Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Taigh19

Strony: [1] 2 3
1
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-04-27, 14:10 »
Cytuj
5. Nie wiem, prawda jest taka, że wolałbym unikać rzeczy Gothera.

Dlaczego Simen wolisz nie korzystać z tworów Gothera? Nie lubisz go, uważasz jego rzeczy za beznadziejne, kiepskiej jakości?

2
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2020-04-25, 17:20 »
@Fabio Z tymi dyskami to miał być taki mały żarcik, jak to było na Prima Aprilis w tamtym roku z zapowiedzią modyfikacji [G2NK]Gothic 4. Wzrost ceny kosztów nauki w bryłkach rudy można by tez zastosować w nauce innych zdolności/atrybutów, który by wzrastał wraz z podniesieniem progu wydatku PN.

3
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2020-04-22, 22:45 »
Jak tam idą prace? Zapał jest, dyski twarde nie płoną?

Mam parę sugestii jak można by ulepszyć oraz uatrakcyjnić kowalstwo w modzie.
1. Wywalić uczenie się w procentach, a dać trzy, cztery poziomy, a projekty miały by oprócz informacji o potrzebnych składnikach, wymaganej siły i zadawanych obrażeń czy to broń jednoręczna czy dwuręczna, napisać który poziom kowalstwa jest wymagany to wykucia oręża.     
2. Dać wykuwanym broniom większe obrażenia od większości dostępnych broni u kupców oraz ewentualnie jakieś dodatkowe bonusy (jak na przykład miecz Akila, który dawał nam +10% walki bronią jednoręczną).
3.Jeśli chodzi o balans to widzę to tak:
I - Każdy poziom kosztuje po 10 PN, ale rośnie koszt w rudzie (przykładowo 1 poziom to wydatek 2000 bryłek, 2 poziom 4000, 4 6000)
II - Lekki wzrost w rudzie ale spory w PN (1 level 10 PN i 1000 bryłek, 2 level 15 i 1500, 3 to 20 oraz 2000)

4
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-04-17, 14:47 »
@Simen Dzięki za wyjaśnienie. Zapomniałem, że ognik miał opcję szukania wszystkiego.

Będzie wymagana umiejętność patroszenia z L’Hiviera do pozyskiwania mięsa z potworów? Jeśli tak to mógłbyś dodać możliwość nauczenia się jej u Cavalorna i może też jakiegoś podstawowych umiejętności myśliwskich (ściąganie skór, kłów oraz pazurów), bo w Gothic 1 mówił nam, że jest myśliwym, więc miało by to sens.

Czy już usieliście błąd z zakradaniem się w nocy do mieszkań? Jak npc spali to można było ciągle odskakiwać to tyłu i w ten sposób okradać ich bez inwestowania w skradanie się.

Będzie skórzany pancerz w kufrze w magazynie Matea pilnowanym przez strażnika czy nie?

Czy Thorbenem będzie miał własny warsztat jak pozostali mistrzowie, czy jak w oryginale będzie robił meble na zwierzmy powietrzu? W L’Hiviera Grałem tylko trochę i nie pamiętam czy w odświeżonym Khorinins naprawiono ten brak warsztatu stolarza.

Myślałeś, aby do pozyskania niektórych trofeów były wymagane odpowiednie narzędzia (jak łuski smoka lub róg Cieniostwora)?     

5
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-04-17, 11:04 »
@Simen Ogarniam, tylko nigdy nie uczyłem niczego ognika, bo uważałem to za marnowanie PN i dlatego nie pamiętałem ile dokładnie tych sztuce do nauki było. Pomysł z automatycznym dodawanie itemów do naszego eq jest dobry i jeśli wypali to może naprawdę zachęcić gracza to korzystania z niego. Czy po nauczeniu za te 6 PN znajdywania wszystkich przedmiotów opcja dialogowa zmieni się na "Szukaj wszystkich przedmiotów" czy coś w ten deseń? Działał by wtedy trochę na zasadzie ulepszonego zaklęcia telekinezy i w biegu przynosił wszystko co znajdzie bez ciągłej zmiany kategorii szukanych rzeczy. Rozumiem, że nadal ognik w trakcje walki będzie mógł na chwilę odwracać uwagę przeciwnika od nas? 

