Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PanPink

Strony: [1] 2
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2020-11-20, 21:37 »
O kurła! Dawno mnie tu nie było a widzę, że wyszedł już Lobos czyli jeden z ciekawiej zapowiadających się modów obok Przystani Heladii czy Żeglarzy Burz (o tych modach słuch zaginął). Trochę gier mam na warsztacie ale jak będę miał trochę więcej czasu to na pewno zagram.

2
Niby siurek sie unosi, ale pamiętam, ze Fabio zapowiadał chyba Z życia złodzieja 2 i nic z tego nie wyszło. Teraz zapowiedział by miec co robic w czasach koronawirusa. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

3
Gry / Gothic Remake
« dnia: 2019-12-17, 14:56 »
Sama idea zrobienia czegoś z marką Gothic mi sie podoba, choć bardziej wygląda to na reboot niż remake. Taki reboot jak Tomb Raider z 2013 roku, ktory ożywi markę przydałby się Gothicowi. Albo coś takiego co zrobiono z Resident Evil 2, który był co prawda remakem, ale ze sporą ilością zmian uwspółcześniających grę. Jednak taki Gothic powinien się czymś wyróżniać na tle innych współczesnych action erpegów by nie powtorzyc przypadku Arcanii, która była dla wszystkich i dla nikogo jednoczesnie. Pomimo wszelkich udogodnień remake powinien jednak zachowywać ten surowy klimat wczesnego średniowiecza oraz wrażenie osaczenia i osamotnienia w świecie. Pod względem klimatu  póki co najbardziej przypomina Skyrima, nawet pierwszy dialog z Diego zrobiony jest w pierwszej osobie i interfejs miejscami też podobny do tego ze Skyrima. Dialog z Diego żałosny, ta postać wygląda jakby za bardzo jarała się samym faktem bycia tym kultowym Diego z kultowego Gothica. :D I do tego wygląda jakby zostala wyrwana z drugiego Asasyna. Zresztą za bardzo też postacie podkreślają fakt jaka ta kolonia jest niebezpieczna i straszna. W oryginale wypadało to dużo naturalniej, postaci wspominały o tym jakby mimochodem, a o niebezpieczeństwie przekonywalismy się na własnej skórze.

Trochę za dużo bogactwa w tej kolonii. Strażnicy noszą zbyt bogato zdobione pancerze, wszystko jest tutaj takie monumentalne. Jak pokazuje ten krótki filmik, można na UE4 zrobić cos co bardziej wpasowuje się w klimaty G1:
https://www.youtube.com/watch?v=KCSYt7aoNSk


Tak szczegolowo omawiać tego prototypu nie ma sensu, bo większość rzeczy będzie szła do wymiany. Fajnie, że karta postaci wygląda identycznie. Interfejs zbyt rozbudowany, widać, że pod pada, za dużo w tych wszystkich zakładek. Gothic stawiał na prostotę. Chyba najlepszy interfejs z gier PB miał pierwszy Risen, był prosty i przejrzysty jednoczesnie. Minigierka otwierania zamków w ostatecznej wersji pewnie też sie znajdzie. Kierunek w jakim idzie system walki też mi się podoba, bo w For Honor walka była świetna, ale jesli walka bedzie bardziej w stylu Risena 1 to tez bedzie ok.

4
Zainstalować GothicStarter, inaczej PlayerKit.

5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] M#A#D Dubbing PL
« dnia: 2019-09-27, 23:18 »
Mod w porządku, nic specjalnego, ale te 2,5 godzinki można pograc. Zadanka są przeciętne, choć jest jedno czy dwa wyróżniające się, fabularnie też nie jest jakoś ciekawie. Ot, lądujemy w jakimś miejscu i mamy wykonac dla każdego questa. Sam świat jest świetnie zrealizowany, kilka wysepek zawieszonych w powietrzu, wygląda to fajnie. Polski dubbing też jest ok, choć jest kilka nijakich ról. Ciekawostką jest fakt iz zdobywamy tutaj co poziom naprawdę poteżne ilości punktów nauki, co poziom chyba 100PN, więc mozna praktycznie wymaksowac całą postac. Ostatni boss jest słaby, pokonalem go za pierwszym podejściem. Chciałem posłuzyc się przyzwanym demonem czy golemem, ale mnie atakowały.

