Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Xardas17

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Forum / Dział The Dragon Masters/Gothic Wielka Wojna
« dnia: 2010-03-03, 11:16 »
dzial oraz calośc tdm nika z tego forum  taka jest moja decyzja  

zadaleko wszysktko doszlo

i jeszcze ta ostania sprawa przy ktorej sie juz do reszty zblaznilem tobylo na koniec a co do autora rekrutacji (muzykantów)

przepaszam za kradzierz

2
Skrypty / Efektowne miecze autorstwa Xardasa17 - problem
« dnia: 2010-02-20, 10:27 »
odpowiedzia na ten problem jest moja drobna pomylka podczas pisania tego skryptu pomylilem sie plik mialem nazwany skriptsteuerung.d i odruchowo tak samo nadalem funkcji nazwe Błąd poprawiam sie teraz funkcja musi miec nazwe SKRIPTTRIGGER bo taka deklarowalismy w tigerze

3
Forum / Ban dla Żelazka?
« dnia: 2010-01-03, 21:36 »
zasadami rejestracji jest posiadanie tolerancjji wobec innych  tu widac brak

w polsce istnieje wolnosc slowa kazda wypowiedz  jest dozwolona

to ze napisal to na innym forum to desperacja tu nie zostal wysluchany

fakt npisal troske prawdy troszke zabolalo  i to powod egzekucji niepasuje to do themodders

4
Skrypty / Pytanie o ZS'y
« dnia: 2009-07-15, 16:01 »
[quote author=sebastiansok link=topic=6371.msg56203#msg56203 date=1247666495e muszisz przemieniać wszystkie animacjie by ten ZS był widzialny proponuje zrobic nowa animacje byś uwierzył że to dziala pod nowy zs podepnij jakis czar i juz masz podstawy natomiast do reszty to dojść musisz sam pozdro

5
Pytania i problemy / Dziwna magiczna broń
« dnia: 2009-01-21, 12:05 »
panowie oba skrypty są złe w pierwszym posciie nie pisze się tak

damageTotal = 195 50; jak masz pisać pisz sumy tak

damageTotal = 245;//50 + 195

jesli ma miec atak taki jak ty piszesz  to by on zadawał ci taki atak musi być do tego jeszcze  opis jaki to atak
czyli to

damageType = DAM_FIRE | DAM_EDGE;
damage[DAM_INDEX_FIRE] = 50;
damage[DAM_INDEX_EDGE] = 195;

Drugi pan natomiast zrobił prawie dobrze ale zapomniał napisac damage total co sprawai ze miecz ma taki ataka jaką bohater ma siłę czyli to też nie to

6
Archiwum / Pirazstories - Piracka historia
« dnia: 2009-01-13, 18:49 »
Mam wolny czas więc też mogę pomóc

7
Forum / Poważny problem
« dnia: 2009-01-02, 20:54 »
Dobra niewazne tu wcale nieliczy sie moding gier tylko wielkie pierniczenie farmazonów za takowe coś istnieje

Niebyło tematu
Rox: Za to jest sonda. Ino szybko. Opcja, która pierwsza zdobędzie 10 głosów, wygrywa  :D  

2.: Czyli co, X17 wysyła postulat na PW do Kazza. Ale pamiętaj - przedtem musisz przepytać każdy team, który dysponuje jawnym działem, czy weźmie udział w planowanym, eee... jarmarku.

Jako global moderator niezwykle się cieszę, iż znalazł się ktoś kompetentny do tak odpowiedzialnego zadania. Nie zawiedź forum! Powodzenia w organizacji całej imprezy! :D

8
Forum / Poważny problem
« dnia: 2009-01-02, 19:00 »
sam robisz moda to forum miało pomagać w kreowaniu sie modingu a tu jest brak reakcji tu naprawde mowiac kazdy patrzy na swój tyłek nikt nie interesuje się innymi tu mamy sklep monopolowy czsu zapłaty i tak naprawde wyglada to tak jakby niebyło nic innego kazdy uwazaten pomysł za konkurencje do czasu zapłaty :D  a celem tego pomysłu jest pobudzenie tego forum

9
Forum / Poważny problem
« dnia: 2009-01-02, 18:00 »
theModders potrzebuje świeżości, wiele osób rezygnuje z tworzenia modyfikacji.
Powody:
-Brak zainteresowania jakimikolwiek modyfikacjami gdyż są one zasłaniane największymi grupami;
-Nikogo nie interesuje to, że młode grupy chcą robić mody do innych gier takich jak Morrowind itp itd (nie mówię już tu o Gothicach)

Dlatego mam pewną wizję, plan, który pomógł by każdej grupie która robi już mody tych nowych jak i tych starszych.

