Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ravofficial

Strony: [1] 2 3 4
1
Pytania i problemy / Kody do Gothica 3
« dnia: 2019-05-02, 11:42 »
Witam , zna może ktoś kod do Gothica 3 na "Wycięte serce smoka" luba na "Embarla Firgasto" ? Są to przedmioty nie pochodzące z podstawki lecz z pathy a dokładniej z tego co mi wiadomo to z Quest Packa dlatego nie ma na nie kodu na wszystkich stronach które odwiedziłem. A jeśli nikt nie zna kodu to może jak go pozyskać (tak jak w G2 czy G1 Edit focus ), ponieważ posiadam jeden egzemplarz w ekwipunku .

2
Skrypty / Zapis Moda
« dnia: 2019-03-17, 00:24 »
Okej instalując program w innym dysku zadziałał sam gothic. Teraz najprawdopodobniej psuje mój folder data. Po wrzuceniu go do folderu z grą wywala ten błąd. Ale przed całkowitym wywaleniem tego błędu to jedyne co edytowałem to dialog jednej postaci, którą teraz wywaliłem całkowicie i nadal jest ten błąd...

Post połączony: 2019-03-17, 10:27
Teraz to mnie zniszczyło totalnie to G2MDK mi psuje Spacera. Odinstalowałem i wszystko śmiga ale nie wrzucę teraz swojego świata....

3
Skrypty / Zapis Moda
« dnia: 2019-03-11, 19:16 »
Ja posiadając fixa i syspatch nadal mam ten błąd. No nic może kiedyś ktoś znajdzie na to sposób i dokończę moda :D

4
Skrypty / Zapis Moda
« dnia: 2019-03-09, 23:11 »
Czyli jak rozumiem , przez tyle lat moddowania Gothica nikt nie poradził sobie z tym błędem ? Ehh..... ja to mam zawsze pecha.

5
Skrypty / Zapis Moda
« dnia: 2019-03-08, 22:31 »
Gdy zobaczyłem ten błąd to od razu próbowałem zgodności.

6
Skrypty / Zapis Moda
« dnia: 2019-03-08, 21:37 »
No niestety nie pomogło nadal błąd z linku powyżej ....

7
Skrypty / Zapis Moda
« dnia: 2019-03-08, 20:09 »
Mam pytanie odnośnie zapisania mojego moda. Mam zamiar przeinstalować Gothica 2 NK jednak nie chciał bym utracić stworzonych tam postaci dialogów ect. Czy wystarczy ze za pomocą GothicVDFS to spakuje i po przeinstalowaniu rozpakuje ? Nie tracąc nic ? Mam zamiar to zrobić ponieważ nikt na forum nie jest w stanie mi pomóc z tym błędem spacera....
https://themodders.org/index.php?topic=29894.msg1349961#lastPost

8
Spacer / Spacer Error Assertion Failed
« dnia: 2019-02-24, 00:32 »
Wiecie może jak naprawić ten błąd podczas próby uruchomienia Spacera ?
https://imgur.com/a/TwvORkj

9
Wiecie może jak naprawić ten błąd podczas próby uruchomienia spacera ?
https://imgur.com/a/TwvORkj

10
Gdzie dokładnie to zmienić próbowałem już w 3 miejscach ni nic.
https://imgur.com/a/ZW3c8Qp

Post połączony: 2019-02-19, 21:42
Aha, i jeszcze chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakaś funkcja która sprawdza czy potwory nie żyją.
chodzi mi o zadanie w stylu zabij te wilki po drugiej stronie jeziora  to pogadamy.

11
A okej, a co do zatrzymania się postaci . Masz jakiś pomysł dlaczego ?

12
Skrypty / Jak zacząć mododanie Gothic Returning
« dnia: 2019-02-17, 23:35 »
Może i sam za dużo o modowaniu nie wiem, jednak podstaw uczyłem się z poradników na YT.
na przykład skryptów  od czip17
=> 
https://www.youtube.com/watch?v=9FdM9MHCneQ

A spacera od Sier4a
=>
https://www.youtube.com/watch?v=H2rI4gPafE8

A returning na 99,9% takie rzeczy jak postacie ma spakowane. Więc trzeba je rozpakować.

