Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Surmax

Strony: [1] 2
2
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 23:20 »
MEM_PtrToInst = _^    ?

3
Myślałem że gra ci wyświetla stary model. Nie doczytałem :(
Jak tak to zainstaluj System Packa tak jak pisał Bogdan Zwei
Na DX11 i z tym modelem to przy 1 zębaczu będzie muliło :D

Tak z ciekawości jaki limit poly ma ZenGin bez SystemPacka?

4
Usuń skompilowany model.
Jak włączysz gre to pokaż screena :)
Zajebisty model. Już nie mogę się doczekać.
PS: ile poły ma oryginalny model?

5
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2016-07-30, 22:55 »
Ty przynajmniej Ikarusa ograniasz :D
Spoko

6
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 22:53 »
Już trochę ogarniam. A co to jest zBOOL?
Bool to skrót od typu zmiennej boolean?
Czyli może przybrać true lub false?

7
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2016-07-30, 21:58 »
Zamiast tu http://dl1.worldofplayers.ru/games/gothic/patches/systempack/g1classic-systempack-1.1.exe
To wejdź tu http://dl1.worldofplayers.ru/games/gothic/patches/systempack/
Albo nawet głębiej. Poszukaj. Jestem na telefonie wiec szukanie nie jest zbyt komfortowe.

8
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 21:55 »
A można stworzyć WP skryptami?
Bez Spacera

9
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 21:46 »
I do czego np. mogę użyć tego pointera?
Jedyne funkcje w których był potrzebny waypoint to wymagały tylko jego nazwy czyli String

10
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 21:34 »
To jak mam się tam dostać?

11
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2016-07-30, 21:32 »
Usuń plik z url pobierania i będziesz miał cały katalog SystemPacków

12
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 21:29 »
Ai_unequipweapons

I jak znajde ta funkcje to co mam zrobić?
Pisze z telefonu wiec nie mam jak zobaczyć co się znajduje w funkcji

13
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 21:17 »
A spotkalem sie z czyms takim gdzie ptr=xxxxxxxxx
Miał dużą liczbę, i wtedy skad wiecie ze to akurat ta liczba?
Jak je odnajdujecie. Juz wiem to jest adres a skad go bierzecie?

14
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 21:08 »
A do czego może być pointer nie licząc klasy?

Post połączony: 2016-07-30, 21:10
Cytuj
4. Skąd wiecie o ile trzeba zwiększać ptr by zmodyfikować kanały RGB mgły?

15
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 21:05 »
Czyli to zamienia int'a w instance?

16
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 20:58 »
Jakoś tak to rozumiem.
Jeśli =ptr nie dziala to mam użyć =_^(ptr)

Ale dlaczego ptr przeksztalca sie w instance?

17
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 20:54 »
Coś czaję.
Ale jednego nie wiem
Cytuj
   _^ to MEM_PtrToInst, czyli przekształca wskaźnik w instance. 

18
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 20:46 »
Aaa.  To po prostu jest zapis bajtowy? Lub bitowy(nie wiem jaki :D)
A jeśli dam +5 to wywali błąd? A skąd mam wiedzieć jaki ma adres to co mnie interesuje?

Edit: Co to jest _^ ?

19
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 20:33 »
Mylicie mnie :/ :P

A co to są tak zwane "adresy"?

20
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-07-30, 20:30 »
1. Już rozumiem, znalazlem temat Ikarusowe Float
2. MEM_WriteInt (ptr+16, mkf(R));      W tym przypadku zmienna przyjmuje wartość zmiennej R?
3. Dalej nie czaje :(
4. Też nie rozumiem :/
5. 50/50 rozumiem :D

Jest coraz lepiej. Jeszcze 10 odpowiedzi i bede rozumial Ikarusa. :trollface:

Strony: [1] 2
Do góry