Moim pomysłem jest zorganizowanie Dnia lub Tygodnia screenów tylko poświęconego tematyce jednej modyfikacji na tydzień.

Działało by to na zasadzie, iż odpowiedzialna osoba za modyfikacje zgłaszała by swoją gotowość na takowy dzień przygotowuje screeny, filmy i inne informacje tylko po to by rozreklamować tu na forum swój mod.
W każdym tygodniu pojawiałby się ten temat na 1 miejscu na forum tak, jak było to z dniem screena, osoby odwiedzające theModders od razu by obejrzały taki temat sprawiając, że zainteresowanie modami wzrośnie. Zawsze to inaczej jest, gdy się widzi że zainteresowanie się modami na tym forum jest większe, bo w tej chwili mamy tu monopol. Na tym forum liczy się Czas zapłaty i Mroczne Tajemnice, zapytałem ostatnio pewnego moddera czemu rezygnuje on z publikacji swojego moda na tym forum, on wyraził się tak "Zainteresowanie userów jakąkolwiek modyfikacją do innej gry niż Gothic: Czas zapłaty jest na tym forum zerowe i to forum nie ma przyszłości w tym do czego tak naprawdę zostało stworzone " Czas to zmienić.

Prosił bym teraz o wasze zdanie w tej sprawie:

Kto jest za tym pomysłem i uważa że powinniśmy promować inne modyfikacje na tym forum czy  dalej chcecie by tylko liczyła jedna grupa;

Jeśli zgadzacie się na mój pomysł to powiedzcie sami na ilość dni czy to ma być jeden dzień dzień dla danego teamu i modyfikacji czy to ma być cały tydzień.

Z poważaniem
Xardas17

10
Spacer / Świat 3ds
« dnia: 2008-12-31, 10:00 »
lepiej zastanów się ile ona ma tysięcy poly :D  

max 200 000 g1
max 300 000 - 400 000 g2 ( tu akurat niemam 100% pewnosci czy dobrze podaje)

11
Pytania i problemy / Dziury w meshu po kompilacji
« dnia: 2008-12-30, 22:43 »
Dekster XVII

ten przypadek jest mozliwy tylko wtedy jak AI PORTALE są nie ustawione lub ustawione źle mozna je usunąc i ominąc ten przypadek lub poprawić i cieszyć sie dobrymi efektami w grze

12
Spacer / Drzwi
« dnia: 2008-12-30, 22:38 »
Cytat: GothicGorn link=topic=4848.msg41413#msg41413 date=Dec 30 2008, 21:27\'
Mam dwa pytania:

1. Czy drzwi w Gothic 2 Noc Kruka robi się tak samo lub podobnie jak skrzynie?

2. Jak nazywa się plik mesh z drzwiami?

dobrą sprawą jest to ze w ramach nauki powinieneś sam podejrzeć pliki zen z gothic 2 i patrzeć na to co cię interesuje

AD1
 
NIE

Ad2
Jest ich kilka modeli i niktniewie o który ci dokładnie chodzi

13
Skrypty / Nowa gildia
« dnia: 2008-12-30, 22:34 »
Cytat: Malak link=topic=4849.msg41418#msg41418 date=Dec 30 2008, 22:39\'
Witam wszystkich :(  mam mały problem zrobiłem nową gildię zgodnie z tutkiem.
Odpalam grę przywołuje postać o mojej gildii i wszyskot pięknie postać reaguje na inne gildie potwory itp klikam ,,o,, i teraz kiedy jestem już w ciele mojego nowego npc otwieram okno jego umiejętności i po chwili wywala mnie i wyskakuje błąd.

