Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Parzival

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Edycja Rozszerzona
« dnia: 2023-12-03, 13:25 »
Trzymam kciuki. Bo Gothic 2 NK potrzebował właśnie takiego rozbudowanego świata. Dzięki za Twoją pracę i powodzenia ;)

2
Dzięki za opinię :) Gorszy pod względem poziomu trudności? :D

3
O widzisz, dobrze, że zauważyłeś! Wczoraj pakowałem paczkę na nowo i musiało mi się pomieszać. Już zmienione ;)

4
Zaktualizowany link do pobrania - teraz działa.

Więcej informacji i ogólna, dodatkowa zajawka o modzie na blogu GothicModyfikacje.pl: https://gothicmodyfikacje.pl/2023/11/14/gothic-2-hardcore-gothic-challenge-pl/

5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Król na zamku
« dnia: 2022-05-02, 10:29 »
Dostępne również na Spine.

6
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Król na zamku
« dnia: 2022-04-24, 18:52 »

Wersja 0.5.6 PL

Ostatni mod moddingowej kariery.

Gothic 2 Król na zamku pojawił się już dwa lata temu, ale wciąż był rozwijany. Minigierka z potencjałem, lecz wciąż w wersji testowej (dlatego tak bardzo potrzebne są testy <3 ). Na początku był pomysł by zrobić coś podobnego do Gothic 2 Battle of the Kings, ale plany potoczyły się całkiem inaczej. Mechanika zbierania ekwipunku ze skrzyń okazała się być bardziej interesująca i krok po kroku mod powstawał aż do dziś.

Opis modyfikacji:

Pewien władca pośmiertnie otrzymuje szansę odkupienia swoich win. Przyjdzie mu wypełnić misję uwolnienia dusz, które za karę zakute zostały w ludzkie ciała.

Cechy modyfikacji:


  •     Wybór klasy postaci i jednocześnie jej wyglądu.
  •     Pięć poziomów trudności.
  •     Crafting.
  •     Zdobywanie ekwipunku poprzez plądrowanie skrzyń rozsianych po całym zamku.
  •     Budowa struktur obronnych.
  •     Najmowanie najemników.
  •     Unikalny rozwój postaci poprzez tabliczki i eliksiry.

Najczęściej zadawane pytania:

Wszystkie odpowiedzi znajdziesz w dzienniku po rozpoczęciu gry.

Czy mogę dać jakiś feedback po zagraniu w moda?

Oczywiście! Każdy feedback jest bardzo potrzebny by mod mógł być jeszcze bardziej rozwijany! Modyfikacja co jakiś czas zyskuje kolejne aktualizacje, każda opinia czy zgłaszanie błędów pomaga w rozbudowie Króla na zamku.

Gdzie mogę znaleźć let's play?

Tu: https://gothicmodyfikacje.pl/2022/04/24/gothic-2-krol-na-zamku/

Screeny:

Spoiler

Info dla developerów: Zainspirował Cię pomysł? Chcesz go rozwijać? Chętnie przekażę Ci skrypty, przynajmniej się nie zmarnują.

DOWNLOAD:

7
@Zmierzch Problem w tym, że ta twoja "rekrutacja" to kolejne, wybujałe marzenie gracza o zawojowaniu sceny moddingu swoim WIELKIM, WSPANIAŁYM I UNIKATOWYM MODEM. Nie bronię tobie oczywiście marzyć i nie odmawiam zaangażowania, ale jeśli naprawdę chcesz stworzyć swój mod to mierz siły na zamiary. Napisałeś, że jesteś scenarzystą, masz plan itd. - jednocześnie jednak sam przyznajesz wyżej, że:
(...) pisałem to bardzo szybko i przez to odmawiacie to super macie podejście do sprawy.
Chcesz zachęcić ludzi do współpracy przy modzie, a sam nie pokazujesz, a nawet przyznajesz że nie podchodzisz do tego poważnie... Nie sądzisz, że takie podejście sprawia, że wydajesz się mało wiarygodny?
Może przemyśl sobie to wszystko na spokojnie.


