Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RaHim aka RhM

Strony: [1] 2
1
Mi też zbytnio czcionka z G1 się nie podoba, zwłaszcza ta w menu. Moim zdaniem najlepiej wygląda ta z podstawowego Gothica II https://s6.ifotos.pl/img/Gothic2Cz_qqwhrxr.jpg. Jeśli pozwolicie to wrzucę wersję z tą właśnie czcionką. Ale propsy zarówno za tego patcha jak i spolszczenie do niego.

2
Ukończone modyfikacje / [G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
« dnia: 2020-11-09, 21:52 »
Moja mała propozycja, aby dorzucić do mixa alternatywną czcionkę menu pochodzącą z podstawowego GII, która moim zdaniem jest dużo przyjemniejsza https://s6.ifotos.pl/img/Czcionka-_qqennxw.jpg

3
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2020-11-06, 18:39 »
Chodzi mi o patch 1.0.5 (chyba, że jest jeszcze jakiś nowszy), którego tutaj nie ma, a na stronie spolszczenia Dark Sagi żadne linki nie działają

4
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2020-11-05, 18:05 »
Mógłby ktoś podrzucić link do najnowszej wersji patcha? Ponieważ na stronie polonizacji żaden link nie działa.

6
Archiwum / [G2NK] Yet Another Unofficial Patch
« dnia: 2020-08-21, 09:42 »
Przecież do G1 jest Update Pack autorstwa pawbuja.

7
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-05-19, 08:15 »
@Riv czy jakieś uwagi lub propozycje do tej wersji?  Umawialiśmy się, że przetestujesz tą wersję.
Nie wiem czy brałeś to pod uwagę, ale w listopadzie zgłaszałem, że strażnicy stojący przy Thorusie nie mają w ekwipunku mieczy, a on sam stoi nagi. Mógłbyś to poprawić, jeśli wydawałbyś jeszcze jakąś aktualizację.

9
Archiwum / [G2NK] Yet Another Unofficial Patch ENG
« dnia: 2020-02-16, 14:48 »
Może jakiś moderator mógłby przenieść temat tego patcha do działu łatek? Przynajmniej w przyszłości ktoś kto go będzie szukał nie będzie miał problemu :)

10
A no właśnie nie mam, więc tak może być. Przepraszam.

11
To samo jest jeśli chodzi o tekstury lekkiej zbroi najemnika, średniej zbroi bandyty i ciężkiej zbroi bandyty w G2:
https://s6.ifotos.pl/img/ZBROJE-Go_qahxrer.jpg

Generalnie, jeśli chodzi o G1 to zostawiłbym teksturę z niebieskim kołnierzem w lekkiej zbroi szkodnika, a podmienił tekstury średniej i ciężkiej zbroi na te z niebieską kolorystyką: https://s6.ifotos.pl/img/Zbroje-G1_qahxrwh.jpg

W końcu te zbroje reprezentują Nowy Obóz, który używa niebieskich barw

Z kolei w G2 odwrotnie, teksturę średniej zbroi bandyty zamienił na tą z brązowym kołnierzem.

No i co jeszcze dziwnego zauważyłem to tekstura stroju kowala, która jest teksturą ciała postaci: https://s6.ifotos.pl/img/Stroj-kow_qahxrwn.jpg

Wygląda to dosyć komicznie zwłaszcza na czarnoskórej postaci.

Nie mówiąc o Bezimiennym, który wygląda jakby brał chińską metę od Spejsona :P

Aaa... I jeśli mógłbyś to wrzuć to na jakiś lepszy hosting bo nie wiem jak u innych, ale u mnie z mediafire nie pobiera plików z pełną prędkością. Poza tym pliki na mediafire mogą chyba po jakimś czasie wygasnąć.

