Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Halicor

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
41
Możliwe że polskie napisy ci się przełożą.

42
Miałem chwile czasu żeby przejść pierwszą misje i uwagi prawie takie same co @mgr Fartuess. Jedyne co się różni to, to że mi się strzelcy podobają i AI jest spoko. @Zucklov widziałeś to ? https://www.hiveworkshop.com/threads/the-scourge-of-lordaeron-enhanced.269491/

Autor zajebiście rozbudował kampanie i pozamieniał jednostki, radzę przyjrzeć się temu :D

43
Później obadam kampanie :D

44
Nawet o tym nie wiedziałem, że przenieśli to do dokumentów. Miałem W3 od początku zainstalowane więc
Spoiler

45
Mi tam nie widzi tej kampani, mam najnowszą wersję.

46
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2018-01-08, 11:37 »
1. Jeżeli chodzi o tą w obozie orków, to nocą lub telekinezą.
2.Masz zabić tego orka. Gdy go zabijesz nie będziesz mógł ukończyć wątku piratów.

47
Offtopic / Hepi nju jer
« dnia: 2018-01-01, 00:24 »
A szczęśliwego :D

48
MDS i animacje / Duale Problem
« dnia: 2017-12-31, 14:19 »
Specjalnie rozpakowałem sobie Dark Sage i wszystko mi działa tylko, że z _compiled też skopiowałem duale luj wie czemu gothic wywala błędy jak je sam compiluje.

EDIT: Zapomniałbym, drugą broń ustawiasz na slot kuszy.

49
Nie musisz tego compilować sourcerem, Gothic sam to zrobi.

50
MDS i animacje / Duale Problem
« dnia: 2017-12-27, 20:53 »
@Siggat znajdź w modelach Dark Sagi sztylet do duali, jak już go będziesz miał to w skrypcie dodaj funkcje on_equip/on_unequip.

51
MDS i animacje / Duale Problem
« dnia: 2017-12-27, 19:39 »
@Siggat a jak wywołujesz te animacje w grze ?

52
MDS i animacje / Duale Problem
« dnia: 2017-12-27, 16:00 »
1.Gdzie wrzuciłeś te animacje i jak je wywołujesz w grze.

2. https://themodders.org/index.php?topic=25884.msg1231717#msg1231717 tutaj masz tutek z wyborem strzał, jeżeli chodzi o strzały ogłuszające to ikarus/lego lub AST.

P1. https://themodders.org/index.php?topic=9016.0 dodawanie/edytowanie nieużywanej umiejętności.
P2. Jaki jest sens robienia tego ? :D

53
Materiały / Nowa wersja zbroi magnata
« dnia: 2017-12-21, 06:32 »
Według mnie świetnie wygląda.

54
Oto rozwiązanie, które sam napisałeś
Cytuj
gdyż konwersja następuje tylko i wyłącznie jeśli tekstura jest akurat potrzebna/wyświetlona.
co to za problem przyzwać ten item ?

55
Offtopic / Anime
« dnia: 2017-12-12, 12:25 »
To DB AF ma jakieś odcinki ?

56
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2017-12-04, 19:44 »
Nigdzie nie widać takiej informacji, bardziej bym się skłonił że działa tylko na G2.

57
Skrypty / Animowany Ekwipunek
« dnia: 2017-12-04, 17:14 »
Jeżeli wiesz jak się posługiwać AST i wiesz co robisz to tak. Oczywiście pomijam znajomość cpp.

58
Skrypty / Kilka pytań i problemów.
« dnia: 2017-12-01, 20:27 »
1. Prawdopodobnie coś skopałeś w skryptach, VALUEGOLDNUGGET powinno się znajdować w IT_Addon_Misc.d
//---------------------------------------------------------------------
// Item Werte
//---------------------------------------------------------------------
const int Value_Goldnugget =  18;
const int Value_WhitePearl = 120;
const int Value_Addon_Joint_01 =  60;
//---------------------------------------------------------------------
// Goldbrocken
//---------------------------------------------------------------------

59
Skrypty / AST (Agama Script Tools)
« dnia: 2017-10-27, 15:52 »
Dobra naprawiłem wszystko lecz jak wyświetlić napis inną metodą niż Say::Box, screen->PrintCXY nie działa.

60
Skrypty / AST (Agama Script Tools)
« dnia: 2017-10-26, 17:56 »
Nie działa, tak samo jak wyświetlanie napisu gdy kursor najedzie na przycisk :/

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
Do góry