6
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2019-07-25, 21:26 »
Artwork z Elexa, a ten Stary Obóz to nie jest z jakiegoś Minecrafta albo wersji z CryEngine?

7
Projekty zawieszone i porzucone / [G1] Życie w Kolonii
« dnia: 2019-07-02, 22:48 »
Orkowie na cmentarzysko mogli przecież przyjśc od strony tej cytadeli gdzie pierwszy raz spotykamy Ur-shaka. Ta cytadela jest polączona mostkiem z terenem przed kamienną twierdzą a stamtąd wystarczy zejśc na dół w stronę orkowego cmentarzyska. Poza tym mogli poruszac się w nocy terenów między obozami w kolonii nikt za bardzo nie patroluje. Z tego co pamietam to chyba i tak orkowie pojawili się na cmentarzysku przed Baalem Lukorem i strażnikami światynnymi, w koncu ork pojawia się w wizji a Lukoro mówi, że wyłonili się z ciemnosci.

 Ale fakt w pierwotnych załozeniach podziemi miało być zdecydowanie więcej w końcu twórcy wzorowali się na Ultimie Underworld. http://gothic.arhn.eu/G1/artykulypl/pcgames_5_1998_pl.html

8
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2019-06-20, 18:39 »
Ok, dzięki. :) Próbowalem instalować wczesniej PlayerKita w wersji 2.8. Teraz ściągnąłem jakąś starszą wersję i dla pewności zainstalowałem GMDK i wtedy systempacka wreszcie dało się zainstalować.

9
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2019-06-20, 11:14 »
Kurła, co jest. Chciałem sobie drugi raz zagrać w Ciemności Gordotha, ale System Packa coś nie moge zainstalować. Próbowalem na wersji steamowej i zwykłej płytowej gothica, system packa też sprawdzałem w wersji 1.6 i 1.7, po wybraniu folderu Gothica nie mogę kliknąć ok by przejść do instalacji.

10
Usuń też potwory by gracze nie tracili czasu na walkę i zadania by nie tracić czasu na ich wykonywanie.

11
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Die Garde/Gwardia PL
« dnia: 2019-03-20, 18:01 »
Zamiast marnowac moce przerobowe na takie patologie lepiej spolszczyć modziki wyższej jakości jak Legend of Ahssun czy Zbieracze grzybów.

12
Archiwum / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2019-02-25, 00:57 »
Co to za straszna muzyka? Brrr....

13
Archiwum / [G2NK] Velen DE
« dnia: 2019-02-18, 11:16 »
Kruca, ciekawie sie ten modzik prezentuje. Fajnie wygląda dziennik zadań, no i ogólnie nowe elementy prezentują sie interesująco. Oby znalazla się jakas ekipa, Quasch był jednak niezastąpiony. Odkąd zajął sie kilkoma większymi modami to nie ma komu spolszczac tych mniejszych jak Velen czy Zbieracze grzybów na które swego czasu sie napaliłem.

14
Gry / Seria Dark Souls
« dnia: 2019-02-05, 08:53 »
Niezłe staty albo w DkS 2 zdobywa się tak szybko levele albo nieźle przyfarmiłeś. :D Ja w trojce po 30 godzinach mam jakoś 61 level.

15
Kolejny dobry mod do G2:NK ktorego przejście zajmuje jakieś 2 godzinki. Fabularnie jest klasycznie: król wysyła swojego posłańca by odebrał raport z kopalni, jednak później zaczyna robić coraz bardziej intrygująco. Pierwsza godzina to wybijanie potworków w poczatkowej lokacji i wykonywanie niezbyt ciekawych questow. Plus jest taki ze robi je się szybko. Dopiero później mod nabiera skrzydeł kiedy trafiamy do ruin w poszukiwaniu tytulowego artefaktu. Zagadki trudne nie są ale czasami jest problem by odpowiednio wszystko "zaskoczylo". Nie mogłem na przykład rozwalić tej ściany, dopiero za ktorymś razem zadzialało.  Fajne są te nowinki skryptowe jak pokonywanie przpaści za pomocą łańcucha czy liany. Walka z bossem też jest ciekawie zaprojektowana. Boss ma swoje ataki i wygląda interesująco, ale bez klawisza szybkiego leczenia ani rusz.

