Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Wowoz

Strony: [1] 2
1
Offtopic / Jebać pis
« dnia: 2020-04-06, 23:14 »
Ustawa o głosowaniu korespondencyjnym przyjęta.
https://www.wykop.pl/link/5434865/przyklepali/
I co warewolf, nadal zamierzasz głosować na karakana i maliniaka? Pytanie ci w takiej sytuacji. Głosować i oddać nieważny głos czy przeciwko Adrianowi. W sumie to chyba jeden chuj bo to będzie największy przekręt w historii.
Zbyniu miał rację.

2
Grafika 3D / Postacie z Tomb Rider
« dnia: 2019-03-18, 09:38 »
Czy jest ktos w posiadaniu postaci z gier Tomb Rider badz wie gdzie je zdobyc? Potrzebuje tych starych jak i nowszych razem z teksturami. Jesli znajdzie sie jakas dobra duszyczka to wynagrodze w propie.

3
Offtopic / Streamy 3d
« dnia: 2018-08-20, 09:56 »
Od momentu zakupienia porzadnego komputera zastanawiam sie czy nie zaczac streamowac modelowania 3d na twitchu. Streamy w jezyku angielskim obejmowaly by sculptowanie w Zbrushu, modelowanie w mayi, teksturowanie w pakiecie Substance/Photoshop. Obecnie pracuje nad paczka potionow do UE4, a wiec i material editor by sie zalapal. Myslicie ze z odpowiednia oprawa graficzna, interakcja z ludzmi ma to szanse wypalic czy jest to tak niszowy temat ze nikogo by to nie zainteresowalo?

4
Twórczość / AmeriCarz
« dnia: 2018-05-04, 21:38 »
Hej, cześć i czołem!
Chciałbym przedstawić wam grę nad którą pracowałem przez ostatnie 12 tygodni (choć tak naprawdę to 6 ale o tym później). Jest to gra przygotowana na zaliczenie jednego z przedmiotów na moim uniwersytecie. Założenia projektu obejmowały stworzenie gry typu side-scroller w Unreal 4.
Zostałem powołany przez moją grupę jako lider. Muszę dodać, że grupy zostały przydzielone losowo i nie miałem wpływu na to jakich ludzi, z jakimi umiejętnościami dostaje (a trzeba przyznać, że trafiały się osoby totalnie zielone, które miały problem z podstawami  :lol:).
Naszym (a w zasadzie głownie moim) pomysłem było stworzenie remake'u gry wyścigowej z brick game (tanie chińskie konsolki przenośne z 99999 gier). Po 6 tygodniach okazało się, że pomysł nas przerasta, głównie od strony technicznej, ponieważ planowaliśmy proceduralne generowanie terenu itd. Szybko okazało się, że oprócz technikaliów, poziomy generowane przez silnik wyglądały bardzo generycznie.
Po 6 tygodniach, w połowie semestru, postanowiłem przejąć pałeczkę od znajomego i zająć się blueprintami, gameplayem i implementacją wszystkiego. Wcześniej zajmowałem się głównie modelami, master-materiałami i ogólną kompozycją.
Podczas produkcji nauczyłem się bardzo dużo, głownie blueprintów w Unreal 4, dzięki czemu jestem teraz samowystarczalny i moge stworzyć jakieś proste produkcje sam. Nie do końca jestem zadowolony z wyglądu gry, ale tak jak wspomniałem wcześniej, był to projekt grupowy i musiałem przydzielić pewne zadania członkom grupy, a nie miałem wystarczająco dużo czasu by wszystko poprawiać itd.
Do moich modeli zalicza się głownie to co pokazałem na moim art-station (https://www.artstation.com/wowoz) oraz pare innych speed-modeli, które robiłem dosłownie pare dni przed zaliczeniem (i to w ilości hurtowej) tj. worki z cementem, worki na smieci i inne elementy, którymi wypchaliśmy dość puste enviro.
W planach miałem dodać split screen, drugiego gracza, licznik okrążeń itd, ale niestety nie starczyło mi czasu (oprócz tego mam jeszcze 2 inne przedmioty i pracuje w studio).
Mam nadzieje, że gra wam się spodoba, choć mam świadomość tego że jest mega prymitywna i brzydka :D
Screeny
Spoiler








https://drive.google.com/file/d/1e-KPBVdBvHIWQVozt6Rr5j8e-R-xr0pU/view

Sterowanie:
WASD - poruszanie się
P - menu pauzy
Z - reset pozycji (gdy utkniemy)
E - Quick time event

