Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wolfer

Strony: [1]
1
Witam. Wrzucam do wglądu moje ostatnie pracę w 3d.










2
Mam chyba jakiś inny błąd O.o dalej powtarzam, że u mnie błąd pokazuje się, nawet gdy świat posiada mniej niż 1k ścianek, ale jest z moda. Przy pełnych mapach typu newworld czy colony, nie miałem takich problemów. Co dziwne błąd nie występuje przy mapach inportowanych z innych gier, spoza gothica.

3
Pamiętam jak ciąłem newworld z l`hivera, w blenderze. Miałem ten sam problem.
Najprawdopodobniej Blender sobie nie radzi z dużą ilością podwójnych face`ów (liście, woda itp.).


Cytuje swoją wypowiedź

"niezależnie od jej wielkości 1,5mb czy 33mb"

Sugestia - błąd ten mam niezależnie od wielkości mapy, nawet przy małych skrawkach on się powiela.

4
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z błędem związanym z edycją poprzez blender z mapami z modów. Mianowicie, odpalam mapę z moda w blenderze (niezależnie od jej wielkości 1,5mb czy 33mb) to przy zmianie w Edit Mode na Face/ściany oraz Edge/linie, blender momentalnie mi się zawiesza. Oczywiście próbowałem czekać kilkukrotnie nawet do kilku godzin, ale na nic to się zdało. Oczywiście próbowałem edytować mapę na upartego także przez usuwanie Vertices/punktów, ale przy zaznaczeniu ich delikatnie większej ilości blender znowu mi się ścina i zawiesza na dobre.
Oczywiście próbowałem problem odwrócić, wpierw zaznaczyłem face/ściany i edge/linie, ale problem powielał się, jak przechodziłem w Edit Mode po importowaniu mapy do blendera.

Posiadam wszystkie potrzebne wtyczki, blender bezproblemowo działa w trybie Edit Mode na chociażby pełnej mapie Colony.zen (35mb). Nawet przy zazneczeniu 1/2 mapy przy ściankach, liniach i punktach, blender mi się nie zawiesza... Oczywiście tylko podczas ładowania, czyli na jakieś max 5 min.

Jakieś sugestie w kwestii rozwiązania problemu?


Słyszałem, że @Preriowy ścierwojad dobrze się orientuje w tym, więc jak cóś to go oznaczam

5
Jeśli chodzi o spolszczenie jest "OK", głównie dzięki dubbingerom (którzy dobrze brzmią, a kwestie się stale powtarzają - tu Kubacza, który mówi raptownie 2 słowa na zmianę - odgrywa postacie od ulepszeń itd). Kwestie dialogowych było niewiele (więc nie wypowiem się na temat włożonej pracy - działa i to się liczy), tutaj raczej więcej błędów od strony twórców, którzy nie rozwikłali błędy pokroju przenoszenia dialogów do nowej gry (gdy kończymy grę w trakcie rozmowy z jakimś npc'em i zaczynamy nową grę, oraz w momencie rozmowy z uczonym, gdy kończy on dowolne ulepszanie). Jedyne co to dalej zostało tandetne odgłosy z oryginału "no chodź", "masz za swoje" itd. Które są WIELKIM MINUSEM. W każdym modzie słyszę te jebane odgłosy tego samego dubbingera z oryginalnej gry. Wiem,że się "czepiam" ale już pierdolca idzie dostać,słysząc tym bardziej inne głosy postaci...

Sam mod jest całkiem, całkiem. Jedyne co to miałem mase bugów z jednostkami. Pokroju, jednostki magów i wojowników stały w hq, podczas, gdy król walczył przed hq samotnie (i to często prowadziło bezpośrednio do porażki), magowie, którzy stali przy ścianach, zamiast szturmować, czy największy mój ból to najemnicy (mówię, o tych których właśnie sobie kupimy i mają lecieć do kopalni), którzy siedzą na dupie w hq i dosłownie patrzą na walke, do póki się nie zakończy i dopiero wtedy "ruszają". Nie wiem także, jak działa ulepszenie "pełnia życia" bowiem nie widziałem, by jakakolwiek jednostka się leczyła. Chciałem także przetestować najlepsze bonusy w każdej frakcji, ale z kilku rund, może dwa razy wykupiłem te ulepszenie, a chwile potem przegrałem/wygrałem, więc nawet nie mam pojęcia, czy ta losowość działa poprawnie. Do błędów dochodzą także strażnicy... nie ważne w jakiej rundzie ich kupie i czy ich ulepsze... nigdy nie bronili... Szkoda, że dostępny był i tak tylko jeden strażnik ;/ (fajnie jakby serio działał). Uciążliwe kwestie wyboru dialogowych, gdy wymieniamy większość ilość punktów chwały za złoto i musimy stale się powtarzać, oraz (chyba celowe) nacisk, na regluarne ulepszanie czegoś. Bowiem,jeżeli karzemy kowalowi robić pancerze i zrobi nam więcej niż 3 bez ulepszenia... zostają one w eq i od ulepszenia dostajemy nowe pancerze i licznik nam się ZERUJE - czyli musimy uzbierać 3 nowe pancerze, a stare są nie przydatne. Dla mnie dużym minusem jest wielkość mapy, męczy, że słychać siedząc w hq, jak biją się w drugim hq lub w połowie drogi, przez co co chwile sprawdzałem czy w hq  moim nie ma przeciwnika, do tego rundy trwają bardzo błyskawicznie miejscami (czyli przez długi czas potrafi być wyrównana walka, w pewnym momencie wygrywasz i tracisz wojsko na królu przeciwnika, nagle tracisz jednostki i ci w minutę nie całą do hq wbija cały oddział i giniesz... no srlsy?).

Kończąc - mimo wielu błędów (nie wszystkie są przez Polską część i nie wszystkie przez twórce - niektóre są przez ułomność silnika gry) moja ocena jest dość pozytywna.  W końcu jakiś mod który nie każe nam iść z punktu A do punktu B, zabić cel C, podnieść rzecz D, otworzyć rzecz F... Więcej takich.

6
Muzyka / Papczu Lee- Rap o golemie
« dnia: 2017-12-13, 23:54 »
Wrzuć jeszcze raz. Link nie dostępny.

7
Jak coś to napisz do mnie na discordzie - Wolfer (Raivos)#8733

Moja próbka głosowa - https://cdn.discordapp.com/attachments/336960828429565964/357951044627595284/wolfer_dla_DFS.m4a

8
Problem jest następujący - obiekty zanikają w odległości 10 metrów w grze (npc'ty, voby itd.). Wiem, że istnieje komenda na zmienienie tej odległości rysowania, bo dawniej zdarzało mi się ją używać.

Jeśli chodzi o:
set clippingfactor - ustawia odległość mgły i rysowania bryły mapy
zfogezone - nie wiem co robi, nie działa (usuwa tylko mały efekt mgły)

9
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2017-08-15, 21:34 »
Osobiście nie działa mi to.

Używam laptopa z win 10 64 bit, z kartą graficzną AMD Radeon HD 7400 Series. Błąd jest następujący:



W pliku Gothic.ini mam ustawione video na:

zVidResFullscreenX=1440
zVidResFullscreenY=900
zVidResFullscreenBPP=32

Czyli względnie poprawnie. Ktoś ma jakąś sugestie jak to można naprawić?

Strony: [1]
Do góry