Hej dzięki za odpowiedź tak faktycznie chodzi tu bardziej o moba niż voba.
Otóż właśnie tworzę nowego inter moba nakładam na takiego moba otexturowany model.3ds z vobbildera i przypisuję do jego funkcji on state skrypt z monologiem aby się ten monolg wywoływał. Tylko że problem jest że nie wywołuję się te okienko z monologiem chciałbym zrobić aby po kliknięciu bohater drapie się po głowie czyli np z tego play animation r_scratchhead i otwiera się okienko z monologiem ewentualnie aby nie grała żadna animacja tylko po kliknięciu w tego moba odrazu otwierał się monolog(Jeżeli się tak da).
Tutaj kodzik nad którym pracuję:
//const int MOBSI_DROGOWSKAZ= 8;//to dodałem do Gothic II\_work\data\Scripts\Content\AI\AI_Intern\AI_Constants.d
const string MOBNAME_ZNAK = "Drogowskaz";
func void usesign_s1()
{
var C_NPC her; her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
if (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_DROGOWSKAZ;
Ai_ProcessInfos (her);
};
};
instance PC_UseSign_END(C_INFO)
{
npc = pc_hero;
nr = 999;
condition = pc_UseSign_end_condition;
information = pc_UseSign_end_info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
func int pc_UseSign_end_condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_DROGOWSKAZ)
{
return TRUE;
};
};
func void pc_UseSign_end_info()
{
B_ENDPRODUCTIONDIALOG();
};
instance PC_UseSign_GetNote(C_INFO)
{
npc = pc_hero;
nr = 998;
condition = pc_UseSign_GetNote_condition;
information = pc_UseSign_GetNote_info;
permanent = FALSE;
description = "Zapisz notatkę";
};
func int pc_UseSign_GetNote_condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_DROGOWSKAZ)
{
return TRUE;
};
};
func void pc_UseSign_GetNote_info()
{
CreateInvItem (hero, notatka1);
B_ENDPRODUCTIONDIALOG();
};
I Screen ze spacera:
https://imgur.com/a/pUxuI2S