6
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-04-16, 22:56 »
@Simen A czy ognik automatycznie będzie wyszukiwał rzeczy, czy będzie trzeba go za każdym razem zagadywać (jeśli zagadywać to moglibyście chociażby usunąć zwracanie się bezia to ognika per "Hej ty")? Nie wiem czy jest to wykonalne ale mógłby na chwilę się zatrzymywać nad itemem i by leciał do następnego bez czekania, aż Bezimienny go podniesie. Znaleziony przez niego przedmiot by się wyraźnie świecił/błyszczał przez kilka sekund/do czasu zdjęcia amuletu. Usprawniło i przyspieszyło by to przeczesywanie terenu z przedmiotów i upłynniło by eksproaracię (tak myślę) A może zamiast ty sześciu punktów dać standardowe pięć, tylko podnosząc koszt w złocie?

PS: Jeśli nie byłby to problem to mógłbyś na następnej porcji screenów pokazać Khorinins oraz Klasztor magów za dnia?

7
Ucieczka / Opis modyfikacji (Download)
« dnia: 2020-04-15, 20:31 »
Zgadzam się z wszystkim co Komachi napisał, no może poza kwestią dotyczącej pancerzy, bo sam w pierwszym rozdziale zdobyłem ze skrzyni pancerz straży królewskiej, która spokojnie mi starczyła do 4 rozdziału (ciężka zbroja łowcy orków jest nieznacznie lepsza) oraz inteligencji walki, która dotyczy tylko przeciwników z bronią białą, a ich combosy nie utrudniają specjalnie walki (grałem na Trudnym poziomie) i bardzo łatwo wbić im się w przerwę poprzedzającą podajże drugie czy trzecie uderzenie w kombinacji. PPozwolę sobie dodam parę swoich przemyśleń:

1. Z orkowym przyjaciele Willa się zgodzę. Można by Kurg-Kan bardziej rozbudować, dodać po przyjęciu do obozu łowców opcję dialogowe z wypytywanie się głównego bohatera Kurg-Kan o rózne rzecy, jego poglądy na religię, dokładniejszą historię o jego życiu przed staniem się niewolnikiem, o tym jak orkowie widzą rasę ludzką, jak się czuje w obozie wśród ludzi po uratowaniu dwóch łowców podczas polowania itp. W sumie spoko szczegółem byłoby, gdyby nie dołączył do obozu to jeden z łowców, który mówi nam o polowaniu zginął i iny nas o tym informował.

2. Nie wiem jak to jest, kiedy się gra po stronie myśliwych, ale w przypadku łowców Dymoondo po zadaniu "Przekazać wiedzę" nie awansuje, a z tego co pamiętam, sam mówił, że chce zostać myśliwym i dlatego prosił Willa o naukę wyciągania pazurów. Dobrze by było gdyby w 2 rozdziale niezależnie od obozu miał trochę lepszą zbroję i mówił nam, że cięgi naszym naukom uwierzył w swoje możliwości czy coś w tym stylu i na tyle podstylizował swe umiejętności, iż został pełnoprawnym myśliwym.

3. W zadaniu "Sam w dziczy" w kopalni spotykamy kopacza Draala, którego możemy zaprowadzić do obozu myśliwych. ale on ciągle stoi w jaskini Gestath jak słup soli w łachach skazańca. Sam Gestath mówi, że znajdzie mu jakieś zajęcie, ale tak się nie dzieje. Gdyby dać mu podstawową zbroję myśliwego i prosty dialog z Willem, że jest na probie, by dołączyć do obozu i ewentualnie dać jakieś proste zadanie z tym dołączaniem to byłoby dobrze.

Wiem, że jest lekko chaotycznie, ale grałem w Ucieczkę kilka miesięcy temu i sporo pozapominałem.

8
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-04-07, 21:33 »
Cytuj
Cechy modyfikacji:
- zwiększenie terenu do grania. Khorinis zostało wymienione na te z L’Hiviera z własnymi poprawkami w świecie
Jakieś zmiany w Klasztorze będą, czy jest tak dobrze zbudowany i ovobowany, że nie jest to konieczne? Jesli zmiany będą to jak poważne?

9
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-04-07, 13:46 »
@Simen Czy w Revisioned będzie rozbudowany klasztor Innosa? Bo sam klasztor jest za mały, jak na ważniejsze miejsce kultu oraz siedziba Magów Ognia.
Będą jakieś fedexy związane z klasztorem Magów Ognia oraz Wodnym Kręgiem?   

