Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Czudak

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Modyfikacja zaktualizowana do wersji 2.6.8.1, gdzie był problem ze statkiem.

2
Jak tam prawy przycisk myszy do przewijania dialogów? A no tak... prawy robi to samo co lewy czyli wybiera dialog xD.

You forgot about the middle button's functionality in the mod. What does it do? Each click ravages Yetem12's old momma in the most savage manner, all orifices, no brakes on that train.

3
The new version of 2.6.8 fashion is up. Swell N-e-w Year, by da way.

4
Siemka, ogarnął ktoś w jaki sposób poradzić sobie ze znikającymi teksturami? Gre rozpoczynam i połowy ardei nie ma. Patrzyłem poprzednie komentarze i nie pomaga sposób zmiany nazwy plików które mają się zaczynać na .00 a zaczynały na 0.1.

Bo problemem są zdublowane/źle nazwane nazwy "assetów" (jak tekstury) wraz ze źle ponumerowanymi archiwami. MDS to starożytne już narzędzie i przy kompilacji archiwów robi różne dziwne akcje, jak dodanie znaków typu _ czy - do nazwy czegoś w środku, przez co odwołania stają się siłą rzeczy błędne, mimo iż nazwa tekstury/stringu jest poprawna, ale ma tylko zły znak dodany w którymś miejscu. Do tego zabawy wielkimi i małymi literami, a wygląda na to, że Genome ma takowe zróżnicowanie już zaimplementowane, plus zła kolejność archiwów, i wtedy zaczynają się schody i "Where's Guru?".

Najlepiej jest samemu wypakować mody z interesujących nas archiwów i instalować na "mod ready" [potraktowaną ModKitem] instalkę, ze zmodyfikowaną Mountlist.ini, gdzie są wszystkie odniesienia do wypakowanych zawartości z archiwów [tych bazowych [wypakowanych za pomocą ModKita i tych co będziemy dodawać] - dokładnie jak w Gothicach na Zengine. W ten sposób nawet jeśli będą zdublowane (ale poprawne) nazwy, gra wykorzysta ten nowszy plik.

Sam tak zrobiłem, bo robię sobie paczkę modów po angielsku do G3, żeby potem wydać to z instalatorem. Od tego momentu nie mam problemów ani z teksturami, ani BNami, ani "Gdzie jest Guru?".

5
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-08-27, 23:28 »
Tak się kończy polacko-zoomerska myśl modderska, haha. Nawrzeszczeć ile to się nie ma planów, zwerbowanych ludzi-specjalistów od wszystkiego, grandiose wykonania, ton doświadczenia, a do tego pod wieloosobowym zarządem największych gejzerów intelektu w świecie moddingu.

A wszystko po to, żeby potem przeczytać: "Kłamaliśmy do końca, no słabo wyszło, zwalamy winę na jakieś tam gówno, z nadzieją że łykniecie, ale ogólnie to dzięki za hajs i do zobaczenia w kolejnym wałku." xD

6
Jak ktoś sobie zainstalował DX11 z instalatora moda w wersji 17.8.11, to z https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases niech pobierze wersję 17.8.12, bo ta działa stabilniej i trochę szybciej (przynajmniej u mnie i moich paru testerów). Jednak może wystąpić problem z miniaturkami zapisanych gier i będą zamiast nich niebieskie plansze.

7
The v2.6.7 is up. Improved the block/dodge recognition in all cases (for both versions) and many, many fixes for internal development bugs, plus a dose of regular content polishing.

8
Źle się wyraziłem. Nie stworzyłem jeszcze paczki z modem. Po kolei: pomajstrowałem przy plikach z NPC i ich dialogami, skompilowałem wszystko Redefixem i odpaliłem GothicStarter_mod. Z tym, że otworzyłem "Gothic", nie "deafultmod" (zawsze tak robiłem i działało) i tak, mam plik GothicGame.ini. Jestem dopiero na wczesnym etapie prac, kiedy tworzę zmiany i je na bieżąco sprawdzam. Gdybym miał przy każdej kontroli tworzyć modvdf to pewnie już bym zwariował. Poza tym moduję G1, nie G2NK.
Jeśli to coś zmienia to przepraszam, że nie napisałem od razu, ale uznałem to za oczywiste. Mam jednak nadzieję, że tym razem się rozumiemy ;)

