Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Notron

Strony: [1]
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-26, 21:29 »
Istnieje możliwosć zagrania w moda z DX11? Jeśli tak to jak go zainstalować? Próbowałem zarówno wersje dx11 g2 jak i g1 ale nie działa żadna

2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-21, 19:04 »
@Fabio  proponowałbym dodać do listy propozycje do zrobienia aby po pobiciu handlarza znikały mu itemy tak jak w Gothic II, bo w ten sposób można zbyt łatwo wzbogacić się w jedynce i gra staje się za łatwa, proponuję także dać Bliźnie nieśmiertelność do 4 roździału albo zmienić dmg jego broni dlatego że jest to najsilniejsza broń jednoręczna w grze a można ją mieć już w pierwszym roździale, podobnie z Krukiem jego miecz też jest dosyć dobry a no i fajnie było by móc przekuć uriziel na jednoręke np u Stone. Ogólnie mi się zajebiście gra na tym porcie dużoo lepiej niż na normalnym g1, gratki :)

3
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-05-15, 18:28 »
@Fabio zainstalowałem ale nadal mam ten sam problem :/  Moda instaluję na czystego gothica + nk z fixem i playerkitem ale po filmikach na chwile pokazuje się tło startowe i po chwili wywala acces violation a po nim ten błąd

[spoiler] ======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User:  Win10,  CPUType: 586,  Mem: 2048 MB total, 2048 MB free
Startup Options:-game:Port.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:005E6545 (0x00000001 0x19144020 0x1914A980 0xFFFFFFFF) Gothic2.exe, zCSkyControler_Outdoor::zCSkyControler_Outdoor()+805 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zSky_Outdoor.cpp, line 1524+35 byte(s)
0023:006BB7D6 (0x00000000 0x19144020 0x05FB4FA8 0x00000000) Gothic2.exe, oCSkyControler_Barrier::oCSkyControler_Barrier()+38 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oBarrier.cpp, line 1047
0023:0077EF12 (0x00000000 0x19144020 0x0135FBF0 0x00827F5B) Gothic2.exe, oCWorld::oCWorld()+402 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oWorld.cpp, line 274+52 byte(s)
0023:0076FCE6 (0x00000000 0x0135FC6C 0x0082E6F0 0x00000000) Gothic2.exe, oCObjectFactory::CreateWorld()+70 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oObjFactory.cpp, line 84
0023:006C10A0 (0x0135FC6C 0x0042533A 0x00400000 0x013836D9) Gothic2.exe, oCGame::Init()+64 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 714
0023:6ADFC597 (0x00400000 0x013836D9 0x0135FE90 0x0025C000) SHW32.DLL, UnionCore::CUnion::DefineCRTVersion()+1111 byte(s)
0023:0042533A (0x05FB4FA8 0x0082F0EC 0x00000001 0x001F03E6) Gothic2.exe, CGameManager::Init()+1738 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 566+147 byte(s)
0023:00781882 (0x0000002C 0x0016A0CC 0x00000031 0x00000000) Gothic2.exe, MainProg()+66 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\Phoenix.cpp, line 110
0023:00503270 (0x00400000 0x00000000 0x013836D9 0x0000000A) Gothic2.exe, HandledWinMain()+928 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1169
0023:00502DFD (0x0135FE94 0x00000000 0x013836D9 0x0000000A) Gothic2.exe, WinMain()+141 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1054+17 byte(s)
0023:6ADFBE0E (0x00000004 0x0000FFFF 0x000000B8 0x00000000) SHW32.DLL, UnionCore::CUnion::ApplyPatches()+878 byte(s)[/spoiler]

4
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-05-14, 22:44 »
Było by miło bo już pobrałem z 5 wersji jak nie więcej i dalej nie działa ciągle ten sam błąd xD

5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-05-12, 22:44 »
Do prawidłowego działania należy coś doinstalować? Na zwykłym G2NK wywala mi taki błąd:

6
Witam, chciałem dodać aby po dołączeniu do jakiejś gildii przez bohatera styl chodzenia zmieniał się, jednak gdy do PC_HERO wlepiam:

   if (hero.guild == GIL_KDF)
   {
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Mage.mds");               
   }           
   else if (hero.guild == GIL_SLD)
   {
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Relaxed.mds");               
   }           
   else if (hero.guild == GIL_MIL)
   {
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Militia.mds");               
   }   
   else if (hero.guild == GIL_PAL)
   {
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Militia.mds");               
   }

To nic się nie dzieje przy zmianie gildii, jak zrobić taką zmianę stylu chodzenia?

Strony: [1]
Do góry