Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jakub91

Strony: 1 ... 36 37 [38]
741
Dark Saga PL / Dark Saga/Mroczna Saga RU
« dnia: 2012-11-22, 22:05 »
W jaskini jest stara tabliczka jak ją przeczytasz powinieneś wiedzieć co robić
Spoiler
załóż krótki łuk i strzelaj  w 3 wielkie pomniki rycerzy/paladynów gdy uda ci się trafić pojawią się niebieskie światła obok nich

742
Dark Saga PL / Dark Saga/Mroczna Saga RU
« dnia: 2012-11-20, 21:21 »
Witajcie mam problem z walką na arenie. Gdy pokonam 2 przeciwnika (Rumar) nie aktualizuje mi się dziennik przez co gdy czekam kolejny dzień by walczyć Ork, nadzorca areny znów każe mi walczyć z Rumarem (dodatkowo ten Rumar cały czas mnie zagaduje jednak nie ma potrzebnej opcji dialogowej) i tak w kółko ;( Zrobiłem już pozostałe zadania potrzebne do wyjścia z kopalni ale bez tytułu mistrza areny nie odzyskam wolności ;p  Ma ktoś jakiś pomysł ?
Założę się o beczkę piwa i butelkę dobrego rumu, że zapisywałeś grę podczas walki. To jest dobra rzecz, ale czasem prowadzi do m.in. tego typu bugów.
Moja rada na przyszłość: przed walką rób jednego sejwa, a podczas walki inne.

Dzięki za radę na przyszłosć ale w moim wypadku problemem było użycie czaru "Bryła lodu" ten sam błąd miałem z Martinem (mistrzem areny) musiałem pokonać go konwencjonalnie

743
Dark Saga PL / Dark Saga/Mroczna Saga RU
« dnia: 2012-11-20, 09:01 »
Ma ktoś jakiś pomysł ?
Ja mam. Wcześniejszy save :F
wolałbym sam grać no cóż 7 godzin grania w plecy ;p

744
Dark Saga PL / Dark Saga/Mroczna Saga RU
« dnia: 2012-11-20, 08:33 »
Witajcie mam problem z walką na arenie. Gdy pokonam 2 przeciwnika (Rumar) nie aktualizuje mi się dziennik przez co gdy czekam kolejny dzień by walczyć Ork, nadzorca areny znów każe mi walczyć z Rumarem (dodatkowo ten Rumar cały czas mnie zagaduje jednak nie ma potrzebnej opcji dialogowej) i tak w kółko ;( Zrobiłem już pozostałe zadania potrzebne do wyjścia z kopalni ale bez tytułu mistrza areny nie odzyskam wolności ;p  Ma ktoś jakiś pomysł ?

745
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Blood Night PL
« dnia: 2012-09-26, 20:41 »
Po wyjściu południową bramą idziesz w lewo (tam gdzie zbierałeś rośliny dla Constantino) mijasz wrak łodzi i kretoszczury w jaskini znajdują się dwaj rabusie i broń orka w prawej odnodze jest szukany przez Ciebie posąg.

746
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Blood Night PL
« dnia: 2012-07-23, 20:35 »
Necro59 wydaje mi się że zadanie dla Merdariona z teleportami nie jest konieczne do ukończenia gry, piszesz że aktywujesz teleporty a jedynym problemem jest brak możliwości korzystania z nich co oznacza, że dostajesz doświadzenie za zadanie (chyba 2,000 exp). Jedyny problem to mus chodzenia po jarkendarze na piechotę ale da się przeżyć.
 
Wydaje mi się że jest to bug modyfikacji gdyż również mam problemz teleportami w jarkendarze. U mnie jednak skorzystanie z teleportu wiąże się z ryzykiem wyrzucenia na pulpit.

A propo samej gry na razie jestem w 2 rozdziale i znalazłem tylko jeden (miecz ognisty) ze specjalnych nowych mieczy dodanych w modyfikacji. Czy ktoś zna położenie pozostałych ?

