Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - R.Loos

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
41
Ucieczka / Opis modyfikacji (Download)
« dnia: 2020-08-20, 15:45 »
Ponowne odświeżenie tematu i kolejna opinia osoby, która jest na świeżo po przejściu moda i z gothikiem jest już trochę obyta (mówię o sobie oczywiście :P)
Na początek chciałbym bardzo podziękować twórcy za stworzenie tego moda, cieszę się, że nie wiedziałeś ile Ci z tym modem zejdzie (ktoś kto przeszedł wie o co chodzi :D ), bo bym teraz nie pisał tego posta, ani przede wszystkim nie spędziłbym około 33 godzin na przyjemną grę. To właściwie podziękowania dla wszystkich autorów Gothikowych modyfikacji, zwłaszcza tych, w które jesteśmy w stanie się wkręcić, a nie w tych jedno czy dwu godzinowe gówien. Nawet jeśli nie są perfekcyjne i w stu procentach dopracowane, to trzeba docenić, bo łatwo jest krytykować, trochę trudniej samemu coś dać.

Fajna odskocznia od klasycznej historii, fajna fabuła z pomysłem co się później działo, nawet za palisadą i w obozie na bagnie, kilka rozwiązań typu tarcza (tu mega plus, choć niestety bug z którego nagminnie korzystałem co dawało mi i tarczę i mistrza w jednoręcznej, ale to nieważne :P ), górnictwo też spoko, zwłaszcza to, że dostaje się hp za surowce, bez tego było by średnie więc tutaj też duży plus. Ogólnie cały mod będę wspominał dobrze i polecam.
Tutaj wymienię kilka rzeczy, których muszę się czepnąć, wytłumaczę dlaczego ale i coś poradzić od siebie.

1. Drzewa... Widzę, że wiele razy było poruszane ale błagam wyjebcie to i nigdy nigdzie nie dawajcie. Najbardziej upierdliwy i utrudniający element gry.

2. Keroloth. No niestety trochę brak logicznej spójności z główną fabułą. Przypomnę, Keroloth to ten paladyn, któremu rzekomo któryś z łowców smoków ukradł saszetkę, chciał ich wybić i ogólnie wypowiadał się o łowcach w jak najgorszy sposób, łącznie z Parcivalem. Teraz ten sam paladyn z tymi samymi łowcami smoków, których chciał lać po mordzie zakłada obóz... No nie. Nawet trudna sytuacja nie sądzę, żeby go tak zbratała z łowcami. Tu polecam podmienić na Orika, po pierwsze prawa ręka Garonda, czyli zna się na dowodzeniu, drugie dawał szansę łowcom i nie był nieprzyjaźnie do nich nastawiony. Problemem mógłby być tylko jego Ciężki pancerz paladyna, no to opcją numer dwa jest Tandor, też miał nadzieję związaną z łowcami.

3. Amulet światła. Było już pisane wyżej, że to zły pomysł, że Keroloth odbiera, ja sobie o tym zapomniałem ale myślę sobie - nie, ni chuja ci go nie oddam. I nie oddałem :D wczytałem save sprzed rozmowy, wrzuciłem amulet na podłogę, porozmawiałem z Kerolothem, niby mu dałem, wróciłem, podniosłem i założyłem, dziękuję. Proponuje dwa oczywiste rozwiązania: pierwsze zalecane, żeby nie zabierał (tutaj ewentualnie jakiś nerf amuletu, ale lepiej nie:P ), drugie żeby nie dało się rozpocząć dialogu bez amuletu i jest według pierwotnego założenia. Jeśli chodzi o biżuterie to przedmówcy mówili, że jest jej dosyć mało, moim zdaniem nie jest źle, może dodać amulet 10 siły i pierścien 5 siły wcześniej, reszta jest super.

