Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Lotnik

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
41
Twórczość / mobilna gra wyścigowa - Fast & Criminals
« dnia: 2017-02-14, 21:47 »







https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FastAndCriminals.grygoGame
Gra skierowana do użytkowników urządzeń mobilnych. Zręcznościowa "wyścigówka". Grę można już testować na Google Play (wczesna wersja gry).
Zapraszam do testów oraz opinii  :D


42
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2017-01-16, 10:33 »
Priest w grze  :cool:


43
Twórczość / Sokoban
« dnia: 2016-12-19, 19:19 »
robi wrażenie  :lol:

44
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-11-17, 20:31 »
Zrobiłem dwa pojazdy do moda Darkest Hour: Europe '44-'45 do Red Orchestry (swoją drogą polecam http://store.steampowered.com/app/1280/?l=polish)

Samo diffuse, ok 23k tris na model:






Tu więcej screenów i sketchfab: https://www.artstation.com/artwork/5b2Yg

Przy okazji zrobiłem od nowa teksturkę hełmu w Substance Painterze:


45
Pytania i problemy / [Blender] Bakowanie Normal Map
« dnia: 2016-10-14, 16:38 »
Może wypal w xNormalu, tam jest antyaliasing.

46
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-09-12, 17:27 »

47
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-09-09, 18:04 »
Spoiler

48
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-09-08, 19:46 »
Ćwiczę teksturowanie na prostszych rzeczach zanim zabiorę się za hanomaga.
Blender + PS

https://skfb.ly/SNO7


49
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-08-12, 21:55 »
Dzięki za doping  :lol:
Spróbuję symulacją zrobić ten dach. Dokończę na pewno  :D

Te nity/śruby tak mocno odstają w oryginale?
Aż tak nie, trochę przesadziłem  :)

50
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-08-12, 18:00 »
Takie coś :)


51
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-08-07, 15:34 »
Myślałem o tym, ale właśnie chcę mieć fajne hp, a bez guzików śmiesznie by wyglądało :D

52
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-08-06, 14:13 »
Może ktoś zna jakiś sposób na rozmieszczenie nitów szybszy niż array'em i krzywymi? 

53
Offtopic / Tłumaczenie
« dnia: 2016-07-31, 17:08 »
lufy  :lol2:

54
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-07-29, 17:17 »
No wiem, będę zmiękczać :D Tu opisali ciekawą metodę http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=16559.30

Postępy:


55
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-06-19, 20:44 »
Koła od Sd.Kfz.251

56
shift + r ponawia ostatnio wykonane działanie, prawdopodobnie wcześniej zaznaczyłeś cały mesh skrótem "a".
Jeśli chcesz dodać nowe krawędzie to  "ctrl + r"

57
Ta funkcja nie działa na face'ach, które mają więcej niż 4 wierzchołki. Najpierw musisz podzielić je na czworokąty, np. narzędziem knife.

58
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-05-31, 21:34 »
W międzyczasie bawię się trochę w teksturowanie flory:


59
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-05-21, 18:20 »
Postępy:


60
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-05-19, 21:38 »
Dzięki, to zostawiam i lecę z kolejnym  :D
glock 17

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Do góry