Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DiegoStach007

Strony: [1]
1
Skrypty / Gra nie czyta pliku potwora
« dnia: 2021-01-12, 01:38 »
Cześć, chciałem dodać nowego potwora z nową teksturą. Więc przekonwertowałem plik asc tego stwora do mds. Skopiowałem plik wilka i go podmieniłem, teraz chciałem grę przetestować i pojawia się problem... Nowe pancerze, postacie pojawiają mi się w grze/wyskakuje błąd. Tutaj nie ma ani błedu, ani zwierze się nie pojawia.


Spoiler

prototype Mst_Default_Jackal(C_Npc)
{
   name[0] = "Jackal";
   guild = GIL_WOLF;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_WOLF;
   level = 6;
   attribute[ATR_STRENGTH] = 30;
   attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 60;
   attribute[ATR_HITPOINTS] = 60;
   attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
   attribute[ATR_MANA] = 0;
   protection[PROT_BLUNT] = 30;
   protection[PROT_EDGE] = 30;
   protection[PROT_POINT] = 0;
   protection[PROT_FIRE] = 30;
   protection[PROT_FLY] = 30;
   protection[PROT_MAGIC] = 0;
   damagetype = DAM_EDGE;
   fight_tactic = FAI_WOLF;
   senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_LONG;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_Packhunter] = TRUE;
   start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
   aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
};

func void B_SetVisuals_Jackal()
{
   Mdl_SetVisual(self,"Jackal.mds");
   Mdl_SetVisualBody(self,"Jackal",DEFAULT,DEFAULT,"",DEFAULT,DEFAULT,-1);
};


instance Jackal(Mst_Default_Wolf)
{
   B_SetVisuals_Jackal();
   Npc_SetToFistMode(self);
   CreateInvItems(self,ItFoMuttonRaw,1);
};


2
MDS i animacje / Gothic Sourcer, Tools na szaro
« dnia: 2021-01-07, 17:20 »
Właśnie też tak próbowałem i nic, nie mam pojęcia czemu.

Post połączony: 2021-01-07, 17:25
Dobra, przeinstalowałem Gothic Sourcer'a i działa, temat do zamknięcia, dzięki za pomoc.

3
MDS i animacje / Gothic Sourcer, Tools na szaro
« dnia: 2021-01-07, 16:29 »
Cześć, od niedawna używam gothic Sourcera i chciałem zdekompilować wolf.mds problem jednak mam taki, że gdy wchodzę w zakładkę tools, to program wyświetla mi opcje na szaro i nie mogę ich uzyć. Znając życie to coś pochrzaniłem, ale przeglądając forum nic nie znalazłem na ten temat

4
Dobra, samoistnie to rozwiązałem, na początku wyzwalacza trzeba dać "end trigger", to jakby ktoś potrzebował ;)

5
Hej, tworzę kampanię do Warcrafta trójeczki, albo próbuje zrobić... W każdym razie, mam problem, https://imgur.com/LZEPccg
chodzi o tekst mówiony przez Footmana, odpala się on, po wejściu w region, jednak gdy robię taki skrypt:
https://imgur.com/R5NA2kM to w grze powiela mi się tekst tyle razy, ile jednostek weszło mi w region. Np. 3 Footmanów i heros, wtedy pojawia mi się 3 razy pierwsza linijka tekstu, a potem druga tyle samo razy, zwyczajnie skrypt się zapętla, więc mam pytanie. Jak zrobić, aby odpalił się dialog po wejściu w region, ale uaktywnił się tylko raz.

6
Materiały / Tekstury Tramisa
« dnia: 2018-07-21, 02:56 »
Moge je wykorzystac w Modzie Wojownik?

7
Materiały / Zbroje by Polish BYdlak
« dnia: 2018-07-20, 23:58 »
Moge wykorzystac textury do moda wojownik?

8
Materiały / Tekstury Dageta
« dnia: 2018-07-20, 23:53 »
Hej wiem ze to juz 2 lata ale czy moge wykorzystac te textury w modzie do G1 Wojownik? Bo robie klasztor boga Hevantusa (Takiego jakby Innosa) obok wiezy mgiel i potrzebuje textur :)

9
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2018-07-18, 23:50 »
Witam, :) chciał bym przedstawić moje pierwsze teksturki zbroi i nie tylko, do gothic 2. Mam nadzieję że wam się spodobają, piszcie i oceniajcie. :D No to jedziemy...


Zbroja rycerza:



Pancerz Gomeza:



Pancerz z jaszczura:



Zbroja paladyna:



Zbroja Myrtańska:



Zbroja Narni:



Super Zbroja:



Zbroja z magicznej rudy:



Maska poszukiwacza:



Targowisko:



Moge wykorzystac te zbroje w moim modzie do G1 Wojownik? Oczywiscie w autorach dopisze ze te textury to twoja roboto :)

10
Materiały / Tekstury Grim'a
« dnia: 2018-06-04, 17:57 »
A te tekstury (Pancerze głównie) To działają w jedynce?

Strony: [1]
Do góry