Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Lobos

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
81
Zrobiłem wszystko jak na tutku. Tekstura w formacie .tga w folderze
Textures/NPC/Head
Tekstura .tex w folderze _compiled
Odpowiednio ponumerowana i nazwana, skrypt w AI_constans wpisany również z dobrym numerem.
GoMan nie chodzi mi na moim lapku, więc korzystam z innego by tam konwertować tekstury na .tex a potem za pomocą pendrive wklejam do _compiled. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale nic innego nie przychodzi mi na myśl. Co robię źle ?

82
Siemka
Mam model świata nad którym ciągle pracuje dodając pewne poprawki. Jest to czysty model. Drugi model tego samego świata został przeze mnie ovobowany pół roku temu. Chciałem wczoraj złączyć je oba tak bym miał voby już na nowym modelu świata. Niestety jedna lokacja jest zablokowane przez wielką skałę. Usunąłem tą skałe w modelu świata ale była ona na starym ovobowanym modelu i teraz gdy razem je łącze to ta skała ciągle tam jest.
i teraz moje pytanie, w jaki sposób mogę dowolnie edytować model świata ? Również ten ovobowany ?

83
Siemka
ucieło mi ten napis z nazwą gildi i poziom postaci nachodzi z liczbą jak na focie.
http://zapodaj.net/91b201e066c2e.jpg.html
Podejrzewam że może to być spowodowane inicjowaniem ikarusa i lego.
Jak to naprawic ?

84
Pytania i problemy / Sarkofag MOB z Wog'a
« dnia: 2015-01-17, 19:02 »
Ściągnołem go, włożyłem pliki w odpowiednie foldery i nie wiem co mam wpisać w oCMobContainer
W instrukcji nie nie ma żadnej nazwy.

http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=606&cat=1&page=5&order=0

85
Patrzyłem po podobnych tematach ale nieznalazłem odpowiedzi. Błąs wyskakuje przy

func void DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager ()

instance DIA_SLD_Wascar_WEAPON (C_INFO) //E1
{
npc = SLD_211_Wascar;
nr = 5;
condition = DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Condition;
information = DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Info;
Permanent =  FALSE;
description = "Znasz trochê okolice ?";
};

func int DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Condition ()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_SLD_Wascar_FirstEXIT))
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_15_00"); //Znasz trochê okolice ?
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_14_01"); //Tekst
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_14_02"); //Tekst



Info_ClearChoices (DIA_SLD_Wascar_WEAPON);
Info_AddChoice (DIA_SLD_Wascar_WEAPON, "Tekst", DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager );
Info_AddChoice (DIA_SLD_Wascar_WEAPON, "Tekst", DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp );
Info_AddChoice (DIA_SLD_Wascar_WEAPON, "Tekst", DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz );

};
func void DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager ()
{

AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager_14_10"); //Tekst
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager_14_11"); //Tekst
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager_14_12"); //Tekst
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager_15_13"); //Tekst
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager_14_14"); //Tekst
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager_14_15"); //Tekst
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Lager_14_16"); //Tekst


};
func void DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp ()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp_15_03"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp_14_04"); //
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp_15_05"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp_14_06"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp_14_07"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp_14_08"); //
  AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp_14_09"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Swamp_14_10"); //

};

func void DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz ()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz_15_03"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz_14_04"); //
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz_15_05"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz_14_06"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz_14_07"); //
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz_14_08"); //
  Log_CreateTopic (TOPIC_GetToBiolog, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_GetToBiolog, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_GetToBiolog,"W jaskini przebywa alchemik który mo¿e sprzedaæ mi sporo ciekawych rzeczy. Muszê siê do niego dostaæ.");
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz_14_09"); //Hmm.. kto jeszcze móg³by tu handlowaæ
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Wascar_WEAPON_Handlarz_14_10"); //Popytaj ludzi, z pewnoœci¹ kogoœ jeszcze znajdziesz.
Log_CreateTopic (Topic_Trader_Swamp, LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_Trader_Swamp,"Nijaki Lou to obozowy gorzelnik, powinien mieæ sporo trunków na sprzeda¿");
Log_CreateTopic (Topic_Trader_Swamp,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_Trader_Swamp,"Biolog w obozie ma na sprzeda¿ sporo ciekawych rzeczy.");