4. Palisada - tu problem jest poważny bo można sobie spierdolić grę. Ja w 3 rozdziale wbiłem za palisadę, klasycznym sposobem z G2NK (czyli wspinanie po deskach gdzie palisada się kończy z prawej strony) wybiłem prawie wszystko, w klasztorze zmiennokształtnych wbijam na górę, przekręcam przełącznik i wyskakuje mi notatka z dziennika, której nigdzie nie ma (i już nie będzie). Wbijam na bagno i tam Baal na wejściu do mnie mówi, myślę sobie - oho, z opisów widziałem, że misje na bagnach są istotne, nie chcę sobie czegoś zjebać, wczytuje save. I niestety ten wpis z klasztoru już się nie pojawił, ale i tak dało się ukończyć misję wiedząc z solucji co trzeba robić. Bardzo niebezpieczne, polecam może na początek wywalić te deski z palisady po których da się wbić, żeby nie dało się bez kodów/błędów przejść za palisadę, a kto z kodów korzysta sam niech sobie szkodzi.

5. Brak alchemii - mowa o miksturach stałych, w sumie nie wiem czy nie ma, ja nie widziałem ani na forum mi nikt nie odpowiedział. Po prostu szkoda roślin, głównie szczawiu. Polecam gdzieś wrzucić ukryte przepisy, mogą być dostępne dopiero w 4 rozdziale i żeby jedna mikstura dawała np 1 siły, to będzie trzy razy bardziej opłacalne niż zjedzenie smoczego korzenia, tak jak w podstawce.

I byłbym zapomniał. Jest sposób na nieograniczony exp i kasę, dostępny w 4 rozdziale (a patrząc na punkt 4 to nawet wcześniej bo za palisadą). Quest z fragmentami pergaminu, rzucając na ziemie fragment i podnosząc pojawia się wojownik cienia za każdym razem i można tak w nieskończoność. Tutaj niestety nie wiem co poradzić bo to rzeczy techniczne :P

To były główne problemy reszta była opisana już przez innych (np przywołanie Bogów, troche za bardzo odjechane :P ), niektóre opinie były zbyt czepliwe jak dla mnie, bo mnie mod na prawdę się podobał i jeszcze raz bardzo za niego dziękuję :D

42
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2020-08-11, 19:34 »
A to całe zielarstwo to po kiego grzyba ? :P

43
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2020-08-04, 13:00 »
Ahahahaha :D to było dobre :)

Ktoś na poważnie? Pewnie z Uborosów wypada przepis, ale myślałem, że przyspiesze proces :)

44
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2020-08-03, 17:03 »
Hej, co zrobić, żeby móc warzyć mikstury siły? (jestem w 3 rozdziale)

45
Ucieczka / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2020-07-19, 20:59 »
Witam, ja mam ciekawy błąd. Uradowany tym, że mam całe 20 siły (wreszcie) myślę sobie, że mogę założyć lepszą broń niż pałka czy kilof. Niestety nie mogę bo jak próbuję coś lepszego założyć, np miecz który leżał koło dawnej chaty Cavalorna to wywala mnie z gry do pulpitu, beż żadnych błędów, czy Access Volation.
Ktoś coś poradzi? Z pałką trudno przejść grę.

Czasem łopatologiczne metody to te najbardziej skuteczne. Jakby ktoś tak miał w przyszłości, to ściągnąć lagę, wywalić wszystkie bronie na ziemie (nie na widoku ludzi), zostawić tę jedną co się chce założyć, sprawdzić czy na pewno ma się tę moc (siłę :P) i założyć prawidłową broń, podnieść wywalone bronie.
Uwaga! To co napisałem może nie mieć kompletnie sensu, ale w moim przypadku zadziałało :D

46
Hej a kto/jak mi przekuje Uriziela na jednoręczną broń? Gadam z kowalami, żaden nie ma opcji dialogowych na ten temat, nawet Stone. O Huno nie wspomne bo on na mój widok spier... :D

