Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - GaroK

Strony: [1] 2 3 4
1
Spacer / Kamery z G1 Spacera Nie Zapisują Się
« dnia: 2024-08-04, 15:31 »
Odpaliłem poradnik Dextrona, przetestowałem w G2 i działało normalnie.
Robię to samo w Spacerze z G1, ale tutaj już kamera nie chce się zapisać, i nie odpali się w samej grze. Próbowałem również Spacer Net, też nic to nie daje.

Co robię nie tak?

2
Witam
Potrzebne mi jakiekolwiek zapisy gry z QuestPacka, by móc podejrzeć wpisy w dzienniku.
Najlepiej jeśli z późniejszych etapów gry, i prosiłbym podać wersje QuestPacka.
Jeśli ktoś ostatnio ogrywał, byłbym wdzięczny gdyby mi je podesłać.

Thanks

3
Oferty pracy i pomocy / Aktor głosowy
« dnia: 2022-05-15, 10:34 »
Polecam server DC: https://discord.gg/53KkwHZ2
Sam znalazłem tam głosy do moda.

4
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 ModFix
« dnia: 2022-05-05, 23:23 »
Rozumiem, że mogę wywalić skrypty z tego które sam tłumaczyłem do kosza?

5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Classic Mod PL
« dnia: 2022-04-30, 01:08 »
Gothic II Classic Mod
By D36




Modyfikacja ta ma na celu przywrócenie gry do stanu przed wydaniem dodatku "Noc Kruka", usuwając wszystkie nowości oraz zmiany w balansie rozgrywki adaptując wszystko pod silnik dodatku z możliwie maksymalną dokładnością. "Dlaczego?" - ponieważ nie każdemu podobają się zmiany wprowadzone przez dodatek! Ponadto mod poprawia także błędy oryginału oraz wprowadza unikalne tekstury dla wszystkich przedmiotów.

Mod został stworzony przez białoruską modderkę oryginalnie w języku rosyjskim 18 stycznia 2020 roku w odpowiedzi na jakość wykonania innych "Classic Modów". Wersja angielska i polska wykonana przeze mnie.





Opis zmian:
Opis póki co przetłumaczony automatycznie - będzie aktywnie przeze mnie poprawiany.
Spoiler
1,4
- misje „Zostań najemnikiem” i „Członek straży miejskiej” zostaną zamknięte po dołączeniu do nowicjuszy, a nie do magów;
- zadanie „Jak dostać się do klasztoru” jest anulowane przy dołączaniu do straży miejskiej lub najemników;
- Attila nie zginie w rozmowie z Kardifem, jeśli powiesz mu o ataku;
- nie możesz powiedzieć Kardifowi o ataku Attyli podczas walki z nim;
- Po rozwiązaniu problemu Alvina, pobitemu Fellanowi nie można powiedzieć „Czy mógłbyś przestać się rzucać?”;
- teraz nie musisz mówić Rengarowi „Muszę cię przekazać straży miejskiej”, żeby go wypuścić;
- chrząszcze zawsze giną po jednym trafieniu dowolną bronią lub pięścią;
- pomieszczenie klasztorne z ołtarzem Innosa jest uważane za publiczne: Bezimienny nie będzie już z niego wyrzucany;
- Naprawiono niemożność usunięcia łusek i krwi smoków podczas nauki tych umiejętności od asystenta postaci;
- Naprawiono błędy podczas nauki umiejętności usuwania trofeów od asystenta postaci;
- naprawiono niekończące się wpisy w dzienniku dotyczące handlu z Torbenem;
- Naprawiono błąd, przez który Hagen nie wypowiadał linijki „Byłeś tam. Musisz wiedzieć.';
- zaokrąglona ułamkowa wartość doświadczenia przekazywana przez Herolda za niewystarczające karmienie;
- rozmowa z Li na temat jaszczurek jest dostępna dopiero od czwartego rozdziału;
- dodano ulepszony model kilofa (zaczerpnięty z moda „Chronicles of Myrtana: Archolos”);
- Zmieniono punkt oczekiwania hangaru na Irdorath, aby nie pojawiał się w zwłokach Feodaron;
- odblokowana jest możliwość kradzieży kieszonkowej od karczmarza;
- naprawiono błąd, przez który karczmarz nigdy nie powiedział ani jednej kwestii;
- model wypchany głową mrakoris używa właściwej tekstury;
- naprawiono szkieletowych magów, którzy utknęli w stanie ataku (dzięki ElderGamer);
- Naprawiono głosy Parlana, Fajeta, Hakona, Nagura, Ignaza i trzech akolitów.

