Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - gekon7

Strony: [1] 2
1
Znikające postacie, niewidzialne tekstury - jakieś porady co zrobić ?

2
Do koncepcji moda pasowałby model postaci z gothic sequel.

3
Mógłbyś wstawić oddzielny link dla gothica 1 i dla gothica 2 ? jestem obecnie poza domem i mam internet z limitowanym transferem, którego nie chciałbym teraz przekraczać, a mam ochote na gothica 1.

Wielkie dzięki, cieszę się, że uwzględniłeś sugerowane zmiany. Świetna robota !

4
Na zwykłym grałem, bez żadnych modów. Może jakiś wyjątkowy błąd.

Nie no ta animacja to jest przeciez tragiczna XD to pierwsze uderzenie z odchyleniem pleców do tyłu jest tak nienaturalne, dodatkowo potem jeśli chcemy uderzyć w bok to szybsze jest machnięcie w prawo mimo, że po pierwszym ciosie miecz znajduje się po prawej stronie postaci (XDDD). 
Plusem jest jakaś nowość w tym przy znużeniu normalną animacją, ale ogólnie to i tak tragedia XD

5
Wykuwanie broni przez tego patcha jest jakieś spierdolone i znika stal z ekwipunku, a nie pojawia się nic w zamian XD.
Jak się dłużej zostawi animacje przy wypalaniu to już pojawia się rozgrzana stal, ale jeszcze nie sprawdziłem jak to wygląda przy kowadle.

Reszta na plus - może poza animacją mistrza 2h.
Nie wiem czemu wszystkie te wymyślone animacje do 2h są tak chujowe (w ret2.0 te kręciołki XDDDD, w l'hiver ta animacja, która jest przedstawiona w tym patchu). Widać jest potrzeba, żeby to jakoś udoskonalić, ale niestety brakuje dobrego pomysłu :D.

6
Czy już wyszła ostateczna wersja AB czy ciągle są jakieś aktualizacje i patche co tydzień ? Ostatnim razem w ret2.0 grałem rok temu, wówczas granie w AB mijało się z celem - co tydzień coś nowego, a chęć aktualizacji mijała się z celem, gdyż dezaktywowała save z poprzedniej wersji.

Jak to wygląda obecnie ?

Jest jakiś spis broni (może być na zagranicznej stronie ofc) ?
@Tizgar
Ostatni czasem grałem postacią pod zręczność + duale. Czy to ciągle najmocniejszy sposób rozwoju w returningu ?

Czy zaszły jakieś zmiany co do mechaniki walki, a mianowicie do kombinacji zależnych od mistrzowstwa w broni ? Pamiętam, że w returningu poziom mistrza broni dwuręcznej wykonywał takie śmieszne kręciołki, dalej tak to wygląda?

7
Zmienili w AB walkę mieczem dwuręcznym na poziomie mistrza ? Przecież te kręciołki z mieczem, prawie że przy sobie, to wyglądają śmiesznie w chuj a poza tym nierealistycznie i nie logicznie (dużo bardziej niż powinno). Nie wiem, kto to wymyślił, ale powinni to usunąć w pierwszym patchu po wprowadzeniu takiej zmiany w stylu walki.

8
Napisałem na WOGu w sprawie wersji i zgodności z 20 i 22 na 24. Zobaczymy co odpiszą.

Post połączony: 2018-11-24, 22:20


JARAM SIĘ!!! Wersja ze wszystkim oprócz skryptów z 24.11


Czym tu się jarać jak w AB tekstury są obrzydliwie brzydkie a mimo to gra laguje i ma opóźnione reakcje w walce. Tym, że masz pasek skrótów, na którym masz tylko 3 przydatne rzeczy ? XDD

9
Bartko ucieka, jak tylko widzi orka, na prawdę weź lepiej się nie udzielaj, bo co twojego posta nie widzę to jakieś głupoty.

10
Poprosiłem harada o możliwość alternatywnego zadania - zabicie bandytów, którzy napadli na Hakona. Zabiłem ich (dokładniej rzecz ujmując to ściągnąłem ich do Laresa, który ich wytłukł). Oddałem questa handlarzowi, mimo to nie mam opcji dialogowej u Harada, nie chce udzielić mi zgody. Ktoś ma jakiś pomysł ?

Jeśli natomiast fakt, że zabił ich Lares, a nie ja jest powodem owego błędu, wie ktoś jak najłatwiej zdobyć broń orka w AB?




Co do wersji 24.11. Jeśli obecnie gram na 22.11 i wgram skrypty z 24.11 musiałbym zacząć gre od nowa ? Nie podoba mi się ta koncepcja "big bugs"

11
Poprosiłem harada o możliwość alternatywnego zadania - zabicie bandytów, którzy napadli na Hakona. Zabiłem ich (dokładniej rzecz ujmując to ściągnąłem ich do Laresa, który ich wytłukł). Oddałem questa handlarzowi, mimo to nie mam opcji dialogowej u Harada, nie chce udzielić mi zgody. Ktoś ma jakiś pomysł ?

Jeśli natomiast fakt, że zabił ich Lares, a nie ja jest powodem owego błędu, wie ktoś jak najłatwiej zdobyć broń orka w AB?

