Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Lavius

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Model fajny, dość szczegółowy :D  Ale brak tekstur strasznie go postarza xD Henselt był zdziebka młodszy bodajże niż tutaj wygląda xD

2
Archiwum / Dyskusja i opinie o modzie
« dnia: 2009-06-17, 16:01 »
Dark za tamto duże przepraszam xD Miałem wtedy dość poważne problemy z kompem, no i porządnie mnie lenistwo przeważyło. Sam tego nie lubie ale czasem tak jest, że pomimo pewnych zamiarów dopada mnie totalne gnojstwo i wolę gnić przed monitorem niż zrobić coś konstruktywnego... Life is brutal :D

3
Archiwum / Dyskusja i opinie o modzie
« dnia: 2009-06-17, 15:46 »
Oj jak ja dawno tu już nie byłem ;)  Miło widzieć, iż wszystko idzie w dobrym kierunku. Co prawda już przez jakiś rok nikt nie miał czasu by uaktualnić notkę o teamie i wykasować mnie  z niej - ale cóż milo wciąż się widzieć w ekipie :P

W każdym razie - powodzenia panowie, a jak będziecie potrzebowali coś z fabuły to w związku z nadchodzącym czasem wolnym (:P ) mogę tam coś naskrobać ;p

Pozdrawiam :D

4
Filmy / Czas Zapłaty: The Movie
« dnia: 2008-11-16, 17:04 »
;p  Nekromejsh przejrzałem parę twoich filmików na YT i prawdę mówiąc żaden mnie nie wciągnął. Żeby film o tak długo zapowiadanym CZ miał szansę wypalić musi mieć wręcz idealną fabułę.

Jeśli już czujesz że musisz zrobić coś na CZ, to rób te twoje krótkie filmiki z własną fabułą. Próbując przerobić aktualną przyprawisz się tylko o gorszą opinię...

5
Archiwum / Pytania i odpowiedzi
« dnia: 2008-11-15, 12:45 »
^_^  Nie ma co mówić - ten mod po prostu zakozaczy na światowej scenie modderskiej. Nie ma co się kłócić, ale to świetna reklama dla Polski ;p  Wreszcie udowodnimy że mamy coś wartościowego oprócz wódki xDDD

Ps. Orcu, co do ostatniej naszej rozmowy, tymczasowo ma luzy więc jak coś to z chęcią poczuję znowu tą atmosferę ;)

6
C, C++ / Wszystko o C++ - 48 LEKCJI!
« dnia: 2008-11-15, 12:40 »
No faktycznie - nazbyt świeże to nie jest... Poza tym bardzo mało czytelne. Z tekstów godniejszych polecenia to "Symfonia C++" i "Od zera do gier kodera".

Na nich opierałem moje początkowe wyczyny z C++, teraz opieram się na własnych eksperymentach i wyszukiwaniu ciekawych funkcji które mogą się kiedyś przydać - a co! xDD

7
C, C++ / Uruchamianie zewnętrznej aplikacji
« dnia: 2008-11-15, 12:38 »
Zachowam się jak pierwszy lepszy noob ale poproszę o przykład gotowca który będzie odpalał dajmy na to plik executable zawarty w C:/Program Files/Program/Program.exe

Mam nadzieję że jesteś gotowy pomóc ^_^

8
C, C++ / Uruchamianie zewnętrznej aplikacji
« dnia: 2008-11-12, 18:57 »
Hmmm... Prawdę mówiąc nigdy nie korzystałem z CreateProcess xDD Mógłbyś go tak mniej/więcej omówić?

chcesz grać w WoWaTo nie projekt osobisty xD Zamierzam zbić na nim fortunę i zawładnąć światem xDD

9
Offtopic / Wasze początki...
« dnia: 2008-11-09, 22:10 »
Hmmm - mój początek? Dostałem gothica dwójkę, potem załatwiłem sobie jedynkę. Poczułem niedosyt i przeszedłem wszystkie mody na które mi pozwalał mój stan angielskiego. Aż w końcu doszedłem do TM jako scenarzysta i jakoś to się potoczyło - z dwa razy odchodziłem aż za trzecim razem faktycznie odszedłem. A teraz się coś szykuje że znowu wrócę ale w innej formie :P

10
C, C++ / Uruchamianie zewnętrznej aplikacji
« dnia: 2008-11-09, 21:53 »
Otóż pracuję nad dość rozbudowanym wielo serwerowym launcherem do WoWa. Otóż projekt jest już prawie gotowy a zatrzymałem się na sprawie można powiedzieć - błahej. Otóż chcę aby po kliknięciu w dany przycisk został uruchomiony plik wow.exe.

AnsiString ss=Form1->Sciezka->Lines->Strings[0]+"/wow.exe";
const char * ur=ss.c_str();
WinExec(ur, SW_SHOW);

Otóż szybko o co chodzi - w AnsiStringu ścieżka jest sama lokalizacja pliku, dodajemy więc do niej końcówke "wow.exe", konwetujemy na const char * gdyż WinExec innych nie akceptuje i próbujemy uruchomić.

Program się kompiluje, ale po kliknięciu w button nic się nie dzieje, ma ktoś jakikolwiek pomysł co jest nie tak?