1,3
- owce i młode gobliny mają swoje imiona;
- Naprawiono możliwość użycia runy przyzywania szkieletu na drugim kręgu magii;
- walka Enima z Egillem nie powoduje agresji chłopów na farmę Akila;
- Naprawiono niemożliwy warunek dla jednej z linii Ulfa;
- podczas przenoszenia laski z Babo na ekranie wyświetla się poprawny napis;
- po rozmowie z Bezimiennyn w trzecim rozdziale Lester nie wróci do doliny, lecz uda się do Xardas;
- Naprawiono nieistniejący punkt w codziennej rutynie Agona po Próbie Ognia;
- ustalony poszukiwacz pojawiający się w nieistniejącym punkcie w trzecim rozdziale;
- rycerze nie pójdą do Marcosa pieszo, ale będą tam zaraz po słowach Garonda o wysłaniu posiłków;
- Igaraty i Agon są natychmiast przenoszone we właściwe miejsca do testowania przez Ogień i nie opuszczają klasztoru na piechotę;
- proporcje zapisanych zrzutów ekranu zmienione na panoramiczny;
- parametry jasności, kontrastu i gamma są regulowane płynniej i dokładniej;
- naprawiono niezdolność Miltena, Lestera i Diego do korzystania z dodatkowych codziennych czynności na Irdorath;
- Milten, Lester i Diego nie resetują swoich codziennych zajęć z każdym ostatnim dialogiem z Bezimiennym na Irdorata;
- Peck nie wypowiada już zdania, które powinien powiedzieć Bezimiennemu;
- Pamiętnik Corneliusa pojawi się w jego inwentarzu dopiero w trzecim rozdziale;
- Dziennik Corneliusa można ukraść dopiero po otrzymaniu informacji o świadku morderstwa od Lorda Hagena;
- naprawiono animację odwracania lewej strony broni białej (dzięki ElderGamer);
- Naprawiono liczne problemy z animacją podczas celowania z łuku (dzięki ElderGamer);
- Ulepszone pozycjonowanie butelki podczas animacji picia (dzięki ElderGamer);
- Bezimienny ukrywa płonącą pochodnię podczas interakcji ze skrzyniami, kociołkami i innymi przedmiotami (dzięki ElderGamer);
- wszystkie klucze są przenoszone do osobnej kategorii ekwipunku i nie są już mieszane z innymi przedmiotami;
- możliwość zdobycia mikstur od Orika po rozpoczęciu zadania zabicia Hosh-Paka nie przepada;
- jeśli Hosh-Pak nie żyje, to nie można powiedzieć Orikowi: „Nie zabiję Hosh-Paka w tak złośliwy sposób”;
- jeśli Hosh-Pak nie żyje, to Bezimienny nie wykrzyknie 'Żartujesz?!' w dialogu z Orikiem;
- jeśli Hosh-Pak nie żyje, Bezimienny natychmiast poinformuje o tym Orika zamiast uprzedniej zgody na jego zabicie;
- nie traci się okazji, by powiedzieć Orikowi „idę do kopalń”, odwiedzając jedną z nich;
- Orik nie pochwali Bezimiennego za zabicie wszystkich smoków, jeśli jeszcze nie zgłosił tego Garondowi;
- wpisy o błędach na polach Lobarta są dodawane do właściwej misji w dzienniku;
- Naprawiono niemożność ukończenia zadania "Zabierz Hildę rzepę", jeśli dasz Hildzie mniej niż 20 rzepy;
- naprawiono niemożność handlu z Ysgarothem, jeśli gracz po raz pierwszy rozmawiał z nim jako mag;
- Naprawiono brakujące linie ludzi podczas budzenia się z magicznego snu (dzięki Black_Phantom);
- Naprawiono niekończący się wpis w dzienniku podczas pytania Corneliusa „Ile chcesz?”;
- naprawiono blokowanie questów Brutusa i niemożność uczenia się na pierwszym spotkaniu w trzecim rozdziale;
- naprawiono brak uwagi Bezimiennego w rozmowie z Orlanem o pierwszej wpłacie za pokój;
- naprawiono brak broni u karczmarza na placu sprawiedliwości;
- naprawiono klonowanie kilofów podczas pracy z żyłami rudy;
- Naprawiono niekompatybilność z Gothic Free Aim;
- Poprawiono opis klucza od wejścia do klasztoru.