5
Offtopic / Konto na Youtube
« dnia: 2017-11-17, 01:15 »
Cześć i czołem.
Ostatnio zacząłem troche streamować na Youtube. Jeśli od czasu do czasu będziecie chcieli pooglądać, pogadać i pomóc mi trochę to rozbujać to będe wdzięczny.
Nie planuje nic zadzwyczajnego, żadnych donejtów (a wręcz przeciwnie, chce rozdawać jakieś gierki na steama dla aktywnie komentujących), po prostu zwykły, czysty gameplay bez udziwnień i pajacowania.

https://www.youtube.com/user/wowozable

6
Offtopic / IO 2016 Rio
« dnia: 2016-08-10, 00:52 »
Polacy drugie zwyciestwo w siatke. Było grubo.
Chociaz z taka forma raczej nie ma szans na medal. Co myslicie?

7
Game Art / Substance Designer - temat dla uczących się
« dnia: 2016-06-30, 17:08 »


Substance Designer is a node-based non-destructive application for creating materials. Edit complete texture sets fast with the non-linear workflow and see your changes apply simultaneously to all your outputs. Unleash the power of Substance Designer and focus on what really matters: your art.






Witam.
Jest tu ktoś kto również planuje bądź uczy się Substance Designera?
Temat ma za zadanie samopomoc dla takich osób oraz prezentacje naszych prac.

Na zachęte moja druga proceduralna tekstura (pierwsza byla z tutka Gnomona, dawno i nie prawda :D)


O ile z nomalki jestem w miare zadowolony, tak albedo i reszte tekstur zmascilem i poszedlem na latwizne (po prostu juz wymiekalem). Sam ksztalt nie byl trudny do uzyskania, nalezalo tylko nauczyc sie jednego algorytmu, reszta detalu to metoda prob i bledow. Tekstura nie jest zbyt ladna, ani nie da sie jej kontrolowac, poniewaz jeszcze nie ogarnalem za dobrze wartosci wyjsciowych.
Jesli macie jakies fajne tutoriale to chetnie przyjme :)
Co wy na to @Jedairusz @Lotnik @Adanos @Leinnan @Damian94

PS. jesli zbierze sie minimum 3-4 osoby, mozna by robic weekly challenge :)

8
Sprzęt, oprogramowanie / Cykający dysk HDD w laptopie
« dnia: 2016-05-16, 11:12 »
Przewiozłem samochodem laptopa i po jakims czasie uslyszalem, ze dysk regularnie "cyka" (mniej wiecej co sekunde). Zrobilem testy HD Tune i Cristal Discem. Wyszlo mi cos takiego:
.
Zaznacze ze laptop nowy. Czy to sa bardziej bledy fizyczne czy logiczne mojego dysku? 6 bad sectorow to chyba nie duzo, ilosc ich nie powieksza sie. Trzeba za niedlugo kupowac nowy SDD?

9
Czesc. Ostatnio naszla mnie ochota na zagranie w jakaś grę strategiczna przegladarkowa. Wybierając pomiędzy wieloma znanymi tytulami jak np. settlers online, zauważyłem ze te gry nie różnią sie kompletnie niczym. Jedna ma ładniejsza szatę graficzna, druga trochę mniej pay 2 win,  natomiast sam gameplay jest taki sam: wejdz,  kliknij buduj, wroc za 5 godzin.
Wpadłem na pomysl: dlaczego by tego nie rozwinąć i nie stworzyć czegoś czego w zasadzie jeszcze nie ma. Strategie z elementami, które będą wykonywane w czasie rzeczywistym. Pojawia sie parę przeszkod bo nawet nie będąc programista zdaje sobie sprawę, ze nie wszystko mogłoby być synchronizowane bezpośrednio realtime. Wiąże sie to z ograniczeniem technologicznym (nawet super serwery mogly by nie wstrzymać paruset jednostek na scenie) . Mam natomiast sporo pomysłów w jaki sposób można by rozwiązać te problemy zmieniając nieco koncepcje. Szczegóły są do dogadania.
Chcialbym czerpać jak Najwiecej z klasycznych pecetowych rtsow przy czym Czesc pomysłów dopasować do gier przeglądarkowych. O żadnych zarobkach nie ma mowy,  projekt ma być edukacyjno- hobbistyczny. Szukam osób z doswiadczenien, które w wolnych chwilach chcialyby pomoc. Gdy znajdę 2-3 osoby (głównie chodzi o programiste,  kogoś od unity) wezmę sie porządnie za GGDy. Co sadzicie o takim projekcie? Czy osobiście zagralibyscie w taka gre (tak, wiem ze dałem mało informacji)? Czy sami macie podobne pomysły?
@Jedairusz @Fartuess @Adanos @Kazzmir itd.
Sory za bledy,  pisze z telefonu.