Jesli miałbym się do czegos przyczepic to do tego ze na poczatku bohater jest strasznie słaby. Jako królewski posłaniec mógłby mieć przynajmniej te 50 siły i 30 walki bronią jednoręczną. Później dostajemy natomiast niesamowitego boosta w postaci pancerza i broni. Do plusów zaliczyłbym jeszcze nowy kawałek muzyczny i calkiem dobrze wykonane cut-scenki.

16
Gry / Seria Dark Souls
« dnia: 2019-02-01, 00:10 »
No, w kilku grach tak było, ze robiliśmy całą robotę, a później ktoś odbierał nam nasze zasługi albo w ostatniej chwili wykazywał się bohaterstwem jak ten cały Martin z Obliviona. Ale swoją drogą fajny motyw, kiedy slyszymy o Artoriasie, jego dokonaniach, a poźniej okazuje się, że tak naprawdę to nasze zasługi.

Ale do rzeczy. Dark Souls wreszcie ukonczony! To była długa przygoda jeśli liczyc czas kiedy zagrałem po raz pierwszy a było to jakos w sierpniu 2015 roku. Poźniej zacząlem grać w Wieśka 3 i odstawiłem DkS w którym doszedłem jakoś do Blightown. Kilka lat minęło zanim zdecydowałem się wrócić ale oczywiście nie było sensu probować kontynować, lepiej było zaczać od nowa. Dzisiaj przeszedłem praktycznie całe Demoniczne Ruiny, Lost Izalith i ostatniego bossa. Czyli pokonalem 4 bossów, bo Nieustanne Wyładowanie czy jak on się nazywał, pokonałem już dawno temu, po tym jak zabiłem w drugi dzwon. Swoją droga był to jeden z nielicznych bossów, ktorych pokonałem za pierwszym razem. Choć w sumie, gdyby tak to podliczyć to wcale jakoś mało ich nie było, bo o ile pamiętam to za pierwszym razem pokonałem Demona Azylu, Taurusa, Ziewającego Smoka, Strażnika Sanktuarium, Księżycowego Motyla, Pinwheela, Priscillę, Demonów Firesage i Stonogę. Przyznam, że przedostatnia lokacja troche zaczęła mnie wkurzac. Te całe Lost Izalith przeładowane było potworami, poza tym postac zahaczała się o niewidzialne ściany, korzenie, nawet na schodach potrafiła się zaciąć. Szkoda ze wątku cebulowego rycerza nie udało mi się doprowadzić do szczęśliwego końca. Niestety nie spodziewałem się że te galaretowate potworki będą takie silne. Jesli chodzi o Łoże Chaosu to sam boss jest oczywiście na jeden cios, sposobu na jego pokonanie też od razu się domysliłem, ale niestety kilka razy trzeba było zginąć. Nie wiem czy jest możliwe pokonanie go za pierwszym razem, bo podłoga się zapada, korzenie blokują drogę. Na szczęście w tej walce nie trzeba robic wszystkiego od nowa ale i tak samo dostanie się do niego to nie lada sztuka kiedy jednym ciosem może cie zepchnąc w przepaść.

Ostatni boss, Gwyn też łatwy nie jest i dobrze. Najbardziej mnie wkurzalo to, ze ci czarni rycerze po drodze do niego się odradzali, no i sama droga była dość długa i żmudna. Później nawet z nimi nie walczylem tylko omijałem. Przebierałem się w różne pancerze od Szkarłatnych Szat w których przeszedłem niemalze całą grę, przez zbroję Havela, ale ostatecznie udało mi się wygrać w zbroi Tarkusa. Głównie to była walka na przetrwanie, zużyłem wszystkie 20 mikstur. Zauważyłem, że w tej walce latwo popaść w wir ciągłego leczenia się, bo zanim wypijemy miksturę to Gwyn nas znowu zaatakuje, nie dość ze wchodzi na staminę to jeszcze sporo zdrowia zabiera, więc gdy się leczyłem to spamowałem przycisk i wypijałem 3 mikstury. Jakoś udało się wygrać mimo ze bylem lekko wstawiony po ćwiartce czystej. :D
 