1.2
- Naprawiono zamarzanie smoków po zastosowaniu na nich zaklęć "Deszcz Ognia" i "Fala Lodu";
- naprawiono możliwą awarię spowodowaną nieprawidłowym wyjściem smoków ze stanu zamarznięcia;
- naprawiono zapętlony dźwięk i animację nieumarłego smoka;
- model nieumarłego smoka dodany efekt blasku z dodatku;
- Poprawiono liczbę smoczych jaj w przepisie na napój „Embarla firgasto”;
- 'Firgasto Embarla' poprawnie resetuje aktualną wartość many, zamiast odejmować od niej dwa punkty;
- Naprawiono szkielet, który pojawił się w nieistniejącym punkcie w Dolinie Kopalni;
- naprawiono brak uwagi Bezimiennego w dialogu z Goraxem o dostawie wina do Orlanu;
- Naprawiono powielanie czynności w codziennej rutynie Festera;
- naprawiono powtarzające się identyfikatory dwóch skazańców, dwóch paladynów i dwóch bandytów;
- jeśli czarny troll nie żyje, Grimbald nie wspomni o nim przed polowaniem;
- Linia Bustera "Czego chcesz, ślimaku?" nie będzie przeszkadzał w rozpoczęciu zadania „Rogi Obskurantystów dla Bustera”;
- Buster nie powie „I przynieś mi to” podczas samouczka, jeśli zadanie „Rogi Obskurantystów dla Bustera” zostało już ukończone;
- naprawiono błąd z uzyskaniem 0 doświadczenia za rogi obskurantystów z Bustera;
- dodano nowe ubrania dla Onara, gubernatora Lariusa i czarnego maga;
- Hosh-Pak, pułkownicy i przywódcy orków wyglądają teraz inaczej niż inne orki;
- dodano odgłosy chodzenia po śniegu;
- przywrócono dźwięk śmierci smoków;
- przywrócono oryginalne odgłosy bólu i śmierci dla poszukiwaczy;
- przywrócone i naprawione dźwięki początku i końca stanu zamarzania;
- naprawiono brak dźwięków ładowania zaklęcia „Błyskawica kulowa”;
- naprawiono brak odgłosów nocnych owadów w niektórych miejscach;
- w grę wchodzą niewykorzystane dźwięki moli szczurów, owiec, trolli, orków, waranów i zombie;
- naprawiono animację picia piwa na szybką z dodatku;
- poprawione i ulepszone rozpakowywanie tekstur modelu smoczego jaja;
- naprawiono anomalne kolizje jednego z modeli dywanów;
- dodano nowe modele czarnej skóry trolla, smoczych serc, chwastów i questowych kusz;
- dodano nowe modele i tekstury szczawiu królewskiego, trawy lucjan i aloesu słonecznego;
- naprawiono brak muzyki w zaśnieżonej części Doliny Kopalni oraz w niektórych obszarach Irdorath;
- naprawiono brak muzyki w burdelu, górnej części Khorinis, w pobliżu czarnego trolla i na farmie Onara;
- naprawiono pozycję kamery podczas interakcji z łóżkami i ławkami;
- naprawiono przewijanie zawartości ekwipunku za pomocą myszy podczas interakcji ze skrzyniami;
- ulepszone modele różnych łuków i kusz, dodano efekty dźwiękowe cięciwy;
- słychać niewykorzystany odgłos strzałów z kuszy;
- towary w ekwipunku Vatras na Irdorath są tworzone tylko raz;
- Naprawiono tekstury, materiały i modele lekkiej i średniej zbroi łowcy smoków w ekwipunku;
- naprawiono brakujące ostrza na hełmie ciężkiej zbroi łowców smoków;
- rozcięcia na hełmach ciężkiej i średniej zbroi łowców smoków są obniżone, aby dopasować je do oczu;
- dodano księgę wywoływaną przez konsolę z różnymi statystykami bieżącego przejścia (statsbook);
- Bezimienney nie nosi już ciężkiej zbroi strażnika, ubrań roboczych i wszystkich zbroi najemników na domyślnych szmatach;
- dodano poprawiony świat Irdorath z nieoficjalnej aktualizacji G2NV;
- dodano nowe wzory almanachu opętanych, księgę „Sale Irdorathu” oraz pamiętnik akolity czarnego maga.
- dodano nowe modele do książek „Południowa sztuka obrony” i „Podwójne klocki”.
- Ognisty język nie zniknie z ekwipunku handlowego Goraxa;
- Balthazar nie pojawi się na farmie Sekoba w trzecim rozdziale, jeśli wcześniej udał się na pastwiska Bengaru;
- jeśli Balthazar poszedł na pastwiska, to Rosie nie poradzi ci pytać go o lokalizację farmy Bengara;
- jeśli Balthazar poszedł na pastwiska, to nie można go zapytać o położenie farmy Bengara;
- naprawiono błąd, przez który Akil nigdy nie wypowiedział jednej ze swoich kwestii;
- Kati poprawnie wymienia przedmioty przekazane przez Bezimiennego: smażone mięso jest zastępowane mlekiem;
- Naprawiono błędy w opcjach dialogowych kieszonkowca Ciphera;
- zastąpiono uwagę Rengara, wypowiadaną głosem Bezimiennego;
- Bezimienny płaci Cantarowi odpowiednią kwotę po walce z nim;
- Naprawiono nieistniejący punkt w codziennej rutynie Sifer w Dolinie Kopalni;
- naprawiono lokalizację opcji kradzieży kieszonkowej w dialogach z Rupertem i Daronem;
- Naprawiono wysyłanie Corneliusa do nieistniejącego punktu zamiast do więzienia;
- Cornelius nie może otrzymać złota w nieskończoność;
- Dodano drugie oryginalne napisy końcowe.

