21
Returning 2.0 / SOLUCJA + PORADY na start
« dnia: 2018-05-10, 19:41 »Opisy zadań w Returning 2.0 ze strony RPG Russia
Zadania obywateli z dzielnicy portowej
W zadaniu "Droga w górę"
Spoiler
1.Droga w górę
Po wejściu do miasta rozmawiamy z Rupertem, czeladnikiem Matteo. Powie on nam, że żaden mistrz nie będzie chciał z nami rozmawiać dopóki nie zdobędziemy ich zaufania i wyśle nas do strażnika Pabla.Ten powie nam, że najpierw powinniśmy kupić sobie ubranie i wyśle nas do Hanny. Strój kosztuje 100 szt. złota (Jeżeli należymy do gildii złodziei to 50, można też kupić "Pancerz poszukiwacza przygód" za 500 szt. złota od Alrika. Po kupnie stroju wracamy do Pabla. Teraz jesteśmy gotowi aby pomóc mieszkańcom portu. Wykonujemy wszystkie zadania w tym najważniejszy czyli "Węgiel dla Carla" bez niego nie będziemy mogli zaprosić kowala do obozu w 3 rozdziale. Po zrobieniu zadań wracamy do Pabla, czekamy do następnego dnia i możemy rozmawiać z mistrzami.
2.Atrament dla Brahima
Kartograf Brahim potrzebuje atramentu. Można go znaleźć w domu Zurisa, na półce po prawej stronie od wejścia. Ponieważ obok domu kupca są zawsze ludzie, przez co nie będzie łatwo go zdobyć. Możesz spróbować podkraść się w nocy gdy strażnik, stojący w pobliżu domu stanie obok kramu Baltrama. Możesz też spróbować ukraść atrament w dzień. Szybko wpadając do domu i chwytając przedmiot z półki zanim wpadną do niego ludzie. Jeśli nie chcesz kraść, możesz kupić atrament od Zurisa za 200 monet. Atrament oddajemy Brahimowi , a w zamian dostaniemy 3 puste zwoje.
3.Węgiel dla Carla
Portowy kowal poprosi nas o dostarczenie mu 5 kawałków węgla. Część można znaleźć na przystani, ale ja proponuje udać się do spalonej chaty na plaży ze Skipem. Misja jest obowiązkowa do wykonania, ponieważ bez niej nie będzie można zaprosić Carla w rozdziale 3 do naszego obozu.
4.Przysmak
Sprzedawca ryb Halvor potrzebuje świeżych owoców morza, a konkretnie tuzina ostryg. Ostrygi można znaleźć w muszlach i małżach np.na plaży Skipa lub w pobliżu rybaka Farima. Jeśli nadal nie masz wystarczająco dużo ostryg, możesz je kupić od Farima, po tym, jak pomożesz mu ze strażą.
5.Szantażysta
Karczmarz Cardiff chce abyśmy pogonili Moe który blokuje wejście do karczmy. Najprawdopodobniej już to zrobiliśmy więc tylko ponownie z nim rozmawiamy. Moe odejdzie, a Cardiff podziękuje nam i obieca wynagrodzenie w wysokości 10 szt. złota dziennie.
6.Dłużnik Lehmara
Pewien typ jest winny Lehmarowi dużą sumę pieniędzy. Lichwiarz chce, żebyśmy go zabili. Idziemy do magazynu portowego, który jest obok stoczni Garvella i zabijamy strażnik Millsa. Oczyszczamy zwłoki i skrzynie. Następnie wracamy do Lehmara. Paczka bagiennego ziela jest naszą nagrodą.
7.Figurka Eddy
Posążek Innosa Eddy został skradziony.Prosi nas ona o jego odzyskanie.Znajdziemy do przy Millsie tym samym którego zabijamy na zlecenie Lehmara. Zabijamy łajdaka i zwracamy statuetkę właścicielce.
8.Narzędzia dla Garvella
Aby przyspieszyć budowę statku, Garwell potrzebuje dwóch młotów, piły i smoły. Smołę można znależć na dachu jednego z budynków w porcie. Piłę - na molo niedaleko kwatermistrza Martina lub obok Torbena. W tym samym miejscu przy wejściu do jego domu wisi jeden z młotów, drugi znajdziemy na plaży.