10
Sprzęt, oprogramowanie / Menedżer finansów
« dnia: 2015-12-17, 12:48 »
zna ktoś coś dobrego?

11
Offtopic / Gotuj z Wowozem
« dnia: 2015-11-18, 22:27 »
Jako, że często gotuje zamierzam wrzucać tutaj przepisy/dania, które zrobiłem. Dziś jestem leniwym kutasem więc postanowiłem zrobić frytki.
Zanim jednak powiesz, że każdy potrafi zrobić frytki zastanów się kurwa dobrze!

Postanowiłem zrobić Mc Donaldsowe frytki! W tym celu zblanszowałem je najpierw w roztworze wodnym z cukrem i miodem. Woda ta ma być przesadnie słodka. Dzięki temu podczas smażenia bądź pieczenia ich w piekarniku skórka ulegnie skarmelizowaniu. Blanszowanie zapewnia również miękkość frytki w środku. Można powiedzieć, że frytka idealna to frytka miękka w środku, a chrupiąca na zewnątrz. Poniżej zamieszczam fotki procesu przygotowywania frytek. Jako, że jestem leniwym kutasem (jak już wspomniałem wyżej) nie kupiłem oleju do smażenia, więc jestem zmuszony wybrać gorszy wariant - użycie piekarnika.


Potrzebne składniki:
- ziemniaki (najlepiej długie), mogą też być bataty
- miód
- cukier
- olej

Zdjęcia:


Frytki po blanszowaniu


Frytki po wystudzeniu. Dodaj troche oleju (ja dałem oliwy bo nie mam nic innego). Opcjnalnie można dać troche sproszkowanej papryki (najlepiej wędzonej)


Jako, że mam starą kuchenkę to nie mam wyświetlacza z temperaturą. Kup sobie termometr bo "piece kłamiom". Rozgrzej piekarnik przynajmniej do 200 stopni.


Rozłóż frytki na blasze.


Jeśli planujesz randkę to nie może zabraknąć sosu czosnkowego. Ja zazwyczaj używam pół małej główki czosnku, pieprz (najlepiej biały - ja kurwa jestem biedny i nie mam), sół, oregano, bazylia, majonez, śmietana. Inne dodatki według uznania. Ja dodałbym jeszcze soku z cytryny jakbym miał cytryne xD


Jesli posypiesz solą czosnek to łatwiej będzie się rozcierał  :ok:


Teraz możesz całować się ze swoją dziewczyną

Zapraszam do udostępniania własnych kulinarnych podbojów (zwłaszcza studenci).

12
Witam. Czy moglby ktoś wysłać mi taką paczke tekstur? Chodzi o Gothic 1, tekstury w jednym katalogu, format TGA bez -C. Z góry dzięki

13
Teczki grafików / Jeszcze nowsza teczka Wowoza
« dnia: 2015-09-16, 14:26 »
Jako, że nie mam już moda, a stary temat jest zamknięty to wrzucam tutaj.
Jak narazie mam już czyściutki bejk :) Zaraz się biore za texy

14
Twórczość / Edengrad
« dnia: 2015-05-18, 22:10 »
https://www.facebook.com/WWZWLB/posts/825799324162729


https://www.youtube.com/watch?v=44h33HzTc88



dla nieposiadających Fb:
https://wspieram.to/projekt/4760/edengrad-gra-post-apo-mmorpg

W projekcie biorę udział jako grafik 3D. Wszystkiego dowiecie się z linku. Jeśli możecie to sharujcie, lajkujcie i co tam jeszcze się da.

15
C, C++ / [Visual c++ 2005] funkcja kwadratowa
« dnia: 2013-10-09, 11:20 »
Jest jakis ogarniacz tego programu? Problem z tym, ze w szkole mamy wersje 2005 i nie ma biblioteki chart : |.
O ile wyliczyć delte, x1,x2, wypisać do richtextboxa jestem w stanie zrobić, to już za narysowanie wykresu nie wiem jak się wziąć. Mógłby mi ktoś pomóc?