1,1
- dialog z Gerbrandtem nie zawiesza się po wysłaniu listu od Diego;
- poprawiono tekst przekazania srebra Halvorowi;
- naprawiono możliwość kradzieży opętanego Fernando;
- Dodano opisy pełnego i pustego portfela Kerolotha;
- dodano nowe modele ryb Halvor i spersonalizowanych portfeli;
- Naprawiono błąd w opisie amuletu magii;
- naprawiono śmierć Bezimiennego podczas zdejmowania amuletu oświecenia;
- naprawiono wszystkie błędy i ostrzeżenia podczas kompilowania skryptów projektu;
- Nie można już dać Babo lub Pedro dodatkowej kiełbasy, jeśli nie ma jej w ekwipunku;
- Naprawiono niemożność nauczenia się run paladyna od Miltena na Irdorath;
- Naprawiono blokadę uczenia się u Mortisa, jeśli zapytano go o to przed dołączeniem do straży miejskiej;
- Naprawiono brakujące dwie inskrypcje na nagrobkach za farmą Sekoba;
- naprawiono brak krwi u przywołanych wilków;
- naprawiono brak doświadczenia w czytaniu książki „Wyspa” lub „Prawo na wyspie”;
- brakująca siarka została dodana do listy składników runy „Deszcz ognia” w dzienniku;
- podczas tworzenia runy „Deszcz ognia” siarka jest prawidłowo usuwana z ekwipunku Bezimiennego;
- niewłaściwa runa została usunięta z księgi run trzeciego kręgu;
- Akil nie wyśle ​​Bezimiennego, aby nakarmił Katię, jeśli nie żyje;
- Bengar nie proponuje zapytać Malaka o Przełęcz, jeśli nie żyje lub przyszedł trzeci rozdział;
- Naprawiono brak komunikatów o zwiększeniu umiejętności piwa Koragon;
- dodano nowe modele boskiej aury Innosa oraz amulet przyzywania dusz;
- Pierścień Tengrona jest teraz osobnym przedmiotem questowym, tak jak w dodatku;
- podczas zmiany rozdziału na czwarty za pomocą StoryHelpera, Oko Innosa jest poprawnie dodawane do ekwipunku Bezimiennego;
- naprawiono gildię Jespera, teraz nie będzie atakował Cassii ani Ramireza razem z Bezimiennym;
- naprawiono błąd, przez który w dialogu o znaku złodziei Bezimienny kiwał głową zamiast Cassii;
- Naprawiono błąd, przez który Orik dawał mikstury lecznicze zamiast mikstur many;
- po śmierci przywołanych szkieletów zardzewiałe dwuręczne miecze nie pozostają w ich ekwipunku;
- naprawiono powtarzające się maczugi w ekwipunku różnych typów goblinów;
- Naprawiono błąd interpunkcyjny w książce „Próba ognia”;
- naprawiono trzy niedostępne dialogi z Gunnarem;
- naprawiono rzadki brak możliwości korzystania z urządzeń z oknami dialogowymi;
- Bezimienny daje Hannie starą mapę, Busterowi 5 sztuk złota, a Hagenowi dziennik Corneliusa;
- przywrócono brakującą w napisach frazę Dexter 'Ostrzegałem cię';
- odrestaurowano tatuaże Lee, Lestera i Ungara, które mieli w Gothic 1;
- odrestaurowane oświetlenie nocne pochodni w zamku Doliny Rudnikowej.