10
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-04-02, 14:12 »
@Simen Przecież Xardas mówił pod koniec intra, że "jest słaby i wiele zapomniał", więc nie jest powiedziane, iż musi pamiętać ten pancerz z płytek pełzaczy od Wilka. Zbroja z pancerzy pełzaczy nie pasuje bardziej do drugiego, trzeciego rozdziału? Powiększenie nieznacznie pancerzy bezgildinych jest dobrym pomysłem, bo latanie od pierwszego rozdziału w zbroi z pełzaczy byłoby nudne.

Grając w Risena wpadłem na pewien pomysł odnośnie balansu. Mianowicie mogłoby być tak, że kiedy np: nauka walki bronią jednoręczna kosztuje za 5 PN 50 złota, a w chwili podniesienia progu do 10 PN koszty w złocie wynosiłby załóżmy 75 do 100. Gdyby tak było z wszystkim to gracz musiałby rozważniej gospodarować złotem.

Jeśli się nie mylę to w Nocy Kruka nie można było nigdzie dokupić magicznych bełtów i strzał. Moglibyście dodać jakiemuś handlarzowi te strzały do asortymentu (np: Riordanowi po zabiciu Kruka).   

11
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2020-03-29, 15:27 »
@Simen No racja, mogłem dokładnie napisać, że chodzi mi o umiejętność Uniki, której uczy Jack Aligator.

12
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2020-03-27, 14:57 »
@bezi50 Nie tylko Skip. W modzie też występowali Hank oraz Angus, którzy należeli to załogi kapitana Grega, a w Czasie Zapłaty są razem z Rickiem członkami załogi kapitana Ramosa, który płynął na spotkanie z Gregiem.

Jak będą działać uniki i czy regeneracja zdrowia oraz many będą w remaku?

Odtworzycie dodane nowe zaklęcia z CZ w rekaku?

Czy w Miecz Runiczny będzie można wkładać runy? 

13
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-26, 10:26 »
@Simen
Cytuj
3. Stworzenie osobnych kategorii i obsługa myszką jest dość ciężka do zrobienia. Nie mówię nie, ale też na wiele bym nie liczył.

Obsługę myszą możecie sobie darować jeśli jej implementacja jest zbyt trudna, ale same kategorie bardzo by usprawniły szybkie poruszanie się po menu eq.

Cytuj
5. Ścieżka bezgildyjna jest w planach, ale czy one zostaną zrealizowane tego nie powiem. Na pewno nie będzie się ona wiele różniła od tej z Atariara.

Pamiętasz może swoją recenzję Atariala? Narzekałeś w niej o ile się nie mylę na to, że grając bez gildii nie czułeś się niezalezienie, że mogłeś kupić zbroje u Matteo i stawałeś się niesamowystarczalny. Planujesz zrobić tak, by co rozdział w można było poprzez dobrą eksplorować świata znajdować bezgildyine pancerze dla nas?

Skoro Innos i Beliar mają swoje kapliczki przy, których możemy się modlić to Adanos tez powinien swoją mieć. W końcu tez jest bogiem, mającym własnych wyznawców jak chodziarzy magowie wody.

Będą jakieś fedexy dotyczące Wodnego Kręgu?       

14
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-25, 20:32 »
Cytuj
Czytając oryginalny post Simena uznałem, że Revisioned ma na celu poprawienie wszelkich bolączek trawiących grę przy utrzymaniu całości tak vanilla jak to tylko możliwe. Dlatego nie wyobrażam sobie dodawania tak dużych zmian jak ścieżka bezgildyjna, boskie areny czy zupełnie nowi bossowie.

@czapla1024 Rozumiem, ale pozwól iż zaczytuję fragment zapowiedzi moda.
Cytuj
Za cel obieramy sobie być bardziej zaawansowanym Atariarem, VBE czy YAUPem, a nie kolejnym Returningiem czy Przeznaczeniem.
Z tego co słyszałem i czytałem to AtariarEdition własnie dodaje przejście gry bez gildii, więc uznałem ze lekkie ulepszenie tej ścieżki byłoby dobrym pomysłem.
Ja osobiście traktuję tego moda jako usprawnienie Gothica, rozszerzenie go o dodatkową nienachalną zawartość (powiększenie terenu itp), bez nadmiaru wszystkiego i z głową, smakiem. Dodanie więc rzeczy dobrej jakości, które nie wywrócą gry do góry nogami, a ją dobrze rozbudują i dodadzą trochę więcej różnorodności nie uważam za coś złego. Poza tym nie oszukujmy się, nie da się zrobić gry/moda do niej, który zadowolił ich wszystkich, ale sam koncept tej modyfikacji to mnie trafił.

