Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Darkmodders

Strony: 1 [2] 3 4 ... 43
21
Oferty pracy i pomocy / [Zagadka Orków] Scenarzysta
« dnia: 2020-06-09, 21:35 »
Pilnie poszukujemy do naszego projektu scenarzysty, który pomógłby nam w napisaniu dodatkowych zadań pobocznych. Projekt modyfikacji cały czas jest mocno rozwijany, a dodatkowych par rąk do pracy wciąż nam brakuje.
Każda więc zdolna, chętna i zainteresowana osoba współpracą z nami w zakresie tworzenia scenariusza do Zagadki Orków jest mile widziana.
Nie zapewniamy może takich perspektyw jak wiodące grupy modderskie nie mniej jednak posiadamy swój potencjał, który wciąż rozwijamy.

- Wymagania -

- Umiejętność pracy w zespole
- Kreatywne myślenie oraz umiejętność dostosowania się do realiów modyfikacji
- Znajomość serii gier Gothic
- Możliwość przeznaczenia chociaż kilku godzin dziennie na tworzenie zadań oraz konsultacje z koordynatorem

Chętne osoby proszę o kontakt na moim discordzie DarkModders#1263

22
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-06-08, 14:05 »
Witam też chciałbym to wiedzieć czy owa modyfikacja ujawni  światło dzienne
Prace nad modyfikacją trwają nie przerwanie cały czas. Obecnie zakończyliśmy etap prac związanych z intrem. Przed nami jeszcze sporo roboty ale cały czas staramy się aby wszystko dopiąć na ostatni guzik.
Jeśli będziemy posiadali już coś godnego uwagi, to z pewnością zaprezentujemy to w tym temacie.

Słusznie, codzienne życie w tych wszechobecnych ciemnościach staje się niezwykle uciążliwe. Trzymam kciuki za ekipę
Dziękujemy za wsparcie  :ok:

23
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic ll NK: Addon
« dnia: 2020-04-13, 14:00 »
A nie lepiej na pierwszy mod sobie ogarnąć jakąś 2-3 godzinną historię na nowym świecie? Na WoG masz dużo zasobów, w tym światów i tekstur. Addony są trudniejsze w realizacji i jest ich już od groma. Nie ma tu nic rewolucyjnego. Oczywiście zrobisz co będziesz chciał. To tylko taka rade ode mnie :)
Outlander dobrze mówi, weź sobie do serca jego rady.

24
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic ll NK: Addon
« dnia: 2020-04-13, 13:57 »
Jakoś nie za bardzo to zachęca z samej racji, że taki Addon niczego sobą nie reprezentuje. Wątpie by ktoś chciał w to zagrać.
Nie lepiej by było stworzyć, małą, krótką modyfikacje nawet ze światem z WOGa? Wydaje mi się, że w ten sposób mógłbyś bardziej udowodnić swoje umiejętności i coś pokazać w świecie moddingu.
Nie mniej, życze sukcesów :)

25
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2020-03-05, 16:09 »
@Laren tak, cały czas pracujemy ciężko pracujemy nad pełną wersją Zagadki Orków. I choć nie publikujemy tutaj żadnych informacji nie oznacza, że się obijamy :)

Cieszę się, że wciąż znajdują się chętni, którzy zamierzają zagarać w Prolog Zagadki. Obejrze gameplaye i nie omieszkam pozostawić po sobie jakiegoś komentarza  :ok:

26
Skrypty / OverlayMds po wczytaniu gry się resetuje.
« dnia: 2020-02-18, 12:43 »
Cytuj
A właśnie, że nie. W Gothic 1 nie ma. Ale wystarczy wywołać funkcję w każdym Init_NazwaŚwiata lub stworzyć funkcję Init_Global i wywoływać ją w każdej funkcji inicjującej.

Wydawało mi się, że w Gothic 1 też jest. Widocznie coś mi musiało umknąć.

27
Skrypty / OverlayMds po wczytaniu gry się resetuje.
« dnia: 2020-02-17, 10:41 »
W każdym Gothicu - zarówno G1 jak i G2 - jest Init_Global. Jest na samej górze w Startup.d

28
Pytania i problemy / Nowe miejsca do kopania skarbów.
« dnia: 2020-02-10, 22:20 »
A daną funkcje dodałeś w spacerze do przygotowanego moba? Nie wystarczy tylko stworzyć linijki kodu w skryptach ale trzeba też je wywołać jeszcze w spacerze.

