Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dark

Strony: [1] 2 3 ... 74
1
Dzieje Khorinis / DUBBING [Temat zbiorczy]
« dnia: 2019-04-15, 17:58 »
Cześć @Sttark

Kolejnego filmu z aktorem (tym razem będzie to Włodzimierz Bednarski) można spodziewać się na początku maja ;)

2
@Sttark
Tak, planujemy filmy również z częścią innych z naszych aktorów (oczywiście w prostszej formie, bardziej zbliżonej do filmu z Krzysztofem Zakrzewskim). Ale na to przyjdzie pora już po "Nestorach" - narazie domykamy nasz priorytet oraz ich nagrania do "Dziejów" ;)

3
@Cragann Wciela się łącznie w 3 postacie: kopacza, starszego mieszkańca górnego miasta i maga wody (który będzie miał kilka nawiązań do słynnego już Panoramixa).
Wypowiedź o inicjatywie zaproszenia go do filmu i naszej współpracy filowo-dubbingowej jest na samym końcu filmu

4
Dziś w ramach filmowej części "Dziejów" zapraszamy na kolejną produkcję z serii "Nestorzy".

Dzisiejszym bohaterem jest 86 letni Henryk Łapiński znany m.in. jako Panoramix z serii filmów animowanych o Asterixie, roli czarodzieja Homnibusa i Pasibrzucha ze Smerfów oraz słonia Pompadura z bajki "Babar - król słoni" ;) Życzymy udanego seansu! ;)

https://www.youtube.com/watch?v=dXzhPDvix-Y

5
Dzieje Khorinis / DUBBING [Temat zbiorczy]
« dnia: 2018-12-22, 23:09 »
Aktor Krzysztof Zakrzewski o pomoc dla którego apelowaliśmy w ostatnim raporcie z prac ma dla was życzenia świąteczne oraz podziękowania za wsparcie finansowe w jego walce z powikłaniami nowotworowymi. Ilość wpłat zaskoczyła wszystkich i dziękujemy serdecznie za wsparcie jakie okazaliście ;)
Zbiórka prowadzona jest cały czas, a szczegóły tutaj: http://bit.ly/2Iq5fVn

https://www.youtube.com/watch?v=y9hJRFCYJmM

6
Dzieje Khorinis / Raport z prac nad Dziejami Khorinis
« dnia: 2018-10-02, 16:06 »
Czy będzie on udostępniony przed premierą Dziejów? Tak btw. edytor nosi oficjalną nazwę AST? :F
Jeśli chłopaki uznają, że jest to już na tyle stabilne, że można wszystkim przekazać - to tak

AST to nazwa umowna - podaliśmy ją ze względu na to, że wcześniej podawano informacje o tym edytorze właśnie pod tą nazwą (między innymi na tm)

7
Dzieje Khorinis / Raport z prac nad Dziejami Khorinis
« dnia: 2018-10-02, 11:13 »
To mod do starej gierki a nie olimpiada.
Amen. Wbijam to do głowy wszystkim w zespole na każdym kroku - dość tego balonika 'pseudo devu' i patologii jakie w związku z tym powstawały wewnątrz projektu.
Tak długo jak będziemy o tym pamiętać i się tego trzymać, tak długo mod będzie powstawał w atmosferze miłej hobbistycznej pracy

8
Dzieje Khorinis / Raport z prac nad Dziejami Khorinis
« dnia: 2018-09-30, 23:39 »
A jak to jest w końcu z nazwami zespołów? Bo teraz oba zespoły nazywają siebie Soul Fire. Trochę to śmieszne. Mam nadzieję, że nie będzie kolejnej dramy o nazwę zespołu.
Z naszej strony wyjaśnialiśmy już sprawę wcześniej, zerknij na punkt 4: https://web.facebook.com/dziejekhorinis/posts/237342666841749?__tn__=K-R

Samo logo SoulFire (hełm) to logo Square Crusaders, mojego zespołu modującego Wiedźmina z 2008 roku. Autorem jest @Thoro - zresztą od niego dostałem PSD i prawa autorskie żeby zacząć go używać jako logo SF (prawie 2 lata temu)