Jak zaznaczasz opcję "Reparse scripts/(Re)parsuj skrypty" w GothicStarter_Mod.exe, to kompilujesz sobie skrypty na nowo za pomocą Gothic2.exe. I teraz tak: albo brakuje ci któregoś z plików od kompilacji skryptów (czy to .SRC, czy jakiegoś .D, nieważne czy od CONTENT, czy od SYSTEM) albo brakuje ci któregoś z plików Spacera/ZSpy'a, bo masz też ustawione "ZSpy messeges/Stopień wiadomości ZSpy" na większe niż 0.

9
Panowie, ja nie odpalałem cudzej modyfikacji (wiem, że je odpala się GothicStarterem), tylko własną, w której chciałem sprawdzić, czy wszystko, co ostatnio wprowadziłem działa.

To nie brzmi jak błąd z kodu źródłowego Gothica... masz .INI tego moda swojego co go chcesz odpalić w porządku? Wskazuje dobry .MOD, który na bank istnieje i jest tam gdzie trzeba (X:\Gothic/NotR\Data\ModVDF\...)? Inne opcje z [FILES] też wskazują do folderów/plików, które istnieją?

10
Koleś odpalał moda z opcją rekompilacji skryptów plus zapisków do loga debuggera i za każdym razem czekał dodatkowe parę minut, i nawet nie zauważył że coś jest nie tak?

11
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2023-04-23, 13:30 »
Jest wiele przyczyn (a ogólnie, na chwilę obecną, większość potencjalnej bazy użytkowników siedzi na socjal mediach).

1. Brak innowacji ze strony właścicieli forum.
2. Nowe socjal media (FB, YT, WhatsApp, Instagram, TikTok, Twitter, Discord, itp.) formatują ci mózg, żebyś wciąż na nich siedział; forum nie było zaprojektowane w tym kierunku.
3. Forum wygląda na przestarzałe dla nowego narybku.
4. Forum skupia się wokół jednego tematu (tutaj modowanie Gothica, nawet mimo iż są działy na inne gry i inne tematy).
5. Aplikacje dla socjal mediów są łatwiejsze w obsłudze.
6. Potęga gówno grup z Ryjoksiążki (i prywatnych serwerów Dickorda).

Jedyne remedium to takie, które podeszłoby do problemu na wielu płaszczyznach.

12
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-04-17, 10:34 »
Ej, tutaj ktoś się wypowiada na temat HooKa w ambiwalentny sposób?! Komentarze (czy na FB, Wykopie, YT, czy Gry-Online) też takie sobie. Prosimy rzecznika i/lub minionów o (nie)oficjalne odniesienie się do materiału.

https://www.youtube.com/watch?v=1wecgYZ-NY4

13
The new version is up. Nothing critical, mostly minor inconveniences patched up and the (un)installer now covering all (un)installing options for real. No compatibility with the saves made on the previous versions, like usually, hehe.

14
Ey, shit happened. Download the 2.6.5.1 version as soon as you can and install over 2.6.5, since a critical error in the Chapter 5 is bound to happen. You're already in that Chapter? Find a save from the previous one or earlier. As a booster, the mass heating at forges has been included, so you no longer have to run through the animation, placing billets one after another for 10 minutes, hehe.

15
Welp, the neverending hours poured into this project finally brought a most polished release of the 2.6 branch, mainly version 2.6.5. It's chocolate flavored, free of gluten, and friendly to cattle. Do I even have to tell you what to do?

16
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2023-03-12, 19:39 »
Przecież ja nic nie wymagam. Jak będę chciał uruchomić moda, który będzie się sypał naruszeniami dostępu już na starcie, to po prostu oleję, i tak zrobi oczywiście dużo innych potencjalnych użytkowników. To w interesie moddera jest zrobić to, żeby zapewnić maksymalną kompatybilność u końcowego użytkownika. No chyba że celuje w faryzejskie oklaski i gównolajki od paru sługusów, bananków z TikToka/Insta/FB, czy psychofanów, no to wtedy można olać, hehe.