1,0
- Poprawiono funkcję liczenia zabitych smoków;
- korekta błędów ortograficznych w tekstach i napisach;
- Naprawiono niemożność stworzenia run szóstego kręgu, jeśli nauczono tylko jednego zaklęcia "Fala Śmierci";
- kiedy Onar płaci najemnikowi pensję, daje złoto i nie bierze go;
- Poprawiono charakterystykę odzieży roboczej w dialogu z Lobartem;
- Naprawiono komunikaty o przeniesieniu niektórych przedmiotów;
- podczas przesyłania przedmiotów ich pełna nazwa jest zawsze wyświetlana na ekranie;
- naprawiono brak możliwości wyjścia z dialogu treningowego z Bennettem na Irdorath;
- Bennet da mapę jaskiń Khorinis tylko wtedy, gdy Bezimienny jej nie posiada, a kartograf Brahim nie żyje;
- naprawiono niedostępną uwagę Benneta o kupnie karty od Ibrahima;
- Poprawiono opis lokalizacji sklepu Bospera w dzienniku;
- naprawiono niemożność kradzieży eliksiru Zurisowi z czwartego rozdziału;
- Naprawiono błędy w oknie samouczka Sagitty;
- naprawiono puste linie zamiast nazw mieczy i odmian tytoniu w dialogach z Ferrosem i Abuinem;
- Naprawiono niespójność między statystykami Lares na Irdorath i Khorinis.

0,9
- przetłumaczono wszystkie dialogi z postaciami testowymi dotyczące postaci, fabuły i twarzy;
- Naprawiono znikanie kamienia runicznego po nieudanej próbie stworzenia run "Lodowy Blok" i "Zniszczenie Nieumarłych";
- naprawiono błąd, przez który dialog z Zurisem na temat klasztoru nigdy nie był dostępny;
- Harad akceptuje również miecz wojenny elitarnych orków;
- Harad bada i wyposaża orczą broń, którą przyniósł mu Bezimienny.

0,8
- Bezimienny nie nosi już lekkiej zbroi strażnika i szaty nowicjusza na szmatach;
- dodano system sprawdzania kompatybilności zapisu;
- Przywrócono nieużywane kwestie Bezimienny związane z otwieraniem zamków;
- dodano brakujące doświadczenie za zatrudnienie Larów, Lestera i Giriona do załogi statku.

0,7
- obrażenia zadawane przez smoki w walce wręcz w pełni odpowiadają oryginałowi;
- Herold przemianowany na herolda;
- właściciel przemianowany na karczmarza;
- dodano brakujący głos beczącej owcy Betsy;
- kucharz na zamku nie próbuje wypowiedzieć nieistniejącej uwagi.

0,6
- w opisie topora drwala zmieniono rodzaj broni z jednoręcznej na dwuręczną;
- dodano nowe modele kart, nazwane bronie, pierścienie przywódców orków oraz pazury przywódcy snapperów;
- Pablo i bandyta Brago patrzą na list gończy, a nie na list;
- Nieistniejący strażnicy mil_302_torwache i mil_303_torwache nie są umieszczane w świecie.

0,5
- wszystkie dokumenty w inwentarzu są odwrócone na właściwą stronę;
- nazwy potworów, zaklęć, broni i innych przedmiotów odpowiadają nazwom z G2NV;
- El bastardo i brutalny miecz są uważane za miecze, a nie topory;
- Mace Inquisitor zadaje miażdżące obrażenia, a nie cięcie;
- Dodano nowe modele Krwawych Kielichów, Woreczków na Tytoń, Specjalnych Mikstur, Srebra Koragona, Błogosławionego Kamienia Ziemi i Belu Trawy;
- Zaklęcie maga „Święta Strzała” przemianowane na „Święte Uderzenie”, aby różniło się od zaklęcia paladyna;
- Misja Sifer „Bala trawy” zmieniona na „Skradziona bela”, aby różniła się od misji „Bela trawy” Andre.

0,4
- Poprawiono nazwy ubrań roboczych i stroju chłopskiego;
- miecz i miecz mistrza zostały przemianowane na miecz i miecz mistrza;
- dodano nazwy dla bezimiennych łuków i kusz;
- uszkodzona replika Lee DIA_Lee_Add_04_2 została wymieniona na poprawną z dodatku;
- podczas odbierania i przesyłania przedmiotów ich nazwy są wyświetlane na ekranie;
- naprawiono wszystkie podwójne spacje w tekstach i napisach;
- Naprawiono błędy, przez które dialog z Pyrocarem nigdy nie był dostępny z trzech linii.