16
Człowiek podejść. Dla człowieka mieć zadanie. Stare Ulu-mulu brzydkie i chcieć nowe, ładniejsze, w next-genie. Człowiek rozumie? Człowiek znajdzie KROTAHK, KHAZ-TAK, ORTH-ANTAK i DWACHKARR i zrobi nowe Ulu-mulu dla Tarroka. Najpierw narysować, później zrobić...
[/i]

Tym wspaniałym monologiem ze strony Tarroka (naszego patrona bitwy) rozpoczynamy następną konkurencję, w której to uczestnicy będą walczyć o miano najlepszego designera Ulu-mulu. Zasady bitwy są niezmiernie proste.

Naszym zadaniem jest zrobienie całkiem nowego designu tej starej broni z Gothica, oczywiście wykorzystując te same materiały i ten sam zamysł co w oryginale. Na początku będziecie musieli narysować projekt. Forma dowolna. Może być to zeskanowany szkic, zwykły obrazek z Photoshopa czy nawet obraz tworzony farbkami. Pamiętajcie jednak, że do tej pracy musicie wykorzystać te same materiały, których używał Tarrok!

...czyli KROTAHK, KHAZ-TAK, ORTH-ANTAK i DWACHKARR i pare innych chujowych orkowych nazw :lol:

ZASADY BITWY:

- Użytkownik, który chce wziąć udział w bitwie musi się zadeklarować w tym temacie,
- Użytkownik w ciągu 12 dni (od 17 lipca) musi dostarczyć koncept nowej broni. Forma rysunku jest dowolna, acz zwykły digital (photoshop/gimp) jest wskazany,
- Wygląd nowego Ulu-mulu nie może drastycznie się zmienić. Ma być to remake odświeżający mocno wygląd, ale sam zamysł (kły na górze, zeby po bokach itp) oryginalnej broni musi zostać uwzględniony,
- Wymagana tekstura to jedynie Diffuse, reszta wg. uznania,
- Wielkość tekstury nie może przekraczać 1024x1024,
- Szczegółowość modelu nie może być większa niż 5000 tri,
- Do zaprezentowania pracy wymagany jest render z silnika real-time (Marmoset, Xoliul Shader, 3 point Shader, Cry engine, UDK, Barok Engine itp),
- Użytkownik musi przedstawić siatkę modelu, jego tekstury oraz ogólny render (3 rzuty),
- Stanowczo wzbronione jest korzystanie z istniejących już modeli i tekstur,
- Wrzucanie WIP'ów do tematu wg. uznania.

Gdy wszyscy zadeklarowani oddadzą już swoje koncepty broni, ustalimy kolejny termin, który służył będzie temu, by wykonać swoją broń.

Do dzieła. Deklarować się. Działać i tworzyć :) !

Pozdrawiam, Wowoz

17
Offtopic / aztek
« dnia: 2013-06-19, 12:49 »
Ostatnio się zastanawiam czego Aztek się wstydzi. Przecież bycie żydem nie jest takie zle, zawsze mógłby być ciapatym i ruchac kozy, a tak jest tylko chciwym na pieniądze żydowskim pejsem z Zamościa. Aztek zebrałem mnóstwo dowodów na to, ze masz żydowskie geny. Chyba czas się przyznać. W pianiscie Polańskiego grałeś głównego bohatera, a ostatnio w polskim serialu czas honoru.

Aztek w czasie honoru

Tutaj Pianista.
Do porównania moich dowodów z pierwowzorem polecam temat facjatki.

18
Offtopic / Przejebany sen Wowoza
« dnia: 2013-04-06, 11:10 »
Miałem to zacząć pisać zaraz po przebudzeniu na telefonie, ale post mi się wykasował, wkurwiłem się i stwierdziłem, że poczekam do momentu, aż będę na komputerze.
Ogólnie rzadko zdarza mi się mieć tak długi, ciągły sen, nawet po dzisiejszym kilkukrotnym wstawaniu po picie itp. Widocznie za dużo oglądam wiadomości i tym podobnych, bo całość dotyczy Korei Północnej i tego co dzieje się między Koreami, USA i resztą świata. Sen podzielę na rozdziały, opis scenografii oraz akcję, aby łatwiej było się w tym odnaleźć. Postaram się też dołączyć jakieś zdjęcia z googla.
Rozdział I: Obóz amerykański

Scenografia: Obszar pustynny (prawdopodobnie Korea takiego nie posiada, ale moja chora wyobraźnia zdziałała swoje), pełno żołnierzy amerykańskich (kolor mundurów itp - załącznik 1), kilka Hammerów, jeepów. Na środku sceny znajdowała się studnia, z której czerpaliśmy wodę. Piliśmy z pustych kanistrów po ropie.
Załącznik 1:
Nie wiem dokładnie czy to byli amerykańscy żołnierze. Mieli szaro-beżowe maskowanie, kevlary i dosyć nowoczesne wyposażenie.
Scenografia wyglądała mniej więcej tak:

Sam byłem ubrany w coś bardziej przypominającego mundur leśniczego z jakiegoś zielonego filcu z orzełkiem na kapelutku.