Ten temat nie jest poruszany na tym forum, a jak tam w innych polskich zakamarkach Internetu, to nie wiem. Wiem za to, że na WoG.de plus WoG.ru już dawno się połapali, że ostatnimi czasy THQ Faggic pomodował instalację NK na Steamie, żeby zaznaczyć swoje terytorium, a tak samo zrobił GOG, dokładając swoje biblioteki i jakieś gówno wrappery. Oba przypadki po to, żeby można było to odpalić na nowoczesnych maszynach z Windowsem 10/11.

Bez tej wiedzy ten mod by mi nie poszedł na wersji od GOGa, bo samo scrackowanie polskiego Gothic2.exe Unionem, żeby raportował v2.6 dla modów by nie wystarczyło. Musiałem jeszcze usunąć te ekstra shity z folderu SYSTEM, które dołożył GOG. Dopiero wtedy poszło bez AV na starcie.

17
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2023-03-12, 14:04 »
W kółko to samo z CRCami/bibliotekami do plików wykonawczych Nocy Kruka; potem AV w co drugim, trzecim modzie przy próbie odpalenia albo podczas rozgrywki, lol.

Jak u moddera jest specyficzna wersja Gothic2.exe i pod tę mu działa jego mod, to u końcowego użytkownika zapewnia się dokładnie taką samą, a nie liczy, że jego instalka będzie miała te same bity, ząb w ząb, zwłaszcza, że może to mieć z jakichś starożytnych torrentów, pomodowanych Stimów/GOGów, czy innych dziwnych miejsc; dodatkowo są teraz Uniony i inne, które zmieniają CRC. No i jeszcze dodatkowe biblioteki dynamiczne, które platformy dołączają do swoich instalek też powodują problemy. To wszystko to za dużo zmiennych na linii "modder - użytkownik końcowy" żeby to ignorować.

Od tego są instalatory, "delta porównywacze" oraz inspektory katalogów dla instalacji/plików wykonawczych: dodajesz/usuwasz albo zmieniasz tak, aby po obu stronach było to samo.

P.S. Też miałem AV na start na wersji od GOGa, ale sobie poradziłem.

18
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-02-25, 21:55 »
Modyfikacja, która już na starcie i na zawsze pozostanie w cieniu swojego poprzednika, który zebrał wszelkie możliwe nagrody i miał posłuch, reklamę, plus owacje na stojąco w absolutnie każdym zakątku Internetu, a do tego przekonał do siebie nawet ludzi spoza Polski, i to nawet tych co nie lubią Gotuka.

Modyfikacja, która od razu będzie, i już jest, porównywana pod kątem bycia (nie)udaną kopią KMa, prześwietlona na identyczną zawartość, traktowana jako ten gorszy brat, który dokonał schizmy, niezależnie od stanu faktycznego.

Modyfikacja, przed którą bardzo trudna droga do bycia czymś więcej niż - teraz na wymuszonej fali ogólnie udanego pierwowzoru, który zawierał ich dużą ilość - próbą przeszczepienia znanych od lat mechanik i rozwiązań z rynku komputerowych gier fabularnych w środowisko ZenGin oraz oprószenia tego nagraniami prawdziwych aktorów głosowych (których i tak za chwilę "wysprzęglą" z tronu generatory głosowe SI).

Modyfikacja, która na pewno dokona żądnej uznania próby wyrwania się z bycia "tą drugą", ale czy jej się to uda, czy zostanie porwana przez fale i zagubiona w ciemności?

P.S. INB4 NO U

19
Yo-yo. I know you were waiting for this ​announcement, so here it is: ACHTUNG! The version of 2.6.4 number is up. It is what you always wanted, but never knew. No compatibility with the previous versions and removed the insider files for Gothic Starter launcher, and added two different shortcuts for the mod in the Start Menu and for the desktop (finally!). Oh, and those three leftover, yet minor, but still aggravating internal bugs were squished too. Grab it while it's hot; forget about The Returning and L'Hiver and shit, hehe.

20
The v2.6.3 is in, and it's based on a successful completion of the game with the mod. All encountered random internal development bugs, issues, and exploits are goners. No saves compatibility with saves made on prior versions, as always. Highly recommended to use in all cases. Free of gluten.

Strony: [1] 2 3 ... 8
Do góry