PS: Ta arena to był tylko taki mój koncept fedexsa. Chciałem tylko podać pomysł autorowi, a czy by go zaakceptował w tej, czy mocno zmienionej formie lub odrzucił to już inna sprawa.

15
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-25, 11:59 »
Cytuj
Moim zdaniem ścieżka bezgildyjna była mało ciekawa jak grywałem w Atariarze, więc raczej średnio się przyjmie. Chyba, że ekipa by zrobiła ją tak, by ją urozmaicić na ciekawsze sposoby.

@Delph(Delphoxed) Właśnie o to mi chodziło, by ją bardziej urozmaicić. Zmianami w niektórych dialogach i zadaniach, nowymi niewystępującymi w innych gildiach sposobami wykonania zadań, czy innymi nagrodami.

Jak będzie wyglądał zen Opuszczonej Kopalni? Myśleliście o tym aby dodać tam gniazdo pełzaczy, w którym było by kilka ciekawych przedmiotów np: zbroja knechta.

Planujecie w jakimś liście lub innej wiadomości zaznaczyć, że ludzie nosaczy zbroje knechta (straż królewska) jest swego rodzaju elitą?

Czy rutyny postaci będą się zmieniać co rozdział, nawiązując do wydarzeń.

Będą hełmy? Będzie możliwość założenia/zdjęcia kaptura w szacie maga ognia i ciężkim pancerzu paladyna? Czy zbroje knechtów będą miały swoje lekkie i ciężkie wersje (wyglądające jak Gothic Sequel)?

16
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-24, 21:23 »
@Simen Dzięki za odpowiedz. Sądziłem już, że mi nie odpowiesz bo się obraziłeś.
 
Cytuj
2. Nie wiem skąd przypuszczenie, że atak smoków był chwilę wcześniej, ani tym bardziej czemu nie mieliby zebrać ciał towarzyszy do czasu przybycia Beziego.

Bo Jergan (człowiek, którego spotykamy idąc do zamku) mówi, że przychodzi z zamku i wysłali go by znalazł zaginionych ludzi, którzy uciekli podczas ataku smoków oraz sprawdzić teren. Nigdy nie dowodziłem większą ilością ludzi, ale wydaje mi się, że wysyłanie kogoś po zaginionych niedługo po ich zniknięciu. Dlatego uważam, że atak smoków musiał nastąpić parę godzin (może dzień) przed przybyciem Bezia do GD.

Właściwie jak długo jest robiony mod, od 2018, 2019?

Cytuj
(jak zadanie Chromanin z Gothica 1)? Jeśli tak, to mam pomysł na jedno takie zadanie opisane mocno obrazowo):

Bezimienny przy ciele jednego z bandytów, których możemy iść zabić z Cavalornem znajduje list, kawałek starej mapy oraz pierścień z popękanym rubinem w kształcie topora. Z treści listu wynika, że gdzieś na obszarze zaznaczonym na mapie (umiejscowiony w jakieś lokacji dodanej przez L'Hivern, najlepiej taką wymagającą dobrze rozwiniętego bohatera i dobrego ekwipunku, do której dostanie się przed 3 rozdziałem jest niemalże niemożliwe) odbywa się od dekad próba męstwa i waleczności, której zwycięstwa zdobędzie łaskę trzech bogów oraz niewyobrażalnie wyjątkową nagrodę. Na miejscu odkrywamy coś na kształt areny otoczonej kolumnami, a na niej ciała oraz szkielety poległych wojowników, najemników, bandytów z takimi samymi listami jak nas i pierścieniami. Zakładamy pierścień (bez tego nie możemy wkroczyć na arenę) i w chwili wkroczenia na nią pojawia się grupa czterech szkieletów, po której pokonaniu zostajemy uleczeni i pojawia się jeden silny nieumarły przeciwnik w starej zbroi z symbolem płomienia oraz dwuręczny ognistym mieczem. Po krótkim dialogu (Za Boga Ognia i Sprawiedliwości Innosa) rusza na nas i po jego pokonaniu on znika wraz z bronią. Po uleczeniu pojawia się koleiny wróg z czaszką na piersi pancerza z mieczem jednoręcznym, którego klingę otacza mroczna aura oraz tarczą mówi (Za Pana Chaosu i Mroku Beliara). Również po pokonaniu znika z całym ekwipunkiem i po uleczeni pojawia się ostatni wojowniki w zbroi Wodnego Gregu i Okuta żelazem piką bojową otoczoną niebieska, jakby wodą aurą mówiąc (W imię Równowagi Adanosa). Po jego pokonaniu przed wejściem na arenę materializują się trzy runy z wizerunkami Innos, Adanosa i Beliara. Po wybraniu jednie pozostałe znikają, a po obejrzeniu runy w ekwipunku okazuje się, iż jest to runa teleportacja. Po jej użyciu pojawiamy się w komnacie na której końcu jest posąg jednego z bogów (zależnie od runy jaka wybraliśmy) i znajdujemy na jednym stole broń, którą walczył jeden z poległych wojowników oraz jego pancerz. Gdzieś można, by tez umieścić kamień lub runę teleportacji przed areną.