Czy wiecie może jak to naprawić ??

jak juz mówiłem jest to alternatywna gildia jest to gildia potwora niema ona moziwosci takich jak orginalne 42 gildie gothic 1 dotej pory nie podiołem dalszych prac nad zbadaniem dalszej częsci tej tajemnej wiedzy :D

14
Spacer / Problem z wodą
« dnia: 2008-12-29, 20:51 »
Cytat: Krzycho40040 link=topic=4835.msg41245#msg41245 date=Dec 29 2008, 20:45\'
gdy wchodze do wody spadma odrazu na dno w czym moze byc problem??


jednostronna tafla wody lub zbyt żadka woda ( zbyt mało poly)

15
Skrypty / Magia
« dnia: 2008-12-29, 12:52 »
zainstaluj odnowa gorthic i juz bedzie :lol2:

16
Pytania i problemy / Pliki .ASC
« dnia: 2008-12-26, 15:16 »
aby przniesc istoty z g1 do g2 wystarczy przeniesc skompilowane animacje MDL MAN MSH i MDS

17
Forum / Postulaty
« dnia: 2008-12-25, 12:05 »
W wolnym czasie prosił bym by któryś z administratorów  wysłał mi na pw kto na tym forum ma dojscie do tajnego działu TDM bo tak wogóle się zastanawiam czy ktoś oprucz mnie je widzi

EDIT by Kereth: Dostałeś PW.

18
Spacer / Problem przy zamianie ZEN na MESH
« dnia: 2008-12-25, 00:04 »
Cytat: BlackDragon link=topic=4777.msg40837#msg40837 date=Dec 24 2008, 11:17\'
Mam taki problem: Kiedy uruchamiam w spacerze ZEN, jest wszystko ok, jest ziemia, woda itd.
Skomipilowałem świat z zaznaczoną funkcją Editmode, zapisałem jako MESHES i otwieram ten MESHES a tam niczego nie ma, nawet ziemi i nie wiem co robić. Kombinowałem setki razy i na nic nie wpadłem :)


nic prostrzego problem polega w fragmencie " Kiedy uruchamiam w spacerze ZEN,"
zapewne urchamiasz zen do którego niemasz pliku podstawowego czyli to tak jakbyś odfarł świat dicuricai chciał zamienić na meshes powstaje taki sam efekt tak samo jest gdy kopilujesz świat który ma voby i ty zapisujesz go w 3ds też potem niema nic wniosek niekopilujesz zena który ma już voby oraz do którego niemasz gównego pliku 3ds w razie szczegułowej pomocy polecam moje gg 3967425 pozdro i wesołych świąt

19
Ukończone modyfikacje / [G1] Gothic Wielka Wojna Demo
« dnia: 2008-12-24, 01:06 »
Zamieszczam tu demko wydane specjalnie na święta by umilić wam je

http://www.sendspace.pl/file/wZyzxBO3/

Przy okazji w imieniu całej grupy chciałem życzyć wam Zdrowych i wesołych świąt. By każdy dzień płynął z górki a nie pod górkę. By każdy dzień był lepszy od poprzedniego a w nowym roku spełnienia wszystkich swych marzeń.

20
Spacer / Problem z TriggerScript'em
« dnia: 2008-12-23, 18:11 »
Odpowiedź szybka i na temat nie mam czasu sie rozwarstwiać a więc

SKRIPTTRIGGER.ZEN
http://www.sendspace.com/file/xmsqkx

który wywołuje funkcje :

Cytuj
func void skriptsteuerung()
{
};


aby zadziałał dajesz to w startupie

func VOID STARTUP_... ()  
{
   Wld_SendTrigger("SKRIPTTRIGGER");
};

aby dodac SKRIPTTRIGGER.ZEN do świata przeczytaj tutorial szybkie vobowanie mojego autorstwa.

Pamieaj w 1 zenie tylko 1 taki tiger inaczej masz Crasha :D  

Pozdro

//Edit by Bula: Tagi, tagi QUOTE, CODE!

Strony: [1] 2 3 ... 5
Do góry