Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Neck

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Skrypty / Przywrócenie efektu czarów z czystego G2
« dnia: 2024-01-27, 14:57 »
Cześć, zacznę od początku, chciałem sobie przenieść efekty czarów z Gothica 2 (łączenia 2 słupów przy castowaniu fali śmierci, słup ognia przy castowaniu deszczu ognia oraz efekt przyzywania armii ciemności) rozpakowałem więc particlefx oraz visualfx w z klasycznego Gothica 2 ale z tego co widzę to wszystkie spellfx są tam takie same oraz tak samo nazwane jak w Nocy Kruka a mimo to nie działa, grzebałem też trochę w plikach czarów szukając co może być powodem że w Nocy Kruka te efekty (konkretnie Invest np. SPELLFX_MASSDEATH_KEY_INVEST_1) nie działają lecz niestety nie udało mi się nic wykombinować ani znaleźć. Zwracam się więc z prośbą, może ktoś wie w jaki sposób mogę przywrócić te efekty?

2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.3 PL
« dnia: 2024-01-03, 11:12 »
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć w jaki sposób mogę uzyskać mistrza kowalstwa oraz w jaki sposób mogę ulepszać wykłute miecze? Nauczyłem się wedle tego co pisało w księdze u Harada wykuwania wszystkich mieczy jednoręcznych oraz dwuręcznych + wykuwania broni magicznych u Benneta a mimo tego nie mam rangi "mistrza" kowalstwa ani nie mogę ulepszyć broni.

3
Skrypty / Zmiana pancerza zależnie od roździału
« dnia: 2022-09-04, 00:40 »
Szukałem podobnego tematu na forum lecz niestety nic nie znalazłem, tak jak w temacie chciałbym zrobić aby z roździałem kilku NPC'om się zmieniał pancerz, próbowałem to zrobić poprzez  rutynę która zmienia się w danym roździale dodając do niej:    CreateInvItems(self,ITAR_SLD_L,1);
AI_EquipArmor(self,ITAR_SLD_L);

Lecz tym sposobem pancerz npctowi zmienia się tylko wtedy gdy zmienimy roździał stojąc obok niego, gdy jesteśmy daleko to pancerz mu się nie zmienia a jedynie dodaje do ekwipunku. Moglibyście może podpowiedzieć w jaki sposób mogę to zrobić aby zadziałało poprawnie?

4
@Siemekk A dałbyś radę zrobić też drugą wersję pluginu żeby multiteleport działał tylko wtedy jeśli zdobędzie się normalne runy teleportacyjne np. do miasta? Tak to troszkę easy jest bo od razu można wszędzie się teleportować jeśli się tylko pójdzie w miejsce aktywacji

https://mega.nz/file/mtZTwZKI#14tHj5YmX7Wvj-su13fGEDwsgI1vHU3tSIWUHsnPe1c
Wszystkie oryginalne runki teleportu dostępne w jednej runie (tylko te, które posiadasz w eq), bo domyślam się, że o to właśnie chodziło. Bez żadnych dodatkowych miejsc.
Mam nadzieję, że komuś się przyda. :v

Dokładnie takie coś miałem na myśli, dzięki wielkie :)

5

union 1.0m, parser extender jest, czysty gotik jak i lhiwer
Odpal grę jako admin - może Union się nie załadował...

Cytuj
@Siemekk A dałbyś radę zrobić też drugą wersję pluginu żeby multiteleport działał tylko wtedy jeśli zdobędzie się normalne runy teleportacyjne np. do miasta? Tak to troszkę easy jest bo od razu można wszędzie się teleportować jeśli się tylko pójdzie w miejsce aktywacji
Nie. Skrypty można łatwo wypakować, więc jak ktoś chce to może sobie zrobić własny system taki jak mu pasuje.

No tak, tylko wiesz nie każdy zna się na skryptach :D

6
@Siemekk A dałbyś radę zrobić też drugą wersję pluginu żeby multiteleport działał tylko wtedy jeśli zdobędzie się normalne runy teleportacyjne np. do miasta? Tak to troszkę easy jest bo od razu można wszędzie się teleportować jeśli się tylko pójdzie w miejsce aktywacji

7
Materiały / Odbudowany zamek w Starym Obozie
« dnia: 2022-06-14, 23:13 »
Siemanko, znalazłem jeden błąd portali w pomieszczeniu gdzie jest kołowrót nad bramą do zamku, w miejscach gdzie są portale rozmywają się one w taki sposób jak na screenie, macie może pomysł jak to naprawić?

https://i.imgur.com/BNrlC5o.png

8
Pytania i problemy / Blender nie ładuje mapy LHivera
« dnia: 2022-06-09, 21:55 »
Mógłby mi ktoś podesłać 3ds Górniczej Doliny z L'hivera?

