Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jaskrowy

Strony: [1]
1
Witam,
poszukuję osób parających się Spacerem w ramach większego lub mniejszego (w zależności od czasu i chęci zainteresowanej osoby/osób) odpłatnego zlecenia. Zainteresowanych proszę o kontakt na Discordzie: Jaskrowy#0131 (bądź w ostateczności GG: 46512865).

2

Dla wielu z nas, seria Gothic jest czymś więcej niż kolejną grą o bohaterze ratującym świat. Jest ona czymś, na czym spora część nas się po prostu wychowała. Nie jeden za dziecka pozwalał sobie odpłynąć myślami do świata Bezimiennego, czując się jakby jego częścią. Z czasem, stało się to rzeczą możliwą. Już około roku 2007 zaczęły ukazywać się pierwsze projekty umożliwiające grę w Gothica przez sieć, jednakże nie oferowały za wiele. Platformą, jaka dała faktyczną nadzieję na przeżycie nowych przygód w tym ukochanym uniwersum był Gothic Multiplayer z roku 2011. Zapoczątkował on erę tworzenia serwerów opartych głównie o trzy filary: Roleplay, Deathmatch i MMORPG. W międzyczasie ukazał się również inny projekt, GMP: Accrescere który to jednak w przyszłości połączył się z GMP. Mimo szerokiego grona fanów i ich wielkiej nostalgii do serii Gothic, projekt Gothic Multiplayer przeszedł wiele problemów - malejąca baza graczy, walki między konkurującymi serwerami, odejście z zespołu osób pracujących przy modyfikacji, czy nawet wyciek kodu źródłowego, co z kolei spowodowało powstaniem cheatów umożliwiających zniszczenie całej rozgrywki na serwerze. Z tych to właśnie powodów część uzdolnionych osób (w tym inicjator całego przedsięwzięcia - V0ID) postanowiła coś z tym zrobić i utworzyła w 2015 roku nową platformę nazwaną Gothic Online. Początkowo platforma oferowała rozgrywkę sieciową opartą o pierwszą część odsłony, jednakże z czasem (na przełomie 2015-2016, dzięki nieaktywnemu już dzisiaj Bimbolowi) powstała wersja na drugą część z dodatkiem Noc Kruka. Od tego właśnie momentu, uznawać można początki Gothic 2 Online jakie znamy w dniu dzisiejszym.

Film prezentacyjny: https://youtu.be/xcSrUCGeAWY

Co w takim razie cechuje ów projekt?
Różnorodność gameplay’u. Praktycznie każdy znajdzie tu coś dla siebie. Czy to znalazłeś się tu, aby stworzyć nowe osady na serwerze typu Survival, a może jesteś zaprawionym wojownikiem, który to chce brać udział w turniejach klanowych w trybie TDM? To nie dla Ciebie? Może chciałbyś napisać własną historię i stać się częścią fabularnego świata Gothic na serwerach Roleplay? Jeszcze nie? Może w takim razie zainteresuje Ciebie możliwość rozwoju własnej postaci na serwerach MMORPG? Jeżeli dalej nie znajdujesz nic dla siebie, to zajrzyj do nas, może znajdziesz swoją niszę i stworzysz coś nowego.
Społeczność, która mimo upływu lat, mniejsza niż za czasów świetności GMP, nie stoi w miejscu, a ciągle się rozwija. Tak jak ongiś wszystkie serwery powstawały na tych samych, standardowych mapach oraz skryptach, nie cechując się niczym szczególnym, tak teraz zespoły w pocie czoła pracują aby tworzyć nowe światy, autorskie skrypty, bogate paczki serwerowe oraz by dać swoim graczom jak największe możliwości.
Grono osób gotowych pomóc w Twoich projektach. Nawet jeżeli jesteś tutaj nowy, albo szukasz odpowiedzi na jakieś pytanie związane z projektem czy z grą ogólnie, na naszym Discordzie na pewno uda Ci się znaleźć odpowiedź na to, czego szukasz.
Możliwość tworzenia skryptów serwerowych za pomocą języka Squirrel, co daje umiejętnemu programiście praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju swojego projektu.
Wsparcie dla ciekawych projektów w postaci pomocy w promocji i utrzymaniu kosztów serwera VPS.

Nie czekaj, wejdź już dziś i przekonaj się sam: https://gothic-online.com.pl/

3
Pytania i problemy / Problem z renderingiem vobów.
« dnia: 2019-04-06, 12:04 »
Witam,
Mam problem z renderingiem vobów na mojej mapie podczas użytkowania czystej wersji G2NK (oczywiście na DX11 problem nie występuje). Jak widać na załączonych obrazkach (link poniżej) przy odpowiedniej odległości widać dany obiekt (screen nr 1; w tym przypadku jest to drewniany płot), jednakże parę kroków w tył i obiekt zanika (screen nr 2) i nie pomaga zwiększenie renderingu po kliknięciu F4 (screen nr 3). Na kolejnych screenach (4,5) widać podobną sytuację (w tym przypadku z drzewem).
Wie ktoś, jak to naprawić?

https://imgur.com/a/dMzIYDa

Strony: [1]
Do góry