Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Laren

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
41
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Araxos
« dnia: 2017-10-17, 14:08 »
Wow :) Pobieram i gram ;)

42
... Powoli zaczajam... zatrzymałem się na jednym podpunkcie...
''6. Utwórz funkcję. W dowolnym pliku napisz:''
W jaki sposób mogę utworzyć funkcję ?

43
TheKetrab dziękuję za odpowiedz:) lecz do końca nie wiem co i jak mianowicie gdzie wpisać
Snd_Play ("TWOJ_DZWIEK"); ?

Jak stworzyć funkcję ConditionFunc? lub gdzie jest onStateFunc?

Tu mam dwa screeny triggera i movera czy mógłbyś zaznaczyć mi co i jak?




44
ShadowAssassin  i  TheKetrab  dziękuję za pomoc :) Obie opcje są pomocne:)  Dzięki jeszcze raz:)


Ps. Wszystko fajnie mi wyszło tylko brakuje mi efekt dźwięku... czy wiecie może gdzie w Triggerze ustawić dźwięk podczas gdy on się uruchomi?

Mam jeszcze jeden problem mianowicie jak ustawić by trigger był jednorazowego użytku? To znaczy po włączeniu go pierwszy raz już więcej się nie uruchamia.


45
TheKetrab działa :) Dzięki:) Tylko mam jeden problem nie wiem jak wyznaczyć pole trigger'a? muszę postacią nachodzić na przełącznik szukać go... 
Wiesz jak wyznaczyć jego pole?

46
Odświeżam temat. Zabrałem się jeszcze raz za zrobienie zapadającej się podłogi.
W tym celu postanowiłem przejrzeć w spacerze zeny światów między innymi z dodatku Noc Kruka i znalazłem w świątyni Adanosa pułapkę, która polega na otwarciu się podłogi pod bohaterem.
Przejrzałem pliki i postanowiłem zrobić identyczną... niestety nie działa ona właściwie wyrzuca mnie z programu zaraz po tym jak wejdę na niewidoczny zCVob, który uruchamia zapadnię.
Po za tym przełącznik, który odpowiada za uruchomienie zapadni nie ma czerwonego obszaru działania jak na screenie a zrobiłem mam nadzieję wszystko jak na obrazku... Wiecie jak wykonać prawidłowo taki przełącznik?




47
Archiwum / Gothic 2 Ucieczka
« dnia: 2017-09-08, 19:20 »
Świetny pomysł na modyfikację :) Prezentuje się wyśmienicie, te lokacje ze starymi teksturami przypominają mi świątynię Śniącego :)
Na filmiku widać ''zagadki'' typu przekręcenie właściwych pokręteł a na 4 screenie zręcznościowe poruszanie się :) Jestem pod wielkim wrażeniem i trzymam kciuki :)

48
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2017-08-22, 21:35 »
Panie Fabiosek jest to na tyle mały świat, że nie ma większego sensu modelować nowych wnętrz jaskini one stanowią jedynie tło tej modyfikacji i są dodatkowymi elementami więc nie powinno to razić fanów Gothica.
Owszem w modyfikacjach cieszy każdy autorski obiekt ale nie zawsze jest odpowiednia ilość czasu by każdy budować od samego początku.
 Jeżeli ktoś tworzy grafikę jakąkolwiek to wie ile czasu na to potrzeba...

49
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2017-08-22, 10:14 »
Panie Fabiosek proszę rozwinąć poruszoną kwestię ''Sam model świata jest mizerny'' pod jaki względem?


50
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2017-08-03, 20:46 »
Jakub91 tak się składa ,że ja robiłem świat ''oteksturowali'' go i ''ovobowali'' inni ludzie z grupy :) Co do świata cieszę się ,że Ci się podoba ,masz rację co do wejścia za mostem orków tamta część modelu nie jest zbyt fajnie zrobiona chciałem ją jak najszybciej skończyć... 

