Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Splash

Strony: [1] 2 3 ... 223
1
Misiek jak Colder podbijał świat IT, to wy na chleb mówiliście bep.
Jak Colder podbijał świat IT to na kompilacja mówił komplikacja za co już w technikum byłby wyśmiany
https://themodders.org/index.php?topic=10060
Cytuj
To było dobre forum
Chyba nostalgia za starymi czasami uderzyła ci do głowy

2
Cytuj
Poziom Waszych postów można zrównać do moderatora tego forum, który wkleja wyssaną z palca historyjkę o mnie usuwając nick kto to pisał. Gratulacje, pełen profesjonalizm, nie znam Cie po nicku Panie Modderator ale "coś już o Tobie wiem". :)
1. Nie ja robiłem tego screena. Nie ma mnie nawet na tym serwerze.
2. Jeśli tak bardzo ci nie odpowiada moderator, zawsze możesz zmienić forum.

3
Cytuj
O projekcie, o Tobie, ani o Twoich wcześniejszych osiągnięciach nie wiadomo nic.
Coś tam wiadomo:

4
Primo: Gotowiec z Allegro? Trzymajcie mnie...
Secundo: Jeśli nie AMD to w takim razie miłego pierdzielenia się z podziałem rdzeni na E-Core i P-Core na Intelach

5
Odysesja od strony skryptowej jest w tragicznym stanie i nic poza przepisaniem masy skryptów na nowo przez kogoś ogarniętego (i szalonego) nie poprawi tej sytuacji

6
Spacer / Spacer - wnętrza budynków
« dnia: 2023-09-16, 21:41 »
Upewnij się czy polygony wewnątrz wieży nie są odwrócone 
Mesh -> Normals -> Flip normals - przynajmniej tak było w starszych wersjach Blendera

7
Oferty pracy i pomocy / Poszukiwana ekipa do nowego moda
« dnia: 2023-06-26, 02:20 »
Nawet jeśli, coś w tym dziwnego? Wszystko zależy od sprzętu i nie każdy musi mieć taki żeby majstrować przy skryptach czy grafice.

Post połączony: 2023-06-22, 23:39
I nie każdy to doświadczony skrypter czy grafik.
Jeśli chcesz koordynować prace nad modem, to warto coś umieć. Szukając ludzi do niezaczętego projektu trzeba mieć jakąś renomę. W przeciwnym razie znajdziesz tylko ludzi, którzy sami nie wiedzą na co się piszą. Nie wierzysz? Spójrz choćby na niedawno zapowiadany "Ultimate Edition", który porzucono jeszcze na etapie dodania kilku zbroi z teksturami znalezionymi na WorldOfPlayers.de i wstawieniu pięciu vobów na krzyż w jednym miejscu. Doświadczeni ludzie prędzej dołączą do zespołu gdzie szanse na skończenie modyfikacji są wysoce prawdopodobne, nawet jeśli będą tylko pomagać z doskoku. Jeśli chcesz zachęcić kogoś, to musisz przede wszystkim pokazać, że warto na ciebie poświęcać czas.

8
Forum / Postulaty
« dnia: 2023-05-18, 02:47 »
Sprawdziłem w wyszukiwarce użytkowników i nikogo z takim nickiem nie ma albo się nie wyświetla
Żeby zapobiec napływu botów musieliśmy uruchomić ręczne zatwierdzanie rejestracji użytkowników. Tu jest twoje nowe konto:
https://themodders.org/index.php?action=profile;u=108086

Niestety istnieje coś takiego jak nazwa użytkownika i nazwa wyświetlana. Zmienić można tylko to drugie pod warunkiem, że nie istnieje konto z taką nazwą. Konto zatwierdziłem tak czy inaczej, więc jak chcesz, możesz korzystać z niego.

9
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2023-05-17, 19:18 »
Zostałem moderatorem kiedy forum już umierało :trollface:

10
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2023-05-17, 12:44 »
Zrezygnuj z roli moderatora to może odżyją :trollface:

11
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2023-05-14, 17:01 »
A no to w takim razie w ogóle nie ma sensu cokolwiek robić polskiego dot moddingu gothica, skoro jest angielska wersja na Discordzie.
...bo są tam też działy w języku polskim, a znaczną część tego serwera stanowią Polacy.

12
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2023-05-14, 14:09 »
Discord theModders nie za bardzo ma sens, ponieważ istnieje już anglojęzyczny Gothic Modding Community

13
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-14, 12:33 »
Jak z zawartością paczki, jest tam wszystko co DK publikowało? np. zawartość ze screenów z głownej strony https://dziejekhorinis.org/
W paczce znajduje się wyłącznie modyfikacja i jakieś narzędzia.