13
Tutaj masz kod z dialogu
//*********************************************************************
// Info zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_3004_Marcus_zad   (C_INFO)
{
npc         = RAV_3004_Marcus;
nr          = 996;
condition   = DIA_RAV_3004_Marcus_zad_Condition;
information = DIA_RAV_3004_Marcus_zad_Info;
permanent   = False;
description = "Chcę co was dołączyć, możesz mnie poprzeć ?";
};

FUNC INT DIA_RAV_3004_Marcus_zad_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_zad_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_15_00"); //Chcę co was dołączyć, możesz mnie poprzeć ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_54_01"); //A dlaczego miałbym to zrobić ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_15_02"); //Każdy ma jakieś problemy, może mogę Ci w czymś pomóc w zamian za aprobatę ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_54_03"); //Nie, u mnie wszystko w porzątku. Ale zgodzę się żebyś do nas dołączysz jeśli udasz się na polowanie.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_15_04"); //Nie jestem zbyt doświadczony w walce. Tutejsze potwory na pewno mnie rozszarpią.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_54_05"); //Pójdę z tobą. Wystarczy mi, żebyś nauczył się podstaw obserwując moje ruchy.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_15_06"); //No dobrze, jeśli nie mam innego wyboru.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_54_07"); //Powiedz kiedy będziesz gotów.

Log_CreateTopic (TOPIC_pol, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_pol, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_pol, "Aby otrzymać aprobatę od Marcusa muszę udać się z nim na polowanie.");

};
//*********************************************************************
// Info polowanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_3004_Marcus_pol   (C_INFO)
{
npc         = RAV_3004_Marcus;
nr          = 995;
condition   = DIA_RAV_3004_Marcus_pol_Condition;
information = DIA_RAV_3004_Marcus_pol_Info;
permanent   = False;
description = "Wyruszmy na polowanie.";
};

FUNC INT DIA_RAV_3004_Marcus_pol_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (hero, DIA_RAV_3004_Marcus_zad))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_pol_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_pol_15_00"); //Wyruszmy na polowanie.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_pol_54_01"); //Jesteś pewny ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_pol_15_02"); //Tak.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_pol_54_03"); //A więc w drogę !

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;

B_LogEntry (TOPIC_pol, "Zgodziłem się wyruszyć na polowanie. Mam nadzieję, że przeżyje.");
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
AI_StopProcessInfos(self);
};


//*********************************************************************
// Info polowanie koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_3004_Marcus_kon   (C_INFO)
{
npc         = RAV_3004_Marcus;
nr          = 994;
condition   = DIA_RAV_3004_Marcus_kon_Condition;
information = DIA_RAV_3004_Marcus_kon_Info;
permanent   = False;
description = "Dobrz, przeżyłeś.";
};

FUNC INT DIA_RAV_3004_Marcus_kon_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (hero, DIA_RAV_3004_Marcus_zad)) && (Npc_GetDistToWP (self,"POL_15") < 10 )
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_kon_Info()
{
    AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_kon_54_00"); //Dobrz, przeżyłeś. Mam nadzieję, że się czegoś nauczyłeś.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_kon_15_01"); //Myślę, że tak.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_kon_54_02"); //W takim razie do zobaczenia w obozie.

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
B_GivePlayerXP (XP_pol);
Npc_ExchangeRoutine(self,"Start");
};
Tutaj masz kod postaci


instance RAV_3004_Marcus (Npc_Default) //Türwache Onars Haus
{
// ------ NPC ------
name = "Marcus";
guild = GIL_SLD;
id = 3004;
voice = 7;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 4); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / NORMAL /COWARD

// ------ Nałożona Broń ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, itmw_schwert4);
EquipItem (self, ITRW_BOW_M_01);
CreateInvItems      (self, ItRw_Arrow, 300);


// ------ Inwentarz ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ Wygląd ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Normal02, BodyTex_N, itar_djg_crawler);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
// ------ Istotne talenty NPCa ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Talent walki ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 60); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_3004;
};

FUNC VOID Rtn_Start_3004 ()
{
TA_Sit_Bench (08,00,22,00,"MYS_02");
TA_Sleep (22,00,08,00,"BED_03");
};
FUNC VOID Rtn_Guide_3004 ()
{
TA_Guide_Player         (08,00,23,00,"POL_15");
TA_Guide_Player (23,00,08,00,"POL_15");
};



A tutaj film jak to wygląda
https://www35.zippyshare.com/v/to5iLR9z/file.html

Post połączony: 2019-02-17, 18:21
A i gdzie mam dodać to B_GetLearnCostTalent żeby zadziałało

14
Dodałem mojej postaci tą funkcje
FUNC VOID Rtn_Guide_3004 ()
{
TA_Guide_Player         (08,00,23,00,"POL_15");
TA_Guide_Player (23,00,08,00,"POL_15");
};

Chodzi tu o polowanie. Jednak gdy dojdzie do 1 potwora i go zabije, to się zatrzymuje i się już nie rusza.Dopiero wcielenie się w niego i odsunięcie na pewną odległość a następnie wcielenie się znów w bohatera to naprawia. Nie działa wczytywanie. Tak WP są połączone