0,3
- naprawiono imiona szat magów Ognia i Wody;
- dodano nowe modele gulaszu Tekli, piwa Koragon, kiełbasy baraniej i wody święconej Ultara;
- zmieniono materiał portfeli z metalu na skórę;
- dodano oryginalne skrypty taktyki walki (FIGHT.DAT);
- Dodano oryginalne napisy końcowe.

0,2
- Pierścień Valentino znajduje się obok podobnego drewnianego skórzanego pierścienia w ekwipunku;
- Naprawiono opisy pierścieni Valentino i Constantino;
- naprawiono nazwę pierścienia +5 siły;
- Dodano testowy amulet (wstaw testamulet) do śledzenia wersji projektu;
- szorstki krótki miecz i krótki miecz straży używają właściwych modeli;
- w grę wchodzą nieużywane modele ciężkiej maczugi z kolcami i Okiem Mocy;
- w grę wchodzą nieużywane modele rozładowanego i złamanego Eye of Innos;
- szkoła bagienna wykorzystuje nieocenzurowany model z wydania europejskiego;
- Naprawiono wyświetlanie małej torebki i srebrnego naszyjnika w ekwipunku;
- Dodano nowe modele dla Zwoju Zapomnienia, Solar Aloe i Mary's Dish;
- naprawiono błąd w liczniku drużyny podczas zatrudniania Diego na statku;
- szczęki lurkera przemianowane na pazury lurkera;
- Usunięto addon i nieoficjalne umiejętności ulepszania z menu postaci.

0,1
- usunięto symbol alfabetu niemieckiego w nazwie tekstury twarzy Lee (twarz pozostała taka sama);
- poprawiono indeksy gildii orków, aby pasowały do ​​silnika 2.6;
- naprawiono indeksy tablic nazw zaklęć i animacji w celu dopasowania do silnika 2.6;
- naprawiono indeksy tablic broni, trofeów i mikstur, aby pasowały do ​​silnika 2.6;
- skórki lurkerów używają modelu skórek lurkerów, a nie skór aligatorów;
- poprawione korzystanie z map przez naciśnięcie klawisza skrótu;
- Usunięto limit poziomów przy używaniu zaklęć usypiających;
- zdrowie ognistych stworzeń nie spadnie na minus po otrzymaniu podwójnych obrażeń od zamrożenia;
- Gorax nie sprzedaje pustych kamieni runicznych neutralnym i akolitom;
- towary w ekwipunku Miltena na Irdorath powstają tylko raz;
- Dar nie ma żadnego tytoniu grzybowego, który pali;
- upominkowy tytoń grzybowy można wręczyć dopiero po przywitaniu;
- Sekob zawsze staje się śmiertelnikiem w czwartym rozdziale;
- Diego w Khorinis nie przestaje uczyć Bezimienny, jeśli poszedł do drużyny na statku;
- Naprawiono błędy w dialogach z Diego w Khorinis dotyczące jego portfela.

Linki:
Instalator
Dla posiadaczy wersji Steam mod jest również dostępny w Warsztacie

Należy pamiętać że zapisy gry z dodatku nie będą kompatybilne z modyfikacją, przez co wymagane jest rozpoczęcie nowej gry.

6
Archiwum / [G2NK] Classic PL
« dnia: 2022-04-03, 21:26 »
Modyfikacja została udostępniona na platformę Steam.

Incorrect. Classic na Steamie to kompletnie oddzielna i nowsza modyfikacja stworzona przez modderkę D36 w odpowiedzi na niedociągnięcia znajdujące się w innych modyfikacjach o tym samym celu.
Wersja ta była oryginalnie zrobiona w języku rosyjskim, przetłumaczona przeze mnie na angielski i polski, z czego polska wersja opublikowana została z 2 godziny temu i wciąż potrzebne są testy.

Potrzebna będzie zmiana nazwy.

7
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-11-17, 12:22 »
Gram na legendarnym bez AB/NB

Dlaczego tracę życie za oddychanie na początku gry?
Spada nawet gdy mam pełną wytrzymałość. Głodny/Spragniony też nie mam prawa być, bo zjadłem dwie ryby i jabłka + regularnie spożywałem rośliny i mikstury (nawet nie mówcie że się nie liczy)

Co się dzieje?