Dziwne dooble post ;/

747
Projekty zawieszone i porzucone / G2NK - Dzieje Thasos
« dnia: 2012-07-01, 23:01 »
Cóż może ten mod jednak wyjdzie ;) świat jest interesujący gorzej z vobowaniem ale to da się poprawić, fabuła interesująca, na dnie jeziora zrób ruiny ;p  tylko jedna rzecz do której się przyczepie ten większy obóz z drewnianym płotem i wieżą skoro ktoś się starał by wybudować takie umocnienia to pewnie chce tam zostać dłużej dlatego nie mieszka w namiotach tylko w małych domkach, (po prostu lubie realizm w modach) jesli tak ma być to ok po prostu znalazłem nieścisłość.

748
Projekty zawieszone i porzucone / Białe Kruki
« dnia: 2012-06-30, 17:21 »
Nowe screeny bardzo ładne, choć te ruiny z 4 screena przeczą prawą fizyki ;p  ale może są wzmacnianie magią  :wink: , chyba nie cały świat jest obvobowany ale to przyjdzie z czasem życzę dalszej motywacji nad projektem   :ok:

749
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic: Samotny Wilk
« dnia: 2012-06-28, 20:15 »
Jeśli modyfikacja wyjdzie, na pewno zagram, historia jest ciekawa a regularnie dodając screeny pokazujesz że zależy ci na swoim dziele i cały czas pracujesz a samo to trzeba docenić XD  
Na jednym screenie jest rozmowa z Druidem, który jest pokornym sługą Adanosa (cytat) z tego co pamietam Druidzi z 3 części gothica nie utożsamiali się z Adanosem. Popraw mnie jeśli się myle. Chyba, że tak wymyśliłeś do modyfikacji w takim razie nie czepiam się.

750
Jest 5 hostów z każdego mozna ściągnąć wersję o wadze 265 mb a poprawna ma 310 mb i tylko ona mi działa.

751
Drugim podanym linkiem ściagam wersję o 50 mb mniejszą i niezdolną do wypakowania (pojawia się błąd) prosze o sprawdzenie czy błędnie wrzucony plik czy moja wina ;p

752
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2012-06-25, 20:21 »
Czytałem wątek, więc wiem mniej więcej jak się sytuacja z modyfikacją przedstawia ale i tak chciałbym zagrać i samemu ocenić. Dzięki za zaangażowanie  :ok:

753
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2012-06-25, 16:11 »
Chętnie zagrałbym  w modyfikację tylko proszę o nowe linki

754
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic: Samotny Wilk
« dnia: 2012-06-25, 16:09 »
Ok w miarę logiczne ;)

755
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic: Samotny Wilk
« dnia: 2012-06-25, 15:40 »
Ładnie się rozwija, ciekawy pomysł z myśliwymi ale nie rozumiem czemu skupują trofea drożej niż handlarze ? Screeny niebrzydkie, popieram tylko "Gother-a" byś usunął dywan z pod teleportu, chyba że ten dywan jest taki okrągły wokół piedestału XD

756
Mam nadzieje że autor zapowiedzi się wypowie w sprawie moich nieścisłości ale chce mu napisać że to będzie jego mod i wolno mu robić co zechce.

Co do postu "Smokmen-a"
- w gothic 1 więżniowie (uzbrojeni w kilofy) wykorzystując zaskoczenie strażników (uzbrojonych po zęby)
  wywołane stworzeniem bariry wszystkich zabili, dlatego moim zdanie (nie musisz się z nim zgadzać) trudno będzie
  wprowadzić do oryginalnej historii taką "nowość"
- fakt przeoczyłem mam nadzieję że ci łowcy skarbó będą mieli jakiś plan na wyjście z pod bariery,
- co do myśliwych to mój punkt widzenia jesli autor woli koncepcję jednego obozu to jego wybór życzę mu udanej
  modyfikacji
- nie grałem w mody do gothic 1
- tu nie chodzi o żołnierzy tylko paladynów dla mnie to różnica, po za tym 7 obozów jest nierealnych chyba że nie będą
  one zbyt duże a to można osiągnąć przez uszczuplenie liczby npc.

