jeśli nie wystąpi jakiś nieoczekiwany błąd. Przeszełem moda kilkukrotnie i nie zdarzyło mi się, abym nie mógł wykonać któregokolwiek ze zleceń. Tutaj masz link, po poradnika, gdzie znaleźć wszystkie zlecenia, łowy i chromaniny:

https://drive.google.com/file/d/1TVbE3Y4PUQ1LrA8kKajX_svHYRjXY69F/view?usp=sharing

12
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-09-12, 17:15 »
W świątyni Addanosa. W jednej z fałszywych odnóg z kolcami. Uważaj, bo mały krok za daleko i będziesz musiał wczytywać grę.

W pierwszym poście jest link do mapek wielu pożytecznych miejsc potworów i w tym lokalizacji Chromaninów. Daję i tu:
https://drive.google.com/file/d/1TVbE3Y4PUQ1LrA8kKajX_svHYRjXY69F/view

13
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-09-01, 19:41 »
Wersja 1.1f dostępna do bezpośredniego pobrania oraz na Spine i Steam Workshop
Kolejne poprawki nie są przewidywane w dłuższym czasie.

Ważne zmiany:

- Zmniejszono początkowe statystyki bohatera na siłę/ zręczność z 20 na 10 oraz umiejętności bojowe z 15% na 5%. Lecz w zamian umiejętności bojowe kosztują na całej przestrzeni gry 1PN zamiast 2. Pozwoli to zaoszczędzić 5-7% PN w zależności od stylu gry.
- Dodano płatnerstwo w alternatywnej formie, jeśli nie zdecydujemy się na zostanie czeladnikiem u Matteo. Od 2 rozdziału za 7 PN nauczy nas ulepszania wszystkich gildyjnych pancerzy i kilkunastu neutralnych (razem 36) o +3 do wszystkich odporności. Nowe wersje posiadają nowy wygląd oraz wyższą cenę.
- Dodano rzemieślnictwo w alternatywnej formie, jeśli nie zdecydujemy się na zostanie czeladnikiem u Thorbena. Od 2 rozdziału za 5 PN nauczy nas wytwarzania zwykłych rodzai strzał i bełtów.
- Zwiększono minimalny zasięg łuków i kusz o ok. 35%, maksymalny pozostał bez zmian.
- Gulasz Thelki dodaje zarówno +1 siły jak i zręczności.

Pomniejsze:

- W statystykach umiejętności dodano płatnerstwo, rzemieślnictwo, akrobatykę, język pradawnych oraz ognika.
- Elirena w zamian za trofea rzadkich potworów oferuje teraz zróżnicowane rośliny w zależności od trudności bestii.
- Kilka smoczych korzeni i goblińskich jagód zostało przeniesionych w inne miejsca.
- Postać insert CH uczy wszystkich rodzai wykuwania mieczy oraz języka pradawnych. Dodatkowo dodano mu nowe umiejętności płatnerstwa i rzemieślnictwa.
- Wilki Pepe są podzielone na 2 grupy, aby nie rzucały się wszystkie na raz.
- Płatnerstwo: skórzany kaftan w wersji wzmocnionej oraz uszlachetnionej wymaga 1 sztukę sztabki żelaza zamiast 2.
- Płatnerstwo: Zbroja obieżyświata w wersji podstawowej wymaga +1 skóry cieniostwora oraz warga więcej.
- Kowalstwo: dwuręczak wymaga 2 sztuk węgla zamiast 3.
- Zbroja wodnego kręgu posiada 40 odporności na broń zamiast 45.
- Zawalony most w Jarkendarze do przeskoczenia wymaga "więcej wiary".
- Premia za odebrania ornamentu Laresowi 400 zamiast 300.
- Elirena na mówi już o wyruszeniu do nowych lokacji, jeśli mamy niewłaściwy rozdział.
- Eremita nie atakuje już bohatera w zbroi bandyty.
- Amulet z wybrzeżu dający +7 many został przeniesiony w trudniejsze miejsce.
- Wiele przedmiotów z wysoką odpornością na magię zostały przeniesione do trudniejszych miejsc.
- Prychający smoczy zębacz jest słabszy, ale przyzywa zębacza do pomocy.
- W jaskini na drodze do Magów wody można spotkać ogara zamiast cieniostwora.
- W kotlinie przy mieści oraz zza farmą Akila grupy wargów są mniej liczne.
- Można natrafić na 4 królewskie grzyby, nawet jeśli nie jesteśmy czeladnikiem Constantina.
- Zostając paladynem otrzymujemy informację o nowej regeneracji many 1/co 25 sekund.
- Bandyta Aidan stał się bardziej wymagający.
- Cornelius stał się bardziej wymagający.
- Usunięto 1 złoże do wydobycia z kopalni Kruka i przeniesiono do jaskini pod wieżą Xardasa.
- Lord Hagen za pierścień orkowych dowódców daje 75 sztuk złota zamiast 150, a zadanie kończy się po oddaniu większości.
- Dodano przy Albrechcie oraz w bibliotece w klasztorze stojak z właściwościami run paladyna.
- Runa niszczenie zła kosztuje 50 many zamiast 60.
- Ogrodnik dysponuje mniejszą ilością ciemnych grzybów na każdy rozdział.
- Dodano kilka mieszków po 15 złota do znalezienia w różnych miejscach.
- Zmieniono kucyk bohatera na lepszy jakościowo oraz większość twarzy NPC o wyższej rozdzielczości.
- W okolicy Martwej Harpii można znaleźć patelnię
- Olbrzymi szczur posiada 45 życia zamiast 40.
- Kilka młodych bestii zadaje nieznacznie większe obrażenia.
- Harad wstaje o 5:30 zamiast 7:00
- Kolorowe tabliczki budowniczych zostały przeniesione do działu pism.
- Dodano barierki przy wieży na wulkanie, gdyż Biff często z nich spadał podczas wchodzenia na wieżę.
- Zagospodarowano pustą przestrzeń w okolicy farmy Lobatra, ratusza, kręgu przy farmie Sekoba, farmy Bengara oraz okolice wulkanu w Górniczej dolinie.
- Szkielet z tablicy łowów poprawnie wróci do swojego punktu, gdy odejdzie zbyt daleko.
- Poprawiono 2 lewitujące drzewa na drodze do Górniczej doliny
- Poprawiono lewitującą trawę przy jaskini magów ognia
- Paladyni obok Grimesa nie posiadają już przesadnej ilości życia.
- Paladyn Cedric już poprawnie uczy walki tarczą za 10 PN.
- Sylvio nie nazywa już w 4 rozdziale bohatera "paladynem", jeśli ten nie ma gildii.