9
Dzieje Khorinis / Raport z prac nad Dziejami Khorinis
« dnia: 2018-09-30, 20:10 »
Czyli teraz będziemy mieli dwie modyfikacje robione na podobną skalę, z tymi samymi lokacjami, różniące się jedynie fabułą/zadaniami?
Tak - i detalem. Część lokacji każdy team robi po swojemu.
Przed rozłamem nie było jeszcze ani jednego miejsca, które byłoby zamknięte od strony level designu lub 3D na 101% więc na pewno w każdym takim miejscu będą jakieś różnice (nawet jeśli w tylko drobnych elementach). Im dalej na wschód wyspy (gdzie przed rozłamem było pusto) tym różnice będą jeszcze większe

10
Pytania i problemy / Portale
« dnia: 2018-07-26, 23:06 »
3) I ostatnie :D Ktoś wie jakiemu celu przyświecały portale w lasach w G1? Taki wielki CUBE jako las. Optymalizacja?
I wyciemnienie. W Gothicu 2 dodano już pfx'y, którymi można było tworzyć wrażenie ciemnego/mrocznego lasu z mniejszą widocznością.
Na etapie Gothica 1 nie było takiej technologii, więc portale na równi z optymalizacją pełniły funkcje wyciemniające

11
Dzieje Khorinis / Stanisław Brudny - Film dokumentalny
« dnia: 2018-07-04, 22:20 »
Dziś w ramach filmowej części "Dziejów" zapraszamy na kolejną produkcję z serii "Nestorzy".

Dzisiejszym bohaterem jest 88 letni Stanisław Brudny znany m.in. jako Zami z Gumisów, oraz Mistrz z serii "Był Sobie Człowiek", "Było Sobie Życie" i "Byli Sobie Odkrywcy" ;) Miłego seansu!

https://www.youtube.com/watch?v=gBCaq83grgo

12
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2018-06-05, 22:52 »
Na kanał youtube został przesłany film o nazwie: Solar Boost adidas.
Został usunięty i nie można go obejrzeć. Dlaczego usunięto? O czym był ten film?
Adobe Premiere ma opcje bezpośredniego uploadu filmu na YouTube - jeden z montażystów zapomniał przestawić w programie konto DK z powrotem na firmowe, tak więc przepraszamy za zamieszanie :D Film niezwiązany z kanałem

13
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Żeglarze Burz
« dnia: 2018-04-28, 19:17 »
To chyba pierwszy polski mod, którego akcja rozgrywa się na Archipelagu Wschodnim - propsuję za jakość wykonania, lore friendly i po cichu liczę także, że odwiedzimy nawet Laran i Archolos (choćby epizodycznie)

15
Dzieje Khorinis / Wewnętrzne problemy zespołu
« dnia: 2018-04-02, 11:58 »
Czy mówimy o innym poście?
O tym:

16
Zdjęcia z tutoriala zostały usunięte z serwera - reuploadowałem całość na imgura i przy okazji poprawiłem czytelność punktów.
Można już swobodnie korzystać

17
Dzieje Khorinis / Wewnętrzne problemy zespołu
« dnia: 2018-04-01, 23:53 »
Przeciez to napisano z DK, więc wiadomo że ktoś o dnich...
Nie napisano tego z oficjalnego profilu DK - to musiało być jakieś multikonto

18
Dzieje Khorinis / Wewnętrzne problemy zespołu
« dnia: 2018-03-31, 17:27 »
"Dołączyli do nas także niektórzy członkowie starej ekipy"

To jak to w końcu z tym jest? Odpowiedz powinna być jedna, a mamy dwie wykluczające się wersje.
Nie możemy podawać jeszcze listy (formalizacja umów i spraw wewnętrznych), ale zrobimy to pewnie wkrótce - na chwilę obecną potwierdzamy powrót osób z poprzednich składów, między innymi: Evgara (scenarusz), Gumen (3D), Avallach (kod), Veto (Spacer i 2D), LordKamilVII (spacer)

Wsparcie zaoferowali także nasi inni wcześniejsi członkowie - Mark (3D), Serwatus (scenariusz), Cubinal (3D i animacje)