11
Gotowe aplikacje / simplyTXT
« dnia: 2008-10-20, 10:56 »
:D  Borland Builder?

W miarę przejrzyste, fajnie zrobione ćwiczenie ;]  Ale żeby zasługiwało na zainteresowanie musisz dodać coś czego inne edytory nie mają - jakąś fajną dobrze przemyślaną funkcję.

Ps. Brak kopiuj, wklei xD

12
Filmy / 80Wieta08
« dnia: 2008-10-19, 11:07 »
Kłócicie się jak dzieci xD Aragorn, wiem że z ciebie jest poważny człowiek - odpuść gościowi bo będziecie się droczyć w wsze czasy :roll:

13
C, C++ / Mała pomoc dla konkretnie zielonego człeczka :)
« dnia: 2008-10-19, 11:02 »
Otóż na potrzeby pewnego projektu muszę rozpracować poruszanie się obiektem i nie zezwalanie obiektowi wyjść za wyznaczony obszar.

Na razie to wygląda tak: http://www.veristeron.yoyo.pl/Untitled-1.swf

Otóż jak widać obiekt porusza się, ale nie zatrzymuje się na ścianach. Oto moje wypociny napisane na podstawie pewnego kursu:

Movie Clip Gracz:
onClipEvent (enterFrame) {
if (Key.isDown(Key.UP)) {
this._y -= 3;
}
if (Key.isDown(Key.DOWN)) {
this._y += 3;
}
if (Key.isDown(Key.LEFT)) {
this._x -= 3;
}
if (Key.isDown(Key.RIGHT)) {
this._x += 3;
}

Movie Clip Prawa
onClipEvent (enterFrame) {
if (this.hitTest(_root.gracz)) {
_root.gracz._x -= 3;
}
}

Movie Clip Lewa
onClipEvent (enterFrame) {
if (this.hitTest(_root.gracz)) {
_root.gracz._x += 3;
}
}

Movie Clip Gora
onClipEvent (enterFrame) {
if (this.hitTest(_root.gracz)) {
_root.gracz._y += 3;
}
}

Movie Clip Dol
onClipEvent (enterFrame) {
if (this.hitTest(_root.gracz)) {
_root.gracz._y -= 3;
}
}

I tu się rodzą moje pytania:
 1. Czemu ściany nie blokują gracza kiedy na nie wchodzi?
 2. Czy da radę ten ruch jakoś upłynnić?

14
Wiedźmin / Walka na pięści
« dnia: 2008-08-30, 20:29 »
Hmmm... Nie kojarzę już gdyż szybko porzuciłem pomysł moddowania wiedźmina ale jeśli coś o mordobiciu na necie będzie to tutaj:

http://pl.djinni.wikia.com/wiki/Rozrywka_w_konwersacjach

15
Filmy / Gothic Der Film
« dnia: 2008-08-30, 12:30 »
Hmmm... Nie będzie chyba serwisu który pozwoli ci wrzucić 1GB plik w całości :)

Trzeba będzie raczej podzielić i zdać się na standardy - ty wrzuć na jakiś bez limitowy, a plik sam sie rozejdzie :P  Jeśli nie masz nic przeciwko to zaraz po ściągnięciu wrzucę go na kilka serwisów torrentowych :P

16
Bitwy 3D / [Głosowanie] Bitwa 2b - Wielki pająk
« dnia: 2008-08-15, 20:09 »
A ja na Mohera oddam głos - nie wiem co wam w jego pajączku nie pasuje - według mnie jest niezły :D

17
Filmy / Gothic Der Film
« dnia: 2008-07-27, 16:00 »
Super to wygląda nawet w jakości YT :)  Żeby tylko nie zabrakło ci zapału. Jak to zrobisz to daj znać na forum, wrzucę przy okazji na torrenty :)

18
Bitwy 3D / Bitwa 1a - Broń jednoręczna
« dnia: 2008-07-09, 17:52 »
Thoro ty to nazywasz banałami? xD! Kurde jak dla mnie mistrzostwo świata a ten raczy to banałem nazwać - jak śmiesz! xD!

19
Filmy / Czas na porządny film
« dnia: 2008-04-29, 19:13 »
Aragorn szczerze wątpię w to że długo będziesz moddował Wiedźmina :(  Mogę się założyć że w przeciągu dwóch miesięcy wrócisz do gothica. Modding Gothica a modding Wiedźmina to są dwie cholernie odległe od siebie rzeczy.

20
Forum / Projekt- Zakończenie
« dnia: 2008-04-29, 17:09 »
Jeśli chodzi o mojego moderatora - nie wiem czy ktoś zauważył że ja z tej funkcji zrezygnowałem już wieki temu a mimo wszystko mam dostęp do funkcji moderatora w offtopie i wspólnym tajnym. Może i wspólny tajny mogę od czasu do czasu przeczyścić ze zbędnych postów - ale na offtop to ja zaglądam raz na jakiś tydzień i otwieram może dwa tematy. Więc spokojnie można mi zabrać moda w offtopie i dać komuś odpowiedzialniejeszemu :(

Strony: [1] 2 3 ... 5
Do góry