29
Gry / Gothic Remake
« dnia: 2020-02-01, 13:32 »
Mi się ładowało półgodziny i zaraz po tym się wykrzaczyło. Chyba już czas zmienić laptopa.
A co do opinii, to taki średniak.

30
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2019-07-25, 22:00 »
Ostatnio mocno zwolniły choć w dalszym ciągu ostro pracujemy nad cutscenkami i grafikom. Jesteśmy już na finiszu z ostatnimi szlifami scenariusza. O bardziej rozleglejszych postępach pracy z pewnością będziemy informować.

31
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2019-07-25, 21:37 »
To jest autentyczne zdjęcie zamku w Thorgardzie. Żaden Minecraft ani CryEngine to nie jest. Jeśli nie wierzysz, możesz spojrzeć na naszą stronę i tam je znajdziesz.

32
Skrypty / [G1] Zamiana dwóch instancji w dialogu (?)
« dnia: 2019-04-19, 11:26 »
Wrzuć tutaj cały kod ze skryptów. Rzuce okiem na to, co tam mogłeś sknocić.

33
Skrypty / [G1] Zamiana dwóch instancji w dialogu (?)
« dnia: 2019-04-19, 08:05 »
A te dwie zmienne są wywoływane w innym dialogu?

34
Pytania i problemy / Nazwy grobów
« dnia: 2019-03-19, 08:29 »
A jak to kurwa zrobić?

Troche kultury by się przydało. Tutaj nie jest obora, więc grzeczniej.

35
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2019-03-14, 00:26 »
- Nie znam się na portalach, ale mam wrażenie, że są one źle zrobione, ponieważ widać przez nie to, co jest za ścianą budynku.

Te mankamenty odnośnie tekstur i portali wyłapałem dużo wcześniej i powiadomiłem o tym grafika. Teraz w sumie czekam na gotową wersje z poprawkami.
Dzięki za spostrzeżenia i rady, zastosuje się do nich w trakcie dalszego projektowania zena :)

36
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2019-03-13, 19:19 »
Aktualizacja - marzec 2019

Nie dawaliśmy żadnych znaków życia przez pewien okres czasu ale to nie oznacza, że zaprzestaliśmy pracować nad naszą flagową modyfikacją.

A co przez ten czas robiliśmy? Już spieszę z wytłumaczeniem.

1. Gedir - nowa lokacja w Thorgardzie


Jak widać na zamieszczonym obrazku dokańczamy powoli nowe lokacje. Na chwilę obecną mocno skupiliśmy się na dopieszczeniu wioski, która pojawi się w pełnej wersji. Jak widać jest ona nie wielka ale staramy się wykończyć ją w klimatyczny sposób. Mamy nadzieję, że w finalnym wykonaniu będzie cieszyć oko graczy :)

2. Nowości

Przez ten czas staraliśmy się także dodać kilka innowacji a także nowych modeli interaktywnych. Do gry zostały dodane dwie umiejętności: łuczarstwo i garbarstwo. Nowe umiejętności będziemy mogli nabyć u mistrzów cechowych w Khorinis. Wraz z ich dodaniem pojawiły się także odpowiednie moby, które zaprezentujemy już niebawem.

Czekamy, jak zwykle, na wasze opinie oraz rady :)

37
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-02-14, 08:28 »
@Siemekk słabe przedstawienie, facet potykał się o własne nogi! :D

38
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Dyskusja ogólna
« dnia: 2019-02-07, 22:32 »
Sentarion, pełen szacunek dla Ciebie za to, co robisz i co zrobiłeś dotychczas. Mogę przyznać, że nie raz inspirowały mnie Złote Wrota. Mam nadzieję, że nie zatrzymacie się tylko na Prologu i wydacie pełną wersję drugiej części. Czasami warto poczekać dłużej na finalny produkt. Przecież apetyt rośnie w miarę jedzenia, czyż nie?  :)

Życzę powodzenia i samych sukcesów  :ok:

39
Oferty pracy i pomocy / [North Flame] Rekrutacja
« dnia: 2019-01-03, 10:43 »
Jedynie teksturą która występuje nawet w plikach Gothic II. Z tego co widze, to sam model jest już chyba autorski.

40
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-29, 12:32 »
Na 100% będzie ten przeniesiony z Gothic I. To raczej logiczna rzecz.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 43
Do góry