Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Lobos

Strony: 1 [2] 3 4 ... 30
21
Skrypty / B_GiveInvItems i ikarus
« dnia: 2021-05-27, 11:53 »
Mam ikarusa i Lego.
Chciałbym zrobić tak, żeby po otrzymaniu jakichś przedmiotów wyświetlało się nam na zielono co dostaliśmy. Ważne, żeby się niedublowały. To samo gdy oddajemy tylko, że na czerwono. Często to widziałem w modach. Ma ktoś taki skrypt?

22
On uczy, ale opiero pod koniec varantu jak się zrobi większość questów

23
Zadaje obrażenia nawet jak przeciwnik sie broni

24
Ta zbroja łowcy golemów jest zbugowana. Pisze że daje 70defa na ostrza , a naprawde daje 10. I po tamorze to w sumie można ją już sprzedać bo gówno daje na golemy, tak jakby była zaprojektowana pod same golemy na tamorze.

25
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2021-04-10, 13:36 »
Lobos jako taki jest płynnym modem, starałem się kreować i vobować świat gry z jak najniższą liczbą poly. U większości osób mod działa bardzo płynnie, ale to jest gothic i jego silnik jest kapryśny.
Co do poziomu trudności potworów to uważam, że jest okej. Tizgar bardzo dobrze się spisał jednak nie da się wszystkim dogodzić. Jak dla mnie poziom moda jest i tak zbyt łatwy, poza tym nikt nikomu nie każe bić od razu węży. Moda można przejść jak burza i każdego potwora ściągać na maxymalnie 5 hitów. Wystarczy tylko ciągle ulepszać postać, boostować siłę lub zręczność, no i nie porywać się odrazu na najsilniejsze potwory na mapie, tylko stopniowo bić to co dajemy rade.
Jak ktoś ma do wydanie 40PN które mógłby wydać w siłę i tym samym hitować moby na 3 hity ale nie robi tego bo, niewiem uważa że nie trzeba to niech się nie dziwi że bije potwory 2 minuty, a wiem, że jest sporo takich graczy.

26
Chyba się nieco ludziom w głowach popierdoliło. Każdy kto lubi gothica i chcę by ta gra żyła jak najdłużej powinien się cieszyć i być wdzięczny za to że ktoś podejmuje trudy tłumaczenia czy też tworzenia modyfikacji.
W moim odczuciu jak na lata produkcji odyseji mod jest dobry, przyjemny i ciekawy, warty zagrania. Sam inspirowałem się niektórymi kwestiami gdy tworzyłem Lobosa jak np. podstawowe szkolenie czy progi awansu. Wyspy są bardzo ładne i level design jest na dobrym poziomie. Nie wiem jak na dalszych wyspach bo skończyłem na tamorze.
Mod jest jak najbardziej wart zagrania. (Zmienie zdanie jeśli natknę się na coś co krytycznie psuje balans jak. np. boostowanie statów w nieskończonosć)

27
Mialem quick loota, ninje, wolne celowanie, speedupa i alterdamage, zjebało mi savea na wszystkich slotach po 8h, niedało sie go uratować w żaden sposób, przy okazji sam plik .mod też się zepsuł.
Dałem modu jeszcze jedną szansę, z unionem i plikami które są bundle w załączniku w 1 poście i gram tylko ze speedupem i quicklootem bo bez tego to nie widze sensu gry, choć lata temu jakoś grałem w tego moda na czystym gothicu.

28
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2021-04-05, 21:23 »
Nie powinno bywalać jeśli zainstalujecie systempacka 1.9 (uion skrypty) i ustawicie gothic starter z zaznaczoną opcją uruchom jako administrator (ew. w zgodności z xp sp3). Mnie też notorycznie wywalało za każdym wczytaniem gry plus przy zmianie zenów i dopiero pomógł union i opcja z adminem.

29
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2021-03-11, 23:19 »
Dzięki Cruc. Gdy czytam takie recencje, nabieram ochoty na tworzenie kolejnego moda.

kubinka0505
Nie dokończone zadanie niewolnik kopalni. Trzeba dociągnąć do końca poprzez rozmowe z Cezarem i Aronem.

30
MDS i animacje / Problem z kompilacją Humans.MDS
« dnia: 2021-02-28, 20:12 »
Mam taki błąd.


Dopisałem kilka animacji czarów do Humans.mds. Nie wiem czy to tam jest błąd, bo kilka razy gra się włączyła, teraz niestety za każdym razem wywala do pulpitu. Odinstalowałem plugin ninja bo przeczytałem, że nowe animacje się na nim nie kompilują ale nie pomogło.


Post połączony: 2021-03-01, 09:56
Nie aktualnie, można zamknąć.

31
Poszukuję człowieka, który będzie w stanie stworzyć trzy proste animacje w Gmaxie lub blenderze typu animacja teleporu czy wróżenia u Abuyina w Khorinis. Więcej informacji na priv.
Za pomoc odwdzięczę się jakąś skromną nagrodą odpowiednią do rangi zadania.


EDIT
Nieaktualne

32
Skrypty / Reset tekstury twarzy po wczytaniu gry
« dnia: 2021-02-25, 10:44 »
Dodałem funkcję zmiany twarzy po dialogu
Spoiler
Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 1,            0,         "Hum_Head_Bald",    Face_N_Focus,   0,       0 ); 
, ale po wczytaniu gry twarz wraca do tej ustawionej w pliku PC_Hero. Co mam zrobić, żeby nowa tekstura twarzy wywołana z dialogu już została na stałe?

33
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2021-02-23, 20:29 »
Napisał, że to walka testowa. Pewnie im podkręci jeszcze staty ew. coś doda. Mimo wszystko fajnie urozmaicenie jak dla mnie niż zwykłe boostowanie statów przeciwnikom.

34
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2021-02-23, 08:29 »
Całkiem spoko. Używasz jakiś pakietów skryptowych by robić takie rzeczy czy jedziesz na podstawowych skryptach?

35
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2020-12-28, 20:28 »
Systempack 1.8 trzeba wgrać.

36
Pierwsze rozszerzenie do dwójki, które sprawia mi przyjemność.
Wie ktoś czy opłaca się uczyć ulepszania pancerzy? Gram łowcą smoków.
Do ile pkt można się uczyć siły u NPC?

37
no to właśnie ci o tym pisze xd
Daj warunek taki jak chcesz, jeśli warunek nie będzie spełniony to będziesz mógł sobie wchodzić na triggerboxa ile razy chcesz i nic sie nie stanie.

38
Poprostu dopisz w funkcji warunek if i to wszystko.

39
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2020-10-29, 22:08 »
Dziękuję za tak obszerną i pozytywną opinię Jao.
Miło mi, że setki godzin jakie spędziłem na szlifowaniu moda zostały docenione chociaż przez nielicznych. Nie ukrywam, można było moda zrobić jeszcze lepiej, jeszcze doszlifować i poprawić. Miałem na tym punkcie trochę niezdrowe podejście marnując wiele godzin na mało istotne pierdoły, których 90% graczy i tak nawet nie zauważy.


40
Archiwum / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2020-10-24, 20:17 »
Modyfikacja została oficjalnie wydana.

https://themodders.org/index.php?topic=31774.0

Można zapieczętować temat.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 30
Do góry