8
Wypakowałem i zedytowałem plik stringstable.ini. Wie ktoś jak to spakować/skompilować by zmiany były widoczne w grze?

9
Ukończone modyfikacje / [G1] Mod-Fix English Edition ENG
« dnia: 2021-04-09, 18:21 »
Mod-Fix English Edition


Typ modyfikacji:           Obszerny Patch
Platforma:                 ⠀   Gothic
Język:                    ⠀          Angielski, Polski (w drodze)
Najnowsza wersja:     1.01
Autorzy:                 ⠀        ElderGamer, GaroK (tłumaczenie)
Oryginalny temat:  ⠀ https://worldofplayers.ru/threads/36812/




Opis modyfikacji:
Mod-Fix to dzieło rosyjskiego moddera - Elder Gamer. Zamiarem modyfikacji jest sprawienie by pierwsza część gry była bardziej doszlifowanym produktem bez wprowadzania zbyt inwazyjnych zmian. Jest ona pełna małych, ale cieszących dodatków i niespodzianek które sprawią że nawet weterani gry znajdą coś nowego.
Modyfikacja istnieje od 2013, jest wciąż aktualizowana i ulepszana przez autora. Jest bardzo popularna w rosyjskim community jako domyślny sposób na gre w pierwszego Gothica.
English Edition bazuje na wersji z 2020.12.




Lista zmian:
 
* Alchemia.
 * Kradzież Kieszonkowa z Gothic II.
 * Opuszczona Kopalnia jako tutorial level.
 * Niewielka ilość przedmiotów otrzymała odświeżone modele i tekstury.
 * Garść dialogów została przepisana i zbubbingowana na nowo.
 * Duża ilość bugów naprawiona.
 * ...oraz cała masa innych, mniejszych rzeczy które polecamy odkryć na własną rękę :)




Uwagi:
Modyfikacja ma pomniejsze problemy gdy używasz DX11, jak skalowanie przeciwników do ich oryginalnych rozmiarów, niewyświetlające się napisy na ścianach, obiekty używane przez NPCtów duplikujące się w nieskończoność czy ingerencja w sterowanie. Nie wiadomo mi czy dzieje się tak z każdą wersją DX11, w każdym razie be aware :)

Wiele osób czyści miasto orków we wczesnych rozdziałach. Polecamy wstrzymać się z tym do czasu otrzymania Ulu-Mulu i "spokojnego" zwiedzenia miasta.




Download: 
klik
Alt. Link
Również dostępny przez Spine.

Wymaga Systempack/Union + Playerkit


Credits:
ZakonKrwii, Milo, Masty, D36 - pomoc techniczna
m4djoker, Pangur, Macrophage - testerzy
Sargon - Easy Gothic Mod Translator (musiałem później ręcznie wklepywać text do skryptów ale i tak bardzo pomogło)
Kit Harrison, eshenry, Kovich Crow, WanderingVoiceActor, vinny, ChrisWLVRN, koczkodany, Complete the Circuit - aktorzy

dałem się namówić szantażem na stworzenie tematu

10
Z tego co się orientuję, to GSE posiada teraz oryginalną dokumentacje Sequela, ponoć legalnie otrzymaną od Stefana Nyula. Teraz projekt będzie wierniejszy zamysłom PB, zamiast tego co wyszło by z bazowania na filmiku Archona :)

11
Premiera coraz bliżej!
Przedstawiamy wam fragment z gry z drugiego rozdziału:
https://www.youtube.com/watch?v=YXb8d__ID5w&t=

Rozdział III wkrótce!

12
Na miłość boską, niech ktoś mu proszę wytłumaczy co to znaczy pisać w czyimś imieniu.

13
Coś mi tu nie pasuje  :hmmm:


Diabeł tkwi w szczegółach

https://imgur.com/a/UvpFspj

14
Fajnie, że robicie coś nowego :) trzymam kciuki aby udało się skończyć i żeby wyszło tak jak chcecie.

Bardzo chętnie zobaczył bym jakiś opis czym dokładnie ma Gothic Sequel być. Poza wzmianką, że w jakiś sposób dotyczy on moda o tej samej nazwie, który nigdy nie ujrzał światła dziennego, i o którym trzeba szukać informacji w internecie, to tak naprawdę nie za bardzo przedstawiliście swój pomysł. Mile widziane byłyby informacje w stylu:
- czy gra zawiera questy i historię z G2, czy jest zupełną alternatywą dla G2?
- jak długa ma być gra: ile rozdziałów, ile godzin przewidywane?
- na jakim silniku powstaje gra? patrząc na trailer wygląda jak G1/G2? jeśli faktycznie jest to silnik gothica, to jaki dokładnie jest cel wydawania tego w postaci .exe zamiast moda? (tutaj również jak któryś przedmówca zastanawiam się nad prawami autorskimi... ale nie jestem ekspertem. uważam jednak warto to jasno napisać, wyjaśnić)
- co będzie nowe, a co będzie stare? na trailerze widziałem nowe kolorowsze wersje tekstur potworów, a mapka wyglądała jak ta z G1 chyba zmodyfikowana?