Nie to nie marzenie wiem ile trzeba pracy jak bym nie miał pomyslu mam całkiem fajny lecz nie każdy umie programować za to znam się na tworzeniu fabuły. Rozumiem że poprzez tworzenie pomyslu na mod to wyglada twoim zdaniem ze ktos go zrobi dla mnie nie to nie bedzie dla mnie tylko dla graczy. Każdy bedzie mógł w niego pograć o ile zdołam uzbierać grupe a co do samego pomysłu chce usunąc cała starą fabułę wiekszość npcków trzeba zrobić  nowe umiejętności które bedzie trzeba napisać od 0 nie znajdziesz gotowego skryptu pod mój pomysł. Mogę cie w zupełnosci zagwarantować że mod byłby jednym z najlepszych. Nie potrzebuje jakiegoś materiału z youtuba żeby coś wymyślić. Co do mojego pomysłu może co nieco zdradzę żeby udowodnić że pomysł juz jest większość już tez mam przygotowane. I może i potrzebuje pomocy ale nie nie wmawiam że mam ekipe i że coś zostało już zrobione. Zaczynam od 0 i mam nadzieje ze to wyjdzie jeżeli tego nie widzicie i nie chcecie pomóc to sobie darujcie bo niestety nic tutaj nie wprowadzacie zadnego pomysłu do pomocy też sie nie zgłosiliście. Co do samego pomysłu zostanie na początku zmieniony w wampira. Khorinis od jakiegoś czasu jest atakowane nocą ponieważ tylko w tedy mają bonusy do ataku są szybsi silniejsi. Pijąca krew z ludzi daje punkty doświadczenia będzie można ulepszać dzięki temu bohatera zupełnie nowe zakończenie nad którym jeszcze pracuje jednak już nie długo bedzie wiadomo chce żeby bezi mógł tez zmieniać w wampiry innych graczy robić taką swoją armie na końcu bedzie musiał zmierzyć się z ala drakula 1 wampirem który jest najsilnieszy ze wszystkich i ma sporo pod wampirów czyli ludzi których on zmienił i są mu posłuszni. Wampiry które bezi miałby zmienić również będą jak taka armia nekromanty dzięki runie lub czymś innym będzie ich wszystkich wzywać za dnia będzie zwykłym graczem. Podczas nocy każdy mieszkaniec równiez bedzie chodzić do domu tak żeby nie został zatakowany także bedą misje aby dostać się do takiego ala bunkru ludzi żeby ich zmienić zabić lub wbić po prostu nowe punkty nauki. myślę że to wystarczy jest to tylko część tego co chce zrobić pewnie nie jednemu gra wpadnie do gusta coś nowego średniowiecze itp. Po samych nowych umiejętnościach można stwierdzić ze gre trzeba bardzo przerobić napisać samemu sporo skryptów także po to szukam tej ekipy. Jednak jeżeli macie pisać brednie typu czy mam jakiś plan jak widać mam jest już tego tyle że programista bedzie mial robote na pół roku.

Chcesz robić moda? Dużego moda? No to ruszaj dupę na kanał chipa17 i inne i ucz się jak to ogarnąć. Z tego co zauważyłem chcesz zrobić takie rzeczy które nie wiem czy znawcy Uniona daliby radę zrobić, bo silnik Gothica to jest jeb*** klocek. A jako że jedyni "Unioniarze" olewają Cię ciepłym moczem to życzę Ci powodzenia  :lol:

Chcesz serio zrobić tego moda? Ogarnij wszystko sam  [Skrypty, Design, mapę z Khorinis, z moda Valendor, albo inną z WoGa] i mierz siły na zamiary. Ogranicz projekt do kilku konkretnych mechanik i zademonstruj jakiś konkretny prototyp. Pokaż jakiś gameplay. Jeśli będzie kozak prototyp i pokażesz że faktycznie Twój pomysł jest "zajebisty" to znajdzie się ekipa która Cię w tym wesprze, proste. Przed Tobą długa droga. Powodzenia.  :lol:

8
Czy to normalne że w wieży Xardasa na starcie jest warg?

Został tam postawiony specjalnie by sobie na starcie zbyt łatwo nie przywłaszczyć pasa na siłę i roślin dla Constantina ;) Ale to jedyna "trudniejsza" bestia na początku ;)

9
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Randomizer Deluxe PL
« dnia: 2021-02-19, 20:38 »
Ech. Oni powinni z tego zrobić jakiś konkretny dopracowany projekt, a nie wypuszczają co jedna wersję z kilkoma usprawnieniami. Jakiegoś moda roguelike w Gothic mogliby zdrutować :lol:

10
Nasz kolega pewnego razu powiedział że bardzo chciałby zobaczyć taką podstawkę, lub L'Hivera utrudnionego w dobrym smaku. Więc pomyśleliśmy że zrobimy mu świetny prezent :D Mod jest ciężki. Ale jak się dobrze pomyśli, poeksploruje i będzie się grało zbierając większość rzeczy (bo wszystko ma swoją wartość) to jest do przejścia nawet dla przeciętnego zjadacza chleba. Osobiście przeszedłem od A do Z grając łowcą smoków pod łuk. Jest ciężko, ale jaka satysfakcja później :D

11

Twórca L’Hivera: Unknown111
Twórcy polskiej lokalizacji L’Hivera: Gizmor, BGB
Platforma: Gothic II NK

Modyfikacja została wykonana przez Itharu Team w składzie:

  • Parzival Z - kierownictwo projektu, skrypty, drobna grafika, testy
  • Kruk - skrypty, testy
  • Gawaan - testy
  • Simpkin - testy


Opis:

Jest słaby i wiele zapomniał... Ale żyje, powrócił! Te słowa są kwintesencją całej modyfikacji. Może i Bezimienny bohater żyje, ale nie na długo. Jego osłabienie, po kilkutygodniowym leżeniu pod stertą głazów, da mu się we znaki. Śniący ostatnim krzykiem rozpaczy przywołał potężną armię zła... Kto okaże się silniejszy? Czy wybraniec Innosa zdoła znów uratować świat? To się okaże! Przejmij stery i pokaż na co cię stać!

