Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Anoax

Strony: [1] 2
1
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-27, 14:58 »
wejdzie Othello mod i pozamiatane nawet po mod fixie :)

https://www.youtube.com/watch?v=8O43sj0m1zs

Ale ty wiesz, że Mod Fix jest czymś innym niż ten twój Othello? Mod Fix jest dla tych ludzi którzy chcą zagrać w czystego Gothica bez błędów, a nie jak Othello rozszerzyć grę. Nie można tych modów w jakikolwiek sposób porównywać. Co najwyżej Othello może konkurować z Edycja Rozszerzona/Banda Quentina, albo na przykład Światem Skazańców, albo Ludźmi z Górniczej Doliny, aostatecznie z Mrocznymi Tajemnica i, ale nie z Mod Fixem który ma za zadanie jedynie kompletnie naprawić wszelkie błędy gry. Więc w skrócie, Tak nie umywa się, ale czy to powód do podnoszenia tematu? No jak to wygląda? Modyfikacja ktora kompletnie remasterujace grę i ja rozszerza vs modyfikacja naprawiająca błędy. Nie ma co, ale przeciwnika sobie dobrałeś wyśmienicie. Tak czy siak w tym pojedynku Dawida z goliatem i tak wybieram to pierwsze, a potem zobaczymy.

Post połączony: 2020-08-28, 07:49
Ok sory poprawka, zapoznałem się z modem. Teraz jestem pewny że na pewno w niego nie zagram xD pomijając trochę przeszkadzająca ilość roślinności, to myślałem że będzie jakoś rozszerzać grę fabularnie, w aktualnym momencie to nie zbyt tam jest, jeśli będzie ok, ale jeśli nie no to raczej nie zagram. Lubię modyfikacje które dokończą fabułę lub ja rozszerza, albo takie które zostawia Gothica w spokoju z usprawnieniami taki np mod fix czy update pack, ale ten pod? Jesli nie wprowadzi nic do fabuły konkretnego to poczekam aż ktoś wykorzysta tego moda w swojej modyfikacji i doda fabułę. Jeśli tak zostanie jak jet to tylko baza, a baz pod mody nie lubię jakoś.

2
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-27, 01:17 »
Ale będzie paczuszka zawierająca wszystkie featury nie? :D

3
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-26, 13:48 »
Ugh, rozyjski. Wybacz ale mimo nauki tyle lat w szkole znam jedynie parę słówek :/

4
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-26, 10:21 »
Dobra bo odchodzimy od tematy wątku xD

Generalnie na koniec, czy ten mod fix jest kompatybilny z z Golden Master i Gothic Alpha?

5
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-25, 23:41 »
To znaczy, że ta modyfikacja poprawia wszystkie błędy gry, ale nie dodaje nic od siebie? Czy przywraca usunięty kontent etc?

6
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-25, 14:17 »
Szkoda tylko pawbuj że ten Gothic MOD fix tylko po rusku :/

Post połączony: 2020-08-25, 14:17

7
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-24, 23:00 »
W sensie no, w moim przypadku nic się nie stało. Nie wyskoczył żaden dialog i nie mogłem questa ukończyć. Nie wyrzucił broni ani nic. Jeśli tak to ma wyglądać to trochę za duża ta losowość :/ Po za tym głupie jest to, że wystarczy wrócić do Świstaka i prosić go o dodatkowe 10 bryłek po czym dialog o wyganianiu nas się nie pojawia, skoro miał zamiar nas od początku wyjebać na hajs no to powinno tak zostać ew dać 50% szans na to że tak się stanie za każdym razem gdy chcemy od niego ten miecz jeśli już chcemy by była jakaś losowość. Jednak wolałbym żeby tak działo się zawsze. W końcu zdziwiło mnie to że jest kompletnie inaczej, ale w sumie fajne to jest, bo quest się urozmaica i pasuje to do klimatu kolonii. Bo mam wrażenie po latach że wiele osób w kolonii karnej jest po prostu zbyt grzecznych jak na teren w którym się znajdują, po za niektórymi tak na prawdę. Też w sumie pomyślałem właśnie, że może by tak parę starych questów mogłoby być niewykonalnych bo nie płacimy strażnikom za ochronę. Np nie będą chcieli z nami rozmawiać. Pomysł pojawił mi się po tym co opisałem wyżej.

+ Tak na koniec. Graham. Gdy wyciśniemy od niego mapę i będziemy chcieli z nim pogadać, wydrze się na nas wszystkimi możliwymi tekstami. Nie wiem, ale chyba tak samo jest przy wyciąganiu broni. Nie wiem czy ktoś ci mówił, bo nie przeglądam wątku, bo jest masa postów w nim.

8
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2020-08-24, 22:34 »
ruscy grają w jedynkę dość często. Stworzyli nawet najlepszy non content patch do tej gry (Gothic Mod Fix), który bije inne tego typu produkcje na głowę.