9.Zupa rybna dla Farima
Po udzieleniu pomocy Farimowi w sprawie straży okaże się, że staruszek jest trochę chory. Potrzebuje on specjalnej zupy rybnej. Może ją przygotować tylko Edda. Przynosimy jej 10 ryb, 5 serafisów, kawałek sera,ziarna czerwonego pieprzu i rum. Gdy zupa będzie gotowa zanieś ją Farimowi.
Po wejściu do miasta rozmawiamy z Rupertem, czeladnikiem Matteo. Powie on nam, że żaden mistrz nie będzie chciał z nami rozmawiać dopóki nie zdobędziemy ich zaufania i wyśle nas do strażnika Pabla.Ten powie nam, że najpierw powinniśmy kupić sobie ubranie i wyśle nas do Hanny. Strój kosztuje 100 szt. złota (Jeżeli należymy do gildii złodziei to 50, można też kupić "Pancerz poszukiwacza przygód" za 500 szt. złota od Alrika. Po kupnie stroju wracamy do Pabla. Teraz jesteśmy gotowi aby pomóc mieszkańcom portu. Wykonujemy wszystkie zadania w tym najważniejszy czyli "Węgiel dla Carla" bez niego nie będziemy mogli zaprosić kowala do obozu w 3 rozdziale. Po zrobieniu zadań wracamy do Pabla, czekamy do następnego dnia i możemy rozmawiać z mistrzami.
2.Atrament dla Brahima
Kartograf Brahim potrzebuje atramentu. Można go znaleźć w domu Zurisa, na półce po prawej stronie od wejścia. Ponieważ obok domu kupca są zawsze ludzie, przez co nie będzie łatwo go zdobyć. Możesz spróbować podkraść się w nocy gdy strażnik, stojący w pobliżu domu stanie obok kramu Baltrama. Możesz też spróbować ukraść atrament w dzień. Szybko wpadając do domu i chwytając przedmiot z półki zanim wpadną do niego ludzie. Jeśli nie chcesz kraść, możesz kupić atrament od Zurisa za 200 monet. Atrament oddajemy Brahimowi , a w zamian dostaniemy 3 puste zwoje.
3.Węgiel dla Carla
Portowy kowal poprosi nas o dostarczenie mu 5 kawałków węgla. Część można znaleźć na przystani, ale ja proponuje udać się do spalonej chaty na plaży ze Skipem. Misja jest obowiązkowa do wykonania, ponieważ bez niej nie będzie można zaprosić Carla w rozdziale 3 do naszego obozu.
4.Przysmak
Sprzedawca ryb Halvor potrzebuje świeżych owoców morza, a konkretnie tuzina ostryg. Ostrygi można znaleźć w muszlach i małżach np.na plaży Skipa lub w pobliżu rybaka Farima. Jeśli nadal nie masz wystarczająco dużo ostryg, możesz je kupić od Farima, po tym, jak pomożesz mu ze strażą.
5.Szantażysta
Karczmarz Cardiff chce abyśmy pogonili Moe który blokuje wejście do karczmy. Najprawdopodobniej już to zrobiliśmy więc tylko ponownie z nim rozmawiamy. Moe odejdzie, a Cardiff podziękuje nam i obieca wynagrodzenie w wysokości 10 szt. złota dziennie.
6.Dłużnik Lehmara
Pewien typ jest winny Lehmarowi dużą sumę pieniędzy. Lichwiarz chce, żebyśmy go zabili. Idziemy do magazynu portowego, który jest obok stoczni Garvella i zabijamy strażnik Millsa. Oczyszczamy zwłoki i skrzynie. Następnie wracamy do Lehmara. Paczka bagiennego ziela jest naszą nagrodą.
7.Figurka Eddy
Posążek Innosa Eddy został skradziony.Prosi nas ona o jego odzyskanie.Znajdziemy do przy Millsie tym samym którego zabijamy na zlecenie Lehmara. Zabijamy łajdaka i zwracamy statuetkę właścicielce.
8.Narzędzia dla Garvella
Aby przyspieszyć budowę statku, Garwell potrzebuje dwóch młotów, piły i smoły. Smołę można znależć na dachu jednego z budynków w porcie. Piłę - na molo niedaleko kwatermistrza Martina lub obok Torbena. W tym samym miejscu przy wejściu do jego domu wisi jeden z młotów, drugi znajdziemy na plaży.