A nie, on nie ucieka bo jest z Thorusem ale też nie jest w stanie mi pomóc :(

Dobra już wiem, ten nowy kowal w wieży koło Cavalorna

47
Czaje, dzięki za odpowiedzi

48
Meh jaka lipa. To dopytam jeszcze, który poziom alchemii jest do niej wymagany?
No i jakim cudem ludzie pisali, że po 170 siły zdobywali w tej grze? :D
Aaaa i jeśli łaska, żeby z grubsza odpowiedzieć czy eliksiry potęgi da się warzyć i czy są dobrą opcją jeśli gramy pod siłę :)

49
Witaj stary druhu :) no to źle gdzieś wyczytałem. To... Jak się ulepsza te mikstury? :D Albo inaczej, ile może mi dać maksymalnie jedna mikstura siły? Zwykła daje mi 3 pkt siły i na tym koniec?

50
Książka potrzebna do ulepszenia mikstur jest gdzie? Kto pomoże? :)

51
Ktoś podpowie gdzie są (albo za co) kusze wymagające tylko siłę? Wiemy, że są takie 4, z czego najsilniejsza u Gomeza, chodzi mi o pozostałe.

52
Banda Quentina / Problemy techniczne
« dnia: 2020-02-24, 14:22 »
Nie wyskakuje błąd, gra się zamraża na 3 sekundy po czym wyłącza do pulpitu.

53
Banda Quentina / Problemy techniczne
« dnia: 2020-02-22, 08:07 »
Miał ktoś przypadek, że wywalało z gry, gdy ktoś podchodził w okolice wodospadu niedaleko starej kopalni? I to z każdej strony czyli np jak sie idzie z NO do starej kopalni, nie ma szans przejść. Poza tym wszystko ok, ktoś wie co to?

54
Za to mam jeszcze jedno pytanie, czy jak się dołącze do kretów/ kopaczy, czy decyzja jest już ostateczna i to się liczy jakbym został szkodnikiem/cieniem?

Już wiem, ale napiszę odpowiedź jakby komuś się to przydało.

Wstępując do kretów lub kopaczy decyzja nie jest ostateczna, można wybrać jeszcze inny obóz, zwłaszcza między SO i NO. Jedynie dostanie się do bandytów może być już niemożliwe. Tak czy tak polecam maksymalnie dużo zadań zrobić, będąc neutralnym

55
Tak, w międzyczasie znalazłem :D

56
Poradzcie nowicjuszowi. O co chodzi z pociątym drewnem, jak je pozyskać, bo jest w kilku przepisach na broń

57
@xxxspier1 przyzywając nie walczysz z jakimś bossem ani nic?
Jak coś to H jest hoteky.

@sromek na początku pomocą służy Ramirez tylko trzeba się dostać do gildii złodzieji, wraz z reputacją nauczy cię wykuwania kilku rapierów

58
@milten03 tyle, że teraz kuje się pancerze od razu do x5, a ty pewnie masz wszystko ale do kucia x1, czyli powinieneś mieć surowców 5 razy więcej niż w liście

59
Możesz tylko jesli nie robiłeś jeszcze misji w miescie orków z listem od Ur Karrasa do niego, to bedziesz skazany na dostarczenie listu do Garonda, co jest i tak bardziej korzystne. Czyli śmiało

60
Możesz otworzyć tylko jedna.

Teoretycznie da się otworzyć wszystkie, pewnie z resztą o tym słyszałeś. To wymaga nie inwestowania w podstawowe statystyki, aż do tego momentu, co jest bardzo nieprzyjemne.
Dla zainteresowanych - polega to na tym, że mamy 0 nauczonej many, siły zręczności. Jesteśmy np magiem, idziemy do skrzyni dla magów bo gra domyślnie uznała, że mana jest naszą prf, później uczmy się 1 np siły i w tedy siła jest naszą prf i otwieramy skrzynie siły, a później uczymy się 2 dexa i dex jest naszym prf. Ale to za mało korzyści, za dużo pierdolenia.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
Do góry