14
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-06-27, 17:41 »
Wersja 1.1e dostępna do bespośredniego pobrania oraz na Steam Workshop

Główna zmiana:
- Dodano 3 zadania typu Chromanin, poszczególnie dla Khorinis, Górniczej doliny oraz Jarkendaru. Tak jak w przypadku Gothic 1, polega to na rozwiązywaniu zagadek kolejnych z VI tomów. Nagrodami są niewielkie ilości doświadczenia, a za ukończenie +3PN oraz pakiet kilku hełmów, które służą jedynie jako efekt wizualny.

Ulepszenia i poprawki:
- Istnieje 1% szansy na wypadnięcie kłów, zębów, wilczych skór, gadzich skór, pancerzy pełzaczy, rogów cieniostwora, rogów smoczych zębaczy oraz języków ognistych jaszczurów nawet, gdy nie nauczyliśmy się pozyskiwać tych składników.
- Podzielono bandytów według zagrożenia na: słabych bandytów, bandytów oraz groźnych bandytów.
- W kilku miejscach zmniejszono ilość znajdowanego oraz otrzymywanego złota.
- Dodano w przypadku gry paladynem lub bez gildii w Jarkendarze nowy pierścień, przyspieszający regenerację many.
- Wodna pięść zadaje 135 obrażeń zamiast 125 i nie wymaga do wytworzenia białej perły. Dodatkowo obrona przed magią kilku potworów została nieznacznie zmniejszona.
- W skrzyniach można czasem natrafić na butelki z wodą.
- Usunięto ograniczenia między lokacjami przy zleceniach Elireny, dla tych samych rozdziałów.
- Zamieniono kilka ziół leczniczych i ognistych ziół na korzenie lecznicze i ogniste korzenie oraz odwrotnie.
- Pika wodnego kręgu ma 45 obrażeń i wymaga 35 siły (poprzedni 55:45).
- Święta strzała zadaje 150 obrażeń i wymaga 15 many (poprzednio 100:10)
- Pancerz świątynnego strażnika z zardzewiałej skrzyni, był zbyt łatwo dostępny, dlatego przeniesiono go w inne miejsce. Podobnie jak kilka innych przedmiotów.
- Szpon Beliara posiada mniejszą szansę na błyskawicę.
- Dwoje orków obok Eremity atakują razem zamiast osobno.
- Zamieniono 2 ciekawe modele toporów od handlarzy, na te do znalezienia w świecie.
- Edda raz dziennie zrobi nam gulasz w zamian za rybę.
- Piwo Coragona poprawnie regeneruje też manę.
- Zamieniono ubranie alchemika Sagity na suknię.
- Edgor otrzymał na wyposażeniu kilka napojów.
- Pancerz cienia ma obronę przed pociskami 60 zamiast 65.
- Bandyta Skiner dostał lepszy styl walki.
- Przeniesiono drzewo obok Trolla w Jarkendarze, ponieważ powodowała blokowanie się monstrum.
- Ze wszystkich rodzaji goblinów mamy trochę większą szansę na znalezienie czarnych grzybów.
- Kilkoro Świątynnych kamiennych strażników w świątyni Adanosa zostało zamienionych na zwykłych.
- Grając bez gildii, łapówka do wejścia na statek wynosi 5000 sztuk złota zamiast 10 000.
- Poprzesuwano zarośli przed jaskinią magów ognia, aby bardziej przypominała ścieżkę.
- Po wykonaniu łowów, dostajemy informację, aby wrócić do tablicy ogłoszeń.
- Zamieniono kolejność wybory mikstur u Vatrasa po oodaniu starej kamiennej tablicy.
- Zamieniono nagrodę w jednej zardzewiałej skrzyni z przepisu na Myrtański kociołek na pierścień regeneracji życia.
- Zmieniono nieznacznie kolejność dialogów niektórych smoków.
- Zagospodarowano kilka pustych przestrzeni.

