Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kogaan

Strony: 1 [2] 3 4 ... 29
21
Pytania i problemy / Czcionka.
« dnia: 2017-09-03, 16:50 »
Bo w skryptach trzeba jeszcze przypisać lokalizacje polskich znaków na siatce textury napisów.

22
Pytania i problemy / Blender zaznaczenie
« dnia: 2017-08-31, 20:39 »
A nie ma ktoś 3ds max kto mógł by to dla mnie wykonać? No sam bym to zrobił ale nie mam kasy na 3ds max.

23
Pytania i problemy / Blender zaznaczenie
« dnia: 2017-08-31, 20:31 »
Znaczy jak próbuje zmienić to blender się zawiesza i odwiesić nie chce.

24
Pytania i problemy / Blender zaznaczenie
« dnia: 2017-08-31, 19:44 »
A 3ds max nie jest przypadkiem płatny?

25
Pytania i problemy / Blender zaznaczenie
« dnia: 2017-08-31, 17:44 »
ten model nie ma wcale aż tak dużo poly chyba...

26
Pytania i problemy / Blender zaznaczenie
« dnia: 2017-08-31, 17:09 »
A ja akurat nie potrzebuję jej usunąć tylko poprawić rozłożenie paru textur a jak zaznaczam kropkami to mi się zaznaczają nie z tych powierzchni co trzeba no ale jak się nie da to trudno.

27
Pytania i problemy / Blender zaznaczenie
« dnia: 2017-08-31, 16:28 »
Hejka mam problem z blenderem. Nie mogę przełączyć na modelu wierzy Xardasa z g2 rodzaju zaznaczenia, gdy próbuję przełączyć to blender się zawiesza. Na innych modelach wszystko działa prawidłowo.

28
Twórczość / Gothic Orpheus Mod
« dnia: 2017-08-21, 16:34 »
Jak rozumiem mod już wyszedł?  http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/85135/?

29
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-08-01, 15:53 »
Super jest ta skóra mrocznego elfa, ciekawy jestem jak by wyglądała skóra indianina (taka lekko czerwona) w gothic.

30
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-31, 23:40 »
No może to nie tyle błąd ale niedociągnięcie w lekkiej zbroi nowicjusza widać cień na ramieniu gdyż używa tej samej textury co zbroja nowicjusza ale twory powinni stworzyć dla niej osobną texturę.

31
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-30, 11:42 »
Twórcy gry też w niektórych zbrojach popełniali błędy z cieniami.

32
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-05, 20:22 »
A miałbyś czas na texturę pancerza paladyna z g3 na pancerz rycerza?

33
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-05, 17:13 »
To problem modelu bardzo łatwo da się to naprawić ale napusałeś w złym temacie.

34
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-04, 20:17 »
Ciekawe ale już bardziej do gry by pasował w zbroi orka z g3. Ale praca super.

35
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-06-28, 20:48 »
Dobra jak wam to przeszkadza to macie problem.

36
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-06-28, 20:39 »
Tyle że w ostatnich postach nie popełniłem żadnego błędu. Z resztą to jest temat dla maliksofta do umieszczania textur a nie do twoich wyssanych z palca problemów.

37
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-06-28, 20:14 »
A ty nie wiesz, że istnieje coś takiego jak prywatna wiadomość? Zwłaszcza, że twoje usrane błędami posty rażą w oczy.
Dobra przestań się czepiać amebo.

38
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-06-27, 21:53 »
I jak rozgrzałeś się już?

39
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-06-26, 18:32 »
Wielkie dzięki ale potrzebna mi jest akurat na model szaty ognia z g1 ale tą na pewno przetestuję.

40
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-06-26, 14:05 »
Acha spoko bo ja bym miał już dwie pierwsze proźby  :D . Pierwsza to szata maga ognia z arcania na model maga ognia z g1 a druga to pamiętam jak zrobiłeś teksturę paladyna z g3 to czy mugłbyś zrobić taką tylko na pancerz rycerza?

Strony: 1 [2] 3 4 ... 29
Do góry