1
Pytania i problemy / Różowe tekstury w blenderze
« dnia: 2019-11-30, 21:50 »
Dobra dzięki za pomoc
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Jak na razie to usunąłeś tylko odstępy, które i tak nic nie zmieniają... jedynie wygląd tego wszystkiego.Wiem ale tam jak dobrze rozumiem to koleś się coś czepiał o ten odstęp
No a co w tej linii otwieasz? bo nie widzę tam funcji, aniifa ani nic.Chyba że jestem na tyle głupi że nie rozumiem co ten użytkownik miał na myśli
W Gothic 1 możesz dodać odpowiedni warunek w pliku B_CheckDeadMissionNPCs. Wtedy nie musisz używać tick tocka (jest dużo szybciej i wydajniej).wpisałem warunek mający kończyć moje zadanie (CH1_ZabijMnie) wydaje mi się że to tak powinno wyglądać i pytam się jaki popełniłem błąd
func void B_CheckDeadMissionNPCs ()
//Diese Funktion checkt im ZS_Dead, ob eine Mission durch den Tot eines NSCs obsolet geworden ist.
{
if (Hlp_GetInstanceID(Org_844_Lefty) == Hlp_GetInstanceID(self))
{
if (Lefty_Mission == LOG_RUNNING)
{
B_LogEntry (CH1_CarryWater, "Po śmierci Lewusa problem wody chyba sam się rozwiązał.
Nigdy nie lubiłem tego człowieka.");
Log_SetTopicStatus (CH1_CarryWater, LOG_SUCCESS);
LeftyDead = TRUE;
};
};
};
{
if (CH1_ZabijMnie == LOG_RUNNING) && (NPC_isdead(ODL_123_Weirdo))
{
B_LogEntry (CH1_ZabijMnie, "Weirdo zdechł");
Log_SetTopicStatus (CH1_ZabijMnie, LOG_SUCCESS);
};
};
func void B_CheckDeadMissionNPCs ()Zspy wcześniej wskazał że to ten plik (B_CheckDeadMissionNPCs) bo i tylko ten edytowałem
//Diese Funktion checkt im ZS_Dead, ob eine Mission durch den Tot eines NSCs obsolet geworden ist.
{
if (Hlp_GetInstanceID(Org_844_Lefty) == Hlp_GetInstanceID(self))
{
if (Lefty_Mission == LOG_RUNNING)
{
B_LogEntry (CH1_CarryWater, "Po śmierci Lewusa problem wody chyba sam się rozwiązał.
Nigdy nie lubiłem tego człowieka.");
Log_SetTopicStatus (CH1_CarryWater, LOG_SUCCESS);
LeftyDead = TRUE;
};
};
};
{
if (CH1_ZabijMnie == LOG_RUNNING) && (NPC_isdead(ODL_123_Weirdo))
{
B_LogEntry (CH1_ZabijMnie, "Weirdo zdechł");
Log_SetTopicStatus (CH1_ZabijMnie, LOG_SUCCESS);
};
};
{
{
if (CH1_ZabijMnie == LOG_RUNNING) && (NPC_isdead(ODL_123_Weirdo))
{
B_LogEntry (CH1_ZabijMnie, "Weirdo zdechł");
Log_SetTopicStatus (CH1_ZabijMnie, LOG_SUCCESS);
};
};
};