- Naprawiono błąd, poprzez który nie mogliśmy ulepszyć Szponu Beliara przy poziomach 25-29.
- Po wypiciu Myrtańskiego kociołka, napis o przyspieszonej biernej regeneracji zdrowia pojawia się wyżej.
- Poprawiono błędne ilości życia kilku NPC.
- Naprawiono błąd, podczas podróży z Laresem do Saturasa, mogliśmy odebrać mu ornament podczas dialogu, po czym otrzymywaliśmy drugi po dotarciu.
- Naprawiono błąd, według którego w księdze do rzemieślnictwa, magiczne strzały i bełty wytwarzały błędnie po 10 sztuk zamiast 5.
- Poprawiona kilka literówek.

Spoiler


15
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-05-20, 15:07 »
@Adi7
Do zardzewiałych drzwi w kanałach pasuje klucz "do chaty Grega", który dostajemy u piratów. A klucz do skarbca posiada mini-boss przy starej kopalni w Górniczej dolinie.

16
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-05-17, 15:53 »
Cytuj
Czy jest lista kodów dodanych do gry przedmiotów, potworów i postaci w razie problemu lub jeśli ktoś lubi kody.
I czy kody z oryginału na usunięte przedmioty działają?np jakby runę teleport na przełęcz chciałby się mieć

Wszystkie dodane nowe przedmioty posiada postać pod kodem: insert itemhoshi. Na postacie czy potwory nie ma obecnie takiej listy, ale dla uspokojenia mogę dodać, ze nie spotkałem się ani razu, aby NPC czy przeciwnik nie pojawił się w wyznaczonym miejscu, a przeszedłem Gothic 2 Plus co najmniej 10 razy. W razie czego osobiście czuwam nad postami mojej modyfikacji i na pewno pomogę w razie nieoczekiwanych przypadków.

17
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-05-06, 13:12 »
@UberPro
To niedopatrzenie, które pozostało ze starszych wersji. Dzięki za zgłoszenie. Będzie naprawione w kolejnej aktualizacji.

18
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-04-29, 09:40 »
Czy ktoś grających w modyfikację natrafił na jakieś poważne błędy? Powoli zbieram sugestie na kolejną poprawkę.

19
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2022-04-10, 09:02 »
@StachusCitrus
Tak, za te zlecenia dostaje się tylko doświadczenie. Im więcej podpunktów wykonasz, tym więcej ich otrzymasz.

Biała perła nie jest łatwa do zdobycia. Pierwsze sztuki możesz zdobyć z aligatora w Jarkendarze lub grupy bandytów ukrywających się w jaskini przed dawnym nowym obozem w Górniczej dolinie. Lub jeśli masz kradzież kieszonkową to z jednej z zamkniętych wież w Khorinis.

20
Pytania i problemy / Edycja mapy Gothic KM
« dnia: 2022-04-08, 21:28 »
Pewnie, że się da. O ile ściana nie jest stała, a tylko postawionym obiektem, to nie będzie takie trudne dla doświadczonego modera. Musiałbyś wypakować zawartość wszystkich plików modyfikacji do Gothic II\_Work\Data i uruchomić programem Spacer świat z folderu Worlds. Możesz wtedy dowolnie wprowadzać zmiany i zapisywać je. Potem pozostaje ci jedynie spakować całą modyfikację ponownie.
Więc jeśli jesteś zielony w modowaniu, to raczej trudne zadanie przed tobą i najlepiej podpatrzeć poradniki o podstawach modyfikacji.

Strony: [1] 2 3 ... 7
Do góry