9.Zupa rybna dla Farima
Po udzieleniu pomocy Farimowi w sprawie straży okaże się, że staruszek jest trochę chory. Potrzebuje on specjalnej zupy rybnej. Może ją przygotować tylko Edda. Przynosimy jej 10 ryb, 5 serafisów, kawałek sera,ziarna czerwonego pieprzu i rum. Gdy zupa będzie gotowa zanieś ją Farimowi.
Zadania Vatrasa
Spoiler
1.Żywność dla ubogich
Vatras wysyła nas do farmera Lobarta po paczkę żywności i daje nam 300 szt. złota do zapłaty. Idziemy do Lobarta odbieramy paczkę, płacimy i wracamy do Vatrasa.
2.Eliksiry dla Vatrasa
Vatras poprosi, abyśmy udali się do alchemika Salandrila i odebrali eliksiry czystej magicznej energii(Pełni many). Idziemy do Salandrila, a po odebraniu napojów dajemy je Vatrasowi. W zamian dostaniemy parę eliksirów które przed chwilą oddaliśmy.
3.Dziennik Vatrasa
Vatras powie nam, że jakiś czas temu okradziono go i zabrano cenny dla maga dziennik. W tej sprawie idziemy do Cassii przywódczyni gildii złodziei mając 20 retoryki (inaczej będziesz musiał kupić dziennik na 5000 monet), i pytamy o kradzież popełnioną na Vatrasie. Zapyta nas ona, skąd to wiemy. Odpowiadamy coś w stylu, że są plotki na ten temat. Cassia wyśle nas do Ramireza. Tu płacimy 100 szt. złota lub jeżeli mamy 25 retoryki odbieramy pamiętnik za darmo.
3.Atak ciemności
Vatras opowie nam o ataku mrocznej bestii na ludzi i poprosi o jej zgładzenie. Bestia(Cieniostwór) mieszka w jaskini w pobliżu latarni morskiej. Zabijamy bestię i wracamy do maga, by odebrać nagrodę.
4.List
Drugi Rozdział Vatras poprosi o dostarczenie listu do maga ognia Isgarotha, który przebywa w kaplicy na drodze do klasztoru.
5.List do Lee
Drugi Rozdział Vatras poprosi nas byśmy dostarczyli jego list do przywódcy najemników, Lee. Zanosimy mu list, a zadanie jest skończone.
Vatras wysyła nas do farmera Lobarta po paczkę żywności i daje nam 300 szt. złota do zapłaty. Idziemy do Lobarta odbieramy paczkę, płacimy i wracamy do Vatrasa.
2.Eliksiry dla Vatrasa
Vatras poprosi, abyśmy udali się do alchemika Salandrila i odebrali eliksiry czystej magicznej energii(Pełni many). Idziemy do Salandrila, a po odebraniu napojów dajemy je Vatrasowi. W zamian dostaniemy parę eliksirów które przed chwilą oddaliśmy.
3.Dziennik Vatrasa
Vatras powie nam, że jakiś czas temu okradziono go i zabrano cenny dla maga dziennik. W tej sprawie idziemy do Cassii przywódczyni gildii złodziei mając 20 retoryki (inaczej będziesz musiał kupić dziennik na 5000 monet), i pytamy o kradzież popełnioną na Vatrasie. Zapyta nas ona, skąd to wiemy. Odpowiadamy coś w stylu, że są plotki na ten temat. Cassia wyśle nas do Ramireza. Tu płacimy 100 szt. złota lub jeżeli mamy 25 retoryki odbieramy pamiętnik za darmo.
3.Atak ciemności
Vatras opowie nam o ataku mrocznej bestii na ludzi i poprosi o jej zgładzenie. Bestia(Cieniostwór) mieszka w jaskini w pobliżu latarni morskiej. Zabijamy bestię i wracamy do maga, by odebrać nagrodę.
4.List
Drugi Rozdział Vatras poprosi o dostarczenie listu do maga ognia Isgarotha, który przebywa w kaplicy na drodze do klasztoru.
5.List do Lee
Drugi Rozdział Vatras poprosi nas byśmy dostarczyli jego list do przywódcy najemników, Lee. Zanosimy mu list, a zadanie jest skończone.