Jeśli chodzi o zakończenie to wybrałem to najbardziej oczywiste zjednoczenie z ogniem. Po walce nie bardzo wiedziałem co robić,  w sumie to chciałem zostać Mrocznym Lordem ale nie bardzo wiedziałem jak to zrobić. Może wystarczylo po prostu wyjść z areny? Odruchowo zapaliłem ognisko i tak gra sie skończyła. Troszkę szkoda ze nie było outra w stylu intra, ale cóż. W NG+ jak kiedyś powrócę będzie mozna odkryc pozostałe smaczki, które pominąłem (przymierza, przedmioty) i przy okazji próbowac wymaksowac osiągnięcia. Juz nie będę czuć potrzeby parcia do przodu by wreszcie ukonczyc grę i będzie mozna pofarmić przydatne przedmioty czy składniki do ulepszania broni. Na razie jakos nie czuje potrzeby powrotu, może kiedyś zatęsknię za Lodran. Na razie czeka na mnie DkS 3, Bloodborne i DkS 2.

Swoją drogą ciekawa przygoda to byla, inna niż w typowych grach. DkS to taka mieszanka slashera, hack'n'slasha, action RPG połączona z nietypowym sposobem przedstawiania fabuły. Gre przeszedłem w niecałe 60 godzin na 90 levelu. Gralem piromantą, ale ostatecznie postawiłem na lekkie szaty i claymore, które sprawdzały się przez znakomitą większosc gry.

17
Gry / Seria Dark Souls
« dnia: 2019-01-30, 22:24 »
Jeśli chodzi o mnie to ukończyłem dodatek do "jedynki" Artorias of the Abbys. Calkiem fajny, bo stosunkowo mało tu łażenia i dość często walczy się z bossami. Chyba Artorias sprawił mi najwięcej problemów, tego strażnika Sanktuarium pokonałem za pierwszym podejściem, Manusa i smoka z którymi walczyłem przed chwilką, jakoś za 3-4 razem. No a na Artoriasa potrzebowalem więcej prób. Jego styl walki strasznie skojarzył mi się ze Stróżami Otchłani z DkS 3 z którymi tez niedawno walczyłem, chyba są oni niejako spadkobiercami Artoriasa, co @Aztek?

Ogólnie im dalej posuwam się w DkS 1 i DkS 3 tym bardziej czuje że coraz lepiej ogarniam to uniwersum. Na początku trudno było się w tym połapać. Chyba ogolny zarys fabuły kazdej z części polega na zatrzymaniu nadejścia Ery Mroku i podtrzymaniu Ery Ognia. W każdej z części biegamy po tych samych ziemiach, bo w każdej chyba pojawia się Anor Londo, jednak odstępy czasu to pewnie kilka tysięcy lat. Nawet to królestwo z DLC do jedynki też leżało na tych ziemiach m.in. w Ogrodzie Darkroot.

Aktualnie została mi ostatnia dusza z tych głównych czterech - Łoże Chaosu, no i główny boss.

18
Archiwum / [G2NK] Das schwarze Herz/Czarne Serce PL
« dnia: 2019-01-30, 12:06 »
Dobra, zacząłem sobie drugi raz i tym razem wszystko bylo jak należy. :) Dzięki temu ze jakis fragment ukonczylem mogłem sprawniej przejsc fragment do tej kopalni. Wtedy Aguas mnie zmiatał jednym czarem bo po walce z pełzaczami sie nie leczyłem, później wczytałem jeszcze raz by sprawdzić czy wybór kwestii coś zmienia, a gdy wczytałem znowu coś się pochrzaniło ze skryptami. Teraz dodatkowo się zabepieczyłem robiąc dodatkowy zapis przed kopalnią.