12
Jeżeli chodzi o tekstury zbroi w G1:
- Szata Guru ma teksturę lekkiej zbroi nowicjusza
- Stroje szkodników różnią się od siebie kolorystyką
- Strój Cienia i Zbroja Cienia mają taką samą teksturę (to samo tyczy się lekkich spodni kopacza i stroju kreta)

wygląda to mniej więcej tak: https://ifotos.pl/z/qahhnes

Gdyby udało ci się znaleźć odpowiednio pasujące do tych zbroi tekstury byłoby super. Cała reszta wygląda naprawdę świetnie

13
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2019-11-08, 23:05 »
Jeśli chodzi o tą bramę przy placu wymian to problemem może być VOB kamieni, który jest za blisko ustawiony, jeśli by go trochę przesunąć do tyłu tak jak kołowrót w zamku to powinna normalnie działać. Przy okazji, jeśli użyjemy kołowrotu żeby zamknąć tą bramę to nie można go użyć z powrotem do czasu aż strażnik go nie użyje.

EDIT: Nie wiem dlaczego, ale opcja dotycząca wyświetlania obrażeń w ogóle u mnie nie działa, próbowałem przeinstalować UP jak i samego Gothica i efekt jest ten sam.

EDIT2: Strażnicy stojący przy Thorusie nie mają w ekwipunku mieczy, a on sam oprócz swojej zbroi ma w ekwipunku jeszcze ciężką zbroję strażnika. Dodatkowo, gdy przyjdziemy pierwszy raz do obozu Thorus stoi nagi, dopiero po chwili zbroja zakłada mu się automatycznie.

2. Nie wiem czy to wina System Packa 1.8, ale ikonki przedmiotów są teraz zbyt duże: https://i.imgur.com/xxxXzZn.png
Niektóre wychodzą poza ramkę i ucina je, niektóre zasłaniają tekst przez to jak duże są. Ogólnie jakby się dało, pasowałoby zrobić tak żeby ikonki były za tekstem, a nie przed nim.
W sekcji Interface w pliku konfiguracyjnym zmień wartość pozycji InventoryItemNoteSizeX=

Domyślnie jest to chyba 450, ja mam ustawione 950 i jest git.

14
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2019-11-02, 00:03 »
Po rozpoczęciu nowej gry na UP 1.27.5 Bezio ma w ekwipunku 100 sztuk wytrychów. Zakładam, że to nie był celowy zabieg.

15
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2019-08-17, 16:39 »
Nowa wersja będzie kompatybilna z Unionem?

16
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2019-03-11, 09:22 »
Update Pack i Ninja_GFA gryzą się ze sobą przez co Update Pack nie działa tak jak powinien, np. pomimo włączonych opcji  kolorowych nazw NPC lub wyświetlaniu obrażeń w updatepack.ini te opcje nie działają (Po rozmowie z Diegiem i pojawieniu się informacji, że jest naszym przyjacielem jego nazwa nie zmienia się na zielono, a przy wyłączonej opcji NPC wrogo do nas nastawieni wciąż mają czerwone nazwy, choć mieć nie powinny). Niektóre błędy przez to też wciąż występują, np. można otwierać skrzynie z pochodnią w ręku lub nie ma monologów przy próbie otwierania skrzyni, która jest zamknięta, a nie mamy np. klucza lub umiejętności otwierania zamków. Pomaga jedynie usunięcie pliku Ninja_GFA lub zmiana formatu (żeby Gothic go nie czytał). Dodatkowo zwoje, które rzekomo miały znajdować się w jaskini pod mostem do Starego Obozu znajdują się chyba pod kratą w zamku nad lochami bo w jaskini znalazłem tylko jakiś kostur. Jest tam też kilka mikstur życia i chyba jakiś pierścień.

EDIT:

W Opuszczonej kopalni po wejściu pod mostem znajduje się sakiewka, która ma dziwną nazwę i dziwny opis
https://s5.ifotos.pl/img/Mieszekjp_qwaseep.jpg
https://s10.ifotos.pl/img/Mieszek2j_qwaseeh.jpg
https://s5.ifotos.pl/img/Mieszek3j_qwaseer.jpg

A także strażnik, który stoi z Orrym na placu wymian w ogóle nie używa miecza tylko samej kuszy, chociaż statystyki pozwalają mu go używać.

