Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sculler

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24
41
Gry / Cyberpunk 2077
« dnia: 2019-06-13, 13:00 »
Bardziej by pasowało Woodenhand, pamiętając co ten Pan ma w swoim dorobku 

42
Archiwum / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2019-04-29, 19:55 »
Też chętnie Ci pomogę!

43
Dyskusje / Moddingowe Getto Simena
« dnia: 2019-04-04, 00:43 »
Możesz też podać linki z odnośnikami do konkretnych minut filmu, gdzie mówisz o danym modzie.

44
Offtopic / Jakiś shitstorm
« dnia: 2019-03-22, 20:18 »
https://www.youtube.com/watch?v=1wiz0UsBPac

45
Dychę za robotę mogę przelewem wysłać. Bo jestem pewien, że nie zajmie to więcej niż godzinę.
Ej, Panie!
Minimalna stawka za godzinę wynosi 14,70zł :angry:

46
Archiwum / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2019-02-25, 17:49 »
Zapowiada się ciekawie. Cieszy mnie, że mierzysz siły na zamiary i robisz coś co da się zrobić w pojedynkę. Bardziej niż nowości skryptowe oraz animacyjne cenię sobie atmosferę danej modyfikacji i muszę przyznać, że jestem zaintrygowany powyższym zwiastunem. Trzymam kciuki i życzę Ci powodzenia.

47
Offtopic / Facjatki
« dnia: 2019-02-11, 14:34 »
Ładna łysa pała, ładna.  :ok:

48
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] Granvia
« dnia: 2019-02-06, 18:52 »
Wszystkich twórców kradną xD

49
Gry / Seria Dark Souls
« dnia: 2018-12-31, 00:52 »
Poddałem się na Anor Londo. Poziom głupoty, jakiego tu zaznałem, przelał czarę goryczy. Już wcześniej walczyłem z dwoma bosami jednocześnie. Gargulce były przemyślane, jeden ział ogniem, drugi walczył w zwarciu. Trzeba było zbliżyć się do tego pierwszego i w odpowiednim momencie bić. Natomiast w Anor Londo dzieje się totalny chaos. Dwie postacie walczą w zwarciu, każdy ich atak zabiera całą staminę, jak unikniesz jednego ataku to dostaniesz drugim i umierasz. Jedyne rozsądne rozwiązanie to trzymać ich na dystans i napieprzać czarami(gram magiem), ale wtedy koleś zaczyna czarować albo pędzić w chuj szybko w moją stronę(fuck logick), a grubas cały czas się zbliża, że nie ma czasu rzucić czaru. I tak sobie trzymam ich na dystans, i uciekam, i tak pół godziny, i chuj wie o co chodzi.  Gdy tylko chcę zaatakować umieram. A potem dymaj kurwa 2 kilometry bo w grze nie ma zapisu albo przynajmniej ognisk w kluczowych momentach. Ale to jest wyjaśnione fabularnie, pewnie tak samo jak magiczne białe bariery, które blokują gracza przed ucieczką, przy walce z bosem. Szkoda tylko, że przeciwnicy z poprzedniej lokacji mogą atakować przez te bariery. Ale to jeszcze nic, najgorzej wkurwia, że jak przypadkiem uderzyłem czarem kowala to się na mnie wkurwił i chciał mnie zabić, a jak tłusty ziomek z młotem chce mnie walnąć i przypadkiem trafi kolegę, aż odleci ze dwa metry, to nic się nie dzieje. Jednym zdaniem, gra robi z gracza głupka.

A szkoda, bo Dark Souls ma potencjał. zaawansowana sztuczna inteligencja przeciwników wymusza od gracza ciągłego skupienia i uczenia się na błędach, a potrzeba logicznego zarządzania ekwipunkiem w zależności od oponentów sprawiają, że ciągle trzeba szukać optymalnego rozwiązania w danej sytuacji. Najpiękniej wypadają modele bosów i ogólnie efektowność walki z nimi, chociaż niektóre lokacje też wyglądają ładnie. Zbierając to wszystko do kupy muszę stwierdzić, że gra angażuję gracza, ale nie w taki sposób jaki znam i lubię. Jedyne emocje jakie potrafi dostarczyć to emocje związane z walką, w trakcie i po pokonaniu wymagającego przeciwnika, oczywiście po tonie irytacji i tysiącach rzuconych kurew. A wszystko inne to ciągłe skupienie, żeby przypadkiem nie zginąć od jakiegoś potworka albo nie spierdolić się z gzymsu w połowie drogi do ogniska. Eksploracja też dużo traci na rzecz walki. Po za pierwszymi wrażeniami z danej lokacji to wszystko sprowadza się do biegania za światełkami. Do tego dochodzą też drewniane i bezpłciowe npc i kilka dialogów z wyborem tak lub nie. Jak dla mnie dark souls jest słabą grą rpg, ale za to dobrą platformówką.

50
Offtopic / Facjatki
« dnia: 2018-11-19, 14:21 »
uf, a już myślałem, że takie zegarki dają "specjalnym" jednostkom policji.