Tak się zastanawiam czy skoro Innos i Beliar mają swoje kapliczki przy, których możemy się modlić to Adanos tez powinien swoją mieć. W końcu tez jest bogiem, mającym własnych wyznawców jak chodziarzy magowie wody.

Planujecie jakieś fedexy dotyczące Wodnego Kręgu?

Myślałeś nad czymś takim? Zamierzasz ulepszyć eq (dodać obsługę myszką i kategorie jak w pierwszym Gothic lub Risen)?

Czy w Opuszczonej Kopalni będą jakieś listy/notatki przy szkieletach opisujące wydarzenia sprzed zawalenia/trochę po zawaleniu?

Ile będzie pancerzy bezgildinych, które Bezimienny będzie mógł zdobyć? Planujecie zaimplementować przeliście gry scieszką bezgildiną (tylko ulepszoną i bardziej odmienną od trzech podstawowych)?

17
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-24, 12:26 »
Podczas ponownego oglądana materiału arhona o Gothic Sequel coś mi się przypomniało. W intrze do Gothica II widać jak magiczny piorun odłupuje kawałek wierzy, która spada na skazańca. Dobrym posunięciem (tak myślę) będzie wprowadzenie widocznego zniszczenia tej wieży na zamku w GD. Moglibyście też dodać parę ciał knechtów, bo przecież po ataku smoków powinno być kilku zabitych, a w tak krótkim czasie nie zdążyli by ich chyba pochować

Skoro npc mają mieć się bardziej różnic w ubiorach, to moglibyście dodać kilkunastu postaciom w dzielnicy portowej podniszczone/poszarpane ubrania. Według dialogów dzielnica portowa do najbiedniejsza część miasta więc to jak najbardziej miało by sens fabularny i podbijało klimat oraz atmosferę.

Jeśli nie byłby to zbytni problem to dobrze tez byłoby trochę rozbudować rutyny postaci i ich nowe animacje (może Gother, by wam coś mógł użyczyć?).

Myśleliście, aby dodać do tych nowych lokacji jakąś nową ścieżkę dźwiękową np z CZ, Gothica 3 (wiem że jest też jakiś jeden utwór niewykorzystany w Gothic II NK), Risen?

Rozumiem, że walka z Krukiem tez zostanie ulepszona?

Wybaczcie, że pytam, ale ciekawość mnie zżera. Będzie Miecz Runiczny (a la CZ) lub Uriziel?:)

18
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-22, 16:20 »
@Werewolf Bo to forum, więc pisząc tutaj uważam tylko, aby komentarze był zrozumiały i nie miał jakiś rażących błędów. Jak bym pisał książkę lub opowiadanie to bym takich powtórzeń zdecydowanie bardziej unikał.

19
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-22, 13:55 »
Cytuj
1. Nowe zadania w modzie najprędzej będą przypominać fedexy.

@Simen czy chodzi o zadania rozpoczynane za sprawa jakiś dokumnetów (jak zadanie Chromanin z Gothica 1)? Jeśli tak, to mam pomysł na jedno takie zadanie opisane mocno obrazowo):