1. Tworzymy dokończenie fabularne do tego co Piranha Bytes zaczęła robić w 2001 roku
2. To nie jest ani na silniku Gothica 1 ani na silniku Gothica 2 tylko na silniku Sequela (wersja ZenGin pomiędzy G1 a G2)
3. 4 pełne rozdziały (za wcześnie żeby stwierdzić ile godzin zajmie przejście gry, ale myślę że tyle co Gothic 1 albo trochę więcej)
4. Cel jest taki, że mody powstają do ukończonych projektów a my dokańczamy fabularnie całą grę, dlatego to będzie exe
5. Co będzie nowe? Wszystko! Fabuła miała zastąpić tą z G2 (zalecam poczytać o Sequelu na Gothicpedii lub obejrzeć film Archona), dodane wytwarzanie drewna, strzał, walka kosturem itd.

15
Wez to ktoś usuń zanim to jaja zniesie, ja pierdole :/
W czym rzecz? Skoro to oddzielna gra to nie pasuje do tego działu czy co?
Chociaż ten "pojazd" na returninga od nich to mogłem usunąć jednak...

16

Trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=b-75jRotapA

Gameplay:

https://www.youtube.com/watch?v=YXb8d__ID5w

Opis:

Gothic Sequel - Początkowo dodatek to Gothica 1, później postanowiono, że będzie to samodzielną grą. Ostatecznie, gra została porzucona na rzecz Gothica 2 jaki jest nam znany dziś.

Grupa Gothic Sequel Entertainment zamierza dokończyć grę, posługując się oryginalnym scenariuszem gry, i starając się trzymać przy zamysłach pierwotnych twórców, bez dużej ilości zbędnego contentu rodem z returninga, bez żadnych retexturek i świecącej grafiki z DX11, który zresztą na Sequelu nie będzie działał, o co grupa GSE się postara. Ma być to grane tak, jak się powinno w 2002, gdyby gra została oficjalnie wydana.

To nie jest mod, a oddzielna gra, bo zawartość plików nie jest w rozszerzeniu .mod, nie uruchamia się tego przez PlayerKita tylko przez normalnego .exe.

Premiera gry planowana jest na pierwszą połowę 2019 roku.


Screeny

Spoiler













Więcej na stronie grupy: http://gothicsequel.cba.pl/

 


Nie należę do grupy Gothic Sequel Entertainment, a jedynie piszę tutaj w ich imieniu.

17
Jak się mogę pozbyć tych reskinów aby wyglądały jak w podstawce(nie licząc itemków z moda)?

18
Serio to już mam dość tych rozszerzeń. Ale tak czy inaczej daje propsa i życzę aby mod wyszedł jak najlepszy.
EDIT: Proponowałbym wam zrobić mod z nową historią, nie kolejne oklepane rozszerzenie. Będzie to o wiele ciekawsze, no i nie będzie to stracony czas

A ja odradzam stanowczo.
Nie brak nam modów z fabułą, jest returning, złote wrota czy jakieś żałosne przeznaczenie. Samo pisanie historii modderom wychodzi dość słabo. Jakieś dodatek bez tony niezdubowanego tekstu do czytania by się przydała.

19
Nie będzie Magów Wody? Szkoda, gildia do której zawsze chciałem dołączyć. Może da się coś jednak z tym zrobić.
A na żadnych przeznaczeńach się nie wzorować. Słaby mod na podstawie średniego moda, nie wspominając o tym dziadzie memoriusie.

Nie idzcie w ilość ale w jakość, w przeciwieństwie do G1, G2 nie prosi się o "dokończenie". Do fabuły głównej imo nie trzeba niczego wpychaćv wystarcza dobrze przemyślane i faj nie zrobione zadania poboczne.

20
Miałem gdzieś tu niedawno temat z prośbą o coś zbliżonego do G2:ER, aci tu jak z podziemi wyrośli!

Wole takie fajne nie przeogromne mody zamiast dużych, nudnych modów robionych przez ludzkie wiecie-co

Strony: [1] 2 3 4
Do góry