};


86
Pytania i problemy / Problem z jaskinią
« dnia: 2015-01-11, 21:28 »
Mam tu takie coś
http://zapodaj.net/dd79559972405.jpg.html

Zrobiłem portal do tej jaskini - widać w grze jeśli się oddalimy ale nie działa ponieważ nie działają mi w tej jaskini światła statyczne i widać odblask światła z pochodni na murku przy piecu kowalskim.

W jaskini poustawiałem różne przedmioty, łóżka itp które przebijają siatkę ale innaczej nie mogłem bo by było widac jak to wisi w powietrzu. Czy to jest przyczyna ?

87
Skrypty / Else / Else if
« dnia: 2015-01-11, 20:45 »
Czym dokładnie różnią się te dwa warunki ?

Dopiero zaczynam i mam problem z poprawnym dodaniem else do tej części dialogu

FUNC INT DIA_Zolnierz_Watchout_Condition()
{
if (hero.level >= 5)
&& (other.attribute[ATR_STRENGTH] >= 35)
{
else if (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 35)
};
&& Npc_KnowsInfo (other, DIA_Zolnierz_HELLO1)

Chce by NPC zagadał jeśli
Będziemy mieć lvl mniejszy niż 5, wiecej niż 35 siły LUB wiecej niż 35 zręczności i również lvl mniejszy niż 5.

88
Skrypty / Szybkie pytanko na temat skryptów/dialogów
« dnia: 2015-01-11, 00:12 »
Czy do każdej instancji dialogu trzeba przypisywać już inny warunek by dany dialog działał ?
Zrobiłem kilka dialogów, dla przykładu nazywały się one pokolei tak :
DIA_Lou_1  (1)
DIA_Lou_2  (2)
DIA_Lou_3  (3)

Jeśli chcę by w grze pojawił się dialog nr 2 to piszę tak :
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lou_1)

Ale gdybym chciał by w grze pojawił się dialog nr 3 a napisał bym że NpCKnowsInfo również wynosi DIA_Lou_1 to czy dialog by się pojawił ?

Chciałbym się upewnić, bo miałem z tym problem i użyłem (var int (zmienna) żeby wywołać dany dialog bo innaczej nieszło.

89
Jak to zrobić żeby światło w lampach czy pochodniach zapalało się o wybranej godzinie ?

90
Skrypty / Zmienne przypisane do pancerzy bandytów
« dnia: 2015-01-06, 17:55 »
Poszukuje tych zmiennych przypisanych do pancerzy które odpowiadają za to że NPC nas atakują.
W folderze C_PlayerIsFakeBandit są podane tylko 3 pancerze i tu można wyłączyć tą opcję wpisując FALSE zamiast TRUE
itm = Npc_GetEquippedArmor(oth);
if ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_BDT_M) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem (itm, ItAR_Thorus_Addon) == FALSE)
|| (Hlp_IsItem (itm, ITAR_BDT_H) == TRUE))

Skopiowałem sobie modele i animacje pancerzy z g1 ze starego obozu które były w modzie Returning ale wszystkie one też mają to przypisane że NPC odrazu atakują.

W samych skryptach pancerzy niema żadnej linijki która by odpowiadała tej funkcji.

Ewentualnie mógłbym jakoś zmienić plik C_PlayerIsFakeBandit żeby w ogóle nie działał i problem z głowy.

Jakieś pomysły co można wykombinować ?
Bo narazie widze tylko możliwość żeby zrobić wszystko od nowa czyli przenieść pancerze (modele i animacje ) z G1 do G2, napisać od nowa skrypty i dać nowe tekstury.