Jeśli chodzi o samego moda to fajny, jeden z lepszych z takich krótkich modów. Ukończenie Czarnego Serca zajęło mi niecałe 2 godzinki. Może Przygód Martina nie przebija, ale jest zaraz za nimi. Ciekawa historia łącząca się z fabulą G2:NK, kiedy Cavalorn wraz z Gaanem jako członkowie Wodnego Kregu wyruszają na jedną z wysp z tajemniczą misją. Zadanka jak na takiego krótciutkiego moda też są ok. Świat jest mały, ale klimatyczny, podobał mi się szczególnie skybox. Niebo miało niespotykany kolor w Gothicu co zadziałało odświezająco i nieco wpłynęło na klimat. Troche dziwnie wygladali ci orkowie atakujący bez broni. Wyglądali jakby chcieli mnie objąć. :P Walka z bossem była ciekawa, co jakiś czas pojawiały się szkielety czy zombie. Nic wielkiego, ale zawsze jakies urozmaicenie od zwykłego naparzania jednego przeciwnika.

Od razu mowie że grałem na poziomie łatwym. Na poczatku zacząłem na normalu, ale zrezygnowałem po tym jak Cavalorna i Gaana miażdżyły poczatkowe wilki i dziki. Wg mnie takie krótkie mody nie powinny sie skupiać na rozwoju postaci, bo nie bardzo jest na to czas i nie ma tez czasu nacieszyc sie, ze jesteśmy koksami. Z drugiej strony akurat w tym modzie nie ma na co narzekac, bo zdobywamy z 7 poziomów, więc mozna rozwinać to i owo. Wyuczyłem się pozyskiwania trofeów u Gaana, 22 pkt. zainwestowałem w siłę, 30 w zrękę bym mógł założyć łuk kompozytowy i 10 pkt na walkę bronią jednoreczną. Fajna jest tez opcja ulepszenia pancerza u kowala czy pomodlenia sie przy kapliczce Adanosa za dusze zabitych zwierząt i ludzi, dzieki czemu wzrastają nieco nasze statystyki obrony.

Jeśli ktoś ma ochotę na krótkiego moda do G2:NK to poza Przygodami Martina polecam i Czarne Serce!

Teraz mam ochote na dłuższego moda więc może tym razem zagram w Insygnia.

19
Pogralem, polaziłem pół godziny i mam dość. Dostałem parę zadań, z nikim już nie mogę o czymś konkretnym porozmawiać, z teleportera też nie można skorzystac. Juz w Klasztorze można było zobaczyc styl waszych modów, gdzie przez pierwsze 2 godziny łaziło się od postaci do postaci by zobaczyć, czy dialog z jedną postacią nie odblokował nowej kwestii u innej postaci. I tutaj jest podobnie. Tu wszystko jest tak nieintuicyjne, że raczej daruję sobie to całe Przeznaczenie i inne mody waszej produkcji. Dialog z postacią A na temat zadania Y odblokowuje kwestie u postaci B na temat zadania X. Tak to wygląda. W Gothicach twórcy nie prowadzili gracza za rączkę, ale wszystko bylo lepiej wyjasniane i bardziej intuicyjne.

Swoją drogą zajrzalem na to całe forum. Śmieszny oszołom z tego całego Memoriusa. Zawsze ma na wszystko wytlumaczenie, nawet merytoryczne uwagi uwaza za hejt. Wygląda to tak jakby chciał wychować sobie grupkę własnych sekciarzy do których wyłącznie kierował będzie swoje mody, którzy będą darzyć go uwielbieniem i nie śmią skrytykować jego modów. Najpierw kieruje mody do "elity", bo inni gracze nie zaslugują by w nie zagrać, a później płacze, ze więcej ludzi gra w rosyjskie mody albo te tłumaczone przez Quascha. :) Na dodatek uważa sie za kogos więcej niż jest i ma coś do posiadaczy smartfonów, najpewniej on jest użytkownikiem kultowej Nokii 3310. :D

20
Gry / Seria Dark Souls
« dnia: 2019-01-25, 10:47 »
@Simen w DkS 2, DkS 3, jak i Bloodborne postać rozwija się u panienki, która stoi w głównym hubie (Majula, Firelink Shrine czy Sen tropiciela). Ma to pewnie związek z tym iz w tych grach od poczatku jest możliwośc teleportowania sie między ogniskami/latarniami. W DkS 1 taka mozliwosc pojawia sie dopiero gdzies w połowie gry.

Strony: [1] 2
Do góry