9
Ukończone modyfikacje / [G1] Medarion Textures Pack
« dnia: 2022-05-27, 13:49 »
Chyba korzystasz z jakiegoś starego Dx11, polecam najnowszą wersję od SaiyansKinga do której nie są potrzebne normalmapy:
 https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases?fbclid=IwAR2QfWVDld7quie9Y69-g92xxg3VdQFWy5qqC4GwRhPm-yLiiBFY25aNVvw

10
Jakiś czas temu powstał mały update 1.3
 poprawiający kilka istotnych rzeczy, możemy za jakiś czas liczyć też na spolszczenie tego update? :D

11
Ukończone modyfikacje / [G1] Medarion Textures Pack
« dnia: 2022-01-06, 23:09 »
Jeśli chodzi o patch do Othello moda to po zaktualizowaniu moda do nowszej wersji pancerze z powrotem mi się zaktualizowały na te oryginalne z othello moda, musiałem usunąć texturespatcha pobrać od nowa i wgrać, dopiero pancerze podmieniły się z powrotem na te z paczki .vdf, dało by się jakoś temu zaradzić czy przy każdej aktualizacji moda trzeba będzie pobierać od nowa patcha?

12
W jaki sposób mogę osiągnąć poziom arcymistrza w kowalstwie? Nauczyłem się wszystkich dostępnych mieczy 1h jak i 2h u Harada lecz ciągle mam i tak "Ekspert"

13
Skrypty / Zablokowanie kobiecych pancerzy
« dnia: 2021-11-23, 19:06 »
Witajcie, potrzebuję zablokować możliwość ubierania kobiecych pancerzy jeśli gra się mężczyzną czyli np aby przy próbie ubrania kobiecego pancerza wyskakiwał komunikat "Ten pancerz jest przeznaczony dla kobiety" i pancerz się zdejmował ale nie wiem do końca jak to osiągnąć, podejrzewam że musiałbym wykorzystać tutaj funkcje "on_equip" oraz "on_unequip" tylko nie wiem jak to zrobić żeby był brany model ciała pod uwagę przy ubieraniu pancerza, mógłby ktoś mi ktoś z tym pomóc i objaśnić?

14
Dobra robota :D
Już trochę zdążyłem trochę pograć i napotkałem się na jeden mały błąd mianowicie tytuł jednej receptury u Constantino jest nieprzetłumaczony:
https://i.imgur.com/7PG0cUe.png

15
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.1u PL
« dnia: 2021-09-30, 11:43 »
Ta nowa wersja zostanie też wrzucona tutaj na forum?

16
MDS i animacje / Problem z kowadłem itd.
« dnia: 2021-08-16, 14:03 »
Mój problem polega na tym:
Przeniosłem sobie wszystkie potworki i nowych NPC z L'hivera na skrypty z czystego Gothica, wszystko działa git prócz takich rzeczy jak np. kowadło czy wiadro z wodą, nie da się ich użyć, NPC po prostu przy nich stoją. Z czym to może być związane, co muszę zrobić żeby normalnie dało się używać tego typu rzeczy? Wszystkie animacje itd. są przeniesione z najnowszej wersji L'hivera 1.2f.

17
Spacer / Spacer - Voblist [G1]
« dnia: 2021-03-24, 15:44 »
Wie ktoś czy da się do czego wykorzystać to  voblist.csv? Jakoś zaimportować na inną mapę te voby z listy czy coś?

18
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.1u PL
« dnia: 2021-03-07, 18:49 »
Szkoda, mi osobiście nie przypadła do gustu angielska wersja :/

19
Spacer / "Odmrożenie" wody po edycji 3ds
« dnia: 2021-03-07, 18:29 »
Mój problem polega na tym że edytowałem sobie fragment mapy 3ds w blenderze i teraz po złączeniu mapy i przywróceniu vobów w spacerze jeziora w grze są że tak powiem zamarznięte, można po nich normalnie chodzić, znalazłem tutaj na forum jakiś starszy poradnik lecz screeny już dawno wygasły i nie mam pojęcia jak mógłbym przywrócić te jeziora i rzeki do normalnego stanu aby można było w nich pływać i woda nie stała w miejscu

20
Ukończone modyfikacje / [G1] Medarion Textures Pack
« dnia: 2021-03-05, 12:44 »
Przeszedłem właśnie Edycję Rozszerzoną na tej paczce jako Mag Ognia i muszę przyznać zajebista robota, co mi się bardzo spodobało to to że paczka zmienia nie tylko same tekstury na lepsze ale też wiele modelów.

 Tak przy okazji wie ktoś może czy da się wyłączyć to obracanie się przedmiotów w ekwipunku? Mi osobiście ta opcja się nie podoba, chyba systempack ją wprowadził ;/

Strony: [1] 2 3 ... 5
Do góry