12
@gekon7 Grałem bo już nie gram. Tak więc grałem pod łuki i włócznie (95%2H). Sama technika walki jest taka sama.
Zmieniła się natomiast dostępność włóczni. W 2. rozdziale mamy w Jakendarze chyba dwie, w wieży Kreola jest chyba z wymaganiem 160 zręczności, a na pustyni u goblina dojeżdżającego jakiegoś stwora jest znacznie lepsza (ponad 200 zręki) i bardzo łatwo dostępna.
Nie używałem rapierów, tak więc nic nie mogę powiedzieć na ich temat.

Post połączony: 2018-11-23, 10:34

AB     9.11.2018    ŁUCZNIK

Kilka słów dla osób chcący zagrać łucznikiem na AB z 9.11. Ustawienia gry w linku poniżej:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/4a08d6e7dc8c1c5c

Po skończenie Jarkendaru, trudno było mi się przemóc, żeby grac dalej. Było już łatwo. Po wyczyszczeniu pustyni i całej GD oprócz bagien i powyżej Nowego Obozu, gra stała się już niegrywalna dla mnie. Łatwo to mało powiedziane.
Grałem kiedyś łucznikiem w R2.0 na normalnym bez AB i dopiero to odczułem po zabiciu Azgalota.
Teraz mając o połowę punktów mniej na każdy poziom, gra już stała się zbyt łatwa o wiele za wcześniej. Orka zdejmowałem jedną strzałą, czarnego na trzy a elitę na 5, no może 6.
System walki włócznią na poziomie mistrzowskim jest trochę w/g mnie niedopracowany ale to nie znaczy, że zły. Można bardzo szybko wyprowadzać ciosy, podobnie jest z różdżką.
Nie wiem dlaczego jest taka różnica p/m normalnym a AB, ale jeśli ktoś chciałby grać łucznikiem przy 10PN na poziom, to niech od razu podniesie również siłę i ochronę wrogów - ochronę to na pewno. Na początku może być trudniej ale to tylko z początku, później będzie się lepiej grało.


W zwykłym returningu, włócznie i rapiery miały penetracje armora. W ab nie widzę tego w opisach broni, mają jakieś dodatkowe zalety ?

13
Ja zacząłem grę na tym nowym patchu 20.11 wstawionym wczoraj na wog. Dostaje się 3 lp na poziom i punkty dostaje się za walkę i jest to chyba obowiązkowe. Ja zaznaczyłem, że nie chce systemu SNC a mimo to gram z owym systemem.
Chyba, że wkradł się bug.  Wieczorem odpale jeszcze raz new game i się upewie.
W sumie to może i fajnie będzie z tym zagrać, bo trochę to utrudni całość.

Te włócznie, które wymieniłeś były też w zwykłym returningu, tzn nie wiem czy była ta u kreola, reszta tak.

14
Jakieś zmiany w rapierach, włóczniach i dualach w AB ?

Gram pod zręczność więc inteligencja za bardzo mi nie potrzebna a retoryki mam już chyba 60 pkt.
Trochę żal tych tabliczek bo mam ich sporo w plecaku;(



Grasz pod zręke ale głównie pod łuk czy jednak rapier/spear ?
Mógłbyś się odnieść do mojego pytania ?

15
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-11-21, 10:42 »
Spróbuj wcisnąć [ i ]. Chociaż z tego co się orientuje to w ret2.0 nie pokazuje ilości hp (liczbowej, sam pasek to i owszem) u NPC.

16
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2018-11-21, 00:56 »
Jak usunąć dx11 z gothica 2  ?  Jakoś muszę odinstalowywać czy też usunąć konkretne pliki  ?

17
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-11-19, 16:07 »
Mam problem z dualami, które się bugują. Co jakiś czas bezi wyciąga tylko prawego, lewy ciągle wisi na plecach. Po zdjęciu i próbie założenia ich ponownie mogę założyć tylko prawy. Po jakimś czasie się naprawia i mogę znowu nosić 2. Jednak jest to dosyć uciążliwe, nie wiem jaki jest tego powód. Ktoś wie jak temu zaradzić ?

18
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-11-15, 22:53 »
Mam problem z dualami, które się bugują. Co jakiś czas bezi wyciąga tylko prawego, lewy ciągle wisi na plecach. Po zdjęciu i próbie założenia ich ponownie mogę założyć tylko prawy. Po jakimś czasie się naprawia i mogę znowu nosić 2. Jednak jest to dosyć uciążliwe, nie wiem jaki jest tego powód. Ktoś wie jak temu zaradzić ?

19
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-15, 21:33 »
W którym rozdziale powinienem wykonywać misje z zaginionym bratem ?

20
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-10, 09:48 »
Z trollami walczy sie normalnie. Bijesz ile dasz rade, on cie uderza, bugujesz tylde i dalej bijesz, i tak w kółko.

Możesz użyć karmy, zanim dojdziesz do szponu (tylko dwurwczny szpon, nie ma wersji "włóczni") to nabijesz jeszcze mnóstwo u Beliara.


Mi właśnie chodzi o to, żeby mnje nie uderzał. Nie bije trolli jeszcze wystarcxająco mocno żeby przeżyć kilka uderzeń i go zabić. Na dalszym etapie to i owszem, można tak robić.

Jak sie buguje tylde ?

Strony: [1] 2
Do góry