Bezimienny przy ciele jednego z bandytów, których możemy iść zabić z Cavalornem znajduje list, kawałek starej mapy oraz pierścień z popękanym rubinem w kształcie topora. Z treści listu wynika, że gdzieś na obszarze zaznaczonym na mapie (umiejscowiony w jakieś lokacji dodanej przez L'Hivern, najlepiej taką wymagającą dobrze rozwiniętego bohatera i dobrego ekwipunku, do której dostanie się przed 3 rozdziałem jest niemalże niemożliwe) odbywa się od dekad próba męstwa i waleczności, której zwycięstwa zdobędzie łaskę trzech bogów oraz niewyobrażalnie wyjątkową nagrodę. Na miejscu odkrywamy coś na kształt areny otoczonej kolumnami, a na niej ciała oraz szkielety poległych wojowników, najemników, bandytów z takimi samymi listami jak nas i pierścieniami. Zakładamy pierścień (bez tego nie możemy wkroczyć na arenę) i w chwili wkroczenia na nią pojawia się grupa czterech szkieletów, po której pokonaniu zostajemy uleczeni i pojawia się jeden silny nieumarły przeciwnik w starej zbroi z symbolem płomienia oraz dwuręczny ognistym mieczem. Po krótkim dialogu (Za Boga Ognia i Sprawiedliwości Innosa) rusza na nas i po jego pokonaniu on znika wraz z bronią. Po uleczeniu pojawia się koleiny wróg z czaszką na piersi pancerza z mieczem jednoręcznym, którego klingę otacza mroczna aura oraz tarczą mówi (Za Pana Chaosu i Mroku Beliara). Również po pokonaniu znika z całym ekwipunkiem i po uleczeni pojawia się ostatni wojowniki w zbroi Wodnego Gregu i Okuta żelazem piką bojową otoczoną niebieska, jakby wodą aurą mówiąc (W imię Równowagi Adanosa). Po jego pokonaniu przed wejściem na arenę materializują się trzy runy z wizerunkami Innos, Adanosa i Beliara. Po wybraniu jednie pozostałe znikają, a po obejrzeniu runy w ekwipunku okazuje się, iż jest to runa teleportacja. Po jej użyciu pojawiamy się w komnacie na której końcu jest posąg jednego z bogów (zależnie od runy jaka wybraliśmy) i znajdujemy na jednym stole broń, którą walczył jeden z poległych wojowników oraz jego pancerz. Gdzieś można, by tez umieścić kamień lub runę teleportacji przed areną.

Tak się zastanawiam czy skoro Innos i Beliar mają swoje kapliczki przy, których możemy się modlić to Adanos tez powinien swoją mieć. W końcu tez jest bogiem, mającym własnych wyznawców jak chodziarzy magowie wody.

Planujecie jakieś fedexy dotyczące Wodnego Kręgu?         

20
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-21, 23:58 »
Cytuj
W oryginalnym G2NK:

Bron 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.

Broń 2h - większe obrażenia i zasięg ciosów kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły (dodałbym jeszcze subiektywnie, że mniej przyjemna walka z animacjami zielonego i wojownika względem broni jednoręcznych na tych samych poziomach)

W Revisioned:

Broń 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń, krótszego zasięgu i brakiem obrażeń obszarowych.

Broń h2 - większe obrażenia, zasięg ciosów i obrażenia obszarowe kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły.

Broń 1h + tarcza - szybkość i mniejszy wymóg siły oraz blokowanie tarczą (większa obrona) kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.

Wiem, że według ciebie ta mechanika OO przypisana do oręża 2h ma skusić graczy do korzystania z niej, ale to nie jest wymagane. Na tym moim spisie wad i zalet broni w oryginale jak i w waszym modzie widać, iż broń dwuręczna miała wcześniej zalety względem jednoręcznych. Jeśli już chcesz jakoś zachęcić graczy to korzystania z broni h2, to lepszym pomysłem będzie zrobić coś z animacjami na dwóch pierwszych poziomach, bo w przeciwieństwie do zielonego oraz wojownika w 1h (którymi walka jest przyjemna) są one w 2h nieprzyjemne w korzystaniu i żadne obrażenia obszarowe tego nie zmienią (mogą tylko zrobić poważny dysbalans, kiedy dojdziesz w dwuręczniakach do poziomu mistrza i zacznie korzystać z jego animacji).

@Splash Jakie jest twoje zdanie względem tego co pisałem na temat przypisania tych obrażeń obszarowych? Też uważasz, że broń dwuręczna jest bezużyteczna i jak wyglądają u was te obrażenia obszarowe (jak w Czasie Zapłaty czy Returnie)?

Cytuj
Mianowicie biega mi o dodanie zakładek jak w pierwszym Gothicu lub Risenie oraz (jeśli będzie to możliwe) kursor myszy do wybierania rzecy i kategorii w eq.

Jest możliwość takiego ulepszenia ekranu ekwipunku, czy jest to zbyt trudne, czasochłonne lub bugogenne? 

Strony: [1] 2 3
Do góry