Jak nie wiedźmin to jakieś bzdurne filmy o niczym na tvgry. Ostatnio zaprosili do swojego studia twórców jakiegoś moda do w2 i zrobili materiał na 13 minut a o DK pare sekund w jakimś fleszu tylko :lol2:
Ekipa TVgry zgłaszała się do mnie z ofertą stworzenia jednego dużego materiału na temat moda - poprosiłem ich o odroczenie tego na BARDZO daleką przyszłość z powodu ogromnej ilości obowiązków i spraw, które pozostały do zrobienia, aby jakakolwiek większa zapowiedź czy prezentacja wideo mogłaby się w ogóle pojawić. Na moją prośbę ograniczyli też informowanie graczy o DK do (w miarę niezbędnego dla nich) minimum ;)

W świetle ostatnich wydarzeń dobrze, że tak się stało - bo projekt nie ma jeszcze tak gigantycznych rozmiarów w dziedzinie 'rozpoznawalności'

19
Dzieje Khorinis / Wewnętrzne problemy zespołu
« dnia: 2018-03-29, 22:45 »
@Dark Skoro ostatecznie doszło do podziału na dwa niezależne projekty, a twoja ekipa jak to wspomniałeś musi wykonać te przysłowiowe dwa kroki w tył to może powrócilibyście do fabuły którą zaproponował kiedyś Avallach tam gdzie była mowa o Królu tyranie i Łowcach głów?
Podstawa obecnej fabuły wyszła ode mnie - i nie chcę jej opuszczać, bo nawet w wersji ad 2015 zachowałem kilka z najważniejszych założeń tej oryginalnej z 2008. Teoretycznie zmiana konceptu byłaby możliwa, ale w praktyce wywołałaby duże zamieszanie i chaos - i przeciągnięcie prac nad samą fabułą i jej ramami o kolejne miesiące.
Fabuła Avallacha była świetna, ale wiązałaby się z resetem wielu gotowych już rzeczy. Dlatego stawiamy na zmiany już w tej obecnej

20
Dzieje Khorinis / Wewnętrzne problemy zespołu
« dnia: 2018-03-29, 20:52 »
okłamywał Gryfela na temat tego, że 'zażądałem' pozostawienia niegothicowego spieprzaj w dialogach, czy 'krzyżyk na drogę' - do rozważenia)



Wiesz tutaj nieświadome owce można bajerować, ale w teamie już wszyscy się poznali.
I gdzie masz tu ŻĄDANIE, o którym tak mówiliście i o który zrobiliście dziką burdę?

Tłumaczyłem już, że sam jestem pierwszą osobą, która pierwsza zwraca uwagę na spójność ALE dodałem też, że tego typu teksty są niesamowicie klimatyczne - ZWŁASZCZA przy nagrywaniu dubbingu (gdzie tego typu tekściki wychodzą po prostu niesamowicie klimatycznie, przykład K.Zakrzewski i jego 'kurr..'). I tak uważam, że POWINNO SIĘ dać scenarzystom w takich rzeczach w pewnym stopniu wolną rękę - bo ubogacanie języka Gothicowego przynosi w dubbingu świetne skutki.

Poza tym, krzyż w Gothicu pojawił się w motywie zakonnym/sakralnym, choćby w herbie paladynów:


Czy w niewydanym Gothicu Sequel, z którego mieliśmy czerpać pomysły:


I ponawiam pytanie - gdzie w wiadomości do Szmyka jest ROZKAZ zostawienia tego? Rzuciłem sobie luźną myśl, a wy jak zwykle zrobiliście ze mnie z tego powodu świra, który 'oszalał i chce dawać krzyże w gothicu'. Rozmowy wyglądają tak od pół roku, i nikt nie musi się poznawać na moim kłamstwie - bo o wszystkich swoich motywacjach przy takich, a nie innych decyzjach (nawet jeżeli były one sugestiami, lub były błędne) stała jakaś KALKULACJA, i nie macie prawa mnie z tego powodu obrażać

Strony: [1] 2 3 ... 74
Do góry