17
Multiplayer / [G1] Gothic Online
« dnia: 2015-05-29, 20:37 »
RaHim zaprzestań tej bezsensownej kłótni, którą zacząłeś, bo teraz to ty szkodzisz modyfikacji.
Nie wypowiadaj się także w imieniu całej ekipy, bo tworzysz nam zły obraz, a niekoniecznie tak jest.
No i przeginasz trochę bardzo z modyfikacjami, tam też trzeba dużo nakładu pracy, nie tylko koderów, ale i grafików 2D/3D.
Dlatego stworzenie czegoś co będzie prezentowało jakiś poziom jest co najmniej problematyczne i czasochłonne.
Przecież Ja się nie kłócę, a jeżeli tak to wyglądało to sorry. I  tak jak sobie tego życzysz, nie zamierzam więcej wypowiadać się w tym temacie. Niech się dzieje wola niebios. W sumie mam już wystarczającą ilość antyfanów na scenie GMp.

Faktycznie nieco przesadziłem, wjeżdżając na ambicję projektów singleplayerowych, za co najmocniej przepraszam.

18
Multiplayer / [G1] Gothic Online
« dnia: 2015-05-29, 17:54 »
Nikt nie promuje tutaj tego projektu. Założyłem ten temat, ponieważ uważam, że modyfikacja pomimo wczesnego stadium rozwoju jest warta uwagi. Wspomniałem o niej również na profilu Gothic Up na Facebooku. Gdy robiłem to z innymi modyfikacjami, to ich autorzy nam dziękowali, więc nie rozumiem twojego oburzenia Rahimie. No offence, lepiej wracaj do pracy nad modyfikacją :D
Nikt Cie o to nie prosił, a robiąc to zadziałałeś tylko i wyłącznie na niekorzyść GO. Raz już Sative poprosił o usunięcie tematu to kolejny mało rozgarnięty się domyślił reklamować coś co nie jest gotowe na reklamę na szerszą skalę...

Batu, tak w gwoli ścisłości zdanie "No, offence, lepiej wracaj do pracy nad modyfikacją", było czystym sarkazmem ze strony Romka, bo doskonale wie, jakie ma stanowisko RaHim i jak dużo robi ;)
Robię niewiele, a właściwie nic, poza tym, że pomagam w testach nowo nadchodzących wersji - taka moja rola jako testera. No i poza tym pojawiam się jako przedstawiciel na takich forach jak np. to bo Bimbol i Sative już mają wyrobione zdanie o tym forum i/lub nie mają czasu czy chęci nawet na nie wchodzić.

To mnie rozjebałeś :lol2: Wracaj lepiej do testowania GO, czy co to tam robisz.
Nawet nie wiem jak to skomentować... Jedyne co mi przychodzi na myśl to <facepalm>... Już nawet nie wnikam w to, że się nie znamy...

19
Multiplayer / [G1] Gothic Online
« dnia: 2015-05-29, 14:09 »
Powody dla których jej nie chcecie nie są dla mnie ani trochę oczywiste (konkretnie: nie mam pojęcia jakie one są).
Powód jest prosty - nie potrzebujemy hejtu ze strony osób, które nie mają pojęcia jak ciężka jest praca przy tworzeniu modyfikacji typu multiplayer. To nie jest modyfikacja typu Czas Zapłaty czy Złote Wrota, gdzie wystarczy parę linijek kodu i wszystko jest cacy, a i tu o ironio CZ było wychwalane przez 7 lat mimo, że nie wyszło takie jakie wyjść powinno, a GO się hejtuje z powodu Gothic Multiplayer'a (które z resztą sam uważam za gniot) i drobnostek jak chociażby zły komunikat o aktualnej wersji mimo, że jest rozwijane dopiero pół roku... Hejtować każdy potrafi, ale jeśli chodzi o działanie to połowa wymięka. Brak serverów to też nie jest wina ekipy - GO tylko dostarcza narzędzia potrzebne do tworzenia serverów, nie będziemy tworzyć serverów za graczy...

20
Multiplayer / [G1] Gothic Online
« dnia: 2015-05-29, 12:38 »
Nikt z ekipy Gothic Online nie życzy sobie, aby w jakikolwiek sposób promowano tutaj ten projekt, z oczywistych powodów, a osoby, które promują GO tutaj nawet nie zapytały, czy mogą to robić.

Strony: [1] 2
Do góry