Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Arcaro

Strony: 1 2 [3]
41
Skrypty / Postacie
« dnia: 2011-04-13, 17:18 »
zrobiłem wszystko i nic

42
Skrypty / Postacie
« dnia: 2011-04-13, 15:33 »
to co poprawić i gdzie wkleić żeby działało?

43
Skrypty / Postacie
« dnia: 2011-04-13, 13:47 »
to co źle robię ten 1 skrypt włożyłem do startup.d. a tu mam skrypt npc włożyłem go folderu _Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC  
A postaci nie ma odrazu w grze tylko trzeba kodami przyzywać.


instance VLK_432_Moe (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Moe";
   guild       = GIL_NONE;
   id          = 432;
   voice       = 1;
   flags       = 0;                                                
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ aivar ------
   aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 1);                                             
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic   = FAI_HUMAN_NORMAL;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                
   EquipItem   (self, ItMw_1h_Bau_Mace);
   
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Scar, BodyTex_N,ITAR_Vlk_L );   
   Mdl_SetModelFatness   (self,0.5);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                   
   B_SetFightSkills (self, 30);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_432;
};

FUNC VOID Rtn_Start_432()
{   
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_PATH_HABOUR_02_02");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_PATH_HABOUR_02_02");
};

44
Skrypty / Postacie
« dnia: 2011-04-12, 18:09 »
Witam.Mam pytanie co tu mam źle,bo umieściłem instanje npc do startup.d.   


// *********
// Neue Oberwelt
// *********
// ------ CITY -------
func void STARTUP_NewWorld_Part_City_01()
{

//---Hafenkneipe---------
   Wld_InsertNpc (VLK_432_Moe          , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Rausschmeisser 24h

        func void INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01 ()
        {
        };

      

func void INIT_NewWorld_Part_City_01()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();

   INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01();
};

45
Skrypty / Postacie
« dnia: 2011-04-11, 21:27 »
Witam.
Mam pytanie>Zrobiłem moda,własne postacie i wszystko jest ok ale muszę przyzywać postacie kodami żeby były w modzie.
A jak zrobić żeby były odrazu jak kliknę nowa gra.
Pozdrowienia

Strony: 1 2 [3]
Do góry