Nawet od twojego? :lol:

9
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-24, 13:25 »
Też miałem problem z tym, że nie miałem w ogóle dialogu z fiskiem o mieczu oczywiście po odpaleniu questa. Rozpoczęcie gry od początku zażegnało ten problem, nie wiem co innego mogłoby go zażegnać, a tym bardziej co mogło go wywołać. Bawiłem się trochę zwiększeniem dystansu pojawiania się postaci, może to dlatego? I tak zapytam, to jest coś co było w grze już jeśli chodzi o to że kazał się nam wynosić, czy ty to dodałeś bądź przywróciłeś?

10
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2020-08-23, 02:10 »
Nie wiem czy to tu mam pisać. W necie nie ma rozwiązania, Więc pomyślałem że tu wrzucę. Wersja 1.27.6.

Gdy mamy questa "Miecz dla Świstaka" i damy Fiskowi 100 sztuk złota, oszuka nas i powie że nie potrzebujemy tej rudy. po czym dostajemy expa i informację z zapytaniem gdzie jest miecz. Jak mniemam to przez moda. Chciałbym zapytać czy na tym się quest kończy, czy mogę wykonać  to jakoś? Nie ma w skrzyniach tego miecza, ani nie można mu go ukraść, nawet z drugim poziomem otwierania zamków i kradzieżą, a także skradaniem się. Wcielałem się w niego patrzyłem ekwipunek, nawet zastanawiałem się czy może Świstak nie ma, albo czy możemy iść do huno. Mimo wszystko, nie ma nigdzie zasugerowane gdzie może być ten miecz. Chyba że w dzienniku, to zobaczę.

11
Ukończone modyfikacje / [G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
« dnia: 2020-08-21, 21:39 »
@Anoax Wygląda tak samo bez DirectX 11 tylko tylu świateł, bez cieni i bez wypukłości ;) Kontrast trochę popsuł mi program, nie wiem dlaczego, ale z każdym filmem mi się tak dzieje. Więc na żywo ten kontrast wygląda trochę lepiej. Prezentacji innej nie będzie.

Post połączony: 2020-08-21, 05:56

Ależ mnie nie chodziło o nową prezentacje, po prostu skoro mówisz że wygląda to tak a nie inaczej, to zaufam, bo w końcu ty tworzyłeś tą paczkę <3

12
Archiwum / [G2NK] Yet Another Unofficial Patch
« dnia: 2020-08-20, 23:59 »
Czy jest jakaś możliwość byś zrobił takiego patcha do Gothica pierwszego? Czy może uważasz, że mody które już są są wystarczające?

13
Ukończone modyfikacje / [G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
« dnia: 2020-08-20, 23:28 »
Jestem bardzo zainteresowany tym mix'em tekstur, ale nie będę wstanie grać na DX11, więc czy dałoby radę pokazać jak wyglądają tekstury bez niego? Bo generalnie z DX11 na prezentacji przeszkadzały mi teksty podłoża które wyglądają tak jakby miały być 3D, a wyglądają moim zdaniem średnio, a drugie to kontrast który mnie po prostu boli w oczy, dlatego DX11 u mnie odpada bo wiem że to przez niego. Abstrachując już kompletnie od tego że mój komp po prostu nie utrzyma DX11. Tak więc byłaby możliwość pokazania jakichś screenów albo nagrań na wersji bez DX11?

14
Zastanawiam się nad Opuszczoną Kopalnią... Nie można zrobić z tego czegoś w stylu easter egga? Aka gdzieś w kolonii będzie <nazwa przedmiotu(niestety nie wiem co to mogłoby być)> która da nam dostęp do kopalnii, albo coś w stylu że w drugim rozdziale jaja królowej pełzaczy by nie wystarczyły i trzeba by było zebrać ich więcej z opuszczonej kopalni. Mógłby być z tego ciekawy wątek, bo żeby dostać się do opuszczonej kopalni trzeba by było zrobić zadanie dla Gomeza ew trzebaby było okraść jakoś gomeza albo kogoś zabić itp itd. Wydaje mi się to bardzo Gothicowe.

15
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-08-04, 02:10 »
"Innowacje wpływające na grę" i "Lekkie zmiany w rozgrywce" O co konkretnie chodzi?

16
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2018-05-13, 18:50 »
btw twój UP wymaga do działania Nie oficialnego patcha?

17
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2018-03-27, 02:39 »
Chwilkę mnie nie było, jak idą prace? :3

18
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2018-02-21, 19:47 »
Tej to może zaprzestańmy w ogóle robienia modów do Gothica? Przeciez i tak nikt nie zagra bo ta gra jest zabugowana i stara :v Wcale gothic nie ma rozbudowanej dużej społeczności i wcale to nie tak że ci ludzie nadal się udzielają, Wcale.

19
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2018-02-14, 07:25 »
tej, zeskaluj ścierwojada tak że zawsze ma cię na 4 hity, a ty go mieczem nie ważne jakim musisz uderzyć 4 razy. "Logic" xD

20
Łatki / Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2
« dnia: 2018-02-12, 21:47 »
Zepsuje to zamysł twórców którzy tak to zaprojektowali że poziomy przeciwników się nie skalują.

Strony: [1] 2
Do góry