Darkmodders ovobowałeś świat znakomicie :)

51
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2017-07-11, 10:36 »
Darkmodders gdzie to jest? Ta arena? Nie przypominam sobie jak robiłem świat tej lokacji... chyba ,że to jest w (świątyni zła)?

52
Dzieje Khorinis / DUBBING [Temat zbiorczy]
« dnia: 2017-05-24, 20:00 »
Dziękuję Dark za odpowiedź :) Jednakże miałbym pewną sugestię co do roli Rodrigueza, biorąc pod uwagę moją fabułę. A po za tym wprowadzi to do waszej gry ciekawy wątek ;) Jednakże prosiłbym, żebyśmy porozmawiali o tym na PW nie chciałbym zdradzać wszystkim nad jakim projektem pracuję.

53
Najprościej... Skasuj blendera i zainstaluj wszystko na nowo :)

Wzoruj się według tego filmiku ;)
https://www.youtube.com/watch?v=uNJbReRub5g


Pozdrawiam.


54
Dzieje Khorinis / DUBBING [Temat zbiorczy]
« dnia: 2017-05-16, 21:26 »
Kiedyś wysłałem zapytanie do pana Dark i nie otrzymałem wiadomości... pewnie są pochłonięci robieniem gry i osobistymi obowiązkami... więc myślę, że trochę poczekasz...

55
Kubacz masz unikalny głos i potrafisz dobrze ''zagrać'';)

56
Pytania i problemy / (BLENDER) Model zbroi
« dnia: 2017-04-28, 16:29 »
Ok minęło kilka dni :) przed chwilą oteksturowałem zbroję wyszła fajnie:)

R4zor dzięki, że mnie nauczyłeś nowej umiejętności jaką jest zapisywanie ''uvek'' lecz nie korzystałem z tej umiejętności podczas teksturowania. Zrobiłem w programie graficznym grafikę zbroi i na niej dopasowywałem ścianki:) Grafikę zbroi mam zapisaną w formacie TGA wystarczy chyba tylko ją wrzucić do tekstures i będzie działać?

Zapisałem zbroję w 3ds po jej wczytaniu w spacerze pojawia się ona ale jest cała ''poszarpana'', gdzie nie gdzie są tekstury ale dziwnie rozciągnięte tak ich nie ustawiałem... wiecie może w czym jest problem?

57
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic 2 Alternative
« dnia: 2017-04-25, 02:29 »
Teraz to zachęcająca zapowiedź do współpracy ;)
Nie podoba mi się tylko wykorzystywanie cudzych zenów pomimo pozwolenia... Jestem za tym, żeby robić własne światy i mam nadzieję, że znajdziecie grafika 3d, który podejmie się tego wyzwania ;)
Życzę wam ukończenia modyfikacji ;) Powodzenia :)

58
Pytania i problemy / (BLENDER) Model zbroi
« dnia: 2017-04-22, 17:52 »
Super:) Właśnie o to mi chodziło:) Dziękuję R4zor :) Mam nadzieję, że wszystko uda mi się bez żadnych problemów:) Jak zrobię to jeszcze tu napiszę:)

59
Pytania i problemy / (BLENDER) Model zbroi
« dnia: 2017-04-22, 02:39 »
Może i tak się nazywa... lecz nie mogę znaleźć poradnika jak to wykonać na zbroi...

60
Pytania i problemy / (BLENDER) Model zbroi
« dnia: 2017-04-22, 00:32 »
Witam. Od pewnego czasu tworze model zbroi do G2NK wszystko fajnie ale chciałbym wykonać profesjonalnie teksturę do niej, nie wiem jak to dokładnie nazwać może dlatego nie mogę znaleźć poradnika... więc zwracam się o waszą pomoc, mianowicie mam model zbroi nieoteksturowany, zrobiłem teksturę 2d lecz muszę się męczyć z jej ustawianiem... chciałbym stworzyć rozkład poszczególnych ''ścianek'' modelu i zapisać w png po czym w programie 2d nałożyć idealnie teksturę i wczytać ją do blendera. Czy wiecie jak profesjonalnie się to nazywa? macie jakieś poradniki?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Do góry