15
Dobra tylko mam kolejne pytanie. Co trzeba dopisać, żeby na początku sprawdzało czy mamy punkty nauki.
Bo wygląda to teraz tak, że klikam naucz mnie otwierania zamków, płacę mu hajs za naukę , on mówi swój dialog i na końcu dodaje brak ci doświadczenia. A hajsu już nie ma.
//*********************************************************************
// Info zlo
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_3004_Marcus_zlo   (C_INFO)
{
npc         = RAV_3004_Marcus;
nr          = 998;
condition   = DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_Condition;
information = DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_Info;
permanent   = True;
description = "Naucz mnie otwierać zamki!";
};

FUNC INT DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_Condition()
{
if (Npc_GetTalentSkill  (other, NPC_TALENT_PICKLOCK) == FALSE) && (Npc_KnowsInfo (other, DIA_RAV_3004_Marcus_Nauka))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_15_00"); //Naucz mnie otwierać zamki!
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_54_01"); //Najpierw złoto.
if (npc_hasitems  (other, itmi_gold) >= 200)
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_15_02"); //Masz tutaj 200 sztuk złota.
B_giveinvitems(other, self,  itmi_gold, 200);
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_54_03"); //Dobrze, a więc słuchaj.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_54_04"); //Klęcząc przy zamku, należy łagodnie obrócić wytrych, w lewo lub w prawo.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_54_05"); //Jeśli obrócisz go zbyt szybko lub zbyt mocno - złamie się.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_54_06"); //Jednak z czasem nabierzesz wprawy w posługiwaniu się tym narzędziem.
B_TeachThiefTalent (self, other, NPC_TALENT_PICKLOCK);
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_54_07"); //Potrzeba do tego wiele uczucia i intuicji. No, i kilka dobrych wytrychów.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_54_08"); //Pamiętaj jednak że, niektóre skrzynie są jednak zabezpieczone zamkami, dającymi się otworzyć tylko przez użycie odpowiedniego klucza. Wtedy nawet nie masz co próbować.
}
else
{
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zlo_54_02"); //Próbujesz mnie oszukać chłoptasiu. Spadaj stąd !
AI_StopProcessInfos(self);
};

16
Robiłem to na podstawie dialogu cavalorna
//*********************************************************************
// Info luk
//*********************************************************************
var int RAV_3004_Marcus_Merke_Bow;
//---------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_RAV_3004_Marcus_luk   (C_INFO)
{
npc         = RAV_3004_Marcus;
nr          = 997;
condition   = DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Condition;
information = DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Info;
permanent   = False;
description = "Pokaż mi jak używać łuku.";
};

FUNC INT DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_RAV_3004_Marcus_Nauka))
{
return TRUE;
};
};

func VOID DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Choices ()
{
Info_ClearChoices (DIA_RAV_3004_Marcus_luk);
Info_AddChoice (DIA_RAV_3004_Marcus_luk, DIALOG_BACK);  // 179 linijka

Info_AddChoice (DIA_RAV_3004_Marcus_luk, B_BuildLearnString(PRINT_LearnBow1, B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_BOW, 1)) ,DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Bow_1);
Info_AddChoice (DIA_RAV_3004_Marcus_luk, B_BuildLearnString(PRINT_LearnBow5, B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_BOW, 1)*5) ,DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Bow_5);


};
func void DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_RAV_3004_Marcus_luk_15_00"); //Pokaż mi jak używać łuku.
AI_Output (self, other, "DIA_RAV_3004_Marcus_luk_08_01"); //Pewnie. Co chcesz wiedzieć?

RAV_3004_Marcus_Merke_Bow = other.HitChance[NPC_TALENT_BOW];

DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Choices ();
};


FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_luk_BOW_1 ()
{
B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_BOW, 1, 90);

DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Choices ();
};

FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_luk_BOW_5 ()
{
B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_BOW, 5, 90);

DIA_RAV_3004_Marcus_luk_Choices ();
};
Jednak coś jest tutaj źle ponieważ w 179 linijce oczekuje " , " ale tam jest raczej okej.

17
Wiesz, może jak zrobić aby nie było progów punktowych za naukę, cały czas 1 za 1, 5 za 5 itd ?


18
Mam jeszcze  pytanie. Mam postać która ma wyznaczone WP.
 Chce zrobić zadanie z polowaniem i potrzebuje zrobić coś na zasadzie polowania z Bartokiem.
1.Czyli Gadam z postacią o polowaniu
2.Zmieniają się jej WP  i idziemy na polowanie
3.Po dojściu do wyznaczonego punktu wracają stare WP
Problemem nie jest ustawienie WP czy coś tylko jak zrobić, że po rozmowie zmieniają się WP a potem wracają z powrotem te stare ?

Post połączony: 2019-02-15, 22:06
A i czy to
B_TeachThiefTalent (self, other, NPC_TALENT_PICKLOCK)
odpowiada za naukę włamywania się  naszego npc ?


19
Dobra, udało mi się z pomocą tłumacza :D Działa

20
A masz może link do spolszczonej wersji. Bo niemieckiego to ni w ząb nie potrafię

Strony: [1] 2 3 4
Do góry