757
Po obejrzeniu screenów wydaje się że każdy obóz będzie skłądał się z kilkudziesięciu npc nie wydaje ci się że zabużysz klimat dodając do gry tak wiele różnorodnych nowości ? Po opisie sądze że masz plany stworzyć moda porównowalnego z dodatkiem "noc Kruka" do gothic 2, chyba przeceniasz swoje możliwości.
Kilka uwag a propo obozów.
1. Obóz strażników królewskich (byłych), nie sądzisz, ze przestępcy z kolonii (zabójcy, psychopaci itp.) po tym jak  
   byli przez strażników bici poniżani itd. to nie chcieli się zemścić i wymordować wszystkich strażników
   szczególnie że nie ma bardzo gdzie ucieć z pod bariery a więzniowie maja liczebną przewagę, chyba logicznym jest
   sądzić że nawet jeśli jacyś straznicy przeżyli to teraz się ukrywają a nie tworzą wileki obóz z napisami "hej to
   my" "nie boimy sie was", może zrób mały obozik 4-5 npc no chyba ze w komponujesz ich obecnosć w fabule.

2. Poszukiwacze skarbów ot tak weszli do koloni skąd nie można wyjśc bo usłyszeli o jakiś skarbach ??? Ci
   poszukiwacze musza być dośc tępi. Racjonalniej by było gdyby dostali namiary od kogos wpływowego z poza bariery
   że np. w starej górskiej fortecy dawnego barona rudy został zakopany jego niewiarygodny skarb i zleceniodawca
   wysyła ich do koloni ale ma plan jak ich wyciagnąć razem ze skarbem z pod bariery jakims zaklęciem
   teleportacyjnym.

3. Mysliwi jako osobna grupa jest niezłym pomysłem ale po co im obóz wiekszość czasu żyją poruszając się po całej
   kolonii polując z każdym upolowanym wilkiem wracają się do obozu i dopiero wtedy sprzedają mięso ? Zamiast
   jednego zrób kilka mniejszych po 2-4 myśliwych.

4. Czemu łowcy orków zamiast siedzieć sobie w któymś z obozów i grzać zadek przy ognisku wola iśc w niebezpieczne
   rejony i zabijać ??? Płaci im ktoś za to ? czy oni to lubią ? jeśli lubią to zrób obóz psychopató tego w gothicu
   jeszcze nie było XD

5. Paladynów zrób kilku przecież są potrzebni do walki na kontynęcie.

Nie chce cię urazić po prostu lubie jak wszystko jest poukładane na swoim miejscu a zapowidź twojej modyfikacji według mnie się trochę nie klei ...

758
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic: Samotny Wilk
« dnia: 2012-06-18, 17:44 »
Początek obiecujący, zgodze się z tobą, że w modzie najważniejsza jest fabuła jeśli uda ci się stworzyć siatkę zależności i niuansów umilających grę możesz stworzyć pozycję po którą sięgnie każdy na forum. Życzę powodzenia.

759
Projekty zawieszone i porzucone / Białe Kruki
« dnia: 2012-06-18, 13:13 »
Sawik ma trochę racji na razie zapowiedź modyfikacji nie powala a wiele ma wspólnego z tuzinem podobnych "zapowiedzi", które po hucznym otwarciu zamilkły. Zmień screeny na jaśniejsze, dodaj krótki opis fabuły np.: opowiadanie, skoro bohater zbiegł z Myrtany napisz co tam robił i dla czego uciekł, wypunktój to co już zrobiliście i ile jeszcze przed wami, czym modyfikacja ma się wyrózniać i czy korzystacie z własnego świata czy jest całkiem nowy.

Strony: 1 ... 36 37 [38]
Do góry