Akcja:Akurat tu mało się działo. Dowiedziałem się jedynie, że chce zwolnić się na chwile ze służby by iść do swojej dziewczyny (WTF). Dowódca się zgodził i chwilę później znalazłem się w mieście, które żywcem przypomina moje miasto.

Rozdział II: Dziewczyna szpieg


Scenografia: Zwykły dom europejski, żadnych azjatyckich/koreańskich akcentów w budownictwie. Dom przypominający sześcian z małymi schodkami prowadzącymi do drzwi. Biały tynk domu zupełnie przypomina tynk, którym pokryty jest mój dom.

Akcja: Pukam do drzwi, otwiera mi mama mojej dziewczyny, z którą podobno jestem od dawna (od rozpoczęcia zbrojnego konfliktu z Koreą). Zamieniamy kilka słów nic konkretnego. Na podłodze zauważam dywany, takie same jak u siebie w domu. Mówię kobiecie, że ma bardzo ładne dywany (po polsku) i widocznie jest to jakiś wyznacznik stylu i klasy. Po krótkiej pogawędce nt. dywanów pojawia się moja wybranka. Niczym nie wyróżniająca się dziewczyna. Mało azjatycka, drobna, niższa ode mnie, czarne włosy spięte w kuca. Zaczyna się jej wykład, jaki to ja jestem, że wole zajmować się armią niż nią, że mam jakąś sikse na boku i że ją zdradzam na prawo i lewo. Chcąc cokolwiek wytłumaczyć zostaje wepchnięty do łazienki. Ni stąd ni zowąd na półce z perfumami, dezodorantami zaczynam szukać podsłuchów. Znalazłem jedną kamerę, którą cały czas byłem nagrywany. Filmy prawdopodobnie trafiały do tajnych służb koreańskich za pomocną sieci. Dziewczyna widząc, że odkryłem jej tajemnice i dowiedziałem się, że jestem pionkiem w tej grze próbuje mnie za wszelką cenę zatrzymać. Wykorzystywała do tego oczywiście swoje wszystkie wdzięki. Mogłem się tylko domyślać dlaczego to robi. Chciała mnie jak najdłużej zatrzymać u siebie do czasu, gdy przyjadą tajne służby. Odepchnąłem ją od siebie i natychmiast wyszedłem na zewnątrz. Było już ciemno, mglisto. Ulica, na której się znalazłem łudząco przypominała główną ulicę mojego miasta. Idąc obok sklepów spostrzegam, że jedzie popularna polska suka, a za nią czarny, luksusowy samochód. Dziwnym zbiegiem okoliczności stwierdziłem, że to nie może być polska policja, mimo łudzącego, białego napisu na samochodzie: "POLICJA". Kierowcy utrzymywali ze mną wzrokowy kontakt i migali do mnie długimi światłami. Zacząłem przyspieszać. Gdy samochody zniknęły z mojego pola widzenia odruchowo obejrzałem się za siebie. Samochody zaczęły zawracać na skrzyżowaniu, które wygląda identycznie jak skrzyżowanie, koło którego mieszkam w rzeczywistości. Nie było już szansy na ucieczkę. Nogi odmawiały mi posłuszeństwa, stały się bardzo ciężkie, a każda próba biegu kończyła się niepowodzeniem. W końcu policyjny samochód znalazł się obok mnie i to co stało się później jest łatwe do przewidzenia. Z czarnego luksusowego samochodu wysiadł mężczyzna ubrany w szykowny garnitur, z mordą, która zupełnie przypominała mordę Diego z Gothica...

Załącznik do scenografii:
Podobnie wyglądała klimat sceny, na której się znalazłem. Światła miały bardziej niebieski odcień. Mokro, mglisto, strasznie.


Rozdział III: Dziwna rozmowa i targowisko
Scenografia: Ta sama ulica, którą poruszałem się rozdział wcześniej.