91
Pytania i problemy / Problem z notepad++
« dnia: 2015-01-06, 07:29 »
Chciałem by w grze wyświetlane były nazwy i dialogi z polskimi znakami ale nie idzie tego zrobić.
Gdy wpisuje jakieś polskie znaki w skrypcie i ustawiam kodowanie ansii to zaraz robią się krzaczki. A jak biorę to zwykłe kodowanie to w skrypcie są polskie znaki ale znowu w grze są krzaki.
Jak to naprawić ?

92
Spacer / Przedmioty jako cele
« dnia: 2015-01-02, 15:51 »
Dodając przedmioty do świata zauważyłem że jak wyciągam broń dystansową podczas gry to one są podświetlone tak jak NPCty. Jaka opcja za to odpowiada ?

93
Pytania i problemy / Dodawanie portali
« dnia: 2014-12-29, 22:09 »
Zrobiłem poprawne portale w blenderze.
Jednak gdy w spacerze odpalam mesha, nie ma światła a niebo jest czarne. Po zapisaniu jako .zen jest normalne niebo i światło ale nie ma znowu gruntu i sporej części świata.
Więc takie pytanie. Da się to jakoś naprawić czy portale musze dodać w spacerze ?

94
Spacer / Gdzie to światło?
« dnia: 2014-12-29, 20:43 »
Witam

Zrobiłem ognisko na bagnach w G2 NK, według tutka na forum. Z początku światło oświetlało wszystko oprócz gruntu, ale bawiąc się w ustawieniach i kompilując światło w końcu i ono zaczęło odbijać się od podłoża. Jednak bardzo słabo. gdy włączam oryginalnego gothica 2, to światło przy ogniskach jest bardzo mocne, u mnie natomiast tak słabe że ledwo dostrzegalne.
Próbowałem kompilować światło w spacerze na różne sposoby ale efekt ciągle ten sam. Siedzę przy tym od 16, przeglądając wszystkie tematy na temat światła ale nie znalazłem odpowiedzi.

95
Za każdym razem gdy importuje jakikolwiek model .3ds blender go sieka (subdivide ).
Jak wyłączyć tą opcje albo usunąć to cokolwiek to jest ?

96
FOTO >
http://zapodaj.net/ed88ab6fda068.jpg.html

Co zrobić by mój pancerz po wyrzuceniu z ekwipunku wyglądał jak ta leżąca na ziemi zbroja wodnego kręgu ?

97
Pytania i problemy / GoMan 0.93 się zawiesza (Windows 7)
« dnia: 2014-08-22, 20:10 »
Wie ktoś jak to naprawić ?

98
Zrobiłem nową broń na modelu buławy drzewcowej.
Niestety NPC trzyma ją odwrotnie (ostrzem do dołu) i bije złą stroną zamiast ostrzem
http://zapodaj.net/d58b4d711f290.jpg.html

Odwracałem model w blenderze na różne sposoby ale to nie to.
Co z tym zrobić ?

Mam też drugie pytania
Jak założy się broń i spojrzy się na postać z profilu to broń odstaje od ciała jak by wisiała w powietrzu. Jak zniwelować ten dystans ?

99
Mam sporo nowych fajnych textur z neta. Większość w formatach jpg i tga
Co musze zrobić żebym mógł używać tych tekstur w blenderze lub w spacerze ?

100
Skrypty / Nowy przedmiot dodający staty
« dnia: 2014-08-20, 21:29 »
Próbuje zrobić nowy owoc na skrypcie jabłka
Wyskakuje błąd w linijce gdzie pisze Kaki_bonus

Może w innym pliku trzeba zadeklarować ten bonus i dlatego wyskakuje błąd ?

};

FUNC VOID Use_Kaki()
{
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 20);

if (Npc_IsPlayer (self))
{
Kaki_Bonus = Kaki_Bonus + 1;

if (Kaki_Bonus == 6) 
{
Print (PRINT_Eat1);
};
if (Kaki_Bonus == 13) 
{
Print (PRINT_Eat2);
};
if (Kaki_Bonus == 20) 
{
Print (PRINT_Eat3);
B_RaiseAttribute (self, ATR_HITPOINTS_MAX, 5);
Snd_Play ("LevelUp");
Kaki_Bonus = 0;
};
};
};

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
Do góry