“Hardcore Gothic Challenge” jest niedużym rozszerzeniem klasycznego G2NK. Nie dodaje nowych zadań, czy innego zbędnego contentu, lecz utrudnia graczowi przejście gry na wiele sposobów, m.in. zwiększenie liczby potworów, cen w handlu, czy też wzmocnienie statystyk wszystkiego co się rusza. Modyfikacja zmieniła kompletnie starcie ze smokami, aby było bardziej satysfakcjonujące.

Dodatkowa zajawka: https://gothicmodyfikacje.pl/2023/11/14/gothic-2-hardcore-gothic-challenge-pl/


Cechy modyfikacji:

  • brak zbędnego nowego contentu
  • wysoki poziom trudności
  • w wielu pustych miejscach z L’Hivera, teraz można znaleźć coś nowego
  • zmieniony balans
  • zachowany system nauki z L’Hivera


Screeny:

Spoiler



Instrukcja:

  • Jeśli nie posiadamy Playerkita/GothicStartera, pobieramy go stąd, po czym oczywiście instalujemy.
  • Pobieramy modyfikację Hardcore Gothic Challenge, korzystając z hiperłącza umieszczonego na dole posta.
  • w wielu pustych miejscach z L’Hivera, teraz można znaleźć coś nowego
  • Wrzucamy pliki do odpowiednich folderów
  • Uruchamiamy modyfikację programem GothicStarter (znajduje się on w folderze System w głównym katalogu gry Gothic II: Noc Kruka).



12
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Ultimate Randomizer PL
« dnia: 2021-02-15, 18:44 »
Ta modyfikacja to kozak, jednak trochę przesadzona, gdyby to było zrobione normalnie że losowy content w skrzyniach z jakiegoś przedziału itp to by było spoko. Że np. słaba skrzynia to słaby content i mało go. Takie rzeczy to się nadają na minigierki jak np to:
https://www.youtube.com/watch?v=9GlV65QulvI

13
Pytania i problemy / Pętle i opóźnienia
« dnia: 2021-01-13, 14:55 »
Pobaw się z FrameFunctions z Ikarusa ;)

14
Ukończone modyfikacje / [G1] Renegaci Prolog
« dnia: 2021-01-12, 12:03 »
Fraps zadziałał, dzięki. Screeny standardowo w folderze z modem :)

Gościu. Daj je na jakiś hosting np. imgur.com i wrzuć do pierwszego posta. Bo nikomu nie będzie się chciało specjalnie pobierać ssów, by zobaczyć jak to wygląda...

15
Ukończone modyfikacje / [G1] Renegaci Prolog
« dnia: 2021-01-07, 00:39 »
Dorzucę cegiełkę od siebie:


16
Ukończone modyfikacje / [G1] Renegaci Prolog
« dnia: 2021-01-06, 19:03 »
Dobra przeszedłem co tam miałeś do ogrania (rzecz jasna do pewnego momentu, bo Sam wszystko uniemożliwił). A więc tak.

Najpierw co do poprawy:
- Fabuła leży, pojawiamy się z dupy i nawet nie wiadomo co tam w zasadzie robimy przy tej kopalni, dopiero przy rozmowie z tym szkodnikiem cuś tam można się dowiedzieć.
- Zadania takie sobie, przynieś podaj pozamiataj, nie trzeba się zbytnio przepracowywać, rozbuduj to ładnie, a będą z Ciebie ludzie :lol:
- W zadaniu z Samem nie wiadomo do jakiej skały go podprowadzić, przez co nie udało mi się skończyć moda...
- Brak jakichkolwiek wyborów czy konsekwencji.

Plusy:
+ Niektóre dialogi były średnie, ale i tak wyższy poziom niż w Mrocznych Tajemnica, więc props.

Podsumowując. Jak na pierwszy mod... Nieźle jak na żółtodzioba. Rozwijaj to bo ma potencjał, jak ciekawe poprawisz co napisałem czyli głównie: rozbudujesz fabułę i wątki, dodasz rozwój postaci, wybory i konsekwencje to będzie nawet git :lol:

17
Ukończone modyfikacje / [G1] Renegaci Prolog
« dnia: 2021-01-06, 18:05 »
Dodaj jakieś screeny ;)

18
Wygląda nawet nieźle. Może KIEDYŚ zagram.

19
Skrypty / Jak spolszczać mody?
« dnia: 2020-12-03, 22:01 »
Poszukaj na forum lub popytaj na Bractwie Spolszczenia. Chyba dało się to jakoś zrobić, ale zdecydowanie najprościej by było gdybyś dostał skrypty od twórców moda.

20
Skrypty / Jak spolszczać mody?
« dnia: 2020-12-03, 19:33 »
Pewnie dlatego że mod korzysta z Ikarusa.

Strony: [1] 2 3 ... 6
Do góry