Jeśli ktoś nie chce sobie spoilerować fabuły modyfikacji, to nie znajdzie tam nic ciekawego. Wyciek zapewne miał w jakiś sposób ośmieszyć zespół, ale na idiotę wyszła tylko osoba odpowiedzialna za ten wyciek. Nie spowodowało to żadnych strat materialnych dla twórców, bo modyfikacja jest w pełni darmowa. Pokrzywdzone zostały jedynie osoby, które w spokoju wyczekiwały modyfikacji, gdyż teraz spoilery z modyfikacji będą walać się po internecie. Ot po prostu urażony piwniczak uznał, że jeśli coś mu kiedyś obiecano, to ma to dostać za wszelką cenę. Niezależnie od tego jaki ktoś ma konflikt z Darkiem, złośliwe działanie przeciwko całemu zespołowi jest wyłącznie oznaką jakiegoś rodzaju degradacji mózgu.

14
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-13, 22:10 »
Również potwierdzam prawdziwość wycieku. W paczce z plikami modyfikacji znajduje się także screen rzekomej rozmowy lidera zespołu z osobą odpowiedzialną za wyciek. Jednak rozmowa może być fejkiem, gdyż screen został zrobiony na komputerze, a edytować kod HTML klawiszem F12 potrafi nawet dziesięciolatek. Zrobić fejkowy profil także nie jest czymś trudnym. Zgaduję, że za wyciek odpowiada jakiś sfrustrowany (być może były) członek zespołu chcący zrzucić wszystko na Darka.

15
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2023-04-22, 22:46 »
13 zarejetrowanych użytkownikach, w tym 2 online.
Telegram pokazuje użytkownika online tylko wtedy, kiedy aplikacja jest zmaksymalizowana i jest aktywnym oknem.

16
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2023-03-11, 15:28 »
Warto wspomnieć też o tym, że Spine często powoduje różne błędy w modach

17
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-02-23, 02:42 »
Mod ma się dobrze, choć nie spodziewałbym się żadnych informacji jeszcze. Przypominam, że po odejściu części zespołu, który stworzył Kroniki Myrtany, wszystko, co zostało stworzone przez byłych członków zespołu, zostało usunięte z Dziejów Khorinis i jest zastępowane nową zawartością, tworzoną od zera. Pozdrawiam cieplutko i czekam na informacje o P01R c:

18
Skrypty / Zmiana pancerza zależnie od roździału
« dnia: 2023-02-19, 04:45 »
Wolałbym uniknąć robienia tego w B_RefreshAtInsert() :/ Zawsze to dodatkowy zbędny kod który będzie się odpalał za każdym razem gdy wyrenderuje się napotkany NPC (nawet jeśli będziemy sprawdzać czy to interesujący nas NPC), więc niezbyt to optymalne.
B_RefreshAtInsert jest wywoływane tylko przy dodaniu npc do listy aktywnych obiektów, czyli wtedy kiedy gracz zbliży się na określoną odległość do waypointa wpisanego w jego rutynie. Wpływ na wydajność jest niemal zerowy. Rutyny i percepcja npc mają największy wpływ na wydajność i jakoś nikt się tym nie przejmuje.

19
@Splash zależy co masz na myśli. Aktualny stan 2.0 czy aktualny 1.5. Remakowanie nie ma sensu bez poprawienia obecnej podstawy, żeby w ogóle było co remakować. Kiedyś czytałem wątki i wypowiedzi tworców, pisałem też z kilkoma twórcami CZ, między innymi z orcwarriorem apropo 2.0 i mówił, że spoko, także zobaczymy. Zacząłem dłubać dalej, od stycznia ruszę pełną parą.
Od czasów publikacji wersji beta 0.8.6 mod był robiony przez osoby w 90% niezwiązanych ze starym składem, bez jakiegokolwiek scenariusza czy dyskutowania na temat dalszego rozwoju modyfikacji. Orc miał dysk(i) z assetami zrobionymi do moda, jednak nigdy ich nie udostępnił. Od trzeciego rozdziału (czyli tego na którym zatrzymały się prace w wersji 0.8.6) mod staje się bardzo liniowy i nie ma żadnej zawartości dodatkowej, której fundamenty można się znaleźć w skryptach.

20
Żeby w ogóle remake'ować, trzeba najpierw skończyć tego moda. A on nawet w 50% nie jest skończony :trollface:

Strony: [1] 2 3 ... 223
Do góry