51
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2018-11-10, 18:36 »
https://www.youtube.com/watch?v=DYFF73txMIA

52
Mi się wydaję, że to przenośnia tak samo jak "Żeglarze Burz".

53
Offtopic / Praca w ochronie
« dnia: 2018-10-29, 16:04 »
jedyny policjant jakiego lubie to posterunkowy z rodziny zastepczej

54
Gry / Gry godne polecenia
« dnia: 2018-09-25, 01:57 »
Po scenie w namiocie wyłączyłem film w pizdu. Właśnie mi o tym przypomniałeś  :F

55
Gry / Gry godne polecenia
« dnia: 2018-09-24, 22:31 »
Ten banner z profilu to tak na serio?  :lol2:

56
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Klasztor v1.1
« dnia: 2018-09-21, 00:06 »
Spoiler
NIE PIJCIE MIKSTURY MOCY, ZANIEŚCIE JĄ DO ALCHEMIKA  :lol2:
Uwaga Spoilery!
Będąc szczerym, jest to jedna z najlepszych historii w grach jakie dane mi było poznać. Jednakowoż, moje pierwsze wrażenie z rozgrywki nie napawały zbytnim optymizmem. Mała, lecz ładna wyspa(którą zwiedziłem w kilka minut), nieduża liczba postaci i osobliwa ścieżka dźwiękowa nie zwiastowały rozgrywki znanej z serii Gothic. Byłem pozytywnie zaskoczony, gdy wraz z biegiem wydarzeń, kilku rozmowach i wykonanych zadaniach coraz bardziej udzielał mi się klimat tytułowego klasztoru. Świetnie napisani bohaterowie i ich problemy nadawały światu prawdziwości, a sieć intryg i wyważone tempo akcji sprawiły, że wsiąknąłem w życie zakonu bez reszty. Tło muzyczne też zaczęło pasować idealnie do z pozoru błogiego życia klasztorników. Grając w moda nie opuszczało mnie wrażenie, że gdzieś już widziałem podobnie wykreowany świat. Pierwsze co przyszło mi na myśl to film "Imię Róży". Chociaż trudno mi dokładnie powiedzieć w jakim uniwersum dzieje się akcja moda. Z jednej strony mamy braci zakonnych, skromnych i bogobojnych. Inkwizycję, palącą bluźniercze księgi na stosie. A z drugiej magię, nie tylko czarną, ale też białą, którą posługują się zwyczajni bracia zakonni i inkwizytorzy. Na dodatek w kapliczce wisi obraz "Ostatniej Wieczerzy", a fabuła nawiązuje do mitologii cthulhu, Lovecrafta. Myślę, że to połączenie różnych światów jest unikatowe i wpisuje się idealnie w zagadkową i nieoczywistą historię modyfikacji. Moimi ulubionymi momentami były: dialog z Normiciusem po odpłynięciu Currisa i spółki(poczucie osamotnienia); ostatni
dialog z Klarusem i cała droga, ta rzeź, aż do teleportu(bezsilność głównego bohatera); rozmowa z rybakami o rybach, które ze strachu płyną w sieć.  Na zakończenie dodam, że mod stoi scenariuszem i dialogami. Co za tym idzie, jestem zdania, że ostatnia sekwencja była niepotrzebna i wtrącona na siłę, a mod powinien skończyć się po przejściu głównego bohatera przez portal.
To tyle z mojej strony, dzięki za kilka miłych godzin spędzonych z modem i powodzenia dalej :)

57
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Klasztor v1.1
« dnia: 2018-09-12, 18:09 »
Zaciąłem się w pewnym momencie:
Spoiler
Po znalezieniu dziwnego wilka z amuletem klasztornym zakończyłem misje brat Heronius, a zadania z alchemią stanęły w miejscu. Wtedy zacząłem robić głodni akolici i po tej misji uaktywniły się dalsze zadania z dormitorium. Obecnie zatrzymałem się na drugiej księdze znalezionej w kufrze. Normicius powiedział, że pomoże mi brat, który najbardziej kocha książki, czy coś takiego. Dalej nie wiem co robić  :hmmm:
Proszę o pomoc


58
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2018-09-10, 00:37 »
https://www.youtube.com/watch?v=H1u6l3s9M4A

59
Dzień Screena 2018 / Gothic Sequel Pełna Wersja
« dnia: 2018-08-16, 15:11 »
Sequel jest bardzo sporym zaskoczeniem.Mogło się wydawać że nie powstanie mod dopóki nie wyciekły pliki które były dla PB bardzo strzeżonym sekretem.Szanuje za kontynuowanie projektu.Sam jestem zaciekawiony tym ponieważ , tylko o nim słyszałem ale nie mogłem w to zagrać.Tu będzie wysoka ocena 6/6
Ocenia się zdjęcia z modyfikacji, a nie samą modyfikację. Właśnie pokazałeś swoją ignorancję lub nieumiejętność czytania ze zrozumieniem.

60
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Żeglarze Burz
« dnia: 2018-08-15, 15:00 »
Jeśli chodzi o ilość screenów do jakości to modyfikacja prezentuje się najlepiej. Każde zdjęcie jest ciekawe i pokazuje inne miejsce w świecie gry. Czekam z niecierpliwością na premierę!

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24
Do góry