Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Rivet

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Spacer / Spacer - wnętrza budynków
« dnia: 2023-09-16, 21:55 »
Dokładnie w tym leżał problem, dzięki za pomoc!

2
Spacer / Spacer - wnętrza budynków
« dnia: 2023-09-16, 17:40 »
Dobry, zrobiłem prosty model wieży z wnętrzem w blenderze (bez portali), weksportowałem jako .3ds i otwarłem spacer.NET, problem w tym, że w spacerze nie renderuje się wnętrze wieży. Jeśli ten sam plik .3ds zainportuję znowu do blendera to wnętrze tam jest. Ktoś wie może co może być przyczyną?

3
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.3 PL
« dnia: 2023-08-24, 22:50 »
Nie spodziewałem się, że ktoś przetłumaczy wersję 1.3. Miłe zaskoczenie, dobra robota!

4
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2023-05-27, 15:58 »
Jak wygląda sprawa z texturami modelu świata/vob'ów - zostawiacie te z oryginału i czy dodajecie jakieś nowe na potrzeby nowych elementów świata (nowe budynki ect.)? Pytam pod kątem kompatybilności z textures pack'ami.

5
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-02-24, 18:18 »
@Fabio Nie wiem, czy to jest odpowiednie miejsce żeby zadać to pytanie, ale co tam. Mógłbyś wyjaśnić o co chodzi z tym, że dużo osób czuje taką niechęć do uniona, o ile rozumiem, że ikarus/lego po prostu powodują masę problemów, to union z perspektywy kogoś "z zewnątrz" wydaje się być nienajgorszy. A jeśli można zrobić coś szybciej i to działa, to po co robić to bardziej czasochłonną metodą?

6
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2023-02-21, 20:21 »
Przyznam ładnie się to prezentuje. Planujecie przerabiać też inne lokacje?

7
@Mika 123 Siedzę na tym forum już wystarczająco długo (podobnie jak osoby mówiące o tym nieszczęsnym obozie przy czarnym trollu), żeby wiedzieć, że zapowiedzi podobnych modów było od groma i przeważnie kończyło się to w podobny sposób - mod albo nie wychodził, albo był kompletnie nieprzemyślany i nie wnosił nic czego nie byłoby już w innych modach. Nie mówię, że nie powinni tworzyć kolejnego addona, niech sobie robią co chcą, ale wstawiając tutaj post z zapowiedzią muszą pogodzić się z tym, że ludzie będą krytykować (konstruktywnie, czy też nie) ich pomysły jeśli są tak bezsensowne jak ten obóz 2m od czarnego trolla.

Co do dołączenia do magów wody, chyba dawno nie grałeś w NK. Saturas po przybyciu do Jarkendaru zmienia podejście do Bezimiennego o prawie 180°. Zwłaszcza po pokonaniu Kruka mówi wprost bohaterowi, że niewątpliwie jest on wybrańcem, więc w najgorszym razie w tym momencie można by umożliwić zostanie magiem wody. 

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.1u PL
« dnia: 2021-11-16, 09:06 »
Z tego co wiem obie szaty korzystają z tej samej tekstury co wersja bez kaptura.

9
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.1u PL
« dnia: 2021-11-16, 08:47 »
Może to trochę łopatologiczna metoda, ale sprawdź jak nazywa się model danej szaty (edit focous), otwórz .vdf moda goman'em i wyeksportuj plik .mdm z podfolderu anims.

10
Czyli czeka mnie kurs blendera. Dzięki za pomoc!

11
Znalazłem ostatnio w odmętach Internetu kilka modeli pancerzy do G2, wrzuciłem je go gry i wszystko niby pięknie działa z tym, że po ich założeniu broń jest trzymana w złym miejscu (jak na ss niżej). I tu pojawia się pytanie, czy da się to w relatywnie prosty sposób naprawić?

Spoiler

12
@alieniksior Z tego co pamiętam te drzwi powinny się otworzyć jak do Ardei wrócą mieszkańcy.

13
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-11-23, 15:07 »
Czy Górnicza Dolina też zostanie podmieniona na tą z l'hiver'a, czy zostawicie oryginalną z Wasteland Mod'em?

14
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.1u PL
« dnia: 2020-11-23, 09:02 »
@grand90 Opcje -> ustawienia gry -> dalej -> dodatkowe parametry

15
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2020-09-01, 21:53 »
@VVrongVVay Mógłbyś opisać jak trzeba edytować pliki .ini, żeby skrypty Ninja działały z Dark Sagą?

16
Co trzeba zrobić po wykonaniu zadań: Fałszywy umowa i zabawki królewskie? Po rozmowie z Karrypto nie mam żadnego innego zadania do wykonania, nikt w Vengardzie nie ma żadnej nowej linii dialogowej.

17
nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale po wyzwoleniu Gothy i wykonaniu zadania od Elrica dotyczącego orkowego patrolu, to mam mam z nim później kwestię dialogową, która nazywa się [PL], a po kliknięciu w nią, dostaję misję o tej samej nazwie i treści.

Podbijam pytanie mam dokładnie ten sam problem.

18
Z góry przepraszam jeśli pytanie zostało już zadane, ale przeszukiwanie tego wątku to czysta tortura.

Czy wymagane jest uruchamianie gry przez ModStartera, czy można przez skrót Gothica 3?

19
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.1u PL
« dnia: 2020-04-16, 19:53 »
@Komachi

1. Bodajże Brian i Hodges
2. Przyzwij sobie jedną z postaci pomocniczych, zobacz statystyki broni i sam oceń.
3. Tak jak wyżej
4. Jak napisał Simen, od pewnego momentu gry te niezmienne 10PN jest bardziej opłacalne niż w zwykłym NK, więc  jeśli nie bawisz się specjalnie w zaklinanie, lub nie jesteś magiem to PN ci nie brakuje.
6. Udźwig da się wyłączyć w opcjach

20
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition v1.1u PL
« dnia: 2020-04-04, 13:12 »
@orc-shammy 

1. Przeinstaluj grę;
2. Playerkit jest zbędny;
3. Nie musisz instalować osobno systempacka i 2.6fix bo są w instalatorze Lhiver'a;
4. Zainstaluj najpierw Lhiver 1.1u PL, a dopiero potem DX11;
5. Jeśli po tym gra dalej miałaby jakieś problemy to doinstaluj systempack 1.8.

Strony: [1] 2 3 ... 6
Do góry