Akcja: Tak jak wspominałem - z samochodu wysiadł typ podobny do Diego oraz paru żołnierzy koreańskich. Na dzień dobry dostałem kolbą w brzuch. Cios był na tyle mocny, że zgiąłem się jak strzelba. Zanieśli mnie na komisariat, który tradycyjnie wyglądał jak ten z mojego miasta. Gość okazał się bardzo rozmowny. Nawet mnie nie bił, próbował się dowiedzieć jaką to propagandę wymyślili amerykańce, aby mieć powód do atakowania Korei w tak bezczelny sposób. Cały czas wspominał, że Polacy są takimi samymi imperialistami jak Amerykanie. Okazało się, że dawno wstał nowy dzień i Diego postanowił wziąć mnie na miejscowy targ.
Nie wiem dokładnie po co mnie tam wziął. Ważne jest to, że przeprowadziłem tam ciekawą rozmowę z miejscową babuleńką, która handlowała kurzymi jajkami gotowanymi na miękko na miejscu. Próbowała mi uświadomić, że ta wojna to zło, że winę za wszystkie katastrofy itp ponosi właśnie USA i nie wie dlaczego, walczę u ich boku. Wziąłem sobie jajco i opierdoliłem na szybkości. Nie wyglądałem na dobrze. Mój mundur był cały potargany, liczne dziury odsłaniały moje posiniaczone ciało. Mimo, że nie było obok mnie Diega, czułem, że jestem cały czas obserwowany i że nie mogę wykonywać nieprzemyślanych ruchów. Nagle spostrzegłem autobus, do którego wsiadają polscy turyści. Mięli zostać ewakuowani z pogrążonego w wojnie kraju. Wśród ludzi wsiadających spostrzegłem moją byłą. Tym razem była to moja rzeczywista ex, z która nie mam zbyt dobrych relacji (może dlatego suka mi nie pomogła?). Widząc ją próbowałem krzyknąć pomocy. Z krzyku wyszło tylko to, że ruszałem ustami, próbując jak najlepiej odwzorować słowo POMOCY. Chwilę później pojawił się Diego i zabrał mnie do swojej siedziby wcześniej krępując mi ręce kajdankami.

Załącznik:
Tak wyglądało targowisko. Pogoda była bardziej deszczowa i nieprzyjemna:


Tutaj w mój główny sen wkradł się inny, niepożądany, dlatego ominę go i przejdę dalej do snu o Korei i wojnie.
Tan rozdział będzie chyba przed ostatni, resztę dopisze później.

Rozdział IV: Niechciana ciąża Diega.

Scenografia: Scena wyglądała podobnie jak sala przesłuchań w intrze Wiedźmina II.

Akcja: Jedyne co pamiętam to to, że zostałem umieszczony w tej sali z kilkoma innymi podejrzanymi o spiskowanie przeciwko Korei. Wśród podejrzanych znajdowała się dość otyła kobieta z włosami koloru blond. Wyglądała jak typowa polska świnia. Diego wziął ją na osobiste przesłuchanie. Później okazało się, że nasz dziwny azjata jest zwolennikiem grubych, brzydkich lasek i ją zgwałcił. Babka po 5 minutach stwierdziła, że jest w ciąży razem z Diegosem. Skręcił jej kark...

Załącznik:
Oświetlenie tradycyjnie bardziej niebieskie, w odcieniach błękitu, granatu. Znajdował się tam również tradycyjny kominek opalany drewnem.



===BUDZĘ SIĘ WYPUŚCIĆ KOTA===

Resztę dopisze potem :P Szkoda, że nie potrafię dobrze pisać, może lepiej by się to czytało i było by prostsze do zrozumienia.

19
Teczki grafików / Nowa teczka Wowoza
« dnia: 2013-03-23, 22:48 »

Siatke, hp itp dorzuce pozniej. Chce przedewszystkim udowodnic wam jak i sobie, że mam prawo głosu i prawo krytyki jeśli chodzi grafike na tym forum. Może nie jest to nic nadzwyczajnego, lecz postaram sie zeby wygladalo to jak najlepiej.

20
Game Art / 3ds Max
« dnia: 2013-03-23, 16:42 »
1. Jeśli poczas wypalania AO/Normala z HP z użyciem Supersamplinu, pojawiają ci się losowo czarne kropki - zresetuj XFORMS,
2. Jeżeli nie widzisz cage mimo, że zaznaczyłeś "shaded", spróbuj nacisnać shift+f3 - powinno pomóc...


Mam nadzieje, że również podzielicie się dobrymi sposobami na rozwiązanie tego typu problemów. Ja dzis musiałem się z nimi uporać. Dopisujcie :)

Strony: [1] 2
Do góry